Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Clio II 2001
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
FURTUN
Salutare! Urmaresc de mult forumul, dar acum am hotarat sa imi prezint si eu masina mea.

Dupa o perioada in care am tot cautat o masinuta, m-am ales cu un Clio 2 din 2001. Eram hotarat sa imi cumpar un Ford Focus 1, dar bineinteles ca aveam si alte masini in vedere, pe urmatoarele locuri dupa Focus regasindu-se Clio 2 sau Megane 2. Clio era singura masina mai micuta pe care o luam in considerare. Nu imi plac Corsa sau Polo.

Nu aveam prea multi bani, mi-as fi dorit ceva in jur de 2000-2500 euro cu tot cu taxe si reparatii. Am gasit pana la urma acest Clio care mi-a placut, asa ca l-am cumparat smile.gif

Masinuta este un Clio 2, motorizare 1.4 16v an 2001, echipare Expression. Are airbaguri laterale, inchidere centralizata, proiectoare de ceata, geamuri electrice fata, si aer conditionat automat. Avea 104.000 km cand am cumparat-o.

Ce am facut la masinuta dupa ce am luat-o:

-schimbat bucsi fata (troncanea putin)
-amortizoare pe spate schimbate (unul dintre amortizoare curgea)
-filtre, ulei
-distributia schimbata
-schimbat un burduf planetara
-reparat duze spalare parbriz (erau infundate)
-schimbat carcasa cheie pt ca nu mai facea contact si nu putea fi deschisa din buton
-vopsit capota si plafon (capota avea un punct de rugina - probabil de la vreo pietricica, iar pe plafon sarise lacul
-montat folie pe geamurile din spate
-schimbat becuri pozitie (cel din stanga era ars asa ca le-am schimbat pe ambele)
-schimbat actuator usa spate dreapta (nu se inchidea din telecomanda)
-schimbat tapiserie tavan (am dus-o la spalatorie sa curete tapiseria si au spus baietii de acolo ca era putred si a cazut cand au inceput sa il frece).


Ce as dori sa fac in viitor:

-schimbat contactor rotativ din volan (am martorul de airbag aprins + cel "Serv"). Am umblat la mufele de sub scaune si nu cred ca e de pe acolo. In mers se aprinde si se stinge aleator.
-cumparat jante + anvelope iarna

Poza cu interiorul este luata chiar din anuntul de vanzare. Nu am alta momentan smile.gif
ursul_bipolar
Se tine bine pt varsta ei. S-o volanesti fara probleme!
Dreamer
Arata foate bine, sa o folosesti sanatos!
FURTUN
Masinuta arata si merge foarte bine. Inainte am condus Logan 1.4 si am fost putin sceptic dupa ce am cumparat-o. Ma gandeam ca am facut o greseala pt ca e o masinuta mai mica, insa acum a inceput sa imi placa tare mult. Ca diferente fata de Logan: Trage mai bine (23 cai in plus), sta mai bine pe sosea (e mult mai joasa). Ca minusuri: Nu mai pot urca borduri asa cum faceam cu Loganul smile.gif si...spatiul mai micut, mai ales in spate.

Per total incepe sa imi placa tare mult buburuza.

In weekend am schimbat lampa de la numar intrucat cea veche nu se aprindea si era si rupta. Am pus in ea si un bec cu led. De asemenea am schimbat becurile din portbagaj si cel de la plafoniera cu unele cu led.


In weekend am fost plecat si fiind foarte cald am mers cu clima pornita permanent. Am observat duminica dimineata ca jos la picioarele pasagerului este ud. Ma gandesc ca e de la vaporizatorul de AC, poate o fi infundata scurgerea.

Vineri am facut cateva manevre intr-o parcare ingusta cu rotit volanul la maxim in ambele parti. De atunci parca se aude un vajait in volan cand invart rapid de el si sta aprins permanent martorul de airbag + serv. Asta imi intareste siguranta ca problema e de la contactorul rotativ. Saptamana asta voi verifica sigur.



