mihai_dorin
12 Jul 2016, 19:13
In sfarsit a venit dupa 3 luni
[attachmentid=1628038019] [attachmentid=1628038020] [attachmentid=1628038021] [attachmentid=1628038022] [attachmentid=1628038023] [attachmentid=1628038024] [attachmentid=1628038025] [attachmentid=1628038026] [attachmentid=1628038027] [attachmentid=1628038028] [attachmentid=1628038029]
Ca impresii:imi place foarte mult motorul, este foarte fasnet si economic, in schimb suspensia imi cam mananca rinichii. Cam atat
Cocojambo
12 Jul 2016, 19:15
Sa o stapanesti sanatos, ceva detalii legate de echipare, versiune de echipare?
mihai_dorin
12 Jul 2016, 19:19
Multumesc frumos ! Este un Enjoy cu cateva optionale. Ca dotari: senzori de parcare fata-spate, proiectoare.., pilot automat, sezor de ploaie-lumina, Android Auto, climatizare pe 2 zone, lumina ambientala si cam atat imi trece prin cap.
S-o stapanesti sanatos! Cum sta cum consumul?
Eu nu am inteles niciodata de ce pentru 125cp se monteaza un motor mic turbat in locul unui "balalau" aspirat de 1.8...
mihai_dorin
12 Jul 2016, 19:49
La capitolul consum deocamdata sunt in teste, spre exemplu pe pilot la 90 are 3.5 instantaneu, ca medie 6.5. Gasesti si motorul de 1.6 de 200 cp am impresia.
ursul_bipolar
12 Jul 2016, 20:55
S-o stapanesti sanatos! Am urmarit din greseala prezentarea lui Robert Adam de pe turatii si am ramas impresionat de treptele f lungi, chiar putin mai lungi ca la un dizel. Pentru condus economic este ideala. Nici la reprize nu sta rau, motorul fiind destul de activ.
psychoo
13 Jul 2016, 07:22
Am incercat sa ma uit si eu la prezentarea tipului dar nu stiu cum il suporta cineva. Nu e capabil sa lege o fraza coerenta fara sa isi piarda ideea. Gramatica e prin alte parti, nu in exprimarea lui, multe pareri personale care nici macar nu le zice pana la capat de frica unor comparatii ... criminal tipul!
Revenind la masina, imi pare interesanta etajarea cutiei si antifonarea. Consumul relatat de computerul de bord nu imi pare relevant, doar orientativ. Probabil ca la pompa va iesi putin mai mult decat indica acolo dar e foarte ok pt un motor pe benzina.
Pe scurt: Faina masina. Multi kmp fara probleme!
AndreiMR
13 Jul 2016, 07:53
S-o stapanesti sanatos! Nu imi dau seama din poze, ai si farurile Matrix LED?
cdadan
13 Jul 2016, 08:59
QUOTE(SiloS @ 12 Jul 2016, 20:32)
Eu nu am inteles niciodata de ce pentru 125cp se monteaza un motor mic turbat in locul unui "balalau" aspirat de 1.8...
Pentru ca suntem în secolul 21.
Pentru ca emisiile si consumul contează.
Pentru ca are o dinamica net superioara unui banal 1.8 aspirat.
Pentru ca are cuplu cat un 2.5 aspirat.
Pentru ca are o plaja de cuplu mai larga.
Pentru ca-i mai compact si mai ușor.
Pentru ca nimeni nu-si pune problema turbodiesel vs. diesel, dar apar întrebări la benzina desi în practica efectele sunt similare.
Sa nu uit, pentru inițiator, multi kmp fără probleme! Pare o generatie reușită k-ul asta, mie chiar îmi place.
R19/16v
13 Jul 2016, 09:09
Pan'acu' TURBO pe hayon insemna ceva...
b76bgaarh
13 Jul 2016, 09:28
Bravo văd ca o ții numai în mașina anului.
