Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: merge perfect la relanti dar moare in mers
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
stefan_punk
Daca va ganditi ca e avansul static va cred dar nu stiu ce sa ii mai fac. Acum 2 saptamani am curatat carburatorul si am schimbat jigloarele dupa care imi dadea in nas cand acceleram brusc si mergea in hataituri ma tragea foarte rau. Am schimbat bujii, platina, condesator, bobina , capac delcou , lulea dar degeaba mad.gif Am reglat avansul la stroboscop dupa ce il reglasem la ureche si mergea binisor si aceeasi problema da in nas atunci cand acelerez am pus jigloarele vechi si la fel am desfundat carburatorul dar degeaba. Acum am reglat avansul static dupa ureche din nou si acum surpriza moare dupa ce am accelerat si pun frana sau ceva de genul sau chiar si atunci cand accelerez dupa care mai ridic piciorul dupa acceleratie. nu stiu ce sa ii mai fac ROG AJUTOR!!!
Precizez si faptul ca am fost la 2 mecanici pana acum si... la fel nimic
Cei doi au reusit sa remedieze un pic faza cu hataitul au umblat la avansul vacumatic si au gaurit furtunul e vacum ce e drept mergea mai bine dar.. tot la fel ma dispera.
andu911
vezi ca ai pulverizatorul infundat, ia un set de jicloare noi, ORIGINALE, set care contine si pulverizatorul ala...
Tu esti sigur ca ai cumparat originale ? aa si sufla carburatorul cu un compresor...ia-l si du-te la o vulcanizare, in caz ca n-ai compresor...da-le la baieti o bere si pune-i sa ti=l sufle bine
stefan_punk
pulberizatorul este acel papagal??? unsure.gif de suflat nu l-am suflat cat despre jigloare am cumparat prima ata de bicaz parca si erau duse dupa care am luat de carfil brasov care erau originale nu stiu ce sa ii mai fac multumesc pentru ideea cu desfundatul cu aer o sa o fac. Mai astept idei poate sa nu fie asta parerea mea este ca e undeva pe la aprindere problema
rtulea
Dupa ce ai curatat carburatorul ai reglat nivelul in camera de CNC. S-ar putea ca din cauza ca nivelul este prea mic masina sa se opreasca sau sa tinda sa se opreasca dupa accelerari bruste. Nivelul este la 6,5 mm iar cursa libera este de 13 mm. Pentru reglarea nivelului se tine capacul in sus cu plutitorul atarnand si garnitura pusa iar intre plutitor si garnitura se introduce fie un burghiu de 6,5 sau o tigara (au acelasi diametru). TIGAREA SA FIE STINSA biggrin.gif
andu911
deci du-te la carburator si trage de clapeta de acceleratie...vezi daca sprituieste benzina
SPORTivu
radmasa.gif Ai inchis clapa de la Filtrul de aer? ai trecut pe pozitia IARNA? ca dupa simptome asa pare biggrin.gif eu am patit-o acum 3 zile, aceleasi simptomele....ca uitasem sa inchid clapa:D
Dyda
QUOTE(andu911 @ 23 Nov 2005, 09:52)
vezi ca ai pulverizatorul infundat, ia un set de jicloare noi, ORIGINALE, set care contine si pulverizatorul ala...
Tu esti sigur ca ai cumparat originale ? aa si sufla carburatorul cu un compresor...ia-l si du-te la o vulcanizare, in caz ca n-ai compresor...da-le la baieti o bere si pune-i sa ti=l sufle bine
*



Pe linga giscan verifica si membrana pompa sprit sa nu fie deteriorata, acelasi efect are ca la giscan obturat
stefan_punk
am schimbat la carburator membrana la pompa de sprit, acel ax de acceleratie cu tot cu clapeta aceea, jigloarele (cu ele sau cu alea vechi tot la fel face).
Am spalat din nou carburatorul l-am suflat de ... si am aceeasi problema numai ca nu mai este asa rau poate este un pic mai bine dar doar un pic mad.gif la fel face am facut ieri 600km din buc pana un pic dupa craiova si m-a disperat merg 30 km aproximativ bine dupa care o ia draci din nou si acum face o faza noua dupa ce merg 30 km si tin constant acceleratia la 80km/h spre exemplu la un moment dat acelerez degeaba ca viteza scade chiar daca apas mai mult pe acceleratie, daca iau piciorul de tot dupa acceleratie debraiaza. Trag masina pe dreapta o opresc o pornesc din nou accelerez de cateva ori si mai merg inca 30 km aproximativ si face la fel. Alta chestie dupa ce merg cu 80km/h si incetinesc apasand ambreiajul si frana se opreste motorul dupa care schmb viteza si iau piciorul dupa ambreiaj si merge din nou . Asta se intampla si in oras bine inteles si e foarte periculos pentru ca ajung la stop si se opreste motorul iar daca am masina in fata franez cam greu pentru ca am servo frana si daca motorul nu e pornit.
