Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Reparatie CASCO Asirom cu regres Carpatica
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Asigurari si Daune Auto
Victorine
Imi dati si mie careva un sfat?
Am o dauna, m-a busit cineva din spate in timp ce stateam la semafor. Amiabila, dosar deschis la asiguratorul meu (Asirom) cu regres pe RCA--ul lui, pentru ca ala avea la Carpatica. Bun. Dosar deschis in 8 iulie vineri, sevice-ul a trimis devizul in 11 luni. La telefon tipa care a inregistrat dosarul in vederea programarii pentru constatare a notat reparatie in service, desi nu retin sa-mi fi cerut parerea. Oricum, am zis sa vad cat cer la reprezentanta si mi s-a spus ca pot face cerere de reparatie in regie proprie daca doresc. De altfel mi se pare si normal sa vezi despre ce e vorba in ambele variante si apoi sa alegi una care ti se pare cea mai avantajoasa. Ideea e ca pentru usa portbagaj, bara spate, extractor aer dreapta, planseu portbagaj cu locas roata de rezerva deformat service-ul a cerut vreo 5500 lei. Am scris mail in care ii rugam sa se pronunte in privinta ofertei de la service si totodata sa ofere si o cotatie pentru reparatie in regie proprie. Din 11 iulie si pana acum am sunat de mai bine de 10 ori la Asirom si am trimis mai mult de 10 mailuri la diversi lichidatori, pentru ca de fiecare data mi se spunea ca nu au primit o solutie si imi dadeau alt nume de lichidator care se ocupa de dosarul meu. Ba chiar imi promiteau ca ma suna in aceeasi zi sa imi spuna cum sta treaba si asa ramanea. Deh, si minciuna-i vorba...
Nu stiu ce sa fac, efectiv nu se intampla nimic. Am cerut raspuns scris pe mail la solicitarea mea, au zis ca bine si nimic. Eu stiu ca ASF a scos oficial Carpatica din randurile asiguratorilor, fiind falimentara, dar chiar asa? Ce sanse as avea eu sa-mi recuperez eu banii de la ei ca persoana privata? 0. Insa asirom are know-how, avocati, putere financiara, etc. Sa se descurce. Daca exista legal posibilitatea cu regres, clar ca o folosesc.
Acum problema se pune ce pot sa fac ca sa se miste lucrurile? Exista un termen legal in care ei ar trebui sa dea o solutie?
Apreciez orice sfat. Nu am fost vinovat si mi se pare aiurea sa stau cu masina lovita si sa trag atata de ei pentru reparatie... Logan din 2005, Abition, 190.000km. Nu stiu care e valoarea masinii de piata... nu foarte mare avand in vedere taxa.

7 Aug 2016, 08:53:
Credeti ca o sesizare la ASF/CSA ajuta?
kosfunny
In momentul in care ai ales sa faci reparatia pe Casco, procedura de despagubire se supune termenilor contractuali specifici si nu legislatiei ASF-ului in materie de despagubire a accidentelor. Citeste cu atentie clauzele si vezi care sunt termenii de raspuns , banuind ca este in scris conversatia cu ei .

maho
QUOTE(Victorine @ 6 Aug 2016, 23:19)
asirom are know-how, avocati, putere financiara, etc.
Credeti ca o sesizare la ASF/CSA ajuta?
*


Or avea putere financiara, dar depinde unde o canalizeaza; am scris aici, se pare ca nici asiromul nu mai e ce-a fost, dpdv financiar.
Din ce-am incercat (o data) sa interactionez cu asf-ul, nu prea sunt receptivi si nici comunicativi.
Eu zic sa mergi personal, lasa mail-urile.
Victorine
Unde sa merg personal? La Bucuresti? Ca aici la mine in sat m-am dus si mi-au spus sa sun la numarul scurt si sa trimit solicitarea la daune@asirom.ro. Ca ma si intrebam, astia pentru ce sunt aici?! Ca pe mail n-ai cu cine sa interactionezi, de la call center au verificat dosarul si e in acelasi stadiu ca in prima zi, am scris persoanelor indicate la adresele date de ei si nu raspunde nimeni... nu am unde sa merg, astea sunt posibilitatile date de ei...
Ma rog, o sa mai merg odata la agentia de aici, sa vorbesc si eu cu cineva fata in fata. Nu stiu cum sa peocedez. Pana acum m-am lovit de un zid de bunavointa si solicitudine neconcretizate, strict la nivel declarativ. Au fost politicosi, n-am ce zice. Dar inutili... masina mea arata la fel ca in ziua incidentului.
klaus
Parerea mea este s citesti intai contractul de CASCO sa vezi termenele.
Scandal poti face dupa trecerea termenelor din contract.
Victorine
Am verificat acum si e asa cum qm banuit: nu am primit alaturat la polita CASCO nicio anexa cu termeni si conditii... suma asigurata este 1730 EUR. Incheiem toate asigurarile de mai bine de 10 ani la ASIROM cu acelasi Broker pentru 3 masini concomitent in familie. De-a lungul timpului au fost 6 masini, cred, s-au mai innoit. Am beneficiat de reduceri pentru continuitate ai lipsa incidente.
Nici pe site-ul lor nu am gasit anexe la contractele de asigurare CASCO. Insa la promptitudine se lauda ca "Plata despagubirilor se face in termen de maximum 15 zile lucratoare de la data cand dosarul de daune este completat cu toate documentele necesare."
klaus
vorbeste cu brokerul.
Victorine
Am vorbit cu brokerul. Termenul este de 15 zile, banuiesc lucratoare. A expirat oricum. Recomandarea a fost sa ii mai presez pe caile pe care le am la dispozitie. Asa ca am facut o noua sesizare la callcenter (a 5-a) si am scris un nou mail de data asta in alt registru lichidatorului si am pus in CC si adresele oficiale. Mailul a fost deshis de 4 ori in prima jumatate de ora, insa nu am primit nici un raspuns, pana astazi, adica in 2 zile. Maine fac a 6-a sesizare si ma gandesc sa apelez la ASF. Problema e ca titularul contractului CASCO e tatal meu, care nu are chef sa se lege la cap, masina asta fiind la mine de 8 ani... nu stiu daca merge sa fac eu sesizarea la ASF. La CASCO nu a fost nici o problema, am mai apelat odata si a functionat totul ok.
Sfaturi? Trebuie sa se adreseze el la ASF?
kosfunny
Din punctul meu de vedere, un broker la care tu faci asigurarile de 10 ani de zile ar fi trebuit sa se implice mai mult. Eu am aclienti de Casco care nici macar nu au habar ude e sediul asiguratorului . La toate dosarele de dauna am umblat ori eu ori colaboratorii mei !
Da-mi te rog pe privat mai multe detalii legate de dosar sa vad ce pot face !
Victorine
Intr-un final am reusit sa obtin o oferta pentru reparatie in regie proprie, dupa msi mult de o luna. Asa ca am depus cerere in acest sens la adigurator, decis sa o fac cat mai repede, chiar daca suma acopera cu greu daunele.

Interesant este insa ca astazi am gasit un articol care poate explica de ce au dat asa de greu acceptul pentru reparatie in service (evident la o valoare semnificativ mai mica decat cea calculata de service): http://m.adevarul.ro/economie/afaceri/Inca...cf77/index.html
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.