Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ( Sfaturi ) - Cumparare Logan SH
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
thegora
Salut, Desi e primul meu post si sunt inregistrat astazi pe forum , pot spune ca sunt de ceva timp pe aici.( doar ca nu am simtit nevoia sa intervin ).
Mentiune : Sunt fan benzinar si nu doresc nici in ruptul capului diesel.
Ok. De ceva timp ( aprox. 1 an) ma bate gandul sa-mi iau un logan SH ( 2005- 2006) si am gasit de curand pe un renumit sait de anunturi( nu cred ca e important care mai exact ) cateva oferte destul de bune zic eu dar cam dubioase . Exemplu
1. 2006 , 1.4, full adica full , 100. 000 km , aproximativ 8000 ron .( sunt ceva oferte de genul )
2. 2005-2006, 1.4- 1.6, coaja, in jurul a 100.000km +- 25.000, sub 6000.( o gramada )



Intrebarile mele sunt :

In cazul 1. ar insemna un parcurs de 10.000km pe an ceea ce nu e chiar imposibil , dar pretul mi se pare mie cam foarte mic ( poate doar mi se pare mie ) . Daca ma duc sa o vad si sa o verific cum as putea face sa verific a.i. sa fiu sigur ca nu dau banii si-i pica motorul.

In cazul 2. si cazuri generale ce ar trebui sa verific a.i. sa fiu sigur ca nu-i pica motorul.


Sfaturi dorite : Locuri ( orase ) de evitat. Ce teste se pot face la service sau reprezentanta. Ce trebuie verificat de mine a.i. sa merite sa ajung cu ea la teste profi( service/reprezentanta).



Edit : Inca ceva : Ce probleme ar putea interveni daca vanzatorul este de acord cu pastrarea numerelor pentru evitarea taxei de mediu ? In cazul in acre ramane pe numerele fostului proprietar care sunt pasii pentru a ocolii o eventuala teapa ?
Anticipat multumesc pentru sfaturi.
surube
Daca nu te pricepi la mecanica ......nu cumpara logan sh ! Nu oferi pe el mai mult de 1000 euro !Nu alege culori inchise ,sunt urate loganele gen :verde,negru,albastru etc ......cumpara una alba,cu vopsea nemetalizata! Se intretine usor albul,e nepretentios! O diagnosticare la service costa 60 lei!Iti da o lista cu toate defectele masinii ......! Nu cumpara piese de origine ,sunt exagerat de scumpe! Spre exemplu un cap bara original e aprox.80 lei ,unul china (firma FAI din China) e 20 lei ....... la prima groapa mai sanatoasa deja are joc ,si ala original si celalalt chinezesc! E complicat cu masinile sh ......dar nu pierzi bani multi !
kossak
In primul rand eu nu as cumpara o masina fara a o inmatricula pe numele meu. Il al doilea rand, loganele mentionate de tine toate sunt euro 3 ceea ce inseamna ca timbrul de mediu e in jur de 900-1000 de euro. Ceea ce practic inseamna ca masinile respective nu pot fi vandute "cu acte in regula" fara plata timbrului. Mai bine cauta masini mai noi de 2007 (astea deja-s euro 4 si taxa e mai mica).

Loganul e o masina solida, fara probleme majore de fiabilitate. E o masina simpla iar piesele sunt la preturi mai mult decat decente. La masinile mai vechi (2004-2005-2006) trebuie sa fi atent la rugina: colturile usilor, aripile din din spate sunt zonele cele mai problematice. Ca sa te convingi uita-te pe strada dupa loganele fara buton la portbagaj ( sunt din prima "serie").
Motoarele pe benzina (1.4 si 1.6) necesita doar revizii periodice ( ulei bun, filtre) si nu pun probleme. La fel si trenul de rulare e foarte solid si aici recomand sa nu faci compromisuri cand vine vorba de piese. Ca sa-ti faci o idee: un disc de frana bun/placute de frana in jur de 100 de lei, un cap de bara in jur de 80 de lei, o bascula complet echipata in jur de 180 de lei.

