RainHawk
17 Nov 2005, 11:05
Salut,
Acum 2 zile cand am fost cu tractorasul meu la revizie, a venit unul cu o solenza suparata rau. Socul cel mare a fost cand a deschis mecanicul capota si am vazut scris 1.6.
Nu ma prea pricep dar e posibil asa ceva? Din ce am vazut cam semanau motoarele intre ele. Mecanicul a zis ca e motor de LGN de 1.6 pus pe solenza si se stransesera toti mecanicii sa vada minunea.
Are cineva habar de asa ceva?
Nu l-ai intrebat pentru ce facuse aceasta modificare ?
Pentru a avea cumva o solenza mai puternica ?
Trebuia sa-i spui ca a dat banii degeaba, sint pe www.daciaclub.ro baieti care cu un cip de 200euro si o teava de inox de 100euro au scos peste 100 cp din motorul original de 1.4 !
RainHawk
17 Nov 2005, 11:58
Dracu sa-l pieptene, nu stiu de ce a facut asa. Personal daca as avea de ales intre cip tuning si schimbare motor as alege schimbarea motorului plus cip tuning.
Oricum ideea nu cred ca e rea dar nu stiu daca se poate face fizic si ce ar implica.
Probabil la cat ar costa toata operatia mai bine vinzi SLZ si cu diferenta iti iei A4 dar atunci nu mai produci surprize la stop.
Marius
17 Nov 2005, 12:01
Daca acel motor de 1.6 nu a fost primit cadou mi se pare o tampenie.
As intelege sa se monteze un 1.4 16v de Clio. Sau un 1.6 16v. Dar asa...
RainHawk
17 Nov 2005, 12:03
QUOTE(Marius @ 17 Nov 2005, 12:01)
Daca acel motor de 1.6 nu a fost primit cadou mi se pare o tampenie.
As intelege sa se monteze un 1.4 16v de Clio. Sau un 1.6 16v. Dar asa...
E o SLZ cu motor de clio sport in Pitesti. Am vazut-o anul asta prin primavara. Oricum era criminala masina. Pe spate avea sigla de 1.9D.
alex_axn
17 Nov 2005, 12:09
QUOTE(jake @ 17 Nov 2005, 11:54)
Nu l-ai intrebat pentru ce facuse aceasta modificare ?
Pentru a avea cumva o solenza mai puternica ?
Trebuia sa-i spui ca a dat banii degeaba, sint pe www.daciaclub.ro baieti care cu un cip de 200euro si o teava de inox de 100euro au scos peste 100 cp din motorul original de 1.4 !
poti da niste exemple cu baietii de 100 de cai?? din cate stiu eu un cip la motorul asta de 1.4 nu aduce mai mult de 7-8 cai, iar evacuarea din inox e insesizabila (hai poate max 1 cal).
ma gandesc sa nu fi schimbat doar capacul filtrului de aer (sa-si fi pus de 1.6), dar nu prea isi avea rostul..
oricum cred ca merge pus motorul de 1.6 fara prea mari probleme, doar ca nu stiu cine ar baga atatia bani.. poate totusi omu a avut o combinatie ceva, si a reusit sa-si vanda motorul de 1.4 si a mai pus doar o diferenta si si-a luat 1.6.
Da intreb si io ca proasta: nu cumva isi schimbase doar capacul filtrului de aer?
S-au uitat mecanii la motor in partea inferioara si scria pe el K7M?
Sau au inghitit galusca doar de la ce scria pe cutia filtrului de aer?
QUOTE(klaus @ 17 Nov 2005, 14:10)
Da intreb si io ca proasta: nu cumva isi schimbase doar capacul filtrului de aer?
S-au uitat mecanii la motor in partea inferioara si scria pe el K7M?
Sau au inghitit galusca doar de la ce scria pe cutia filtrului de aer?
pai mai degraba au inghitit galusca si au venit cu ea marinata pe forum
!
einstein1984
17 Nov 2005, 15:37
Problema e rezolvata. Hai sa inchidem topicul.
