Pinionul ala se pune cu "jumatea" mai mare(ca e taiat excentric) spre volant ,baterie,volan etc cand volantul e la semn(te uiti pe fereastra ambreiajului) si cilindrul 1 e la PMS(sus),scoti bujia si bajbai pe-acolo cu o surubelnita ...ideea e ca poate fi inselatoare treaba cand capacul la distributie e pus deoarece cand 1 e in PMS si 4 e tot in PMS
......ordinea de aprindere la delco e 1-3-4-2 ....tu fa asa si daca nu merge inseamna ca era pe 4,mai dai o tura la motor pana ajunge iar pe semn si repui pinionul cum am scris mai sus si o sa mearga daca distributia e calata ok.....cand faci o tura de motor axa se invarte doar juma de tura ......
BTW,vezi ca si pinii aia doi din delco is tot excentrici,vezi cum pui delcul la loc pe pinion.....pinionul se scoate afara si se muta cu un surub lung de metric 12,il infiletezi in pinion,ridici si rotesti de el dupa plac.....