salut!
Azi am fost la service sa imi fac revizia de ulei si filtre dar sa imi schimb si rulmentii pe fata.
Mecanicul nu prea avea mare chef...vineri...ora 16.00...deh.
in fine ,se chinuie ceva la rulmenti,baga uleiul...filtrele si plec.
Cand ies din curtea service-ului
volanul stramb la dreapta vreo 35 de grade.
Fac cale intoarsa dar se tiraseara toti, era ora 18 (ora de plecare) in afara de o casiera care incuia usa.
Ii zic ce s-a intamplat si imi zice sa revin maine!
Ce mi-a facut dobitocul ala de sta volanul asa?
Nu stiu cata importanta are, este vb de un Vw Bora.
Masina nu trage dreapta!
MoneyTalks
26 Aug 2016, 22:26
Daca vrei sa le dai in cap, trebuie sa urmezi sfatul casierei: sa revii miine...
pai nu avea nimic volanul cand m-am dus la ei
nu mi-a zis nimeni ca treb sa fac geometria dupa.
daca schimbam bielete sau pivoti mai ziceam!
MoneyTalks
27 Aug 2016, 00:18
Da ai schimbat rulmentii pe fata, nu?
Da.
Nu mi a zis nimeni ca treb sa fac geometrie.
Aia nu stiau cum sa rupa usa.
Daca schimbi rulmentii treb sa faci geometria?
De ce?
volint
27 Aug 2016, 06:59
Ca asa e-n tenis... Bine ca nu ti-au cerut bani pe curatare DPF la motor benzinar.
Victorine
27 Aug 2016, 08:22
Pai hai sa vedem, daca e vorba de loganul din semnatura, ca sa schimbi rulmentii pe fata tre sa desfaci asa: prinderile pe fuzeta - planetara, pivot, capat de bara, amortizor, port etrier, senzor ABS daca are, disc frana. Dau jos, schimbi rulment, pui totul la loc. La amortizor nu poti regla caderea ca n-are gauri excentrice la prinderi, iar in rest la articulatia capat de bara-bieleta de directie n-ar fi avut treaba sa umble. Deci ce anume a afectat geometria, atunci?!...
SCUZE, acum am recitit primul post si vad ca e un WV Bora...
DragosP
27 Aug 2016, 08:23
Bora.
MihaiD
27 Aug 2016, 08:35
Daca geometria anterioara s-a facut cu rulmenti avand joc mare, e posibil ca dupa schimbarea lor sa apara problema asta...
Victorine
27 Aug 2016, 08:52
Da chiar 35 grade?....
Gradele la volan nu sunte egale cu alea dela roti.
corbex
27 Aug 2016, 11:13
Nu, dar tot e mult. Si rulmentii, pina sa-ti de grade in volan iti sparg urechile sau se sparg ei insisi.
Victorine
27 Aug 2016, 12:24
Exact! 35 de grade ma gandesc ca e undeva catre ora 2...
volint
27 Aug 2016, 12:30
El a fost pe seara la service... e exclusa ora 2, e prea devreme...
crintea1949
27 Aug 2016, 20:44
Umbland la rulmentii din fata , se demonteaza furca, fse scoate fuzeta de pe ax, se scot rulmentii apoi la loc, lucrarea facuta cu mana trebuie verificata electronic, unghi de fuga, unghi de atac etc, adica geometria ritilor si poate nu a pus la loc vre-o siguranta care a permis cabrarea rotilor, biune ca nu erai in ceva viteza, mai si omorai, sau mureai in accident. Poate sa le ridice licenta, reclama la RAR si pol rutiera pentru informare
Am fost azi la ei si s-a rezolvat in sensul ca mi-au facut geometria gratis.
Am invocat faptul ca nimeni nu mi-a zis din start ca trebuie sa fac geometria.
Seful de service de pe tura de azi a fost foarte ok si m-a inteles perfect.
In schimb mecanicul imi spune ca la ce i-a dat lui pe aparat eu cumva mint.
Adica am avut din start volanul stramb
Incredibil!
Si da, la ora 2 aveam volanul dupa schimbul de rulmenti.
Intrebarea principala e alta: le-ai dat cu ceva in cap?
Nu
, nu a mai fost nevoie.
CIPTUNING
1 Sep 2016, 20:21
Odata ce s-au desfacut prinderile fuzetei si ale amortizorului... Eu la Solenza m-am ales cu volanul stramb de fiecare data cand am umblat la planetare, fara sa a schimba sau roti de bielete sau capete de bara. La fel si cand am schimbat pivotul.
Nu vreau sa zic ca s-a strambat volanul si dupa ce am demontat puntea spate ca nu ma crede nimeni.
Si pentru mine e SF fenomenul dar se pare ca prinderile nu sunt chiar fixe si nu se pot monta la fel de doua ori.
Se auzea si tacanitul de la volan?
Nu ca avea empetreiul la maxim.
Ei na, tacanitul ala poate fi mult mai zgomotos.
QUOTE(CIPTUNING @ 1 Sep 2016, 21:21)
Nu vreau sa zic ca s-a strambat volanul si dupa ce am demontat puntea spate ca nu ma crede nimeni.
Pai parca si puntea spate e in geometrie.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.