LE: Si de consum sunt foarte multumit. De ultimele 4 ori am facut numai plin, iar consumul intre plinuri a fost intre 6.6 l/100 si 7.3 l/100. Consum mediu total 7.0. Ce e drept masinuta e folosita foarte mult pe drumul Bucuresti-Ploiesti pe autostrada, dar si alte drumuri in afara orasului. In oras sa zic maxim 25% pana acum. Nu sunt vitezoman, conduc in limite legale, dar recunosc ca uneori imi place sa o mai si turez, mai ales daca e nevoie de o depasire smile.gif
ursul_bipolar
QUOTE(FURTUN @ 27 Jun 2016, 11:33)

In weekend am fost plecat si fiind foarte cald am mers cu clima pornita permanent. Am observat duminica dimineata ca jos la picioarele pasagerului este ud. Ma gandesc ca e de la vaporizatorul de AC, poate o fi infundata scurgerea.


Asa pateam si la solenza, se infunda scurgerea.
Mariusgl
Patit si eu la Megane.
Foarte frumoasa buburuza. Am avut si eu una 1.2 16v pe albastru. Am cutreierat un pic tara cu ea cand o aveam. Acum e la taicamiu.
Sa va purtati unul pe altul fara defectiuni majore, eh, si chiar daca sunt, sunt ieftine piesele. tongue.gif
FURTUN
Saptamana trecuta am condus Loganul parintilor si le-am lasat lor Clio. Tata a fost cu el la service si a rezolvat problema cu martorul airbag. A fost schimbat contactorul rotativ.

Au desfundat si scurgerea de la AC tot acolo la service, dar chiar si dupa cateva zile, timp in care s-a mers cu masina si cu aerul pornit, e tot ud. Ori nu s-a uscat intre timp, ori tot in masina se scurge condensul.

Tot la service pe tester au gasit ceva problema la sonda lamda si catalizator, ca ar fi putin infundat catalizator, sau asa ceva, dar nimic grav. Motorul trage foarte bine, consumul este normal, asadar nu cred sa fie mari probleme. I-am dat putina forja pe autostrada, in 5000-6000 ture, poate se mai curata pe-acolo.

Cum saptamana trecuta am condus masina parintilor, pot face o mica comparatie. Este un Logan ph2 1.4, an 2008, cu 77.000 km la bord cumparat de ai mei de nou. Clio este mult mai sprinten la turatii mari. De asemenea, avand garda la sol mult mai joasa, este mai stabil, mai ales la viteze mari. Dezavantajele sunt cele evidente...masina mai mica, spatiu mai mic, iar in oras cu Loganul pot escalada aproape orice bordura fara probleme smile.gif

Altfel...joi plec in concediu in Polonia, si sper sa se comporte bine masinuta smile.gif

@Mariusgl: Multumesc! Daca ai lasat-o tatalui tau inseamna ca ai fost multumit de ea smile.gif
FURTUN
Salutare!

Am cateva update-uri pentru buburuza: Am fost cu ea in Polonia, la Cracovia. A mers 2500 km fara probleme.

Am fost si la mare cu ea, la fel, fara probleme. Acum are 110.000. Am facut deja 5000 km de cand am luat-o in luna mai.

-Modificari nu am mai facut, insa as dori sa schimb luminile bordului in ceasuri albe si ace rosii (ca la Megane) - imi puteti recomanda pe cineva in Bucuresti care sa faca lucru de calitate?

De asemenea trebuie sa cumpar anvelope iarna noi, si jante. In carte am si 175/65 R14 si ma gandeam sa cumpar pe 14 de iarna, sunt mai ieftine.
As fi vrut ca la iarna - cat voi avea jantele pt iarna sa le duc pe cele de aliaj la reparat/revopsit. Nu sunt foarte urate, insa s-ar putea mai bine. Nu stiu, insa, daca voi mai avea buget si pt asta.

