Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Un nou membru Renault...
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
george210477
Si am schimbat noul Peugeot 2008 1.5dci 90cp EAT full options...cu un apartament si un Renault Megane 3 break 1.5dci manuala frantuzeasca...
Am condus pe vremuri un Laguna (acum muuulti ani in urma) si imi placea confortul oferit...
Impresii "la rece" despre Megane 3 break:
- Este mult mai "teapan" decat ma asteptam eu...credeam ca va fi orientat catre confort si mai "moale" la gropi...e destul de dur cat sa asigure o stabilitate mai buna...dar mai dur decat ce doream;
- Raportul cutiei de viteze (5 trepte la 90cp) este destul de bun, dar cutia este al naibii de zgomotoasa...la Seat Ibiza care l-am avut in paralel schimbul vitezelor era extrem de silentios...aici e zgomotoasa intrarea in viteze...(nu tare, dar destul...si nu harsait, sau zgariat...ci pur si simplu acel clack cand iti intra maneta in viteza)
- Corpul de plastic de la schimbator e de toata bafta...l-am scos si l-am revopsit in tenta placutei de pe bord...acum e frumos...dar era jenant...
- Sistemul de navigatie intuitiv, dar acest NAVI vechi lasa muuult de dorit (totusi tinem cont ca e din "aproape 2012" si il iertam...)...
- Consumul...e asa cum ma asteptam la motorul de 1.5 dCi de 90 cp...in oras 7-8, in afara 4-4.3...pt mine e decent, de asta am si optat pt modelul asta...
- Directia...stabila, chiar daca am constatat ca masina nu are ESP (ma asteptam sa aiba...dar nu am fost atent la asta pt ca nu e ceva ce sa ma incurce f mult), nu are tendinte de modificare a directiei in curbe, destul de prietenoasa cu soferul (Doamne, ce imi lipseste volanul ala mic de la Peugeot...)
- Spatiul - destul de spatioasa, in spate cu bancheta destul de lunga pt confortul pasagerilor, loc mare pt bagaje...de remarcat ca scaunele din fata puteau fi un pic mai conturate, sa asigure o mai buna sustinere, iar panza ce acopera bagajele are o prindere de proasta calitate, plasticele de la varful copertinei avand un joc destul de nasol..
- Greieri...momentan nu am...ma astept sa apara de la drumurile noastre.
- Accesibilitate la service simplu (becuri, sigurante...) - becurile se schimba usor, prin tragerea in fata a farurilor...dar sigurantele...e o idee total tampita sa pui sigurantele in compartimentul motor in acel hal...

Masina a fost luata la 156.000 km, are istoric complet numai la rep Renault (verificat), are distributie, pompa, curea etc schimbate acum 10k km de francez...pretul a fost de 4800 euro...cu doar 2 cauciucuri de vara Michelin noi pe spate...pe fata le-am luat eu acelasi model la 245 lei/buc.

