claudiuis
10 May 2016, 23:08
Buna seara. Am o solenza scala 1.4 mpi. Când îi dau la automat se aude doar "clanc". Menționez că am fost la electrician toate siguranțele verificate contacte relee, baterie ca noua si electromotor schimbat acum 6 luni ... Si totuși pornește doar când vrea ea adică foarte rar...interesant este faptul că dacă îmi dă curent cineva 2 secunde Masina pornește la sfert sau dacă o imping. Nu stiu ce sa mai zic băieții de la service-uri nu vor să înțeleagă că electromotorul este bun.doar să ia bani si atât. Ce credeți că ar putea fi...?
costivio0509
11 May 2016, 07:18
Poate contactul este de vina, sau contact imperfect a firului de masa, in special cel care vine pe cutia de viteze. Asta au verificat electricienii?
talmctln
11 May 2016, 08:23
Salut!
Probleme la pornire asemanatoare am avut si eu acum ceva timp:
1) nu invartea deloc electromotorul iar problema a fost cablu de masa la electromotor (aveam curent se aprindea bordul dar cand dadeam la cheie nu se intampla/auzea nimic)
2) pornea cand si cand .... ca si cum bateria ar fi fost descarcata ... cand invartea si pornea din prima ... cand invartea slab sau doar facea un "clanc" fara sa porneasca ... iar problema a fost electromotorul si anume cele doua bucse pe care sta rotorul erau uzate si avea joc.
Electromotorul e nou sau reconditionat?
Maskatu
11 May 2016, 09:22
Nu invarte > curata senzorul de turatie
Tot nu invarte > masa / contact imperfect / borne
Invarte dar nu porneste > mpp
Iulikk
11 May 2016, 12:28
Cum adica: nu invarte -> curata senzoru de turatie? Eu stiam ca daca acel senzor este plin cu pilitura, invarte dar porneste greu / deloc...
i96nds
11 May 2016, 22:06
De acord cu Iulikk.... Nu cred ca e senzorul de turatie.
Daca se aude doar clanc, eu am patit asta, si era firul care intra in electromotor. Unul din firele alea, nu mai tin minte culoarea, parca gri ??? nu avea papucelul strans bine si nu facea contact uneori, de unde problema. Eu zic ca merita sa te bagi sub masina si ubli la acele contacte ce intra in electromotor. Eventual le strangi putin cu patentul, dai niste WD-40... sau spray contacte.
Adevarat si comentariul cu verificarea masei - vezi mai sus.
claudiuis
11 May 2016, 23:05
Am rezolvat. Era papucul de la electromotor l-am strâns și am rezolvat va mulțumesc oricum !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.