Nu recomand sa cumperi logan "coaja". Cauta macar unul cu servo si aer conditionat.


tarzy
nu motorizarea 1,4 .... este mai puturoasa si mai consumatoare decat cea de 1,6 (chiar si cea de 16 valve).

cauta masini la care sa nu ai de achitat taxa de prima inmatriculare (cu taxa platita si nerecuperata);

minim aer conditionat, restul dotarilor nu prea conteaza;

atentie la urmatoarele:
- caroserie - loganul este dispus la rugina - cumva ca la vinuri ... ani buni si ani mai putin buni smile.gif - si foarte important elementele de caroserie reparate ruginesc mult mai rapid decat cele cu vopsea "de fabrica";
- scurgeri ulei / antigel - au fost cateva serii (mai ales motoreizarea 1,4) cu pbe de etanseitate a pompei de apa;
- functionare motor;
- jocuri articulatii.

cauta (si fi dispusi sa achiti in plus) masina de la prim proprietar si cu km cat mai putini .... in perioada 2005 -2010 au fost multi care au cumparat masini dar le-au losit ocazional, si cum e foarte normal vor bani ceva mai mult decat masinile "de flota" birjarite.
cosstti
Cauta un Logan Laureate tinut un garaj cu putini Km. (50.000 - 60.000) care sa fie inmatriculat in Romania. Ar fi preferabil un Euro4.
Aspectul vizual este destul de important. Verifica evolutia ruginii asupra caroseriei asa cum ti-au spus colegii de mai sus. Verifica si oalele din portbagaj(acolo este un viciu de fabricatie).
Nu cumpara de la samsari.
Pentru verificare poti sa mergi cu masina in service, unde va fi ridicata pe elevator pentru a verifica starea caroseriei, bucsaraie, tobe, scurgeri de ulei de la motor, de la servodirectie, rulmenti uzati, urme de reparatie, discuri de frana, placute, etc.
Se poate constata daca a avut impact frontal (ceva incretituri pe lonjeroane- cadru), elemente proaspat vopsite etc.
Vezi cum se prezinta cu schimbarea distributiei, a celorlalte curele. Va trebui sa afli daca aceste schimburi s-au facut in service sau pe marginea drumului.
Tot la service sa-ti verifice daca actele masinii corespund cu caroseria si motorul.
Poti insista pe banii tai sa faca si noxele pe bune. Asta daca esti hotarat sa iei masina. Macar vei sti cum stai cu motorul.
Sa nu-ti para rau de banii dati la service. Este o pierdere financiara dar este o pierdere controlata.

Pentru acte: trebuie sa faci un Contract de Comodat (probabil pe 5 ani) in care:
Daca fostul proprietar este mai in varsta si nu a avut accidente vei plati asigurare cu valoare mai mica (asigurarea se va face pe numele fostului proprietar).

Nu stiu cum poti sa o dai la rabla dupa 2-3 ani.
Sa mai ascultam si alti colegi.
surube
Contractul de comodat se face la notar , se mai numeste si contract imprumut de folosinta (costa aprox . 200lei) ,se face pe 10 ani maxim.Cel mai important e sa mergi la service cu ea ,diagnosticheaza baietii tot .....pentru 60lei primesti lista cu defecte si dupa aia e usor sa te hotarasti daca o cumperi sau nu! wacko.gif
thegora
Am cautat ceva sa se incadreze pe cat posibil dupa tot ce mi-ati spus . Am ales cateva masini care mi s-au paraut in parametrii si am facut o lista pe care sa v-o prezint , voi sa ma sfatuiti ce sa pastrez si ce nu pentru vizionare .
http://olx.ro/oferta/vand-logan-ID6c1Nk.html
http://olx.ro/oferta/dacia-logan-1-4-mpi-2...li-ID6gmmI.html
http://olx.ro/oferta/dacia-logan-2004-prop...or-ID5vXjQ.html
http://olx.ro/oferta/vand-masina-ID6mtvU.html
http://olx.ro/oferta/vand-dacia-logan-1-4-mpi-ID5eBQA.html
http://olx.ro/oferta/dacia-logan-ID65l3V.html
http://olx.ro/oferta/logan-2006-aer-condit...eg-ID6oYS8.html
indrecan_calin
Salut!
Eu as suna doar la al doi-lea anunt (de sus in jos) si la ultimul. Vezi cum te intelegi cu taxa.
george_scala_2004
Nu merita niciunul atentie...decit prin prisma pretului...mai bine cauta ceva un pic mai scump cu taxa platita...
thegora
Am gasit-o pe asta si ma bate serios gandul sa ma dic sa o vad . Ce ziceti ? http://olx.ro/oferta/vand-logan-ID6kVHc.html
george_scala_2004
Ce model este? Are servo? Aer conditionat?
MyKe89
De ce? O iei tu? tongue.gif

Din cate vezi in poze, este un Ambiance. E chel. Fara servo, fara AC, fara geamuri electrice.