Fiind o masina pt deplasarea mea si excursii cu familia, nu am ce sa ii cer decat sa mearga...si pana acum sunt multumit ca asta face...
marius80_eugen
1. Trebuia sa-ti faci intrarea in topicul dedicat pentru noi veniti , nu sa deschizi propriul topic. Ai mai vazut tu vreunul pe aici ? Cum ar arata forumul daca fiecare am deschide cate un topic sa ne scriem cate o parere in el ?
2. aproape orice problema a fost discutata si daca nu a fost oricum exista topicul de intrebari si probleme tehnice unde poti scrie, deci sa nu mai faci alte topicuri.
3. referitor la impresii :
- trebuia sa testezi si pe cea cu 6 tr. si 110 de CP , este cu totul alta cutie, pentru mine asta a fost unul din motivele pentru care mi-am luat aceasta versiune. Pur si simplu cea in 5 tr. era oribila, simteam ca intra "pe bucati" in fiecare treapta si asta nu la una, ci la peste 10 masini;
- daca ai roti pe 16 si le umfli bine , simti suspensia tare , daca ai pe 15 si le umfli exact cat scrie in carte ai parte de mai mult comfort.
- ESP-ul il are sau nu , nu are cum sa te impiedice la nimic , dar te ajuta in anumite situatii in care in mod normal nu ar trebui sa ajungi. Si de ABS probabil ca vei simti la fel. Pe break ESP-ul era bun ...
- exista versiuni cu scaune mai conturate , catre sport ... daca tu ai ales o echipare ieftina ... cam asta ai;
- la sigurantele din compartimentul motor nu prea ai de ce sa umbli ... si daca alea ti se par aiurea ... sa te apuci singur sa schimbi filtrul de polen si apoi sa-ti spun parerea. (orice masina are avantaje si dezavantaje sid e obicei producatorii nu incearca sa faca foarte usoara schimbarea tuturor consumabilelor ... ar muri de foame service-urile)
- eu nu stiu cine schimba distributia si consumabilele la 146.000 mai ales daca stie ca va vinde masina si termenul este pe la 160.000, mai ales ca si pretul a fost destul de mic;
- in legatura cu anvelopele ... daca ai fi citit forumul, ai fi optat pentru alte modele. Acelea in afara ca sunt eco ... altceva nu fac.
Mi se pare ciudat sa cumperi o masina si sa o folosesti numai in concedii ... in cazul asta o sa bagi o gramada de bani in fundul ei numai pentru intretinere , ITP , RCA , rovinieta ... dar este alegerea ta ... nu ma bag.
george210477
QUOTE(marius80_eugen @ 20 Mar 2016, 00:53)
1. Trebuia sa-ti faci intrarea in topicul dedicat pentru noi veniti , nu sa deschizi propriul topic. Ai mai vazut tu vreunul pe aici ? Cum ar arata forumul daca fiecare am deschide cate un topic sa ne scriem cate o parere in el ?
2. aproape orice problema a fost discutata si daca nu a fost oricum exista topicul de intrebari si probleme tehnice unde poti scrie, deci sa nu mai faci alte topicuri.
3. referitor la impresii :
- trebuia sa testezi si pe cea cu 6 tr. si 110 de CP , este cu totul alta cutie, pentru mine asta a fost unul din motivele pentru care mi-am luat aceasta versiune. Pur si simplu cea in 5 tr. era oribila, simteam ca intra "pe bucati" in fiecare treapta si asta nu la una, ci la peste 10 masini;
- daca ai roti pe 16 si le umfli bine , simti suspensia tare , daca ai pe 15 si le umfli exact cat scrie in carte ai parte de mai mult comfort.
- ESP-ul il are sau nu , nu are cum sa te impiedice la nimic , dar te ajuta in anumite situatii in care in mod normal nu ar trebui sa ajungi. Si de ABS probabil ca vei simti la fel. Pe break ESP-ul era bun ...
- exista versiuni cu scaune mai conturate , catre sport ... daca tu ai ales o echipare ieftina ... cam asta ai;
- la sigurantele din compartimentul motor nu prea ai de ce sa umbli ... si daca alea ti se par aiurea ... sa te apuci singur sa schimbi filtrul de polen si apoi sa-ti spun parerea. (orice masina are avantaje si dezavantaje sid e obicei producatorii nu incearca sa faca foarte usoara schimbarea tuturor consumabilelor ... ar muri de foame service-urile)
- eu nu stiu cine schimba distributia si consumabilele la 146.000 mai ales daca stie ca va vinde masina si termenul este pe la 160.000, mai ales ca si pretul a fost destul de mic;
- in legatura cu anvelopele ... daca ai fi citit forumul, ai fi optat pentru alte modele. Acelea in afara ca sunt eco ... altceva nu fac.
Mi se pare ciudat sa cumperi o masina si sa o folosesti numai in concedii ... in cazul asta o sa bagi o gramada de bani in fundul ei numai pentru intretinere , ITP , RCA , rovinieta ... dar este alegerea ta ... nu ma bag.
*



