Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: cutie de viteze
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
martinas virgil
sad.gif salut ,am si eu o problema grava pe care nu o inteleg ,pornesc motorul si tin masina la relantiu ,cam 800-900 si merge frumos ,uns ,asta fiind la relantiu si pe liber si la relantiu si atunci cand accelerez pe liber merge frumos ,nu face probleme ,cand bag in viteza 1 pleaca greu si pleaca inecata ,moare motorul ,nu se tureaza bine ,zdruncina ,a doua la fel ,a treia la fel ,si masalierul putin ,moare motorul ,zdruncina ,nu se tureaza ok ,. ma puteti ajuta? care ar fi cauza ? multumesc frumos ,va rog! dacie pe carburatie 99 ,motor 1.4
tunderbird
La prima vedere pare ca ai probleme la carburator, nu la cutia de viteze!
Sau poate ca ai ceva roti blocate.
martinas virgil
salut ,nu cred ca as avea roti blocate ca poate ca nu se deplasa deloc ,cum pot verifica daca sunt blocate rotile$?, ca sa elimin o ipoteza sa fie oare din carburator? ce distanta trebuie sa am la cuiul pontou ? apa din benzina ? jigloare infundate ,sustin ca pe liber si la relantiu sau pe liber dar o turez pana in 5000 merge frumos motorul ,in viteze face figuri
maho
Impinge-o putin (chiar si cu motorul oprit) asa te lamuresti cel mai repede daca ai sau nu vreo roata (foarte) infranata, dupa cat de usor sau nu merge. Ai mai umblat cu ea in ultimul timp? Daca nu prea ai umblat cu ea in iarna, sunt toate sansele. Daca merge greu (sau deloc) impinsa, o ridici pe cric pe rand la fiecare roata, si invarti de ea (incepand cu fata, cred ca-s sanse mai mari acolo; pe spate se poate intampla sa se blocheze vreun sabot cand dai cu spatele).
Nu cred ca-i apa sau mizerii din benzina, ar fi facut figuri mai repede la ralanti.
martinas virgil
salut ,deci am verificat rotile si sunt ok ,nu sunt blocate ,ba chiar am pus rotile din fata pe chituci si bagam in viteza 1 si 2 si turam si mergea ok dar la un moment dat desi o acceleram ,turometrul scadea si murise motorul , aici mentionez ca eu aveam filtru decantor pe furtunul de alimentare care intra in pompa de benzina ,aveam filtru si inainte de pompa si dupa pompa si ma gandesc ca cel dinaintea pompei sa fi fost o problema ,poate tragea aer in loc de benzina sau nu stiu


3 Mar 2016, 00:39:
iar acum am tevile care vin de la rezervor unul intra in pompa ,unul este returul si intra in pompa si din pompa iese unul care intra in filtru ,si dupa in decantor si dupa in carburator dar acum am vazut ca baga benzina pe langa ciocul de papagal cand am motorul oprit ,oare sa fie garnitura sau nu inchide cuiul pontou ? sa fie blocat plutitorul in cavitate ?
si rog cine stie cum sa reglez avansul cu motorul oprit si jiclorul de relantiu
maho
QUOTE(martinas virgil @ 3 Mar 2016, 00:35)
am pus rotile din fata pe chituci si bagam in viteza 1 si 2 si turam si mergea ok dar la un moment dat desi o acceleram ,turometrul scadea si murise motorul ,...

Te-ai convins cu mana ta ca rotile se invart usor (macar o rotatie la o incercare, ca mai sunt si planetarele, iar fata nu se invarte la fel de usor ca spatele) cu masina ridicata pe fata si motorul oprit?
QUOTE(martinas virgil @ 3 Mar 2016, 00:35)
... aveam filtru decantor  pe furtunul de alimentare care intra in pompa de benzina  ,aveam filtru si inainte de pompa si dupa pompa si ma gandesc ca cel dinaintea pompei  sa fi fost o problema ,poate tragea aer in loc de benzina sau nu stiu 
...
iar acum am tevile care vin de la rezervor  unul intra in pompa ,unul este returul si intra in pompa si din pompa iese unul care intra in filtru ,si dupa in decantor si dupa in carburator

Stai sa inteleg: tu ai in total 3 filtre? Un pahar decantor si doua filtre normale? Daca da, e prea mult (iar paharul decantor intre pompa si carburator e inutil), cat sa duca si pompa aia?! Un pahar decantor inainte de intrarea benzinei in pompa, si eventual un filtru la iesirea din pompa spre carb. (nu-i obligatoriu, dar te ajuta vizual, sa vezi cand e alimentat carburatorul sau nu) sunt arhisuficiente. Aer in loc de benzina nu poate trage, ar insemna sa pierzi benzina pe acolo, si s-ar simti imediat la miros.
QUOTE(martinas virgil @ 3 Mar 2016, 00:35)
acum am vazut ca baga benzina pe  langa ciocul de papagal cand am motorul oprit ,oare sa fie garnitura sau nu inchide cuiul pontou ? sa fie blocat plutitorul in cavitate ?

Pare ca nu-ti inchide cuiul, dar asta nu-i un motiv sa moara motorul cand pleci de pe loc. Se mai intampla sa intre benzina in plutitor (sa fie fisurat), asta poti verifica (il scuturi putin, daca se simte ca are benzina in el, il schimbi).
QUOTE(martinas virgil @ 3 Mar 2016, 00:35)
si rog cine stie cum sa reglez avansul cu motorul oprit si jiclorul de relantiu
*


Ce sa reglezi la jiclorul de ralanti? daca-i infundat (dar din ce zici, nu e cazul) se scoate, se desfunda (cu o lişa sau sufland) si se monteaza la loc. In caz ca nu stii, asta-i ala de langa pompa de acceleratie ("de ºpriş"), sub racordul de aer.
Daca cauti, sigur gasesti p-aici pe forum despre reglarea avansului static si dinamic.

Dac-ai fi zis ca si pe liber iti moare motorul la accelerare, as fi suspectat pompa de acceleratie, mai exact membrana, ca se mai intampla sa se exfolieze cand imbatraneste; dar daca zici ca doar la plecare de pe loc, totusi cred ca vreo roata e de vina.
martinas virgil
salut ! mersi de ajutor ,am rezolvat problema ,era la carburator ,curgea pe langa ciocul de papaal benzina si cuiul pontou nu inchidea si aveam filtu pe intrare in pompa de benzina ,si dupa pompa spre carburator dar si pe returul pompei ,tragea aer fals cred ,acum am dupa pompa filtru si decantor ,merge ok mersii ,
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.