A, si fiindca tot se vorbea de vopsea, eu as alege una cu vopsea metalizata (nu alb, nu rosu, nu albastru marin). Umbla vorba ca erau mai bine tratate, mai rezistente la rugina.
Gris Platine-ul de acasa nu are nicio problema la tabla dupa 8 ani si tata chiar nu ingrijeste masina.
george_scala_2004
QUOTE(MyKe89 @ 11 Jun 2016, 13:11)
De ce? O iei tu? tongue.gif

Din cate vezi in poze, este un Ambiance. E chel. Fara servo, fara AC, fara geamuri electrice.

...

*



Asta ai inteles? Intrebam ca atat servodirectia, mai ales la parcari, este extrem de utila...iar a.c. nu mai discutam...

Asa e, nu o iau eu dar daca tot da banii macar sa ia ceva bun...si da, vopseaua metalizata am remarcat demult la Solenza ca cele metalizate si ulterior la Logan, stau mai bine la capitolul rugina...

Spor la cautari!
cosstti
Theo, Este bine ca prospectezi piata dar ... fi prudent.

Vanzatorul ultimei masini din postul #7 pare a fi un samsar.
De unde am aflat asta? Uite de aici: www.vezicatface.ro/verifica-vanzatorul
Si ce am aflat: din iulie 2013 si pana in15 martie 2016, individul asta a pus in vanzare 11 masini de marci diferite.
Nu trebuie sa faci altceva decat sa-i bagi nr de tel a vanzatorului in casuta indicata.
Succes maxim.
thegora
Va multumesc ca ma ajutatj si sper sa nu va terorizez exagerat. Pe mine ultima masina m.a incantat din cauza kilometrajului
george_scala_2004
E o.k. cum procedezi dar cind suni sa afli informatii despre oricare masina prima intrebare trebuie sa fie: Vanzatorul este si proprietarul masinii vandute? Adica persoana care este in carte si talon este una si aceeasi cu cea care vinde? Daca raspunsul este nu e clar samsar...Daca totusi masina arata bine popti continua discutia...la vizionare neaparat cu cineva priceput...pe forum s-au discutat ce anume trebuie verificat...

Bafta,
cosstti
Si inca ceva: Daca tot iei Logan S.H. macar ia unul cu cat mai multe dotari. Diferenta de pret intre una cheala si una cu dotari este relativ mica.
Aerul conditionat sa fie functional. servodirectie, geamuri electrice, inchidere centralizata si daca are si o alarma montata este ok.
Fanez
QUOTE(MyKe89 @ 11 Jun 2016, 13:11)
...
Din cate vezi in poze, este un Ambiance. E chel. Fara servo, fara AC, fara geamuri electrice.
...
*


Modelul ambiance are directie asistata.
cosstti
Pana la urma care este bugetul de care dispui?

Un cumparator inteligent nu se grabeste ci analizeaza.
Elimina masinile pe care le scot samsarii la vanzare. Ti-am spus cum dar vad ca nr. 13 inca se regaseste in optiuni.
Elimina masinile fara aer conditionat.
Elimina ofertele dubioase. La pozitia 4 este un logan cu GPL montat din fabrica, din cate stiu din fabrica nu s-au montat instalatii Tomasetto, ci Landi Renzo.
Poate ca gresesc, daca am spus o prostie rog sa fiu corectat.
Trebuie sa te grabesti doar atunci cand apare o oferta tentanta. Stabilesti imediat o intalnire, iei cu tine un prieten cunoscator si nu uita sa iei cu tine si purcoiul de bani.
Trebuie sa-i arati vanzatorului ca esti un cumparator serios. Dupa o mica proba cu masina. mergi repede la un service si apoi la notar.
Nu uita ca romanii au un proverb: "Calul bun se vinde din grajd, nu de la iarmaroc."
Eu nu m-as orienta spre masinile care stau de saptamani sau chiar luni de zile pe siteuri.
Vezi ca mai sunt anunturi si pe alte siteuri.

thegora
QUOTE(cosstti @ 12 Jun 2016, 06:50)
Pana la urma care este bugetul de care dispui?

