Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Aprindere electronica
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172
gotronic
053.gif A lucrat cineva cu asa ceva.? Ma intereseaza unghiul dwell si turometrul de pe ele.!??!! "E bune" de ceva? sad.gif Iar osciloscoapele, sunt ceva de capul lor.? 1zhelp00.gif
soulraven
interesant, vreau si eu......la ce pret vrei sa il iei?
gotronic
QUOTE(soulraven @ 12 Aug 2007, 09:51)
interesant, vreau si eu......la ce pret vrei sa il iei?
*


Ce anume? osciloscopul sau aparatul de masura.? Oricum pe amandoua le vreau, sau mai multe. !!! smile.gif . Astept acum niste oferte de pret si termene de livrare.
soulraven
aparatul de masura, nu de alta dar osciloscopul i de mama lui.........oleu......
gotronic
Nu am inca preturi, stiu ca ptr. 2 aparate aduse cu avionul, ma costa doar transportul 200 euro (daca vreau repede). Daca nu tre' sa astept 3 luni, sau cam asa ceva. Nu am inteles treaba cu osciloscoapele. sad.gif sad.gif
soulraven
adica si bune.......super interesante si misto.....tongue.gif
djasu82
Osciloscopul e in jur la 100 mil de lei , aparatele erau si in bucuresti pe la vitacom cred de genul acela aratat de gotronic .Nu am avut bani sa imi achizitionez si eu unu sad.gif costa in jur de 1 mil .
fordistul
Am revenit din expeditia de pe Transfagarasan si alte trasee montane...
Din punctul meu de vedere, aprinderea AT011 a facut fata cu brio. Dupa vreo 800 de km pe drumuri de munte, pot sa afirm ca am urcat voiniceste cu babuta mea. Motorul trage foarte bine, nu a facut fite deloc si ma tineam dupa masini destul de competente. Daca nu eram cu nevasta, poate bagam si o depasire in rampa de ramaneau cu gura cascata cind vedeau ce antichitate ii depaseste.
@gotronic> Spuneai ca ai dat si la altcineva cu Taunus o aprindere AT011. Te rog, poti sa ma pui in legatura cu el, ca am probleme cu socul automat si poate ma poate ajuta sa refac niste racorduri desfiintate de un "mester" pe circuitele de aer si avans vacuumatic. Mai tot vad cite un Taunus prin Tirgu Mures, dar nu imi fac curaj sa sar in fata lui sa il opresc wub.gif si nu le gasesc pe undeva parcate sa le las un biletel proprietarilor sa ma ajute. Multumesc anticipat up.gif
driverx
pe clubford.ro ai incercat? http://clubford.ro/viewforum.php?f=38&sid=...7a55bdfe542c598 sunt doar 9 topicuri, dar poate gasesti pe cineva acolo
fordistul
@driverx> Multumesc pentru amabilitate. Habar nu aveam ca fordistii au forumul lor.
MECCA
@gotronic
in ce stadiu mai sunteti cu senzorul acela ??
ageana
Am montat astazi aprindrea AT011 de la Gotronic.
Prima impresie e foarte buna in ceea ce priveste mersul al relanti. Pornirea, de asemenea, pare mai rapida (nici inainte nu pornea greu).
O sa va spun impresiile mele viitoare, dupa aceasta modificare.
gotronic
QUOTE(MECCA @ 13 Aug 2007, 14:12)
@gotronic
in ce stadiu mai sunteti cu senzorul acela ??
*



Sper ca maine sau cel tarziu poimaine sa va dau un rezultat pozitiv. Astept niste probe de stantare ale lamelei de inox arc. sad.gif 183.gif rugaciune.gif
cd_i
QUOTE(gotronic @ 12 Aug 2007, 09:46)
Iar osciloscoapele, sunt ceva de capul lor.?



Gotronic,


La mine la firma se lucreaza exclusiv cu Tektronix. Pot sa iti spun ca sunt foarte bune si fiabile. Nu cunosc exact modelul de la care ai postat tu pdf-ul dar pot sa iti spun ca pana acum am avut pe mana cateva osciloscoape de la tektronix si nu am avut nimic sa le reprosez. Iti ofera o multime de facilitati care iti usureaza viata de proiectant sau depanator. Cum ar fi cursoare, functii matematice, masuratori automate si in timp real pe formele de unda, diverse moduri de achizitie si declansare (trigger). Au posibilitatea de a memora forme de unda pentru comparatii (sau te miri ce). Acum multe post-uri in urma am postat un document cu niste masuratori facute pe o bobina de dacia. Pozele erau facute cu un tektronix smile.gif.
Daca esti dispus sa investesti intr-un tektronix iti recomand TDS3034. Osciloscopul asta are posibilitatea de a functiona si pe baterii.

