Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme functionare in mers
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
AutoVic
Sunt un pasionat (incepator) de motoare (dacia pt inceput biggrin.gif), si am zis sa-mi bag nasul pe sub capota caci imi consuma cam mult (>/= 12%), i-am montat aprindere, am schimbat fise, bujii, platina, capac delco. Mergea mult mai bine dar consumul aproape la fel de mare.
Am desfacut si carb-ul, l-am reglat "cu tigara":) l-am curatat, jiglere noi, etc.

Am pornit-o, mergea parca mai silentios, raspundea bine la accelerari bruste, tinea rotund la turatii mari, mai lungi, dar in mers daca nu o luam usor la turatii mai mici de 1600 - 2000, dadea in nas destul de serios, dupa turatiile astea se ducea fara probleme.
Am observat ca motorul are forta si la turatii mici ( aIV-a la 30 kn/h fara probleme) cu conditia sa nu-l accelerez decat destul de incet.

diaconuliviu
QUOTE(AutoVic @ 15 Nov 2005, 02:41)
[...] dar in mers daca nu o luam usor la turatii mai mici de 1600 - 2000, dadea in nas destul de serios, dupa turatiile astea se ducea fara probleme.
Am observat ca motorul are forta si la turatii mici ( aIV-a la 30 kn/h fara probleme) cu conditia sa nu-l accelerez decat destul de incet.
*



Avans mic?
Incearca mai intii sa desfaci acel surub de amestec cu 1/2-3/4 ture.
Posibil sa ai si ceva mizerie pe gaurile de progresiune-cele 3 in triunghi, se vad imediat ce incepi sa deschizi clapeta.
Sir_Alex
Nu poate fi si nivelul din carburator?
AutoVic
Merci, o sa incerc. Cred ca mai sigur o sa o duc la doctor ca am si probleme cu franele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.