Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Consumatori
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
micutu82
Am si eu o inrebare. Am o dacie din 94 si am obs ca fura curent..sau cel putin asa cred eu. Adica cu motorul oprit am verificat..daca are consumatori si-mi arata 0.11 Aperi adica 110 miliamperi..sper sa nu gresec. Mentionez ca am scos alarma si imi arata 0.10. Am ..panou d-ala de sigurante cu leduri...si tot timpul sunt aprinse 2 leduri si am si indicator d-ala de baterie cu 3 leduri..care cand e oprita masina arata galben. POt acesti consumatori sa arate 0.10? adica sa faca un asa consum? Mai mentinez faptul ca aeroterma cred ca-i legata la siguranta a 2-a sau a 3-a...cele 2 leduri care stau tot timpul aprinse..pt ca..porneste si fara sa fie bagata cheia in contact.
Va intreb asta pt ca bateria o am de 2 luni..d-aia cu ochi magic..rombat. SI am fost la garantie si mi-au spus ca am consumatori..mi-au si aratat 0.11 si pt ca nu misc masina mai des ci doar o data la 1-2 saptamni...se tot consuma din baterie..si apoi facand doar un drum scurt nu are tim alternatorul s-o incarce.
florinutzu
La mine la dacia mea consuma doar memoria ceasului ( ca sa stie cat e ora sa nu stea pe loc) alarma care este conectata la baterie si sta armata pe masina, casetofonul (daca il uit deschis). Da nu am facut proba cu ampermetrul sa vad cati amperi imi indica.
Incearca sa dai jos ce iti este in plus si sta tot timpul pe baterie, si incearca sa pui ce iti trebuie prin cheia de contact...
Verifica sa nu ai scurt, sau cabluri care dau la masa. Garantia nu se aplica daca ai probleme la instalatia electrica.
Bafta!
tatabobu
Ca sa fii sigur ca nu mai ai consumatori, scoate sigurantele la care e aprins ledul. In conditiile astea tai macaroana hotilor de curent wink.gif. Varianta perfecta este sa identifici consumatorii conectati la cele doua sigurante si sa-i cauti de scurtcircuitari.
Intrebare: nu ai cumva si un led care clipeste in bord? Un d'ala rosu-verde, sau rosu simplu, care se punea pentru tinut bateria "calda"? Ca si asta ar putea fi o posibila explicatie.
fnp

Tot la garantie baterie mie mi-au masurat 0.8. Eu am casetofonul legat pe direct si ramane in stand-by cu fata data jos. Din cate-mi aduc aminte maximul admis era pe la 0.4-0.5 (nu sunt sigur 100% de valorile astea) dar sigur exista un mic consum pe care-l accepta. I-am zis ca merg cu masina zi de zi la servici asa ca mi-a pus stampila pe garantie. Ultima baterie care am avut-o a fost un Rombat Pilot 70Ah care a tinut 3 ani. Acum am Zap 74Ah plus din februarie 2005.
micutu82
Mi-am facut verificarile si este cam in felul urmator. Am in primul rand ledurile de la baterie..(galben, rosu si verde) iar galbenul stat tot timpul aprins.. cand masina e oprita. Nestiind de unde sa-l scot..am scos sigurantele 3-4 sau 2-3..care tot timpul sunt folosite si ramaneau aprinse ledul rosu corespunzator sigurantei. AM obs ca asa nu am nici un consumator. Macar m-am linistit ca nu fura curent in sensul sa am scurt pe udneva. Nefolosind masina des scot acele 2 sigurante...ca sa ramana alarma care foloseste 0.01 ceea ce este foarte putin
micutu82
Mentionez ca sigurantele care sunt folosite tot timpul si cu masina orpita sunt alea de stergatoare, avarii, poziti..si din cate stiu eu astea trebuie sa functioneze si cand cheia e scoasa din contact, cel putin asa mi se pare normal
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.