Mici problemute:
- Dupa o perioada de mers, mai ales in oras, incepe si scartaie pedala de ambreiaj.
- Pe autostrada in vacanta facea un zgomot ciudat de la roata stanga spate atunci cand schimbam banda la viteza mare. Nu imi puteam da seama de unde vine. Parca nu facea la viteze mici, si nici la viraj, curba, ci doar la schimbarea benzii. Am incercat sa bruschez masina la viteze mici, sa trag de volan, dar nu face niciun fel de zgomot. Un prieten mi-a dat ideea ca ar putea fi de la vopseaua dintre benzi care face un zgomot atunci cand treci peste ea. Eu ma speriasem, ma gandeam la rulment, dar ambii rulmenti de pe spate au fost schimbati atunci cand am luat masina - luna mai.
-Apa la picioarele pasagerului in fata. Am lasat masina la service pentru a schimba contactorul rotativ si le-am spus sa desfunde si scurgerea de la AC. Ei spun ca au desfundat, insa tot am apa. Nu e multa, dar dupa un drum mai lung cu AC pornit se uda covorasul de cauciuc pe dedesubt.
-Mi se pare ca nu se incalzesc oglinzile retrovizoare. Am mers pe ploaie usoara, am pornit degivrarea, iar pe spate se vedea cum dispareau picaturile de apa, insa pe oglinzi nu dispareau, si parca nici calde nu erau. La Loganul parintilor in aceleasi conditii se uscau picaturile de apa si se simteau si putin caldute. Reglarea electrica functioneaza fara probleme.

Per total sunt foarte multumit de masinuta. Imi place din ce in ce mai mult smile.gif
myhay1208
Felicitari pentru masinuta! Arata foarte bine!

Vezi ca ambreiajul e o problema cunoscuta la la modelul asta. Si la mine face la fel. In timp, nu-i problema ca faci muschi si nu mai bagi de seama.

Cat ai dat pe ea la achizitie si cat te-a mai costat investitiile de dupa?
FURTUN
Multumesc!

Ambreiajul nu ma deranjeaza ca face asa, mi-e teama doar sa nu se uzeze/strice ceva.. Oricum e mai tare decat la fosta masina - Logan, dar m-am obisnuit rapid cu el. Din ce am inteles de la fostul proprietar a fost schimbat la 80.000 km.


Pretul de achizitie a fost 1500 euro. Am bagat in ea dupa ce am luat-o cam inca 1000 euro:
Am avut ceva de schimbat pe la partea mecanica (distributie, ulei, filtre - astea clasice, si in plus rulmenti spate, amortizoare spate, bucsi fata, bielete antiruliu, un suport motor), contactor rotativ volan - aproape 1000 lei..mi-a cazut fata, dar ai mei m-au anuntat dupa ce l-au schimbat (am lasat masina lor, ei au mai mult timp liber), si vopsit plafon (era luat lacul, se vedea urat), capota (avea cateva puncte de rugin) si o aripa.

Sunt multumit de masinuta. Eu nu voiam ceva atat de mic, dar acum nu imi pare rau. E chiar fun. Te cam invidiez pt consumul pe GPL. Am discutat si eu cu iubita de montarea GPL, dar ea spune ca e scump, ca nu are rost, avem alte cheltuieli... Ce-i drept facem mai mult drumuri intre Ploiesti - Bucuresti si alte drumuri in afara. In oras nu merg prea mult, dar chiar si asa cred ca tot ar fi foarte avantajos GPL.

LE: La cheltuieli se adauga si taxa de inmatriculare, 300 si ceva de euro, fiind euro 3. Acum imi dau seama ca am bagat destui banuti..
myhay1208
Daca mergi cu ea extraurban, parerea mea e ca e ok pe benzina. Acum depinde cum mergi.
In general, pe benzina am cam 5.5 extraurban la un mers constant si normal, un pic batraneste. Pe GPL e ceva mai mult.
FURTUN
Salutare!