Daedalus
17 Nov 2005, 18:10
Nu este nici o problema aici de rezolvat, doar se discuta. Visul meu ar fi sa pun motorul de Clio RS de 180 de cai pe Solenza
Sa te tii atunci. Ce Audi, BMW, rahat.. 180 de cai pe masina de 1 tona. Bineinteles cu toate modificarile de rigoare. Dar bine.. astea sunt vise.
alex_axn
17 Nov 2005, 20:46
cand te gandesti la modificari.. gandeste mai intai ca nu tine caroseria, poate sa o ramforsezi cu niste sine de tren, si dupa aia
Daedalus
17 Nov 2005, 21:27
Nu e chiar asa. Ca doar Clio RS sau alte masini puternice nu au sine de tren prin ele. Trebuie gasite punctele slabe si intarite cum trebuie plus celelalte imbunatatite, totul dupa calcule, nu se face nimic asa dupa ochi. Dar ar fi o chestie sa prinzi suta in vreo 6-7 secunde
alex_axn
17 Nov 2005, 23:19
n-au sine de tren, dar sunt gandite dinainte pt puteri mari. la slz sa ai ceva de 170 de cai.. cred ca se rupe ansamblul fata, de restul caroseriei
RainHawk
18 Nov 2005, 09:47
QUOTE(alex_axn @ 17 Nov 2005, 23:19)
.. cred ca se rupe ansamblul fata, de restul caroseriei
Iti dai seama apoi ce raport ai kg/CP? Mama.....
Ca in reclama aia de la telefonia mobila.
GABY IS BACK !
18 Nov 2005, 10:28
Eu m-am hotarat:
Imi fac rost de o "emblema" de la Audi, pe care sa scrie "4,2 Turbo", poate chiar si ceva cu "Four Motion" le pun pe spate, in loc de 1,4 MPI.
Sa vezi atunci mirari pe forum.
Si capacul de filtru de aer il scot de tot, ca sa induca in eroare pe eventualii curiosi
. Si sa se stranga mecanicii in jurul ei....
RainHawk
18 Nov 2005, 15:11
Super ideea, mai trebuie un tub de oxigen in locul filtrului de aer si ai scos BlackBird II.
Si sa nu uitam ca trebuie pus si semnul de Nike pe luneta.
Si ce legatura are asta cu piese solenza???
Gata se muta la cafenea
Topicul asta trebuie unit cu ala in care se semnala o Solenza cu motor de Mitsubishi, sub numele de "Solenze speciale".
Intreb si eu, nu dati cu parul, ca nu ma pricep asa bine la motoare: avand in vedere ca nu sunt foarte mari diferente intre motoarele de 1.4 si de 1.6 de pe Logan, nu se poate sa modifici doar "cate ceva"
de pe motorul de 1.4 sa-i faci un "upgrade" la 1.6? Nu faceti misto ca habar n-am, intreb, nu ma dau mare mecanic.
Pai, da. Razuiesti 4 si scrii cu galben 6. Si iesi unu sase. Sau schimbi, dupa cum a zis klaus, capacul filtrului de aer cu unul de motor de 1.6.
driverx
18 Nov 2005, 15:41
QUOTE(catb @ 18 Nov 2005, 16:22)
Topicul asta trebuie unit cu ala in care se semnala o Solenza cu motor de Mitsubishi, sub numele de "Solenze speciale".
Customized Solnita Limited Edition.
Asta e mai plauzibila decat cea cu motor de mitsubushi. Iar daca proprietarul lucra ca inspector de asigurari d. ex si gasise un logan de 1.6 cu dauna totala,cu motor intreg in schimb, poate ca nu l-a costat mult modificarea.
Se catapultase motorul inainte de accident.
einstein1984
18 Nov 2005, 17:42
Ma nu mai radeti ca la motoarele astea difera cursa , deci blocul paote fi acelasi, si se poate schimba mecanismul motor (arbore cotit ,biele ,,pistoane). Dar chiulasa de 1.6 cred ca are supape mai mari si mai bine schimbi doar chiulasa (mai ieftin). Sau si mai bine cumperi un Logan 1.6 si vinzi solniza. Merge?
RainHawk
19 Nov 2005, 10:31
Merge. Dar nu prea se gasesc din alea cu "MPI" rosu.
Cred ca se fac in aceeasi fabrica cu Chitibushi si au platforma de Pajero.
nik1965
19 Nov 2005, 23:18
QUOTE(einstein1984 @ 18 Nov 2005, 17:42)
Ma nu mai radeti ca la motoarele astea difera cursa , deci blocul paote fi acelasi, si se poate schimba mecanismul motor (arbore cotit ,biele ,,pistoane). Dar chiulasa de 1.6 cred ca are supape mai mari si mai bine schimbi doar chiulasa (mai ieftin). Sau si mai bine cumperi un Logan 1.6 si vinzi solniza. Merge?