Ma opresc aici sa nu creada lumea ca le fac reclama gratuita.

Daca am intrecut masura cu laudatul rog operatorii sa-mi stearga postul.
gotronic
No, asa ceva doream, cineva care a "pus mana" pe ele. Varianta de care vorbesti este mai scumpa decat un Logan MCV. Dar sa vedem, poate, poate pun mana pe unul, sau sa vad mai intai o varianta mai "domestica" dpdv al pretului. Astea postate de mine sunt cu LCD-uri si posibilitati de "interfatare si postfatare". Ala tot asa este?
Multam.!

Re edit.

M-am uitat, si tot cu LCD este.!!!
Pardon, vad ca in alt loc este "Digital Phosphor Oscilloscopes" blush.gif
bygy007
sa stii ca Tektronix-l este o firma foarte buna am lucrat cu ele si sint foarte bune si fiabile rezista chiar la caderi de la inaltimi de 1m radmasa.gif dar din pacate sint scumpe chiar si modelele vechi cu tub

eu am la munca mai multe modele (intreprinderea) un Tektronix portabil cu acumulator model mai vechi si unul mai nou cu ecran lcd cu multe functii dar nu tine acumulatorul care nu este Tektronix este metrix la fel si aparatul de masura
cd_i
Gotronic,

Majoritatea osciloscoapelor de la tektronix au posibilitati de interfatare "cu tot ce misca"
in sensul ca au porturi USB, GPIB, paralel, serial (evident in functie de varianta si pret).
Se pot integra in sisteme automate de testare, firma furnizand drivere pentru LabView si un manual de programare destul de consistent in care se dau toate comenzile si functiile ce pot fi accesate prin soft.

La osciloscoapele "low cost" modulele de interfata sunt optionale si trebuie comandate separat.

Intr-adevar osciloscopul de care ti-am zis nou costa mai mult decat un Logan dar mai exista posibilitatea de a-l achizitiona second-hand. L-am vazut pe e-bay vandut pentru 1500-2000 euro. Se vand cu certificat de verificare metrologica si tot ce trebuie dar evident fara garantie.

Tehnologia asta DPO are legatura cu modul de afisare a semnalelor pe ecran. Nu am inteles eu prea bine despre ce e vorba dar din cate stiu in functia "persistence" se afiseaza cu o culoare mai intensa ultimele trase iar acestea "palesc" pe masura ce timpul trece si sunt afisate noi trase.



djasu82
Pacat ca multi nu stiu sa lucreze cu aceste aparate mmmm cite inventi mi-ar fi iesit . Daca nu ai aparatura esti mort .
gotronic
Mi-am luat azi multimetru UT107,(merge bine) si am primit ofertele de pret ptr. osciloscoapele :
TDS 1001 B
TDS 1002 B
TDS 2004 B
As lua un TDS 2004 si un TDS1004. ???!!! pentru inceput. blush.gif A lucrat cineva cu ele in domeniul Aprinderilor electronice.? sad.gif (sau domenii asemanatoare)
cd_i
eu am lucrat si lucrez in continuare in domeniul electronicii de putere cu osciloscoape tektronix dar din pacate nu cu tipul ce vrei tu sa il cumperi.

Am lucrat cu TDS2012, TDS3034, TDS5054 (cu asta lucrez acum), si ocazional cu TDS7034.

Pentru masuratori de curent iti recomand sondele active de curent de la ei seria TCPxxx
functioneaza in curent continuu si in alternativ, sunt izolate galvanic de circuitul de masura. Fiind tot tektronix osciloscopul o recunoaste si se autoconfigureaza in asa fel incat vei avea unitatile de masura afisate corect (A) si nu mai ai nevoie de functii matematice care sa iti faca conversii V->A.