Nu am mai scris de ceva timp.
Am avut cateva probleme care m-au suparat cu masinuta:

- Intr-o zi, din senin, pe drumul Ploiesti - Bucuresti, imediat dupa ce am iesit de pe autostrada mi s-a aprins martorul pt bujii incandescente si masina nu se mai tura peste 2500-3000 ture. Nu m-am speriat, am mers asa pana acasa in Bucuresti unde am oprit motorul si l-am repornit. Nu s-a mai aprins niciodata dupa aceea, iar motorul se tureaza din nou normal.

- Cateodata nu imi recunoaste cheia (incepe si palpaie becul de la imobilizator dupa ce pun contactul si nu ma lasa sa pornesc). In general dimineata cand e racoare o recunoaste daca pun a doua oara contactul. Intr-o vineri am vrut sa plec la Ploiesti, masina nu mai fusese pornita de cateva zile si am incercat de aprox. 10-15 de ori sa pornesc motorul. Nu recunostea deloc cheia. Chiar cand era sa renunt am incercat din nou si a mers. Nu mai aveam prea multa benzina, asa ca ma intrebam daca ar fi ok sa opresc si la benzinarie (sa nu raman pe acolo). Am oprit pana la urma si la benzinarie, am oprit pe drum si la cumparaturi, si nu au mai fost probleme. A pornit intotdeauna din prima. In schimb se mai repeta problema dimineata.
Am facut o a doua cheie - 300 lei.

Cu ocazia asta am montat si un modul de inchidere centralizata. Inchiderea de pe cheia originala merge doar daca sunt langa masina si tineam cheia in dreptul geamurilor. ~80 lei

- Cand e mai racoare afara (nu stiu daca are legatura, dar numai atunci se intampla) nu se incuia portbagajul. Se incuie toate celelalte usi din telecomanda/butonul din masina, dar portbagajul ramane descuiat. Trebuie sa incui de mai multe ori pana se incuie intr-un sfarsit si portbagajul. Am lasat parintilor masina o saptamana ca sa monteze anvelopele de iarna si la el a facut doar 1 data in conditiile in care el a folosit-o zilnic. Mie imi face mereu smile.gif Probabil trebuie curatat/schimbat actuatorul.

- S-a aprins iar martorul de airbag din bord sad.gif. Se aprinde si se stinge aleator, banuiesc ca ar fi problema de sub scaune...

- Oglinzile nu se incalzesc. Conexiunile sunt ok. Problema este de la geamurile oglinzilor care trebuiesc schimbate. Oare unde as putea gasi 2 geamuri pt oglinzi mai ieftine?

Cam astea sunt/au fost problemele. Toate au aparut una dupa alta in aprox. 1-2 saptamani, asa ca ma suparasem, dar mi-a trecut..asa e la o masina veche.

Ca noutati am cumparat jante de tabla r14 sh pentru iarna si anvelope Continental Wintercontact TS 860.

Masina a facut 113.500 km. Am luat-o la sfarsitul lui mai, deci a facut aproape 10.000 km pana acum.
Dreamer
Poate te ajuta si se potriveste elementul de incalzire:
https://www.germanelectronics.ro/componente...-x-77-mm-532878
MyKe89
Oglinzi probabil gasesti la dezmembrari, dar nu mi se par scumpe cele noi, originale, la 80-90 de lei bucata.
Concord
Oglinzi ieftine cu incalzire gasesti Aici
diesel_power
Nu recomand nimic de la producatorul ASAM.
Eu am luat oglinda cu incalzire de origine de la epiesa.ro, a fost 84 lei: http://www.epiesa.ro/sticla-oglinda-oglind...piesa-20003984/
FURTUN
In acest weekend luminile de bord au fost schimbate in alb cu limbile rosii. De asemenea si luminile de pe usi, din butoanele pentru geamurile electrice sunt acum rosii.

Am de acum si oglinzi incalzite. Una din oglinzi am luat-o de la hellcat (multumesc!), iar pe a doua am luat-o de pe site-ul indicat de diesel_power, de origine (de asemenea multumesc!). Am avut ocazia sa le si testez astazi, pe ploaie smile.gif

A fost curatat si motorasul de la incuietoarea portbagajului. Acum vad ca actioneaza asa cum ar trebui, si se incuie portbagajul.

