Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Filtru AEM pe Solenza 1.4 MPI
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Imbunatatiri - Dacia Solenza
Darius Isfan
Vreau sa pun filtru sport de preferat AEM pe solenza mea
dar nu stiu pe care sa cumpar sa se potriveasca cat de cat sau ce modificari i asi putea face sa se potriveasca
multumesc! biggrin.gif am cumparat-o recent deci sunt la inceput, pregatesc o revopsire totala si alte modificari biggrin.gif [attachmentid=1628034507]
catalinski
Parerea mea: Nu iti bate joc de motor cu tot felul de filtre sport ca nu rezolvi nimic.
Mai mult ii daunezi pentru ca o sa intre mai mult praf in el.
E de ajung filtrul ei original.
Darius Isfan
Multumesc de sfat happy.gif
Solenzul
Sa o stapanesti sanatos! Hai sa iti mai dau eu unul, ca vad ca iti plac sfaturile si spre binele masinii sper ca o sa te iei si dupa ele.
Filtrul de aer standard este ok daca il schimbi cand trebuie (eu de exemplu il schimb la 10.000). O data ma gandeam si eu la filtre sport dar ... mi-am dat seama ca nu merita banii si efectul poate fi invers fata la ce m-as fi asteptat. De ce am ramas la filtrul standard? Pentru ca are o suprafata mai mare de aspiratie iar suprafata mare de aspiratie inseamna aer tras mai usor. Pentru ca este mai ieftin. Pentru ca il schimbi si vei avea mereu unul nou.
Daca vrei sa "o faci a ta" incepi prin a cauta defectele si elimina-le rand pe rand. Daca ai banii necesari adu-o la stadiul in care era cand era noua, adica stare tehnica perfecta: frane, directie, motor, electrica, confort. Toate acestea trebuie sa functioneze perfect. Apoi te poti gandi si la partea estetica, ca doar daca merge ceas, trebuie sa si arate bine. La capitolul asta iti recomand antifonare, scoaterea ruginii de pe unde o vei gasi, si apoi vopsire. Pentru mai buna protectie impotriva improscarii cu noroi a aripilor si usii poti pune niste aparatori de noroi. Dupa ce ai facut toate acestea, daca inca mai ai bani, poti lua niste bujii pe iridiu si o evacuare completa din inox cu diametru marit. Apoi fa-i plinul si scoate-o pe drum. Eu asa am facut si sunt pe deplin multumit de ea. Acum singurele costuri sunt cu consumabilele, periodic filtre, ulei, bucsi. Dupa ce o pui la punct e mult mai usor sa o intreti. O am din 2008 si crede-ma cānd zic ca ce ti-am scris mai sus exact asa am facut. Deci sunt sfaturi din experienta. Si inca un lucru: de cand o am pana in ziua de azi doar de doua ori nu a pornit la prima cheie. In rest m-am putut baza pe ea la orice ora si pe orice vreme.
Sa ai succes si drumuri bune! sofer1.gif
danygaro
QUOTE(Solenzul @ 14 Sep 2016, 00:33)
Sa o stapanesti sanatos! Hai sa iti mai dau eu unul, ca vad ca iti plac sfaturile si spre binele masinii sper ca o sa te iei si dupa ele.
Filtrul de aer standard este ok daca il schimbi cand trebuie (eu de exemplu il schimb la 10.000). O data ma gandeam si eu la filtre sport dar ... mi-am dat seama ca nu merita banii si efectul poate fi invers fata la ce m-as fi asteptat. De ce am ramas la filtrul standard? Pentru ca are o suprafata mai mare de aspiratie iar suprafata mare de aspiratie inseamna aer tras mai usor. Pentru ca este mai ieftin. Pentru ca il schimbi si vei avea mereu unul nou.
Daca vrei sa "o faci a ta" incepi prin a cauta defectele si elimina-le rand pe rand. Daca ai banii necesari adu-o la stadiul in care era cand era noua, adica stare tehnica perfecta: frane, directie, motor, electrica, confort. Toate acestea trebuie sa functioneze perfect. Apoi te poti gandi si la partea estetica, ca doar daca merge ceas, trebuie sa si arate bine. La capitolul asta iti recomand antifonare, scoaterea ruginii de pe unde o vei gasi, si apoi vopsire. Pentru mai buna protectie impotriva improscarii cu noroi a aripilor si usii poti pune niste aparatori de noroi. Dupa ce ai facut toate acestea, daca inca mai ai bani, poti lua niste bujii pe iridiu si o evacuare completa din inox cu diametru marit. Apoi fa-i plinul si scoate-o pe drum. Eu asa am facut si sunt pe deplin multumit de ea. Acum singurele costuri sunt cu consumabilele, periodic filtre, ulei, bucsi. Dupa ce o pui la punct e mult mai usor sa o intreti. O am din 2008 si crede-ma cānd zic ca ce ti-am scris mai sus exact asa am facut. Deci sunt sfaturi din experienta. Si inca un lucru: de cand o am pana in ziua de azi doar de doua ori nu a pornit la prima cheie. In rest m-am putut baza pe ea la orice ora si pe orice vreme.
Sa ai succes si drumuri bune!  sofer1.gif
*



Adevarat ai grait. Subscriu la cele scrise de tine.
Am vazut o gramada de ”troace” mai ”fatoase” decat SLZ mea, si erau trase ...pe dreapta, cu gainaț de doua degete pe ele.
Tunate, eleroane, jenti, figuri, fite ...dar nefunctionale.
Un filtru bun, de origine este in jur de 30-40 lei. Este ca un plaman nou, proaspat.
Daca ai 20 ani, inteleg, vrei sa impresionezi, dar SLZ este depasita pentru ...pițipoancele de azi. Ele vor de la Audi in sus.
Sa nu o mai lungesc, daca dispui de ceva fonduri, aranjeaz-o, pune piese cat mai bune in ea, nu te zgarci cu piese aftermarket de calitate indoielnica, mai ales pe la directie, franare, suspensie.
Pentru caroserie, nu prea vei mai gasi stopuri, faruri, lampi, etc. gata, nu se mai fabrica, iar cele de aftermarket ... wacko.gif panarame.
Daca o pui la punct, si o mai si vopsesti la un vopsitor serios (nu in fata blocului sau in vreun garaj obscur), te va mai tine cativa ani. Evident daca nu ... faci liniute cu ea.
Succes si ...spor la treaba. Vei avea nevoie.

PS. La cum arata in poze, nu arata rau deloc, la o privire de ansamblu, daca ii mai pui si niste proiectoare (poate sunt usor subiectiv, si a mea tot gri perla este). Tine-o ”din scurt” si nu te va dezamagi. Au fost masini bune.
Apropo, ce rulaj are ...?
Iulikk
Eu am filtru GREEN, care se pune in locul celui original. D-ala care se spala. L-am montat pentru ca l-am luat la un pret hilar de mic (un 6pack de pepsi). Nu este absolut nicio diferenta fata de un filtru normal. Clapeta nu s-a murdarit. Dar pur si simplu nu merita. Adica ar merita, daca l-ai lua moca cu tot cu kitul de curatare (care costa intre 50-70 de lei). Cu un kit de curatare poti spala filtrul de vreo 3 ori.
fuzzzy
Daca ai fi avut si admisia mai mare, atunci ar fi fost o diferenta notabila..
Iulikk
Daca as fi avut admisia mai mare, nu aveam filtru care se pune in cutia originala a motorului smile.gif .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.