Mulți kmp fără probleme.
mihai_dorin
13 Jul 2016, 20:47
Multumesc pentru urari ! Farurile sunt normale, cu halogen, ca o paranteza este cineva care asteapta un Astra cu faruri matrix din primavara si inca nu a venit masina. Masina care a fost testata pe turatii.ro este echipare Inovation cu antifonare pe capota, asta nu are asa ceva, dar nici nu simt nevoia, este foarte bine antifonata.Motorul este de capacitate mica dar are vlaga, cuplu maxim il are la 4000 de ture. Masina este usoara, am impresia ca are 1200 kg si chiar se simte cand se infige. Ce nu imi place sunt senzorii de parcare fata care au o problema cu suportul de numar, solotia de la service a fost sa mai faca 2 gauri pentru a sta lipit de bara dar am refuzat, am in plan ca dupa ce o inmatriculez sa prind numarul cu banda dublu adeziva dar nu stiu daca o sa reziste. Problema asta ma seaca aproape la fiecare plecare dupa loc. O alta parte proasta a senzorilor este modul de activare, sub 11 km/h sunt activati si automat orice se perinda in jurul masinii este sesizat printr-un tiuit enervant.
centurion
14 Jul 2016, 06:32
QUOTE(mihai_dorin @ 13 Jul 2016, 21:47)
cuplu maxim il are la 4000 de ture.
Poate ai vrut sa spui ca are cuplul maxim de la 2000 rot/mn pana la 4000 rot/mn. Nu are cum sa-l aiba doar la 4000 rot/mn.
Multi km fara probleme!
Bwwlan
14 Jul 2016, 10:41
Nu se pleaca
QUOTE(mihai_dorin @ 13 Jul 2016, 20:47)
ci
DE PE loc. Fiindca stai
PE un loc si pleci
DE acolo.
Cu placere
mihai_dorin
14 Jul 2016, 11:03
Amandoi aveti dreptate.
La cuplu am gresit, este 245 Nm/2000-3500 rpm.
De ce nu ai luat de 200 de cai? Asta e cam lesinata, dar de oras merge.
AndreiMR
14 Jul 2016, 11:40
Nu e ca si cum au acelasi pret
In plus, decat o Astra de 200 de cai eu zic ca e afacere mai buna un Megane IV GT. Are dotari mai multe, are 4Control, are cutie automata, pe cand la Astra nu ai astfel de lucruri in aceeasi suma, sau altele nu le ai deloc. Am vazut ca la Opel au oferte foarte bune la motoarele mai mici cu echipari medii, probabil la asa ceva s-a incadrat si colegul
mihai_dorin
14 Jul 2016, 11:40
Daca aveam bani de 200 de cai nu mai aveam Astra. La banii la care ajunge un Astra cu motorul de 1.6 200cp mai bine alegi Megane 4 GT.
Asta nu e lesinata, dar nici racheta nu e.
AndreiMR, am scris in acelasi timp si am gandit la fel.
ursul_bipolar
14 Jul 2016, 11:42
QUOTE(argon @ 14 Jul 2016, 12:36)
De ce nu ai luat de 200 de cai? Asta e cam lesinata, dar de oras merge.
Mai gandeste-te... urmareste review-urile si ai sa vezi ca nu e deloc lesinata. Cu un cuplu intre 245 Nm/2000-3500 numai lesinata nu e.
AmunDei
14 Jul 2016, 11:45
QUOTE(argon @ 14 Jul 2016, 11:36)
De ce nu ai luat de 200 de cai? Asta e cam lesinata, dar de oras merge.
Deci L2 cu 150hp si 1500+ kg e rocket, dar o Astra cu 125 si cuplu marisor because turbo, cu vreo 300 kg mai putin, e lesinata. Makes sense.
AndreiMR
14 Jul 2016, 11:47
La cat de mult au usurat-o, n-are cum sa fie lesinata cu motorul asta. Eu am condus una de generatie precedenta, 1.4 si 120cp, si era intr-adevar lesinata. Se misca precum un Golf de 90 de cai, dar consumul era foarte mare. E drept ca si cantarea cat o masina de clasa superioara, deci mari pretentii nu puteai sa ai. Cu asta noua au facut treaba buna, din ce zic review-urile, ca de mers n-am apucat.