Un cumparator inteligent nu se grabeste ci analizeaza.
Elimina masinile pe care le scot samsarii la vanzare. Ti-am spus cum dar vad ca nr. 13 inca se regaseste in optiuni.
Elimina masinile fara aer conditionat.
Elimina ofertele dubioase. La pozitia 4 este un logan cu GPL montat din fabrica, din cate stiu din fabrica nu s-au montat instalatii Tomasetto, ci Landi Renzo.
Poate ca gresesc, daca am spus o prostie rog sa fiu corectat.
Trebuie sa te grabesti doar atunci cand apare o oferta tentanta. Stabilesti imediat o intalnire, iei cu tine un prieten cunoscator si nu uita sa iei cu tine si purcoiul de bani.
Trebuie sa-i arati vanzatorului ca esti un cumparator serios. Dupa o mica proba cu masina. mergi repede la un service si apoi la notar.
Nu uita ca romanii au un proverb: "Calul bun se vinde din grajd, nu de la iarmaroc."
Eu nu m-as orienta spre masinile care stau de saptamani sau chiar luni de zile pe siteuri.
Vezi ca mai sunt anunturi si pe alte siteuri.
*


Nu am un buget fix , dar ma gandesc la un maxim de 2000euro.
Nu ma grabesc chiar deloc , analizez si expun oferte pentru a fi indrumat . Incerc sa trag concluzii din ceea ce imi spuneti voi.
Am folosit "saitul pentru samsari "dar probabil mi-a scapt aceea fara sa bag de seama.
Sincer sa fiu nu sunt deloc pretentios si pot renunta la aer conditionat si alte dotari in schimbul altor atuuri.( servo e necesar in schimb ). Astept lamuriri pentru aerul conditionat. De ce se insista atat de mult pe el? La o adica deschizi geamul.
Tatal prietenei este mecanic deci se descurca sa aprecieze dar din pacate nu prea are timp ; asa ca daca il "deranjez" nu vreau sa-l deranjez degeaba de 10 ori. De abia dupa ce isi da el ok-ul merg cu masina la service. Banii vor fi caȘ in buzunar fara discutie.
M-am uitat si pe alte saituri . (Serios nu ironic)Ma gandeam ca daca as cauta si in ziare poate as gasi ceva bun ( ma gandesc deoarece in ziar ar putea da anunt batranii care nu prea stiu ce-i ala net).

cosstti
Aerul conditionat este pentru confort.
Decat sa merg cu un mertan fara aer conditionat si sa curga zoile de pe mine, mai bine cu un bibiu autohton, mai vechi ce-i drept, dar care are AC functional. Nu cred ca ai sa gasesti Logan cu AC fara servodirectie, cu toate ca nu sunt innebunit dupa servo.
Cu AC-ul este altceva. Vara cand sunt 35 - 40 de grade afara, in masina parcata in Soare ai 55-60 de grade si aerul din masina este irespirabil. Dupa ce te-ai urcat in masina transpiri instantaneu, atat tu cat si prietena ta.
Deabia dupa ce ai o masina cu AC vezi care este avantajul.
Daca vrei sfaturi si argumente - le primesti.
Intreaba-i si tu pe cei care au AC, daca ar renunta fara regrete la avantajele pe care le ofera AC-ul.
surube
Eu am fara aer conditionat ,fara servodirectie ,fara abs ,e dotare Ambiance ,e ,,coaja" masinuta ,merg cu geamu deschis ,sau aeroterma pornita ,e un fel de efect masina decapotabila ! La motoarele de mic litraj cand cuplezi aeru conditionat creste consumu si nu mai trage motorul bine,adica ii dispar din caii putere ,masinuta devine submotorizata sad.gif ! E o aiureala ....... radmasa.gif
thegora
Dupa atatea discutii cred ca e mai ok cu ac.Nu ma pasioneaza viteza iar daca atunci cand este pornit ac pot circula pe autostrada cu limita legala cred ca e ok si cu ac. In plus daca nu o achizitionez direct cu gpl am sa o dotez eu pe parcurs.
cosstti
Da dle Surube, ai dreptate, atunci cand aveam masina fara aer conditionat, parca nici nu aveam nevoie de AC.
Mergeam cu geamurile deschise, in curent si habitaclul se comporta ca o punga.
Ce sa-i faci? Cand vulpea nu ajunge la struguri - spune ca-s acri.
Daca vrei sa depasesti un camion, poti sa opresti AC-ul un minut, ca nu se simte.
Daca cineva mi-ar da la schimb pentru masina din semnatura, un Duster nou dar chel, l-as trimite la plimbare cu urarile de rigoare.
Instalatia GPL poti sa o montezi si dupa, ai garantie cativa ani si costa aprox. 2500 - 2800 ron.
george_scala_2004
Pentru a nu obosi motorul prea tare cand circuli cu ac pornit exista solutia remaparii - vezi pe forum inclusiv la bursa...
surube
Da,asa e,masina fara aer conditionat ,e o NENOROCIRE ! Efectiv ,nu o mai poti vinde ,decat pe pret de nimic! sad.gif
cosstti
Din pacate ai dreptate dle Surube, de ceva timp ma straduiesc sa vand masina veche.
Intrebarile potentialilor cumparatori suna cam asa:
- Mai este valabil anuntul cu masina?
- Ce dotari are masina?
- Unde poate fi vazuta masina? (aceasta intrebare este foarte rara).
Asadar... cu emoticoane sau fara emoticoane ... asta este tristul adevar.
Dacus_Malus
Ca proaspat ccumparator de Logan din 2005(l-am cumparat acu 6 luni), pot da urmatoarele sfaturi:
- neaparat cu AC
- daca are carte service si km putini, e foarte bine.
- culoarea care iti place (mie mi-a placut visiniu metalizat)
- cumpara NEAPARAT de la proprietar
- timbru de mediu la un Logan 1,4 din 2005 este 1000 euro (euro 3) deci atentie la cele fara timbru platit.