Petea
Nu stiu daca te ajuta dar hai sa-ti spun ce am patit eu. Acum o saptamana am fost la Cluj. Necunoscand orasul, am alimentat de la prima benzinarie intalnita (nu dau nume ca sa nu fie reclama). De la benzina aia mi s-au tras o groaza de belele. Motorul tusea in sarcina si parea ca se ineaca, se oprea cand schimbam vitezele dar mergea la relanti. Initial am zis ca e ceva infundat la carburator. Dar azi, (dupa ce am mers pana aproape s-a terminat benzina aia) am alimentat de la benzinaria mea obisnuita si desi am facut 300 km azi nu am mai avut nici un fel de probleme. Precizez ca nu am umblat deloc sub capota, asa mi-am si dat seama ca e benzina de vina.
Incearca sa pui si un aditiv in benzina care ajuta la eliminarea apei. Nu zic ca asta e cauza dar poate, poate ajuta. Spor.
Dreamer
Stefan ... verifica cuiul ponto si nivelul plutitorului. Eu de acolo zic ca e !
B-38-NFS
la mine sunt aceleasi simptome doar ca poate nu o sa ma credeti se aceelereaza dupa ce iau piciorul dupa pedala , ohmy.gif nu stiu ce se intampla am spalat carburatorul ,am schimbat capac delcou ,platina ,bujiile sunt noi au 1 luna ,carbuaratorul a fost lasat in decarburol cam 2 ore curatat ka lumea bine fara aer suflat de mine cu o pompa manuala .
ianite se acelera dupa ce puneam frana ,am schimbat si garniturile de la pompa de servo ,am zis ca e de acolo .nimik .
tre sa o turez destul de mult ca sa pornesca de pe loc sa fie plutitorul ?? stiu ca merge reglat la tigara ,gresesc ?? ar mai putea fi shi altceva platina e reglata .
si ce e mai curios e ca atunci cand trag socul in loc sa se tureze moare ???stie cineva
oare trage aer fals pe undeva ??? nu mai stiu ce sa fac
B-38-NFS
cablu de aceleratie nu cred ca ar fi pt ca ar ramane turata tot timpul ,adica sa agate undeva ,sa fie arcul acela de la carburator ??
Dreamer
hmmm... eu pateam faza cu socul inainte sa curat carburatorul si sa reglez aprinderea. Dupa ce am rezovlat toate astea ... chestia cu socul a disparut. Ai incercat sa pui carburatorul pe stand ? Iti zice nenea cat consuma si regleaza el toate cele necesare.
Eu am patit faza ca " dedea in nas " cand acceleram si era de la plutitor. Facusem prea mic nivelul de benzina in carburator, din dorinta mea de a consuma cat mai putin ... smile.gif ... masina vroia sa mearga ... da benzina pentru asta .... nu era smile.gif
Ala se regleaza la tigara, la surubelnita ... si mai apoi ... la test smile.gif
stefan_punk
Multumesc pentru interes si idei biggrin.gif
acel buson de aer de la filtru e pus pe iarna (carton nu am pus), aseara am schimbat si fisele am pus siliconice acum ramane sa fac un drum mai lung sa vad daca mai face urat . Aseara am facut maxim 5 km si a mers bine dar nu sunt sigur ca va merge pentru ca asa facea si cu fisele celelalte cand am fost plecat la drum lung. Poate o sa fac azi un drum pana in ploiesti asa o sa vad sigur daca s-a rezolvat problema. De mers acum mai rotund nu stiu ce sa zic parca ar merge la fel o sa vad la drum cum o sa fie. Mi se pare o idee buna si cea cu aditivul in benzina poate oi avea apa in rezervor ca nu mai stiu ce sa ii mai fac sunt total descurajat. o sa ii pun si carton la radiator.
De reglat plututorul l-am reglat la tigare.
B-38-NFS cred ca la tine este o problema mica am patit si eu asta vezi ca la tine este acea duza care este intr-un furtun ce intra in carburator. probabil s-a marit acea gaura dute si cumpara alta ca e foarte ieftina wink.gif
stefan_punk
aceasta givrare care probabil se intampla nu contrazic se poate sa se intample si la mine nu contrazic pe nimeni, o sa o rezolv asa cum pot adica sa pun carton in fata radiatorului pentru ca acel furtun care intra in galerie la mine nu exista la galerie dar exista la filtru. Ce ma sfatuiti sa pun si un firtun legat cu sarma de galerie sau sa las decat cartonul in fata?
