Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme cu ambreiajul?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
zamolxes
Salutare.

In ultima vreme am o problema care ma sacaie cat se poate de tare. Impresia mea e ca ambreiajul este pe duca. Simptomele sunt: in momentul in care apas acceleratia, masina nu incepe sa accelereze imediat, turatia sare si abia apoi incepe sa creasca si viteza. Evident, pedala in momentul respectiv nu este apasata deloc.

Poate cineva sa imi dea un sfat? Mersi mult.
mihai1677
Pregateste banuti pt disc, placa presiune si rulment, asta pt a face treaba cum trebuie, desigur poti schimba decat discul, dar daca tot desfaci schimbale pe toate.
zamolxes
La naiba. Oare la cat ma duce?
Ov
3,5 - 4 mil cu tot cu manopera
zamolxes
Daca intereseaza pe cineva:

Bun, deci am fost azi la service.
Era intr-adevar ambreiajul. Discu de ambreiaj era uzata pana la nituri de ramasesera urme in placa de presiune.

Costuri:
Rulment presiune - 18.80 RON
Disc ambreiaj - 105.70 RON
Placa presiune (aici zice mecanism ambreiaj) - 170.10 RON
Manopera (fara TVA si factura) - 120 RON

Sevice Nesty Service, in Berceni spre IMGB.
Timp de executie: 10:30 - 16:20 (inclusiv schimbat ulei, filtru, claxon nou, curea ventilator, antigel nou samd). Chestia e ca mecanicul era rupt de spate si a lucrat incet. Plus ca saxofonul meu nu mai fusese dat jos de cel putin 2 ani (nu am avut probleme cu el si de aia) iar cele doua suruburi de la sax erau intepenite bine.
ionutctn
Scuza-ma ca iti spun dar ti-ai luat mare teapa cu manopera. Tot in zona aia, mai precis pe Iriceanu Ion e un service auto se cheama la Viorel (bine o sa razi poate) dar si-a facut un prieten de-la meu de curand la o dacie 1300 aceeasi treaba adica tot kitul la ambreiaj si l-a costat 500k ROL manopera. E o diferenta totusi nu?
Asta e pret cu totul. Acum nu stiu sa iti spun daca i-a facut ala, factura, garantie, bon de casa ca nu am stat langa el cand a platit dar eu iti spun cat a costat manopera.
Apropo: vezi ca alde NESTY sunt aia care acum cativa ani au pus ei un pivot la dacie care s-a rupt, a cedat iar tipul cu masina in cauza a facut accident si a DECEDAT. Familia lui a dat in judecata service-ul in cauza dar cum la noi justitia tine cu ala mai bogat, ca nu si-or fi facut magistratii nostrii vile din salariu ala de 10 mil ROL, totul terminandu-se pana la urma din cauza unei mediatizari in presa scrisa la o amenda cica "dura" data firmei in cauza. Din cate stiu eu s-a ajuns la concluzia prin expertiza ca a fost o eroare de montaj, nu de fabricatie a piesei.

PS: imi cer scuze moderatorilor si userilor daca tonul este prea ridicat.
zamolxes
Pana acum nu am avut decat o singura daca probleme cu ei cand mi-au montat aiurea jiglerele la carb dublu-corp. In rest ii cam cunosc pe mecanici (la ei imi fac reparatiile) si nu mi-au facut probleme pana acum, pot sa spun ca sunt chiar multumit cum au lucrat. Cat despre diferenta de pret...nu stiu ce sa zic...la 1300 se scoate tot motorul de pe caroserie pentru schimbarea ambreiajului? S-ar putea de aici sa fie diferenta de pret. Oricum, eu prefer sa nu platesc acel TVA, nu imi permit sa imi creasca pretul cu 19%, iar in plus avand avantajul ca ma cunosc cat de cat cu mecanicul sef si cu mecanicii de acolo nu au fost probleme in momentul in care m-am dus sa se mai uite o data daca nu eram multumit.

Cat despre problema cu pivotul...nu stiu ce sa zic, e posibil...dar cum am zis, in afara de faza cu jiglerele nu am avut probleme niciodata la ei. Ce mi-au facut la masina a fost ok.

LE: Din cauza fazei cu jiglerele nu mai imi fac carbul la ei ci in Pantelimon unde mecanicul de acolo lucreaza excelent (de 1 an de zile nu am mai avut nevoie sa trec pe la el).
axel
si la viorel e mai scump ambreiajul la nova.nu stiu exact cat
raresito
[quote=ionutctn,22 Nov 2005, 17:36]
Scuza-ma ca iti spun dar ti-ai luat mare teapa cu manopera. .....

Ionut, vezi ca la nova, solentza si logan ca sa umbli la ambreiaj trebe sa scoti motoru cu cutie cu tot afara... daca doar desfaci cutia si o dai in spate de pe motor distanta dintre cutie si motor e de vreo 5cm.. si e cam greu sa lucrezi asa...
Probabil ca asta explica diferenta de masnopera..
Intr-adevar la astea a noastre, e mai simplu... si mai ieftin..
thegodsglory
QUOTE(ionutctn @ 22 Nov 2005, 17:36)
Tot in zona aia, mai precis pe Iriceanu Ion e un service auto se cheama la Viorel (


Domnu' Ionut, cam pe unde sade mesterul Viorel? stiu ca pe aoclo sunt mai multe service-uri.
ca as vrea sa-i fac o vizita, am aceleasi simptome ca ale lui Zamolxes
andu911
Maistru Viorel face bine motoarele, fiindca pe alea le face el biggrin.gif
Restul lucrarilor, sub semnul intrebarii. Spre ex, baietii lucreaza prea la foc automat si am vazut cum regleaza culbutorii fara lere.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.