L1001LOG
22 Aug 2016, 11:44
Bună ziua! Am o Dacia Solenza din 2003, 1,4 MPI. Nu pornește, deși bateria "duce", se învârte motoruŽ ca la ralanti! Mă interesează: fișele de la bujii, e normal să aibe 1.4-1,1 KOhmi? Nu ar trebui să fie "țeavă", adică să aibe maxim 15-30 Ohmi? Mulțumesc!
user123
22 Aug 2016, 11:59
Eu zic sa lasi fisele ca nu au nimic
Rezistenta lor e ok, e pt deparazitare
Cred ca problema la tine e senzorul de turatie:
- curatai mufa; verifica sa aiba alimentare
-curata senzorul....gasesti si tutoriale pe net
- daca nici curatat nu merge, cred ca e nevoie sal schimbi
L1001LOG
24 Aug 2016, 14:44
Mulțumesc, o să încerc! SenzoruŽ l-am curățat, dar nu am verificat dacă se alimentează. Încerc și revin... (Scuze de întârzieri, încerc să o pornesc "printre picături", lucrez mult și am și tatăl bolnav, mai stau cu el...)
L1001LOG
30 Aug 2016, 11:54
Am măsurat alimentarea senzorului și am găsit 1,84 V între cele două fire (maro și violet). Nu am tensiune între niciunul dintre fire și masă. E normal? Eu cred că între masă și firul maro ar trebui să am tensiune de alimentare și între masă și firul violet să fie "răspunsul" senzorului. Aștept orice părere!
Mulțumesc!
bygy007
30 Aug 2016, 20:10
ar trebui sa ai un semnal alternativ , un osciloscop ar fi de ajutor ambele fire se duc in calculatorul de injectie , nu trebuie sa ai o tensiune mare acolo
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.