Daca optezi pt sonde de curent sa fii atent ca exista si sonde de curent seria TCP ce se conecteaza direct la osciloscop (nu au amplificator extern) sunt mai ieftine dar sunt un dezastru din punct de vedere al offsetului tot la 10-15 min trebuie sa ii refaci zeroul fiindca o ia in porumbi.
somnozaur
salutare.M-am apucat si eu sa-mi fac aprinderea CDI john clarke de care am vazut ca ati mai discutat pe forum.Am reusit sa fac cablajul,transformatorul si rost de o parte din piese.Am montat pe cablaj ce aveam si totusi am o nelamurire la conectarea trafului si la liniile care merg pe sub el.Banuiesc cum ar veni dar vreau sa fiu sigur. Ma poate ajuta cineva cu o poza a cablajului(gol) cu pinii pt traf incercuiti si liniile de sub el? Mersi.
M.I
Am primit si eu aprinderea cu senzor de la Gotronic. biggrin.gif
Deja am montat-o pe masina am reglat avansul si am parcurs pana acum in perioada de wekend aproximativ 150 km.
La pornirea masini se comporta aproape la fel ca inainte. Am GPL. Cand se incalzeste motorul si o opresc si repornesc iar porneste la fel ca inainte, adica un ceva mai greu la a 3-4 cheie.
In rest se comporta mult mai bine motorul la turatii mari ( se tureaza rapid fara intreruperi ) si relantiul este stabil ( inainte mai avea mici variatii ) . Concluzia: merita, sunt multumit.
Aprinderea CDI despre care vorbeam ceva mai inainte, am mai apucat doar sa o probez la o sursa de tens. de curent mai mare si mi s-a ars tranz. BD 441.Dar nu mai conteaza oricum nu o mai folosesc ramin cu aprinderea Gotronic pe masina merge bine si sunt multumit. Sper sa aiba si o fiabilitate ridicata sa ma tina muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult timp. icon_mrgreen.gif
gotronic
Pornirile mai greoaie dupa ce motorul s-a incalzit si lasat cca 5 minute, se datoreaza acumularii de vapori de benzina in carburator, sau gaz, cand amestecul este suprasaturat. S-a mai discutat mult pe forum la topicurile respective. Solutia cea mai simpla este apasarea incet a pedalei de acceleratie pana la fund cand porniti, si eliberarea ei imediata dupa ce motorul "a luat-o" .
Referitor la fiabilitate, daca totul este ok, cu instalatia electrica (bobine, fise, capac delcou..etc...) ar trebui sa sa tina muuuult mai mult decat o masina noua. !!!!
gotronic
Nu mai postati aici despre comenzi si liste, ca "se supara" moderatorii, adica nu face subiectul topicului si vi le sterg. Dati PM-uri. Aici postati doar rezultatele sau problemele aparute, eventual neclaritati, comentarii etc. (strict probleme tehnice)
Numai bine.!
Re edit:
Am sters multe PM-uri mai vechi, ca se umpluse casuta, cei care nu au primit nici o "veste" ii rog sa retrimita PM-uri. Scuze.!!!


Re Re:

Ups. V-am zis eu ca vor fi sterse.!!! icon_mrgreen.gif
MECCA
Operatini efectuate ieri:
- demontat clasica platina
- montat senzor Gotronic
- montat aprindere tranzistorizata AT011
- reglaje
Rezultate:
- motorul merge foarte lin la relanti
- motorul trage mai bin chiar si asa varza cum e
- etc etc numai de bine
recomand cu incredere cele doua piese minune : senzor si aprindere

Multumiri firmei Gotronic
cd_i
Astazi am montat si eu o AT-011 cu senzor.

La fel ca si in postul de mai sus si cazul meu motorul merge mai rotund si se tureaza mai bine. Despre putere nu pot sa spun nimic inca fiindca nu am facut decat o tura scurta prin oras.

Una peste alta, "jucaria" are un efect vizibil asupra motorului. Imi place modul in care este gandita si executata. E mica, simplu de montat si isi face treaba.

Multumesc domnului Gotronic pentru promptitudine.

cristi_a17
salut.
Gotronic am primit marfa vineri (cel cu codul postal , aproape la 100km) am puso vineri. A trebuit sa ''lungesc'' gaurile de la platina fixa ca sa pot sa apropii la distanta de 0.5-0.7 mm fata de senzor . Pareri : merge foarte bine dar cred ca ar merge si mai bine daca as sti sa reglez avansul calumea, am incercat sa merg in bv sa mi-l regleze cei de la servisul de carburatoare dar erau in concediu si trebuie sa mai astept, dar te tin la curent, data trecuta am reglat la ei si am fost fff multumit.

