Hm... O sa-i sara toate suruburile si tot ce mai are prins de caroserie.
Acum vreo 15 ani am avut Golf II GTI 16V KJ-Tronic multipunct. Nu stia niciun pic de carte. Daca apasai pedala te omora ca pe Condrea. Cat timp accelerai ala din dreapta nu mai ajungea la casetofon sa-l dea mai tare.
Se uitau in bataie de joc la mine tot felul de smecheri cu alde passat si tot felul de cazane cu 500 de chile mai grele si cu motoare mai puturoase. Apoi imi aratau ce pot. Pana pe la 4000 de ture ii lasam sa traga. Se simtea ca nu pot mai mult. Apoi le faceam pa. Cand ma ajungeau din urma, la semafor, sa vezi ce-mi mai masurau tigaia.
Sa vezi pe DN ce lei erau. Dadeau din faruri cat puteau sa ma dau din fata lor apoi nu pricepeau de ce nu ma pot ajunge. Ale tineretii valuri...
Banuiesc ca tot cam asa ai de gand sa faci, ca doar n-ai sa pui motorul ala ca sa te duci la munca dimineata. Parerea mea e ca nu faci bine. Motoarele astea te indeamna de la spate si tare-i greu sa te opresti cand inca nu-i prea tarziu.
In paralel cu GTI-ul am avut si un Golf 1.8 90 CP monopunct. Iti dau cuvantul meu ca nu se potrivea nici volanul de la unul la celalalt. Axul in care intra (nu stiu cum se cheama) era mai gros. Ca sa nu mai zic ca GTI-ul avea discuri pe spate, jante pe 14, alta cutie, alt ambreiaj. Se vedea clar ca era facut pentru motorul ala. Nu se jucau nemtalaii. Iar tu vrei sa pui pe dacia aia asemenea motor.
Daca vrei sa faci misto de ei poti face si cu un gti. neinscriptionat nu da de banuit. Da macar ala-i gandit pentru motorul cu pricina. Si la cum vad ca te pregatesti sa rupi inima targului si-a fetelor, nu cred ca-ti prinde bine daciuta. Sa nu rupi vreun stalp ca lasi babele fara A3.
Imi aduci aminte de o dacie preparata, vanduta, ca apoi s-o vedem la stiri facuta zob la cateva zile dupa ce-a cumparat-o zmeul.