(Exemplul meu: eu am dat 1800 euro pe un Logan 2005, de 1,4 cu 80 000 km reali la bord si cu carte service.
Am platit timbru de mediu 4200 lei.
Pretul final de vanzare fusese 2200 euro, din care mi-a lasat inca 400 euro ptr. timbru de mediu. Dar asta pentru ca am luat de la proprietar.)
- verificare a actelor inainte de cumparare si verificare in service ales de tine inainte de cumparare.
Eventual sa dai banii in 2 rate (a 2 rata sa fie mica de 100..200 euro) pe care sa o dai cand primesti actele complete, adica fisa de inmatriculare vizata la fiscul vanzatorului si certificatul fiscal valabil.
Bafta!
bygy007
1 nu lua fara aer conditionat nu merita
2 daca vrei GPL nu lua decit 1,6 , 1,4 este puturos , se vede si la mine in anumite conditii la 1,6
3 insalatia GPL din fabrica este landi renzo fara probleme la mine pina acum , merge de rupe blush.gif
MyKe89
QUOTE(Fanez @ 12 Jun 2016, 00:24)
Modelul ambiance are directie asistata.
*


Nu era in dotarea standard.
Era optionala si costa 600 de Euro daca imi aduc bine aminte.

Standard era abia la Preferance (impreuna cu geamuri electrice fata, airbag pasager decuplabil, casetofon, alta tapiterie, doua tetiere spate etc.).

Ordinea versiunilor de echipare era: Ambiance - Preferance - ABS Plus* - Laureate - KissFM*- Ambition - Prestige - Partener*.
Cele cu * erau editii limitate.
Maiorul
Eu consider ca cea mai importanta dotare este AC -ul - eu am luat in 2011 o solenza PRIMA fara aer si crede-ma vara ma fierbeam la propriu in timpul pranzului , cu geamurile deschise pe autostrada nu prea puteai sa le lasi din cauza zgomotului si a curentului => pentru 100-200 euro nu se merita sa cumperi fara AC .