QUOTE(AmunDei @ 14 Jul 2016, 12:45)
Deci L2 cu 150hp si 1500+ kg e rocket, dar o Astra cu 125 si cuplu marisor because turbo, cu vreo 300 kg mai putin, e lesinata. Makes sense.
De fapt 180 CP + 400 NM, parca mai merge. 1.4 de Astra nu stiu insa ce potential are de upgrade.
AndreiMR
14 Jul 2016, 13:37
Ca orice motor turbo...mai ales ca exista varianta de 1.4 mai puternica. Daca e doar din soft diferenta, cu atat mai mult
AR-18-MOS
14 Jul 2016, 13:51
Daca nu avea sigla de Opel, puteam sa jur ca-i Kia. Ca si alea au aprox. acelasi motor (capacitate cilindrica si putere).
b76bgaarh
14 Jul 2016, 13:56
un exemplu de motor kia de 1,4 turbo?
AR-18-MOS
14 Jul 2016, 14:14
Se pare ca n-au. Decat 1.0 de 120Cp sau 1.6 de 204Cp.
mihai_dorin
14 Jul 2016, 17:12
Si mult succes sa le gasesti la test-drive. Am stat aproximativ o luna ca sa testez motorul de 1.6 de pe Ceed...
pishky
14 Jul 2016, 20:33
QUOTE(argon @ 14 Jul 2016, 13:32)
De fapt 180 CP + 400 NM, parca mai merge. 1.4 de megane saispe volti cu bandou de doizero nu stiu insa ce potential are de upgrade.
cdadan
14 Jul 2016, 20:47
QUOTE(argon @ 14 Jul 2016, 12:36)
De ce nu ai luat de 200 de cai? Asta e cam lesinata, dar de oras merge.
S-a urcat scroafa-n copac.
speedman
14 Jul 2016, 20:58
sa o stapanesti fara probleme! Este o masina care arata foarte bine!
AR-18-MOS
15 Jul 2016, 11:23
QUOTE(mihai_dorin @ 14 Jul 2016, 18:12)
Si mult succes sa le gasesti la test-drive. Am stat aproximativ o luna ca sa testez motorul de 1.6 de pe Ceed...
Multumesc, am fost aproape cu tot ce are Kia disponibil. Ba chiar le-am testat pe macadam, atat pe cel de 1.0 cat si pe cel de 1.6.
mihai_dorin
15 Jul 2016, 11:55
Initial voiam Ceed dar datorita incompetentei dealer-ului si anumitor dotari am ales Astra. Mai multe dotari la un pret mai mic.
mihai_dorin
18 Jul 2016, 14:43
S-a stabilizat si consumul, 6.5 % mers aproape tot timpul cu AC si 3 persoane in masina. Problema cu senzorii de parcare fata s-a rezolvat prin indoirea numarului si automat s-a mulat si suportul de numar pe bara.
b76bgaarh
18 Jul 2016, 15:18
viteza medie?
mihai_dorin
18 Jul 2016, 15:19
50
pishky
18 Jul 2016, 20:57
QUOTE(mihai_dorin @ 18 Jul 2016, 14:43)
S-a stabilizat si consumul, 6.5 % ..
daca iti zic de un dizel care are 8,6% la ora 6.30 dimineata ma crezi?
Nu, nu stau sa ma inchin la pedala, dar lumea zice "oh, dizelu consuma putin" - ei bine...nu neaparat.
Multi kmP fara probleme vecinu`!
La 50 kmph media? Ma indoiesc ca un diesel modern de 125 cai ajunge la 8.6 si 50 media.
mihai_dorin
28 Jul 2016, 22:13
Am cam fugarit masina zilele astea, a implinit 2.000 km. S-a rezolvat problema cu senzorii de parcare fata care vedeau suportul de numar, prin indoirea numarului ( cei de la service voiau sa mai execute 2 gauri pentru a sta mai bine). Deocamdata nu au aparut greieri
Sambata trecuta am petrecut-o decontaminand vopseaua masinii cu argila si aplicand ceara, am avut febra la maini 2 zile dupa...De acum incolo incerc sa evit spalatoriile, am vazut ca se pateaza destul de urat chederele de la geamuri.
