Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan 1.2 75cp 2013 mort
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
ma rius
Salut,am un logan 1.2/2013 model nou benzina+gpl montat ulterior,am uitat contactul pus toata noaptea si dimineata se auzea un fel de pacanit. Bateria moarta. Schimb bateria si ii dau la automat dar nimic. Nu se aude pompa,o demontez si o probez pe direct,functioneaza! Cand o montez pe masina nu baga benzina. Verificat toate sigurantele,inclusiv cele de la motor.Nici gpl-ul nu-mi merge! Ce ar putea sa se fii intamplat?
torquemada
Problemă arhicunoscută, în cazul descris de tine ai 99% ca injecția să "uite" cheile.

Soluția reînvățare chei în reprezentanță via internet (renault.net)

La generația II cheile se pot face doar online.
ma rius
Dar invarte motorul,doar ca pompa nu baga benzina ! Nici gpl-ul nu se aprinde!
Si cum as putea ''reinvata'' cheia ?
torquemada
Am scris în română, cred...

Calculatorul tău de injecție a uitat cheile și în conseciță nu autorizează pornirea. La generația II cheile nu se pot adăuga/reînvăța decât cu CLiP conectat la rețeaua renault = doar în reprezentață.

Doar cu CliP și/sau ddt+derelek nu poți face nimic.
ma rius
Rezolvat problema! Ai avut dreptate Torqueada.Multumesc.
torquemada
Bine că ai rezolvat.

P.S. Pe viitor evită descărcarea totală a bateriei.
IRONICK
Foarte bun acest feature la Dacia. Indiferent de modul cum invata cheile, nu trebuie sa le uite si nici sa le stearga.
kert
Adica daca-ti iei bateria in casa peste noapte (din diverse motive), dimineata nu mai poti porni loganu' decit in service? WTF?
torquemada
Pe lângă...

La D4F cu o anumită versiune de soft, dacă tensiunea la pornire scade sub o anumită valoare calculatorul de injecție se "virginizează"
spik1
Ce tampenie!!!
Acest lucru este un defect sau o gaselnita marca Dacia?
torquemada
Problema era la D4F732 euro5 montat pe Dacia/Renault Logan și Renault Clio4 și din câte știu a fost remediată în versiunile ulterioare de soft.

spik1
Aha, si cei care s-au pricopsit cu acel "model"merg in excursii cu baterii noi si se cazeaza pe langa reprezentante Dacia!!!
BLUE R 19
Da, mai este si varianta sa ai o baterie "tampon" in portbagaj si cabluri bune. Tot mai buna caruta radmasa.gif
ma rius
...eu am lasat masina acasa si am dus doar calculatoarele si cheile ,le-a pus pe o alta masina si mi-a rezolvat problema foarte simplu. Cost:100lei.
Recomand aceasta modalitate,decat sa pui masina pe platforma sau s-o tragi !
trabinatorccc
QUOTE(kert @ 6 Jun 2016, 15:43)
Adica daca-ti iei bateria in casa peste noapte (din diverse motive), dimineata nu mai poti porni loganu' decit in service? WTF?
*


gresit! al meu sta cite 2-3luni cu bateria scoasa si pornste la prima cheie.nici macar nu incarc bateria intre timp sau inainte de pornire si are aproape 5ani.doar ca se sterg datele din calculatorul de bord.
torquemada
E vorba de X52 aka Logan II (fabricat începând cu 11/2012) nu X90 aka Logan I cu D4F732.
Ulterior problema a dispărut cu update-ul de soft pentru ralanti instabil/probleme pornire.

Curios e că deși scrie clar:

La D4F cu o anumită versiune de soft, dacă tensiunea la pornire scade sub o anumită valoare calculatorul de injecție se "virginizează"

tot își mai dau unii cu părerea.
bcg
Ce golani...adica e problema lor, dar mai si taxeaza 100 lei..
Service-urile DACIa=golaneala maxima A-Z.
mariusel1987
Am si eu o problema asemănătoare, s-a terminat bateria, a murit de fapt, am dat curent prin cabluri ( 100% ) puse bine, nu a pornit, am schimbat bateria, dau la cheie învârte si atat. Nicio siguranta asa, toate releele schimbate.
Am observat ca nu da scânteie la bujie. Nu porneste pompa de benzina, care e Buna, verificată.
Toate astea după ce a murit bateria si am pus alta.
Sandero 2015 , D7F. 1.2 . Cu variatii la relanti.
Ciudat ca la 4 reprezentante din 4 județe diferite nu au auzit de asemenea problema si nimeni nu știe ce sa zica
.
sorin1983
nici tu nu ai citit mai sus?
torquemada
QUOTE(mariusel1987 @ 30 Nov 2017, 08:29)
Am si eu o problema asemănătoare, s-a terminat bateria, a murit de fapt, am dat curent prin cabluri ( 100% ) puse bine, nu a pornit, am schimbat bateria, dau la cheie învârte si atat. Nicio siguranta asa, toate releele  schimbate.
Am observat ca nu da scânteie la bujie. Nu porneste pompa de benzina, care e Buna, verificată.
Toate astea după ce a murit bateria si am pus alta.
Sandero 2015 , D7F. 1.2 . Cu variatii la relanti.
Ciudat ca la 4 reprezentante din 4 județe diferite nu au auzit de asemenea problema si nimeni nu știe ce sa zica
.
*



Nu există B52(sandero II) cu D7F(1,2 8v 54CP), ci doar cu D4F732(1,2 16v 73CP euro6).

Postul 2 din acest topic e scris în limba română

P.S. Indiferent de norma euro, în ianuarie 2016 era OTS pentru reprogramare injecție l-ai făcut? bănuiesc că nu altfel nu postai aici
mariusel1987
Masina nu am luat-o doar în 06.2017 si nu cred ca au facut vreo programare.
Am schimbat calculatorul de injecție si cel de sub bord , cheia si a pornit la sfert (second din dezmembrat au fost piesele ).
Nu am aflat problema exactă ci doar am ales o rezolvare sigură
Ce as fi putut face altfel ??
. Cu piesele rămase, cele ale mașinii ce alege de ele , ce as mai putea face cu ele ?
Adrian Frigo
QUOTE(mariusel1987 @ 1 Dec 2017, 01:23)
Cu piesele rămase, cele ale mașinii ce alege de ele , ce as mai putea face cu ele ?

Sa faci un exercitiu NCAP pe scafarlia celor de la Dacia! laugh.gif
torquemada
Și noi trebuie să ghicim când și cum ai luat mașina?

QUOTE(mariusel1987 @ 30 Nov 2017, 08:29)
...Sandero 2015 , D7F. 1.2 . Cu variatii la relanti. ...

*



Oricum, mașina aia e pom de crăciun pe diagnoză
einstein1984
pai de ce piese second, nu era in garantie?
YRX
E vina lui ca a lasat bateria sa se descarce... radmasa.gif
Sa dea naibii, citesc si ma minunez, am scos baterii de pe N masini si n-au avut nici o problema, rau ca le-as da cu masina in cap.
Da' apropos, daca mecanicu' lu' dacia scoate bornele sa repare ceva tot asa pateste?
einstein1984
depinde daca nu pune bornele invers pe baterie....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.