p.s -- incepand de anul acesta am reusit sa montez instalatie AC pe masina de la SH si tot aproape 200euro am dat cu toate accesoriile ....
cosstti
Cam asta este si parerea mea Maiorule.
Daca nu este servodirectie - nu-i bai, am potential la tras de volan.
Daca nu sunt geamuri electrice, iar nu este o problema.
La masina din semnatura am geamurile electrice pe fata si daca uit vreun geam deschis trebuie sa bag din nou cheia in contact si sa apas butonul ca sa-l ridic.
Daca se va strica motorasul va trebui sa o parchez cu geamul deschis la un perete sau un gard. Iar daca mai si ploua... voi putea spune ca am lighean pe 4 roti.
Cu AC-ul se schimba treaba, daca in masina se fac 55 - 60 de grade, pornesc masina, apas butonasul magic de AC, inchid portiera si stau 4 -5 minute undeva la umbra. Dupa care ma urc in bibiu si-i dau bice - mai mare placerea.
Cherubino
Nu știu cât l-ar ajuta pe inițiatorul subiectului experiența mea, dar v-o împărtășesc întrucât e recentă:
Așadar, în 25 mai a.c. am obținut permisul și imediat după acest moment am început să caut pe internet o mașinuță nepretențioasă, așa-zisă de familie, cu care să putem ajunge în condiții decente din punctul A în punctul B.
Am observat de la început că mașinile postate pe OLX sunt ceva mai scumpe decât cele de pe alte site-uri (de exemplu bestauto.ro, că acolo am căutat mai mult), sau cel puțin așa erau la momentul căutărilor mele. În data de 3 iunie a.c. a apărut un anunț nou, cu un Logan din 2009 (înmatriculat 2010) care mi-a căzut cu tronc din prima clipă în care am văzut pozele (și nu numai mie, ci și soției). Sunând la numărul afișat pe site, am aflat că este unic proprietar, că vrea să vândă mașina cu tot cu numere și că taxa este plătită și nerecuperată. Proprietarul fiind în același județ, mi-a fost foarte ușor să merg și să văd mașina. Fiind habarnist absolut în domeniu, am luat cu mine un coleg de serviciu care în timpul liber mănâncă mecanică auto pe pâine, pe care l-am instruit ca, dacă pe parcursul întâlnirii cu proprietarul și cu mașina va avea cea mai mică urmă de îndoială cu privire la ce vede și ce aude acolo, să-mi spună imediat și în secunda doi am și plecat de acolo.
Din fericire, la fața locului am găsit o mașină întreținută impecabil și cu o funcționare impecabilă, care a trecut cu brio toate testele, motiv pentru care am cumpărat-o în aceeași zi. Este adevărat că nu are servodirecție și nici AC (model Ambiance), dar în familia noastră avem o problemă cu aerul condiționat, în sensul că niciunul dintre noi nu-l suportăm, așa că nu ne deranjează deloc această lipsă care într-adevăr, pentru alții, este de neconceput. Asta e, în definitiv și la urma urmelor De gustibus non est disputandum!
Am uitat să precizez că mașina avea în momentul cumpărării 85000 km (reali) și nu are nici măcar o urmă cât de mică de rugină iar prețul plătit pentru ea a fost de 13000 lei (aprox. 2900 euro). Se pare că în cazul meu acel „coup de foudre” de la vederea primei fotografii cu mașina pe site-ul de vânzări a fost de bun augur. Am atașat mesajului meu și fotografia cu pricina.
george_c_ro
nu stiu , dar fara AC in zilele noastre nici nu mai tb sa te uiti
am mers ceva timp cu o masina care avea AC-ul defect si pe caldurile din vara era la fel ca afara ... plus ca daca mergi pe autostrada nu prea poti cu geamurile deschise
la masina mea AC-ul chiar daca nu este automat ... totusi este AC smile.gif
servodirectia iar este buna smile.gif
referitor la cartea de service eu nu am mai trecut pe la service reprezentanta de ceva timp ( la reprezentanata am schimbat doar distributia acum 4 ani si recent burduful planetara de langa cutia de viteze ) , iar la cele care nu sunt de reprezentanta pentru lucrari gen schimb ulei , filtre nu prea iti dau facturi
dar daca vreau carte de service ma duc la reprezentanta si rezolv ...
cel mai bine vezi masina cu cineva care se pricepe

apropo eu am masina din 09.2006 si am aprox 106000 km smile.gif
dstdan
Amice, o sa intri intr-un cerc vicios in ritmul asta, adica cei place unuia, nu e pe gustul tau sau idealul tau de Logan si viceversa.
O mica idee, pune ochiul pe care-ti place, dar si care se incadreaza in banii tai, te intelegi cu proprietarul, negociezi sau ce mai faci, platiti unul din voi cf. intelegerii si mergi la un service pe care-l vrei tu ptr. o verificare si test, functie de cum va iesi dupa, ramane pretul final, masini sunt multe, cumparatori si cash nu prea!
Succes si drumuri bune. huh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.