QUOTE(ViperRS @ 4 Dec 2005, 00:38)
orice fac tot la carburatorul original am ajuns.
problema lui si pentru care am incercat sa il schimb este urmatoarea: oricum incerc sa rotesc de cele doua suruburi de reglaj: clapeta si amestec nu merge decat intr-o singura pozitie: cu surubul de amestec strans la maxim. daca incerc sa il deschis motorul incepe sa moara. daca scot furtunul de la avansul vacumatic turatia creste. din cate am vazut parca a crescut putin nivelul in baie( ca si cum ar fi amestecul prea bogat). am facut consumul si a iesit 10 in oras. ma enerveaza ca nu il pot regla am incercat diferite pozitii si numai cu acel surub strans de tot merge. cred ca ar putea consuma si mai putin daca as reusi sa il reglez
Daca cumva nu s-a rezolvat parerea mea este ca ori freaca clapeta de acceleratie in corp (trebuie sau sa o schimbi sau sa o refixezi CENTRATA), ori este infundata diuza de pe furtunul de recirculare gaze de carter.
In primul caz clapeta fiind deschisa (nu sa poate inchide fiindca freaca/se blocheaza de corp) e posibil sa fi trecut de prima gaurica de progresiune si sa se alimenteze puternic cu amestec pe acolo (de aia nu poti sa-i mai dai amestec suplimentar pe calea reglabila), in al doilea caz trebuie sa o deschizi mai tare pentru a trece pe langa ea aerul necesar mersului in gol si de asemenea sa fi trecut de respectiva gaurica.
A, si mai este a treia posibilitate defect surubul de reglaj amestec si/sau scaunul sau ori infundata gaura calibrata de aer mers in gol si progresiune (repriza).
Bafta.