B-38-NFS
QUOTE(stefan_punk @ 26 Nov 2005, 07:29)
Multumesc pentru interes si idei  biggrin.gif 
acel buson de aer de la filtru e pus pe iarna (carton nu am pus), aseara am schimbat si fisele  am pus siliconice acum ramane sa fac un drum mai lung sa vad daca mai face urat . Aseara am facut maxim 5 km si a mers bine dar nu sunt sigur ca va merge pentru ca asa facea si cu fisele celelalte cand am fost plecat la drum lung. Poate o sa fac azi un drum pana in ploiesti asa o sa vad sigur daca s-a rezolvat problema. De mers acum mai rotund nu stiu ce sa zic parca ar merge la fel o sa vad la drum cum o sa fie. Mi se pare o idee buna si cea cu aditivul in benzina poate oi avea apa in rezervor ca nu mai stiu ce sa ii mai fac sunt total descurajat. o sa ii pun si carton la radiator.
De reglat plututorul l-am reglat la tigare.
B-38-NFS cred ca la tine este o problema mica am patit si eu asta vezi ca la tine este acea duza care este intr-un furtun ce intra in carburator. probabil s-a marit acea gaura dute si cumpara alta ca e foarte ieftina  wink.gif
*



e noua si aia de fapt cam totu ai nou capac delcou ,garnituri carburator,platina,bujii,carburator curatat scos tot de pe el si demontat la loc exact cum era,fltru de benzina nou si el .
masina a mai ramas sa o schimb atat.
blush.gif
mai ramane sa schimb maine garnitura pompa sprit ,garnituri din nou si sa pun niste silicon rosu cam peste tot .
stefan_punk
cred ca a avut dreptate cine a zis de givrare chiar si cu fisele schimbate cu toate ca merge mai rotund tot se opreste. Am facut azi dimineata un drum cu masina de la dristor pana la gara de nord ( cred ca 10 km si am avut problema ca mi se oprea motorul in mers 183.gif) la intoarcere am pus un carton in fata radiatorului si problema a disparut a mers foarte bine. Sper ca asta a fost problema si o sa mearga bine in caz ca tot asa face o sa va informez si va multumesc pentru ajutor smile.gif
Sper sa fie asta problema ca altfel iau o dinamita si ... gun3.gif
Nu de altceva dar chiar nu mai stiu ce sa ii fac daca nu e asta
hadrian_
salut
Treaba cu jivratul carburatorului e reala.E de folos cartonul pus in fata radiatorului,dar mai de folos este sa pui un carton indoit in L pe carburator,scori furtunul de benzina,dai o gaura in carton,bagi furtunul in gaura aia si apoi in carburator.Cartonul protejeaza carbul de curentul de aer rece.
Apropo de reglatul nivelului la tigara...tigara are 7,6,ca glontzul,pt cei ce au facut armata:).Deci din start daca faci la tigara,pui un nivel mai mare,si deci masina nu trage.Se pare ca un juma de mm conteaza,iar cand e vorba de 1-1,5 mm conteaza bine de tot.
Si eu am patit ca masina sa aibe aceleasi simptome :hatinari,nu trage,oprire la ralanti.Am alsat vreo doua zile si a trebuit sa suflu carbul la o benzinarie,fara sa dau jos corpul inferior.S-a rezlolvat.Treaba e ca trebuie presiune destul de mare,nu ajuge aia data de o pompa de mana
stefan_punk
pentru cei ce au mai intalnit problema cu givrarea daca este ea din ce mi-a mai zis si mie lumea ea se produce la temperaturi de sub 0 celsius.
Motorul tot se opreste nu stiu ce sa ii mai fac
stefan_punk
o sa mai verific odata cuiul pontou poate o fi de acolo o sa ii las nivelul mai mare poate...
andutzu
Am si eu o problema asemanatoare. Motorul merge perfect normal la relanti.Problema esta ca daca o accelerez brusc incepe sa tremure si se aud niste rateuri in carburator (nu foarte puternice) si se mentin pana iau piciorul dupa acceleratie. Daca o accelerez mai incet nu prea imi face probleme, doar in depasiri si cand plec mai brusc de pe loc. Vreau sa va zic ca pe bujia de la cilindrul 4 se depune calamina si e mereu neagra (celelalte sunt in regula) am schimbat-o dar degeaba. Eu banuiesc ca e o supapa arsa. Voi ce ziceti?
