Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: De ce fasaie incalzirea?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
florinutzu
Dacia berlina cu bord CN. Are un buton de care se invarte in trepte si care raspunde de ventilator. Are doua tije dispuse orizontal una deasupra alteia. Una, cea de deasupra, regleaza aerul, adica sa fie cald sau sa fie rece. Cea de-a doua, cea de dedesupt, regleaza directia pe unde sa iasa aerul. Si are cateva desene pe plastic: pe parbriz, la fata si picioare, la picioare...( nu le stiu exact).
Problema este ca daca tin tija asta la unul din capete indiferent care e ok. Daca incerc sa o pozitionez oriunde altundeva inafara de capete face un fasait. Nu e de la aer(fiidca circula aerul). Daca turez motorul nu se mai aude deloc.Daca scade turatia sub 2000 ture incepe fasss, la inceput mai incet si api daca turatia scade si mai mult fasie si mai tare.Daca in timp ce fasaie mut la unul din capete se aude ca si cum as inchide un buton: fasss, mai incet, incet de tot si apoi inceteaza (in 2 secunde).
Cum pot rezolva?
Ma tem sa nu aiba legatura si cu altceva, stiu eu frana... aprindere... sa fie un vacuum?
Multumesc!
Dyda
Tija de care spui actioneaza repartitorul de vacuum pentru capsulele vacuumatice care la rindul lor actioneaza voletii dirijare aer cald din grup climatizare.
Ca s_o scurtez, la tine este defecta una din capsulele vacuumatice, adica nu mai este etansa si permite aerului sa patrunda producind acea fisiiala.
Depisteaza capsula si inlocuieste-o
PS din cauza aceasta motorul are surplus de aer si merge mai prost
florinutzu
Daca spui ca influenteaza mersul motorului spune-mi cum ajung la capsula respectiva si cum dau de ea. Se poate repara sau se inlocuieste? Cum arata? Se schimba relativ simplu sau trebuie mers la service?
Doresc sa o rezolv.
Mersi si astept lamuriri.
Dyda
Este foarte mult de povestit si nu prea stau bine cu timpul, cauta pe piese schimb sau probleme tehnice clt si acolo sigur vei gasii un intreg istoric despre problema ta.
florinutzu
Cum ajung la cele doua piese? Trebuie sa dau bordul jos sa le pot schimba sau am acces pe la motor, pe la tabla aia cu stropitorile de apa pe ea?
E o treaba ce necesita scule si pricepere maxima?Cam la ce pret se ridica cele doua piese?
crocodil
e o treaba fff minutioasa e cu faze dina lea ,te tirasi prin masina pe podea ,te julesti ,locuri inguste .....
si mai poate fi si de la repartitorul ala de vacum pe care il actionezi tu cu maneta , in mod sigur nu e treaba de toamna iarna cum e acum ,si pe deasupra mai e di de durata iti trebuie cam 2-3 ore daca nu ai pus mina pe acolo .
paul_damian
QUOTE(florinutzu @ 23 Nov 2005, 10:20)
Cum ajung la cele doua piese? Trebuie sa dau bordul jos sa le pot schimba sau am acces pe la motor, pe la tabla aia cu stropitorile de apa pe ea?
E o treaba ce necesita scule si pricepere maxima?Cam la ce pret se ridica cele doua piese?
*



Cauta la Tutoriale, e un subiect pe tema asta. Ai explicatii, ai desene, ai tot ce vrei. Spor la muunca.

Later edit: http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4812
florinutzu
Multumesc! Mi-ati fost de mare ajutor. Am citit topicul indicat de paul damian si m-am lamurit.
Multumesc si poate fi inchis ca e ca si rezolvata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.