In alta ordine de idei ma pricep si eu la electronica nu foarte mult ca unii de aici dar ma descurc destul de bine , treaba e: imi mai dai garantie daca am puso eu! eu oricum am incredere in ea si nu cred ca o sa am nevoie de garantie .

Fratilor are o scanteie la fisa de nu iti vine sa crezi , fara nici o vrajeala, nu am nimic cu omu asta doar imi admir munca.

Multumesc
gotronic
Nu am inteles faza cu codul postal. ! sad.gif Sper ca NU ai reglat distanta de 0,5...0,7 mm la platina, ci intre senzor si varful camei axului delcou. Nu de alta dar au mai fost "tentative" de genul asta. Ca de aia este senzor, NU ATINGE NIMIC senzorul, decat pastila de "platina" care este ca suport de sprijin si reglaj pentru distanta fata de cama (si care este in contact permanent in timpul functionarii motorului). Sau poate ai tu un delcou diferit decat cel original de Sacele, sau poate o platina diferita. Cu o platina de Metaplast (cea mai ieftina), se regleaza perfect intr-o gama mult mai mare. blush.gif

Re edit.:
Acum iar nu inteleg la ce reglaj de avans, te referi, cand afirmi ca mergi la cei cu "carburatoarele". Avansul delcoului (aprinderii) nu are nimic de-aface cu reglajul carburatorului (doar poate turatia de relanti ajustata un pic, dar asta este foarte simplu daca urmaresti cablu de acceleratie, si rotesti surubul pozitiei clapetei de acceleratie). Avansul aprinderii se poate regla cu LED-ul de pe aprindere sau cu orice metoda. Dar daca motorul nu este in parametri (din N motive), cel mai simplu este sa reglezi astfel incat la relanti sa ai turatia maxima. In jurul acestei valori te mai poti "juca" cateva grade in plus sau minus, functie de cum "trage" motorul. Ideal este sa-l pui spre maxim la limita de detonatie (tacanitul respectiv, cu motorul cald). Este simplu de tot.
mirceas
noi mergem de obicei cu carburatoarele la curatat/reglat la Carfil. de acolo nu pleci pana nu iti verifica si aprinderea. la asta se referea...
gotronic
ok, am inteles, dupa ce l-am sunat la telefon. Dar senzorul l-a montat exact ca pe o platina. (in sensul ca acesta era impins de cama axului delcou ca o platina normala) nu crede.gif Sper ca o sa ne lamureasca, pana la urma cum a rezolvat-o. Nu este singurul dealtfel. Sunt si altii care au "patit-o", si de la case mai mari. Adica specialisti in toata regula cu atestate. wacko.gif
djasu82
Si bucuria ar fi cum ar mai functiona senzorul daca sta lipit de axul delcoului la mine se blocase cind am probat pe stand senzorul , adica m-am jucat cu surubelnitza pe partea care citeste cama . Surpriza a fost ca se magnetizase si a sta intr-o stare, am reusit dupaia sa-l pun la punct cu un magnet de plaritate diferita wink.gif. Asa se poate intimpla si daca stai cu senzorul pus direct pe virful camei in primul rind freaca si distruge senzorul in al doilea rind scinteiile sunt mici si neregulate. De aceea se aduce virful camei de la delcou in pozitia de maxim spre senzor si se intriduce intre virful camei si snezor o lera intre 0.5-0.7 se slabeste surubul de la platina si sre sregleaza cu lera si se stringe iar wink.gif Mie imi flucreaza ce lmai bine cu 0.7, in fie care dimineata la sfert de cheiea pleaca fara soc si cu At011 si cu aprinderea CDI jhon clarke. A si inca ceva ar fi superb sa contolati si avansul si cel vacumatic in funtie de turatie cum sunt cele noi facute pe mico cip. Bafta eu maine plec la vilcea spre horezu pcplesc magistrala sad.gif sunt bube la podul de pe arges.
gotronic
Nu s-a magnetizat nimic. Daca treci cu surubelnita intr-un sens (prin dreptul senzorului) trece in intr-o stare (on sau off depinde de sens), si cand treci in sens invers trece in cealalta stare, memorandule. Cand il alimentezi si nu ai nimic in fata lui (magnetic) poate sa intre in orice stare. tongue.gif De aici confuzia ca s-ar magnetiza ceva. Deci memoreaza ultima stare, de aici si imposibilitatea de a rata vreo scanteie cand se roteste cama in dreptul senzorului. wink.gif

