Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema grea
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
silex
Fenomenul se manifesta numai iarna.Porneste la sfert de cheie, o incalzesc 1-2 min si plec.Dupa cativa km in timp ce se incalzeste si incepe sa se ridice acul la temperatura nu mai trage aproape deloc si moare motorul la relanti.Daca opresc si stau cateva minute pleaca normal si nu mai am treaba toata ziua chiar daca fac pauze de ore si se raceste motorul.Fenomenul se intampla numai dimineata sau daca a stat mai mult de 8 -12 ore in frig. Mecanicul a zis ca prinde aer fals pe la talpa carburatorului si l-am schimbat cu totul dar tot face ce-i drept mai slab.Nu am sesizat ulei in apa sau benzina in ulei, problema este de 8-9 ani, am strans si capacul de la chiulasa, cred ca e boala cronica nu stiu ce sa mai fac.Sa nu uit, este Dacia 1310 an fabr.1985 dar in rest merge brici.HELP !!
mihai1677
Daca ai ventilatorul montat pe pompa de apa, se poate intampla sa se jivreze carburatorul, solutii,cauze:
1 flansa pata calda este infundata si nu circula apa prin ea, atunci carbul se raceste excesiv. (verifica daca nu este infundata)
2 monteaza in fata carbului un carton (provizoriu) astfel incat curentul format de elicea ventilatorului sa nu sufle peste carb.
silex
Furtunele ce intra in flansa de sub carburator functioneaza, sunt calde.Carton am pus ce-i drept in fata radiatorului pe jumatatea din dreapta asa ca elicea nu mai trage aer de afara mai mult recircula pe cel din interior, poate asta nu-i suficient si trebuie neaparat un carton si in fata carburatorului? Daca imi aduc aminte fenomenul se intampla si cand foloseam ventilator cu termocupla.Ce nu pricep de ce la alte Dacii nu se jivreaza carburatorul in aceleasi conditii si de ce are nevoie de cateva minute de oprire ca si cum ar trebui sa se uniformizeze temperaturile prin motor?
mihai1677
Acele minute trebuiesc pt a se dezgheta carbul, apoi totul reintra in normal.
Incearca sa pornesti si sa mergi cu filtrul de aer trecut pe aer cald.
rtulea
Plus ca mai depinde si de cantitatea de apa din benzina. Eu am patit asa ceva intr-o iarna de a trebuit sa ma opresc si efectiv sa sparg gheata formata in carburator cui o surubelnita. Daca iei benzina de la o pompa ciudata incearca sa schimbi statia. Iar daca nu este de la statie incearca sa cureti rezervorul deoarece este posibil ca pe fundul acestuia sa se fi acumulat o cantitate apreciabila de apa.
andu911
Eu cred ca mergi cu socul prea mult si ti se uda bujiil.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.