Masinuta este in regula. A implinit astazi 114.000 km. Am facut deja 10.000 km de cand luat-o smile.gif
FURTUN
Salutare!
Nu am mai scris de ceva timp. Masina merge ok, s-a comportat bine si iarna. Nu m-am plimbat foarte mult, dar chiar si asa am ajuns chiar si pe la munte putin.
Motorasul de la inchiderea portbagajului actioneaza cum trebuie, iar portbagajul se incuie de fiecare data. Oglinzile se incalzesc acum si ele si au fost de mare ajutor mai ales acum iarna.

Am, in schimb, o alta problema, si anume ca uneori nu imi recunoaste cheia. Se intampla aleator. La inceput credeam ca de la frig, insa culmea, acum a inceput sa faca la cald. De obicei incepea si palpaia rapid led-ul de imobilizator atunci cand puneam contactul, dar mai faceam cateva incercari si reuseam sa o pornesc. Inainte de sarbatori m-am chinuit vreo 20 minute si nu a vrut nici moarta. A venit un amic electronist si a desfacut antena de la contact. A curatat putin mufa ei si a spus ca de acolo e. O perioada nu a mai facut, culmea, apoi a inceput din nou sa faca pana acum o saptamana cand am plecat la cumparaturi bine-mersi. Masina a pornit fara probleme desi afara era frig, -7 grade. Am ajuns la cumparaturi si am parcat intr-o parcare subterana. Dupa o ora in acea parcare, la caldura, nu a mai vrut sa recunoasca cheia...iarasi. Am incercat vreo 15 minute, iar pana la urma a pornit. Dupa aceea am mai mers cu masina si iar nu a mai facut. Am desfacut din nou mufa aceea, era curata...am curatat-o din nou, iar astazi a facut din nou...doar o data. A pornit a doua oara.

Altfel...sunt multumit de masinuta. Are aproape 117.000 km. Deja am inceput sa ma uit de 2 anvelope de vara, pentru ca am 3 de un fel, si una diferita.

LE: Am avut de 2 ori mai demult inca o problema, s-a aprins martorul "bujii incandescente" in mers, iar masina nu se mai tura peste 3000 ture. S-a rezolvat dupa oprirea si repornirea motorului. In ultima vreme nu am mai patit asa ceva.
barbus
furtun.....eu pentru martorul "bujii incandescente" si nu se tureaza ,cand am avut probleme,,aveam oxid pe bornele de la acumulator, prin curatare,strangere ferma si ungere cu vaselina a disparut problema. Nu stiu care e legatura,dar, incearca si vezi.In legatura cu cheia, cam aceeasi treaba am facut si eu ,pan la urma m-a disperat ca acum merge si imediat nu mei vrea,asa ca am anulat imobilizatorul si nu mai am treaba. Cine vrea sa tio fure, oricum tio fura ! biggrin.gif
FURTUN
Multumesc pentru raspuns @barbus. Am vazut aceasta rezolvare si pe alt topic (cred ca tot tu ai postat), insa la prima vedere nu par oxidate bornele. Am sa le desfac sa le curat dupa ce se mai incalzeste afara.

In legatura cu cheia, exact asa face, cum ai descris tu. Face aleator si asta e enervant. In ultima saptamana am plecat doar de 3 ori cu ea si nu a mai facut. Sa vedem...
FURTUN
Salutare din nou!

Noi probleme cu masinuta...intr-o dimineata am vrut sa plec din fata portii de la tara, dar dupa ce am pornit motorul s-a aprins martorul acela "bujii incandescente" si nu raspundea deloc pedala de acceleratie. S-a rezolvat dupa oprirea-pornirea motorului. Pana acum nu se putea tura peste 3000 ture la aprinderea martorului, dar de data aceasta nu raspundea deloc la acceleratie.