Ai dreptate difera doar cursa, da acu stau eu si ma intreb cum inghesui tu arborele si bielele de 1.6 in blocul de 1.4?
nebunu
20 Nov 2005, 21:11
ma si totusi cred ca mai bine cumperi un motor de clio 1.4 16v (98 cp) si atunci te simti si u mai bine daca tot vreti sa ii schimbati motorul.Dar daca tot vreti sa faceti o modificare dasta asa radicala scoateti bancheta spate si montativa un V6 ca la Clio V6 si atunci rupeti tot =)) . va tradgeti cu baieti mama. o sa va dea si astia de la dacia un premiu cred
Bejenaru Ionut
12 Aug 2006, 21:24
QUOTE(RainHawk @ 17 Nov 2005, 12:05)
Salut,
Acum 2 zile cand am fost cu tractorasul meu la revizie, a venit unul cu o solenza suparata rau. Socul cel mare a fost cand a deschis mecanicul capota si am vazut scris 1.6.
Nu ma prea pricep dar e posibil asa ceva? Din ce am vazut cam semanau motoarele intre ele. Mecanicul a zis ca e motor de LGN de 1.6 pus pe solenza si se stransesera toti mecanicii sa vada minunea.
Are cineva habar de asa ceva?
Te-ai gandit la faptul ca el putea schimba capacul de la un motor de 1.6l?
Mda, cred ca era necesara o astfel de precizare, ca nu a aparut de prea multe ori in topic, si poate nu o fi sarit in ochi...
QUOTE(alex_axn @ 17 Nov 2005, 13:09)
ma gandesc
sa nu fi schimbat doar capacul filtrului de aer (sa-si fi pus de 1.6), dar nu prea isi avea rostul..
QUOTE(klaus @ 17 Nov 2005, 13:10)
Da intreb si io ca proasta: nu cumva
isi schimbase doar capacul filtrului de aer?QUOTE(catb @ 18 Nov 2005, 16:29)
Razuiesti 4 si scrii cu galben 6. Si iesi unu sase. Sau
schimbi, dupa cum a zis klaus,
capacul filtrului de aer cu unul de motor de 1.6.
Dar nu ma indoiesc, repetitio mater studiorum est...
QUOTE(RainHawk @ 17 Nov 2005, 12:05)
....a venit unul cu o solenza suparata rau. Socul cel mare a fost cand a deschis mecanicul capota si am vazut scris 1.6.
Nu ma prea pricep dar e posibil asa ceva? Din ce am vazut cam semanau motoarele intre ele. Mecanicul a zis ca e motor de LGN de 1.6 pus pe solenza si se stransesera toti mecanicii sa vada minunea.
Cred ca face parte din specificul de tara. Orice i-ar fi facut posesorul masinii aleia, numai pe la noi se poate intampla asa ceva.
Ma, da' poate nu schimbase decit capacu' de la filtrul de aer... Zic si eu, nu dau cu paru'.
I-as fi raspuns lu' jake referitor la chip + evacuare = 100 cp, da' vaz ca n-a mai trecut p-aici de pe 19 Februarie.
Rhadoo_4
16 Aug 2006, 08:50
Da intreb si eu de ce sa schimbi motor si evacuare si cip si mai stiu eu ce beculete, leduri, fire, brichete ... cand poti sa vinzi solenza si sa mai pui banii pe care ii bagi in modificari si sa cumperi alta masina.
Parerea mea ca masina asta modificata asa nu iese ce trebuie, are niste limite clare.
Micul Printz
12 Feb 2009, 14:48
da dar daca de exemplu eu am motor ce 1.4 8v nu se poate schimba chiuloasa sau chestia care trebuie pt a face un motor de 1.4 16v ??am auzit k e posibil...nu stiu sigur....
ca stiu ca sunt motoare renault 1.4 16v(la meganu ala vechi parca)...
DragosP
12 Feb 2009, 15:29
Desigur
slider2
12 Feb 2009, 20:00
QUOTE(Micul Printz @ 12 Feb 2009, 14:48)
da dar daca de exemplu eu am motor ce 1.4 8v nu se poate schimba chiuloasa sau chestia care trebuie pt a face un motor de 1.4 16v ??am auzit k e posibil...nu stiu sigur....
ca stiu ca sunt motoare renault 1.4 16v(la meganu ala vechi parca)...
intre un motor in 8v si unul in 16v, difera mult mai multe decat chiulasa.
bolidu
12 Feb 2009, 20:08
Si eu merg pe ideea ca a schimbat capacul filtrului de aer cu unul care scria 1.6. Maine-poimaine o sa auzim si solenza 1.5 DCI
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.