Am roti de 15, umflate 2.2 cu 2.0...ramane impresia de duritate...
Scaunele ma astept sa fie bune cele stock, nu sa trebuiasca sa command scaune speciale smile.gif...e doar impresia despre cele comune, care le au probabil 80% din cei de aici...
La sigurantele de la motor umbli cand arzi o siguranta de pe lumini...mai ales daca ii pui LED-uri cu becurile aprinse smile.gif)....dar s-a rezolvat, cu toate ca e cel putin prost locul celor doua sigurante de pe pozitii stanga si dreapta.
Distributia si consumabilele le-au schimbat francezii, firma de Leasing, inainte de a o vinde...se pare ca ei nu au apucaturi "romanesti"...si erau schimbate la reprezentanta, asa ca am putut verifica istoricul.
Anvelopele (altele decat ECO) fac altceva? dau de mancare? indreapta volanul cand intri in sant? smile.gif)))...am luat Michelin pentru ca aveam doua noi pe vara pe spate...si Michelin pana una alta e o firma destul de apreciata...in plus, am testat in curbe aderenta, pare a fi foarte buna...
...iar masina e cumparata pentru a merge la serviciu in oras...si ceva concedii mici prin tara...vreau sa vad si eu cum va crapa motorul/turbina/FAP-ul de la drumuri in oras...am citit FAP-ul si am sa monitorizez de curiozitate cantitatea de depuneri din el...pt ca eu nu cred in povestea cu "diesel in oras = moartea masinii" smile.gif

Si la final imi cer scuze ca nu m-am prezentat...George...ca in semnatura...si daca ar deschide fiecare topicuri, poate ar fi un forum mai animat...sau il tinem curat si gol ? smile.gif))
cj98czh
QUOTE(george210477 @ 19 Mar 2016, 10:12)
Si am schimbat noul Peugeot 2008 1.5dci 90cp EAT full options...
*




Esti sigur ca motorul nu era un 1.6 hdi??? ca 1.5 nu se exista la PSA .... dci nici atat .... ei au 1.6 hdi ... la alea mici ... smile.gif

Mutam la jurmal de bord ca nu are de ce sa stea pe aria tehnica.
george210477
QUOTE(rusus @ 19 Mar 2016, 17:18)
În compartimentul motor sunt siguranțele pt fază scurtă și altele
*




QUOTE(cj98czh @ 21 Mar 2016, 12:11)
Esti sigur ca motorul nu era un 1.6 hdi??? ca 1.5 nu se exista la PSA ....  dci nici atat .... ei au 1.6 hdi ... la alea mici ... smile.gif

Mutam la jurmal de bord ca nu are de ce sa stea pe aria tehnica.
*



Multumesc, sunt sigur ca are 1461 cmc, am inmatriculat-o acum cateva zile...
Da, un set de sigurante e sub volan, al doilea set e sub capota, langa baterie...bine ca nu e modelul la care trebuia data jos bateria, ca muream cu ea acolo...

Daca te referi la Peugeot 2008, era 1.6 eHdi 90 cp, cu Start Stop si robotizata EAT. Posibil sa fi scris gresit cu gandul la Renault smile.gif
cj98czh
QUOTE(george210477 @ 19 Mar 2016, 10:12)
Si am schimbat noul Peugeot 2008 1.5dci 90cp EAT full options[U]...cu un apartament si un Renault Megane 3 break 1.5dci manuala frantuzeasca...
*


silvanu96
Ce culoare e? Pune si tu niste poze.
Ce ai vopsit la schimbator?? Maciulia?
Se stie ca timoneria la REno este mai lunga, uneori si mai zgomotoasa...
m3st_tce
Salutare,
Numai drumuri bune!

