Si am schimbat noul Peugeot 2008 1.5dci 90cp EAT full options...cu un apartament si un Renault Megane 3 break 1.5dci manuala frantuzeasca...
Am condus pe vremuri un Laguna (acum muuulti ani in urma) si imi placea confortul oferit...
Impresii "la rece" despre Megane 3 break:
- Este mult mai "teapan" decat ma asteptam eu...credeam ca va fi orientat catre confort si mai "moale" la gropi...e destul de dur cat sa asigure o stabilitate mai buna...dar mai dur decat ce doream;
- Raportul cutiei de viteze (5 trepte la 90cp) este destul de bun, dar cutia este al naibii de zgomotoasa...la Seat Ibiza care l-am avut in paralel schimbul vitezelor era extrem de silentios...aici e zgomotoasa intrarea in viteze...(nu tare, dar destul...si nu harsait, sau zgariat...ci pur si simplu acel clack cand iti intra maneta in viteza)
- Corpul de plastic de la schimbator e de toata bafta...l-am scos si l-am revopsit in tenta placutei de pe bord...acum e frumos...dar era jenant...
- Sistemul de navigatie intuitiv, dar acest NAVI vechi lasa muuult de dorit (totusi tinem cont ca e din "aproape 2012" si il iertam...)...
- Consumul...e asa cum ma asteptam la motorul de 1.5 dCi de 90 cp...in oras 7-8, in afara 4-4.3...pt mine e decent, de asta am si optat pt modelul asta...
- Directia...stabila, chiar daca am constatat ca masina nu are ESP (ma asteptam sa aiba...dar nu am fost atent la asta pt ca nu e ceva ce sa ma incurce f mult), nu are tendinte de modificare a directiei in curbe, destul de prietenoasa cu soferul (Doamne, ce imi lipseste volanul ala mic de la Peugeot...)
- Spatiul - destul de spatioasa, in spate cu bancheta destul de lunga pt confortul pasagerilor, loc mare pt bagaje...de remarcat ca scaunele din fata puteau fi un pic mai conturate, sa asigure o mai buna sustinere, iar panza ce acopera bagajele are o prindere de proasta calitate, plasticele de la varful copertinei avand un joc destul de nasol..
- Greieri...momentan nu am...ma astept sa apara de la drumurile noastre.
- Accesibilitate la service simplu (becuri, sigurante...) - becurile se schimba usor, prin tragerea in fata a farurilor...dar sigurantele...e o idee total tampita sa pui sigurantele in compartimentul motor in acel hal...
Masina a fost luata la 156.000 km, are istoric complet numai la rep Renault (verificat), are distributie, pompa, curea etc schimbate acum 10k km de francez...pretul a fost de 4800 euro...cu doar 2 cauciucuri de vara Michelin noi pe spate...pe fata le-am luat eu acelasi model la 245 lei/buc.
Fiind o masina pt deplasarea mea si excursii cu familia, nu am ce sa ii cer decat sa mearga...si pana acum sunt multumit ca asta face...