Noi intram in concediu din septembrie pana in octombrie.!!!
cristi_a17
SCUZE, UN MILION DE SCUZE! SI PENTRU INTARZIERE SI PENTRU PROSTIA CE AM FACUTO IN LEGATURA CU MONTAREA SENZORULUI.

MA-M GRABIT! CHIAR ROG MODERATORII SA IMI STEARGA POSTUL #2729 PT CA ALTII SA NU INTELEAGA GRESIT SI SA FACA ACEEASI PROSTIE

Eu ma-m grabit , eram incantat ca am primito si mai eram incantat de prima aprindere si nu am citit atent.

Apropo nu am modificat inca cum trebuie pentru ca am fost plecat si credeti-ma nu am avut acces la net macar sa imi cer scuze ca ce am facut
eu e corect, intr-o jumatate de ora revin cu postare si cu rezultate

Inca odata SCUZE LUI GOTRONIC
diaconuliviu
QUOTE(gotronic @ 25 Aug 2007, 06:25)
Nu s-a magnetizat nimic. Daca treci cu surubelnita intr-un sens (prin dreptul senzorului)  trece in intr-o stare (on sau off depinde de sens), si cand treci  in sens invers trece in cealalta stare[...]


Mie mi s-a parut putin altfel: are de fapt doi senzori in el, fiecare responsabil de cite o stare, fiecare ataca cite o intrare a unui basculant bistabil; adica, daca apropii cama prin stinga catre dreapta pina comuta, rotind invers nu va mai trece in starea complementara. Solutia ar fi trecerea camei complet prin dreptul sau, incit cama sa atace si al doilea senzor; ca un fel de basculant "comutabil" din "intrari" diferite.
Caz in care, chiar daca motorul s-ar roti putin invers (gen avans prea mare) nu capeti scinteie in plus.
cristi_a17
1.











2. Merge excelent , parca accelereaza mai bine mai ales ca am reusit sa reglez si avansul pana la turatia maxima. EXCELENT!

3. La bv cand mergi la servisul de carburatoare de la Onix ,singurul specializat cu fostii lucratori de la carfil si cu stand de incercare al carburatoarelor, beneficiezi si de reglare a relantiului si a avansului cu stroboscopul ,ceea ce a scris si mircea ,cred.

4.sper ca sa lamurit treaba si altii sa nu o mai pateasca

respecte lui Gotronic
ydaniel
mai exista carfil?
gotronic
QUOTE(diaconuliviu @ 27 Aug 2007, 13:28)
Mie mi s-a parut putin altfel: are de fapt doi senzori in el, fiecare responsabil de cite o stare, fiecare ataca cite o intrare a unui basculant bistabil; adica, daca apropii cama prin stinga catre dreapta pina comuta, rotind invers nu va mai trece in starea complementara. Solutia ar fi trecerea camei complet prin dreptul sau, incit cama sa atace si al doilea senzor; ca un fel de basculant "comutabil" din "intrari" diferite.
Caz in care, chiar daca motorul s-ar roti putin invers (gen avans prea mare) nu capeti scinteie in plus.
*



Da , de fapt sunt 2 senzori, dar nu am intrat in "amanunte". Am vrut sa explic doar faptul ca nu se "magnetizeaza" nimic inauntru si atat.! tongue.gif
ageana
Gotronic, ma mintisi bre... sad.gif ai zis ca ultimul senzor rosu mi-l dai mie. nono.gif Vad ca si cristi_a17 are tot rosu. tongue.gif

Ontopic: dupa cca 1000 km cu AT011 motorul merge la fel de bine, urmeaza zilele astea sa schimb uleiul si daca am timp o sa scot bujiile sa vad cum arata.
gotronic
Atunci asa a fost. sad.gif Unul singur rosu, pe urma de la injectare mi-au m-ai trimis cateva bucati ramase din greseala unsure.gif (la fel si cele albastre). Oricum in total nu-s 10 buc. In serie vor fi toate negre. ph34r.gif cool.gif
mirceas
QUOTE(ydaniel @ 27 Aug 2007, 13:49)
mai exista carfil?