Cu cheia nu am rezolvat. Mi-a facut din nou o faza urata intr-o parcare subterana la Auchan Titan. Am stat 15 minute pana am reusit sa o pornesc si sa plec. Cateodata nu face deloc, dar in parcare subterana e a doua oara cand face atat de rau. Nu imi explic ce are cu parcarile subterane..cred ca e doar o coincidenta. Voi incerca la Renault, sa vedem ce spun si ei.
As incerca si dezactivare immo, dar am auzit si povesti ca se rescrie softul si masina incepe sa consume mult, si alte probleme.

A facut din nou probleme si incuietoarea de la portbagaj. Intr-o dimineata nu a vrut sa se descuie. Am reusit dupa a 3-a incercare. Dupa aceea din nou nu a mai facut probleme.

Una peste alta acum parca troncane si ceva pe spate...

In ultima vreme am mers cu ea doar in weekend. Si parca nu e weekend in care sa nu apara o problema noua sad.gif Sunt cam dezamagit.
O voi programa in scurt timp la o revizie. As incerca la Renault ca poate ma ajuta si cu problema cu imobilizatorul, dar pentru toate problemele cred ca ma usuca de bani..
andri1940
Imobilizatorul anuleaza-l si gata, e o spaima nejustificata pentru o masina veche. Nu sunt probleme, eu am facut asa ceva la o Laguna I si mergea fara stres, dupa ce m-a lasat intr-o zi uitandu-ma la masina ca mata in calendar, bine ca am patit-o acasa...
FURTUN
Venind sambata pe autostrada de la Ploiesti am auzit un nou zgomot ciudat la roata stanga fata (un huruit). Asta dupa ce m-am chinuit sa plec ca nu recunostea cheia in prima faza...chiar daca dimineata cand am plecat din Bucuresti a recunoscut-o fara probleme, la benzinarie la fel...

Am aici filmuletul si se aude destul de bine mai ales dupa minutul 2:20 cand incep sa incetinesc.
https://www.youtube.com/watch?v=srs7Ozo3adk

Ieri am fost la un service pentru anularea immo. Cu o zi inainte imi cerusera poza cu seria ECU pt a-mi confirma ca se poate face, au zis ca da. Ieri cand m-am dus imi spun ca nu se poate de fapt..oficial, dar ca am putea incerca ceva. Mi-au stricat ECU de tot. Cica ar fi fost deja aproape dezlipit un circuit, iar ei cand au umblat s-a dezlipit de tot. Nu il mai recunoaste deloc masina si nu mai pot pleca cu ea. M-au luat cu "sa cauti la dezmembrari alt ECU", ca eu alta treaba nu am decat sa repar ce au stricat ei.

M-am enervat. In mai putin de 1 an am avut numai probleme. Stiu ca e veche, dar am prieteni cu masini vechi, cu mult mai multi km (peste 200k) si n-au avut probleme, sau in niciun caz atat de multe. M-am bazat degeaba pe faptul ca e putin rulata...
andri1940
Sunt inapti rau aia daca te-au pus sa cumperi alt ECU! Nu cumva este Sirius 32? In urma cu ceva timp eu am reparat unul din ala si nu ma pretind mare maestru in electronica:

argon
Ecu nu avea nimic(inainte sa se bage aia), la cheie e problema, cu acelasi simptome eu am trimis-o la cineva de pe forum, si mi-a venit inapoi reparata, cu cipul clonat intr-unul ceramic fara moarte.. cu 150 de lei. Tot masina din 2001, acelasi immo, doar motorul de 1.2 16v. Binenetles ca au fost 'specialisti' care m-au pus sa iau alt ecu...dar nu m-am luat dupa ei..ecu nu avea nici pe dracu, ti l-au stricat aia, nu era nevoie de immo off....sau tentativa esuata ..in cazul de fata.
espacern
Nu inteleg de ce nu cauti informatii pe forum INAINTE de orice.....si doar dupa ce faci postezi ca ai probleme.
FURTUN
QUOTE(andri1940 @ 1 Mar 2017, 16:59)
Sunt inapti rau aia daca te-au pus sa cumperi alt ECU! Nu cumva este Sirius 32? In urma cu ceva timp eu am reparat unul din ala si nu ma pretind mare maestru in electronica:
*



Multumesc andri1940. Din pacate este Sirius 34. Am apelat la service crezand ca aia totusi se pricep. Daca stiam ca fac experimente, ma lipseam.