B-38-NFS
la mine a fost problema de aer .
tragea aer fals pe la flansa de inbinare cu galeria ,sa rezolvat cu mult silicon rosu ,si cu schimbarea garniturilor. blush.gif
moshulik
Cam asa seamana si aici problema, motorul trage aer fals pe undeva.
Din cate am citit, oprirea motorului cam coincide cu apasarea franei.
Daca masina are servofrana este posibil sa fie fisurata membrana de la servofrana, deci degeaba ii inlocuiesti garniturile, daca membrana e fisurata.
Pentru a izola acest defect trebuie obturat furtunul care vine de la galeria de admisie la "toba" servo-franei si facut proba (masina va frana mai greu, in lipsa servo-ului), dar pentru diagnosticare merge facuta proba asta. Nu stiu exact cum vine furtunul acela de la galeria de admisie la servo, dar trebuie sa se poata scoate dintr-un stutz al cutiei de depresiune si sa se poata insuruba acolo un surub cu diametru apropiat de interiorul furtunului si strans apoi cu colier, pentru a asigura o obturare eficienta. Mult mai sigur insa obturarea ar trebui sa se faca chiar langa galerie, fisura poate este chiar pe furtun.
stefan_punk
furtunul si acea supapa sunt noidar mi se pare ca acel furtun e mai moale inspre motor o sa vad daca e fisurat pe undeva si sa ii pun si o garnitura noua la supapa ca e tot garnitura veche, atunci cand am schimbat supapa nu avea la magazin si garnitura
andutzu
QUOTE(andutzu @ 28 Nov 2005, 20:51)
Am si eu o problema asemanatoare. Motorul merge perfect normal la relanti.Problema esta ca daca o accelerez brusc incepe sa tremure si se aud niste rateuri in carburator (nu foarte puternice) si se mentin pana iau piciorul dupa acceleratie. Daca o accelerez mai incet nu prea imi face probleme, doar in depasiri si cand plec mai brusc de pe loc. Vreau sa va zic ca pe bujia de la cilindrul 4 se depune calamina  si e mereu neagra (celelalte sunt in regula) am schimbat-o dar degeaba. Eu banuiesc ca e o supapa arsa. Voi ce ziceti?
*


Am observat o chestie interesanta in seara asta... dupa cum v-am zis masina incepe sa tremure si sa smuceasca numai la viteze (pana in 60km/h) respectiv turatii mici 1000-2500rpm. Daca trag putin socul dispar vibratiile si nu mai smuceste si merge perfect chiar cand o calc mai brusc.Acum vad ca rateuri nu mai da. Ce are?!?!
stefan_punk
inca nu am modificat nivelul din cnc sper sa o fac maine, ca azi am avut treaba toata ziua, asta nu inseamna ca am mers cu masina ca deocamdata mi-e frica sa nu raman cu ea in intersectie sa ma injure toata lumea mad.gif
stefan_punk
QUOTE(andutzu @ 29 Nov 2005, 20:59)
Am observat o chestie interesanta in seara asta... dupa cum v-am zis masina incepe sa tremure si sa smuceasca numai la viteze (pana in 60km/h) respectiv turatii mici 1000-2500rpm. Daca trag putin socul dispar vibratiile si nu mai smuceste si merge perfect chiar cand o calc mai brusc.Acum vad ca rateuri nu mai da. Ce are?!?!
*



la fel mi s-a intamplat si mie la inceput astea au fost primele simtome dupa care am inceput sa schimb una alta de pe masina eu iti recomand sa schimbi decat capacul daca are contactii prea uzati si fisele sau doar acea fisa care este pe bujia aceea care se depune calamina poate ca nu mai primeste tensiune si de aceea o gasesti mereu pluna calamina pentru ca nu functioneaza si eventual sa cureti sau sa inlocuiesti bujiile, si inca ceva daca nu merge nici asa sufla si carburatorul e o idee buna ce a zis hadrian_ adica sufla-l tu chiar la benzinarie e gratis si sti tu sigur ca e treaba bine facuta
andutzu
Merci de sfat! Maine asta am sa fac. Curat carbu si schimb capacul delcoului.Fisele cred ca nu sunt de vina deoarece le-am schimbat de curand si sunt de calitate.Oricum am sa incerc sa o schimb pe cea de la cilindrul care imi face probleme.Am bujii brisk, cu care am mers cam 4000km.Arata foarte bine, erau roscate cand le-am demontat cu exceptia uneia de care am mentionat. Maine le iau la mana pe toate si va zic daca am rezolvat ceva.