Ai observatiile mele printre randurile tale, in albastru. Te rog sa vezi ce versiune am, in semnatura.
QUOTE(george210477 @ 19 Mar 2016, 10:12)
Impresii "la rece" despre Megane 3 break:
- Este mult mai "teapan" decat ma asteptam eu...credeam ca va fi orientat catre confort si mai "moale" la gropi...e destul de dur cat sa asigure o stabilitate mai buna...dar mai dur decat ce doream;
E o opinie subiectiva. Pot spune ce eu, cu roti de 16, o simt confortablila fata de alte masini din clasa.
- Raportul cutiei de viteze (5 trepte la 90cp) este destul de bun, dar cutia este al naibii de zgomotoasa...la Seat Ibiza care l-am avut in paralel schimbul vitezelor era extrem de silentios...aici e zgomotoasa intrarea in viteze...(nu tare, dar destul...si nu harsait, sau zgariat...ci pur si simplu acel clack cand iti intra maneta in viteza)
Nu am problema asta (6 viteze la a mea). Insa cea de pe Rapid cloncane la greu! Ca sa vezi "schimbare de situatie" smile.gif
- Corpul de plastic de la schimbator e de toata bafta...l-am scos si l-am revopsit in tenta placutei de pe bord...acum e frumos...dar era jenant...
NC, la  mine e in piele (sintetica)
...
- Directia...stabila, chiar daca am constatat ca masina nu are ESP (ma asteptam sa aiba...dar nu am fost atent la asta pt ca nu e ceva ce sa ma incurce f mult), nu are tendinte de modificare a directiei in curbe, destul de prietenoasa cu soferul (Doamne, ce imi lipseste volanul ala mic de la Peugeot...)
Ai versiunea Dinamique fara ESP?! Interesant...
- Spatiul - destul de spatioasa, in spate cu bancheta destul de lunga pt confortul pasagerilor, loc mare pt bagaje...de remarcat ca scaunele din fata puteau fi un pic mai conturate, sa asigure o mai buna sustinere, iar panza ce acopera bagajele are o prindere de proasta calitate, plasticele de la varful copertinei avand un joc destul de nasol..
La mine sustinerea laterala e OK. Privitor la copertina de bagaje, e semn de uzura.
- Greieri...momentan nu am...ma astept sa apara de la drumurile noastre.
Nici eu nu am.
- Accesibilitate la service simplu (becuri, sigurante...) - becurile se schimba usor, prin tragerea in fata a farurilor...dar sigurantele...e o idee total tampita sa pui sigurantele in compartimentul motor in acel hal...
Nu am schimbat nici becuri, nici sigurante. Sunt... ignorant wink.gif


george210477
QUOTE(m3st_tce @ 21 Mar 2016, 18:18)
Salutare,
Numai drumuri bune!

Ai observatiile mele printre randurile tale, in albastru. Te rog sa vezi ce versiune am, in semnatura.
*



Multumesc.
Corpul de plastic la care ma refer este cel pe care e montat joystick-ul si in care vine infipt si schimbatorul...este acel "tunel" de plastic ce pleaca de la armrest pana la scrumiera...
Nu ma indoiesc ca schimbatorul in 6 e mai silentios...am scris impresia "la rece" despre cel in 5 rapoarte.
Sunt impresii vis-a-vis de ce am mai condus, nu neaparat o comparatie cu altele din aceeasi gama...Laguna care nu e chiar in aceeasi gama mi s-a parut muuult mai confortabila...aborda gropile in un stil mai elastic...
Am sa revin cu poze...numai sa o spal, la cum e vremea pe aici nu am prins curaj sa ii fac o toaletare interior exterior asa cum trebuie...
Cat despre Dynamique...mie asa imi scria la verificarea VIN...si eu am fost surprins ca nu are ESP...dar ca are Navi si Bluetooth...in fine, e o mica pierdere, dar am un stil mai prudent la condus iarna si pe ploaie, iar ESP-ul nu a avut prea mult de lucru la masinile din trecut...nici nu spun ca nu e bun, ca iti poate salva viata...dar nu e un factor decisiv pentru mine.
cdadan
Ma dor ochii, postari lungi si citate si mai lungi.
Multi kmp fara probleme!
george210477
Si poze cu masina...Am pozat si acel corp de plastic care a fost vopsit, vopseaua originala a fost atacata de...o cafea...si s-a incretit toata...foarte ciudat...
Pentru vopsire s-a dat cu fuller, vopsea argintie cu putin pigment negru si lac.
S-a uscat in cuptor timp de 5 ore...cost total: 60 lei.
lazarliviu72
De unde ai luat o sefu asa eftina?Ca vreau si eu.
dan22y
QUOTE(george210477 @ 22 Mar 2016, 11:18)
Si poze cu masina...Am pozat si acel corp de plastic care a fost vopsit, vopseaua originala a fost atacata de...o cafea...si s-a incretit toata...foarte ciudat...
Pentru vopsire s-a dat cu fuller, vopsea argintie cu putin pigment negru si lac.
S-a uscat in cuptor timp de 5 ore...cost total: 60 lei.
*


Frumoasa...

Hint: schimba nuca de la schimbator cu una de logan din "pele" si cu banutul "cromat" wink.gif E decat 60ron.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.