QUOTE(martinas virgil @ 3 Mar 2016, 00:35)
am pus rotile din fata pe chituci si bagam in viteza 1 si 2 si turam si mergea ok dar la un moment dat desi o acceleram ,turometrul scadea si murise motorul ,...
Te-ai convins cu mana ta ca rotile se invart usor (macar o rotatie la o incercare, ca mai sunt si planetarele, iar fata nu se invarte la fel de usor ca spatele) cu masina ridicata pe fata si motorul oprit?
QUOTE(martinas virgil @ 3 Mar 2016, 00:35)
... aveam filtru decantor pe furtunul de alimentare care intra in pompa de benzina ,aveam filtru si inainte de pompa si dupa pompa si ma gandesc ca cel dinaintea pompei sa fi fost o problema ,poate tragea aer in loc de benzina sau nu stiu
...
iar acum am tevile care vin de la rezervor unul intra in pompa ,unul este returul si intra in pompa si din pompa iese unul care intra in filtru ,si dupa in decantor si dupa in carburator
Stai sa inteleg: tu ai in total 3 filtre? Un pahar decantor si doua filtre normale? Daca da, e prea mult (iar paharul decantor intre pompa si carburator e inutil), cat sa duca si pompa aia?! Un pahar decantor inainte de intrarea benzinei in pompa, si eventual un filtru la iesirea din pompa spre carb. (nu-i obligatoriu, dar te ajuta vizual, sa vezi cand e alimentat carburatorul sau nu) sunt arhisuficiente. Aer in loc de benzina nu poate trage, ar insemna sa pierzi benzina pe acolo, si s-ar simti imediat la miros.
QUOTE(martinas virgil @ 3 Mar 2016, 00:35)
acum am vazut ca baga benzina pe langa ciocul de papagal cand am motorul oprit ,oare sa fie garnitura sau nu inchide cuiul pontou ? sa fie blocat plutitorul in cavitate ?
Pare ca nu-ti inchide cuiul, dar asta nu-i un motiv sa moara motorul cand pleci de pe loc. Se mai intampla sa intre benzina in plutitor (sa fie fisurat), asta poti verifica (il scuturi putin, daca se simte ca are benzina in el, il schimbi).
QUOTE(martinas virgil @ 3 Mar 2016, 00:35)
si rog cine stie cum sa reglez avansul cu motorul oprit si jiclorul de relantiu
Ce sa reglezi la jiclorul de ralanti? daca-i infundat (dar din ce zici, nu e cazul) se scoate, se desfunda (cu o lişa sau sufland) si se monteaza la loc. In caz ca nu stii, asta-i ala de langa pompa de acceleratie ("de ºpriş"), sub racordul de aer.
Daca cauti, sigur gasesti p-aici pe forum despre reglarea avansului static si dinamic.
Dac-ai fi zis ca
si pe liber iti moare motorul la accelerare, as fi suspectat pompa de acceleratie, mai exact membrana, ca se mai intampla sa se exfolieze cand imbatraneste; dar daca zici ca doar la plecare de pe loc, totusi cred ca vreo roata e de vina.