da, eu merg numai acolo, nu la Onix.

nu cred ca mai functioneaza fabrica la cine stie ce capacitate, iar mare parte din platforma lor e acum parc industrial.

sa nu va inchipuiti ca e ceva super-extraordinar: un service cu ingineri de la Carfil, 2-3 oameni si un sef care stiu ce e cu carburatoarele. au stand de proba si masuratori, bai de solventi, compresoare, piese de schimb de origine (facute in uzina).
gotronic
O treaba buna. Dar carburatoare sa regleze individual pe stand nu fac? Ma refer ptr. cei din tara, il pun la posta si primesc carburatorul reconditionat si reglat. Se ocupa si cu carburatoare de Oltcit si Nova? Ma refer la dublu corp, care daca ai umblat in ele, fara sa ai habar, greu le mai faci la loc ca lumea. Stiu f. multi care ar dori sa-si regleze carburatoarele pe stand.!!! sad.gif si nu stiu unde sa apeleze. Tarife , ceva , se poate?
mirceas
se ocupa si de Oltcit si Nova, am vazut si VW si altele... sunt multi care nu fac reparatiile neaparat pe loc si pe masina, vin cu carburatoarele in plasa si pleaca cu ele.

din pacate nu cred ca accepta lucrul cu posta desi pot sa intreb, ideal ar fi ca cineva din zona care are tranzit in brasov si are ceva timp sa le aduca personal. inclusiv le poate lasa acolo la lucru baietilor si la intoarcere sa le ridice.
cristi_a17
Da, mirceas are dreptate ,repara cam tot. La cei de la Onix am vazut ca reparau si o injectie la un cielo. In ceea ce priveste preturile eu zic ca sunt foarte acceptabile si piesela ce le schimba sunt foarte bune , eu am simtit imediat diferenta.

Mirceas mai e cineva ce se ocupa cu servisul de carburatoare la carfil , pt ca eu stiu ca cei ce au fost la atelierul de la carfil acolo la strada sau mutat la Onix?
,aaa(Onix= magazin gen "universal")

scuze de off topic dar mai ajuta pe multi

28 Aug 2007, 08:56:
Aaa, inca ceva , ei sunt in concediu pana pe 31 august ,dar am sa fac eu poza cu tarifele ca sa va dati seama ce repara si cat face
mirceas
ieri am fost pe acolo, prin urmare nimic nu s-a schimbat...
ydaniel
pai la reglat un monocorp ce pret au?si unde e service-u lor?
cristi_a17
Mirceas , unde mai exact la carfil ? Ca acolo la strada nu mai e nimic , totul e prafuit si inchis cu lacat.

Locatia la Onix e in spatele magazinului(magazinul e pe str.grivitei ) pe o straduta, straduta e pe coltul unei parcari ,intre blocuri, dupa o spalatorie auto.

Scuze inca odata de off topic sper sa nu se mai repete
mirceas
am mai dat candva indicatii pe forum.

pare prafuit pentru ca fiind la strada si drumul in lucru e mereu jale acolo, toata apa care se aduna pe drum e imprastiata pe garduri, pereti... de traficul greu. atelierul e putin mai incolo de poarta uzinei Carfil, pe aceeasi parte. au si o mica firma veche pe care scrie "service Carfil". intrarea in mod normal se face prin garaj.

probabil cand ai trecut pe acolo era inchis (program: 10:00-17:00).
ydaniel
si un pret?
djasu82
Salutare eu unul mi-l spal singur si il pune la punct pe masina . Difera de la motor la motor reglajul pentru carburator una e sa ai 6-7 litri la suta de km in afara sau in oras 7-8 litri si alta e sa ai 5-5,5litri la suta de km in afara si in oras 6 litri la suta de km. Nu spun ca cei de la carfil din brasov nu pun la punct carburatoarele dar daca ai belele cu motorul degeaba ai reconditionat , curatat carburatorul tot se duce benzina pe apa simbeti.
Siconi
Ma bag si eu: se mai revine la aprinderi electronice sau modificam titlul?!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.