QUOTE(argon @ 1 Mar 2017, 18:38)
Ecu nu avea nimic(inainte sa se bage aia), la cheie e problema, cu acelasi simptome eu am trimis-o la cineva de pe forum, si mi-a venit inapoi reparata, cu cipul clonat intr-unul ceramic fara moarte.. cu 150 de lei. Tot masina din 2001, acelasi immo, doar motorul de 1.2 16v. Binenetles ca au fost 'specialisti' care m-au pus sa iau alt ecu...dar nu m-am luat dupa ei..ecu nu avea nici pe dracu, ti l-au stricat aia, nu era nevoie de immo off....sau tentativa esuata ..in cazul de fata.
*




Cand a inceput sa faca probleme prin toamna i-am lasat masina tatalui si el a mai facut o cheie. Nu stiu unde, cum...dar masina porneste si cu ea la fel ca si cu cea originala. Atunci cand cea originala nu e recunoscuta si palpaie imobilizatorul, nu merge nici cu cea de-a doua. De-asta am crezut ca nu la cheie e problema.



QUOTE(espacern @ 1 Mar 2017, 19:49)
Nu inteleg de ce nu cauti informatii pe forum INAINTE de orice.....si doar dupa ce faci postezi ca ai probleme.
*



De tantalau, din pacate sad.gif



Imi vine sa o vand (sau sa o dezmembrez daca nu o cumpara nimeni) si sa dau un avans pt un Logan nou. Dar acum sunt suparat...
argon
Prin anul ala si nu numai, tot sistemul din cheie era prost, fara cip, citea ceva de pe placa, mie abia imi mai mergea, cand si cand cu butonul de pe cheie apasat, dar ajunge cat sa sa scaneze si sa cloneze codul intr-un cip ceramic, independent de placa cheii.
espacern
QUOTE(argon @ 1 Mar 2017, 20:34)
Prin anul ala si nu numai, tot sistemul din cheie era prost, fara cip

Cip in cheie a aparut prin 1990...si de atunci n-a mai disparut.
FURTUN
Salutare. Am rezolvat problema cu ECU. Cei de la service au gasit pana la urma un ECU identic care a putut fi pus pe masina.

Din pacate problema cu cheia nu a disparut. Am 2 chei, si atunci cand incepe sa palpaie ledul in bord si sa nu recunoasca cheia, la fel face si cu cea de-a doua care este noua, asadar nu cred ca este cheia de vina. Cei care se ocupa cu immo off spun ca acest lucru nu se poate dezactiva immo si la modelul meu de calculator de injectie.

Ce imi ramane de facut? Sa merg la Renault? Sa apelez la cineva care imi poate schimba UCH-ul cu totul? Ce imi recomandati? Exista o solutie care sa nu coste cat jumatate din valoarea masinii?

espacern
Sistemul Immo este format din mai multe componente....cip cheie/bobina care-l citeste/cablajul care transmite informatia/decodor/calculator.....vezi poate ca una din astea functioneaza defectuos nu este sistemul doar cip/calculator adica.
Dsign
Suna-ma luni sa iti dau numarul unui frate de-al nostru care te poate ajuta cu problema ta. Daca el nu poate, atunci nimeni nu poate. E pasionat de Reno-uri, e responsabil,, nu te lasa cu masina in drum ca cei de la service-ul unde ai mers.

Suna-ma luni 0725 524 207

Nu te supara pe masina, este ok pt varsta ei. Este fiabila si usor de intretinut. Micile probleme avute pana acum sunt de trecut la capitolul "boli de batranete".

Zilele astea mi-am luat un al doilea Clio, 1.4 16v din 2005, cu 70 000 km. Motorul se potriveste de minune pe buburuza - pe celalalt Clio am 1.2 8v, lesinat maxim smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.