Azi am fost la politie sa o inmatriculez, si mi-am dat seama ca mai bine plateam o firma sa se ocupe de toate actele, o parte din taxe la primarie, o parte la posta, o parte la politie. De ce mama naibii nu poti sa platesti toate taxele intr-un loc?
[attachmentid=1628039079] [attachmentid=1628039080]
aLecsunder
28 Jul 2016, 22:49
Asa e la noi , totul doar sa te lase nervii. Cand am infiintat firma am alergat de m-au gasit dracii !
AR-18-MOS
28 Jul 2016, 22:56
QUOTE(mihai_dorin @ 28 Jul 2016, 23:13)
De ce mama naibii nu poti sa platesti toate taxele intr-un loc?
[attachmentid=1628039079] [attachmentid=1628039080]
Daca te-ai zgarcit la 100 de lei, cat e comisionul la firmele de intermedieri.
P.S. Politia nu se ocupa cu inmatricularile.
mihai_dorin
29 Jul 2016, 08:32
Da, stiu ca se numeste Drpciv. Era cam 260 ron comisionul.
aphophis
15 Aug 2016, 16:15
cat o fost halatul?
Bwwlan
15 Aug 2016, 17:54
Ntz ntz ntz... Ce ti-e si cu capitalistii ejtia... In Cluj acelasi serviciu costa rotund 80 lei.
Cypry Brasov
15 Aug 2016, 18:26
Nu era mai avantajos motorizarea de 1.4 140 de caluti??Sau asta este numai pe sedan???
15 Aug 2016, 18:26:
Frumosa jucaria!! Big like!
speedman
15 Aug 2016, 19:16
1.4 140 este pe sedan si consuma mult, este un motor depasit dpdv al consumului
mihai_dorin
15 Aug 2016, 19:33
QUOTE(aphophis @ 15 Aug 2016, 16:15)
13.570 e.
Mersi Cypry Brasov ! Motorul de 1.4 140 CP nu este disponibil pe Astra K, il gasesti in schimb pe Astra J. La motorul de 1.4 de pe Astra K aveai de ales 100, 125 sau 150 CP. ( acelasi motor, aceeasi turbina, modificare doar din soft cica si cutie de viteze)
Astia cica l-au modificat la 200 CP:
https://www.youtube.com/watch?v=9pOO2dXn-JM
QUOTE(argon @ 14 Jul 2016, 12:36)
De ce nu ai luat de 200 de iepe? Asta e cam lesinata, dar de oras merge.
Imi e clar de ce ai luat benzina si nu diesel, dar nu imi e clar de ce nu ai luat .... argon
)))
Cypry Brasov
16 Aug 2016, 07:31
Este depasit?? Cum de?? Cei de la opel se lauda ca e motor de ultima generatie!!Orcum calitate pret nu cred ca ii bate nimeni!
AndreiMR
16 Aug 2016, 08:01
1.4 140 cp e motorul de veche generatie. Nu e rau motorul in sine, dar vechea Astra era atat de grea incat nu facea fata, de acolo si performantele slabe si consumul imens. Nu era vina saracului motor ca trebuia sa traga o tona jumate de masina
Cu noua generatie s-au schimbat mult lucrurile. Intr-adevar, raportul calitate/pret la noua Astra e unul foarte bun. E printre cele mai interesante oferte din segment, in momentul asta
MyKe89
16 Aug 2016, 08:20
De unde scoateti valorile astea? Inseamna ca Insignia are 2 tone?
Eu vad o diferenta de doar 20 kg intre Astra J (1.4, 140CP, 1298 Kg) si Astra K (1.4, 125CP, 1278 Kg). Deci?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.