Ps Capacul delcoului nu l-am mai schimbat de un an jumate, are cam 25.000km. Am uitat sa mentionez ca am aprindere electronica (se poate sa faca si aia figuri?)
incubus
Pentru stefan_punk:
Apropos de problema prezentata de tine in primul mesaj de pe acest topic, pot sa-ti spun ca si eu am exact acelasi simptom; am suflat carbul de nu stiu cate ori, l-am spalat in decarburol, sunt la al 3-lea set de jigloare (care cica sunt de Carfil), am reglat de nu stiu cate ori avansul static si am tot invartit "la ochi" rozeta de la vacumatic, tot degeaba: cand accelerez brusc, motorul moare, da sa se inece, hacaie, etc, indiferent de e cald sau rece. AM OBSERVAT INSA ca toate aceste simptome dispar daca merg permanent cu socul foarte putin tras, adica pana sa inceapa sa se deschida si clapeta de acceleratie. La ralanti nu-ti prea dai seama de diferenta, dar in sarcina se comporta mult mai bine, chira daca nu e complet incalzit. Incearca si tu, poate "merge si-asa" !
B-38-NFS
QUOTE(moshulik @ 29 Nov 2005, 10:41)
Cam asa seamana si aici problema, motorul trage aer fals pe undeva.
Din cate am citit, oprirea motorului cam coincide cu apasarea franei.
Daca masina are servofrana este posibil sa fie fisurata membrana de la servofrana, deci degeaba ii inlocuiesti garniturile, daca membrana e fisurata.
Pentru a izola acest defect trebuie obturat furtunul care vine de la galeria de admisie la "toba" servo-franei si facut proba (masina va frana mai greu, in lipsa servo-ului), dar pentru diagnosticare merge facuta proba asta. Nu stiu exact cum vine furtunul acela de la galeria de admisie la servo, dar trebuie sa se poata scoate dintr-un stutz al cutiei de depresiune si sa se poata insuruba acolo un surub cu diametru apropiat de interiorul furtunului si strans apoi cu colier, pentru a asigura o obturare eficienta. Mult mai sigur insa obturarea ar trebui sa se faca chiar langa galerie, fisura poate este chiar pe furtun.
*



la mine era schimbata si membrana si tot asa facea .
toata treaba era de de la aerul fals . si cand luam piciorul de pe aceleratie se tura .
B-38-NFS
[quote=moshulik,29 Nov 2005, 10:41]

Daca masina are servofrana este posibil sa fie fisurata membrana de la servofrana, deci degeaba ii inlocuiesti garniturile, daca membrana e fisurata.


ma refeream la garniturile de la carburator ,flansa de prindere pe galerie cam toate garniturile de la carb.
stefan_punk
mi-a spus cineva care a avut aceeasi problema ca ar putea fi de la avansul vacumatic.Nu stiu sa il reglez dar voi incerca cu fiecare dintisor de la reglarea avansului vacumatic pana cand voi scapa de peoblema (poate sa fie de acolo sunt de acord cu ideea lui) . Daca stie cineva cum se regleaza sa nu ezitati sa ma contactati sau sa scrieti pe acest post
andutzu
Am rezolvat beleaua.Am schimbat bujii, fise, capac delcou, platini, am curatat carburatorul l-am suflat cu compresorul dar degeaba... tot aiurea mergea. pana la urma am mai desfacut putin (2 ture) surubul de amestec (de mers in gol) si totul s-a rezolvat. Problema nu era asa grava la mine deoarece nu murea decat la turatii relativ mici 1000-2000rpm. smile.gif
stefan_punk
la mine nu are cum sa fie de la acel surub de amestec pentru ca eu cand am facut una alta la masina am reglat avansul si am reglat si carburatorul
andutzu
Si la mine a mers foarte mult timp cu surubul in aceiasi pozitie (intodeauna) ,chiar ii facusem un semn sa tin minte si n-am avut probleme dar dintr-o data a inceput sa faca figuri... fara sa umblu la el.Pana la urma i-am mai dat drumu si a functionat. VooDoo 243.gif 173.gif
stefan_punk
am vazut ca mie imi face figuri doar cand e socul tras acum doar atunci moare motorul in mers.Azi am fost si am reglat avansul static cu stroboscopul si merge bine acum masina cel putin 6 km cat am mers cu ea. Daca merge asa o sa las socul bagat si nu mai umblu la el. Sa vad daca cu adevarat asta e problema si o sa va zic, pentru ca .. sunt disperat de masina asta imi vine cateodata sa ma dau jos si sa o iau la polizor cu parul sa nu mai ramana nimik intreg si dupa sa ii dau si foc cu benzina care o am in rezervor degeaba.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.