Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme carburator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ViperRS
orice fac tot la carburatorul original am ajuns.
problema lui si pentru care am incercat sa il schimb este urmatoarea: oricum incerc sa rotesc de cele doua suruburi de reglaj: clapeta si amestec nu merge decat intr-o singura pozitie: cu surubul de amestec strans la maxim. daca incerc sa il deschis motorul incepe sa moara. daca scot furtunul de la avansul vacumatic turatia creste. din cate am vazut parca a crescut putin nivelul in baie( ca si cum ar fi amestecul prea bogat). am facut consumul si a iesit 10 in oras. ma enerveaza ca nu il pot regla am incercat diferite pozitii si numai cu acel surub strans de tot merge. cred ca ar putea consuma si mai putin daca as reusi sa il reglez
ydaniel
HM,CAND A fost curatAt ultima oara?
ViperRS
de vreo saptamana. de asta l-am si dat jos de pe masina ca nu il puteam regla si am zis ca e ceva infundat. de cand am luat masina din august cred ca e tot asa ca nimeni nu s-a jucat cu reglajul deoarece asa venise din fabrica. masina e din 97 dar are numai 17 mii de km, sigiile carburatorului erau intacte si nimeni nu reglase nimica. masina merge si acuma relativ bine, porneste la prima cheie dimineata numai ca in mers simt ca motorul se plafoneaza pe la 3000 de ture poate si 2800 adica de acolo in sus nu mai trage ci merge asa linear. cum cuplu maxim e la 3500 am zis ca ceva e in neregula. nu mai prea stiu ce sa fac o sa iau un alt subrub de acela de relanti sa vad daca nu cumva nu e bun conul de la acesta si nu inchide klumea

si inca un amnunt nu stiu daca are vreo inportanta sau nu: cand am dat jos carburatorul am observat ca in partea opusa gaurii pe unde iese amestecul de relanti, sub clapeta de acceleratie mai este o gaura de acelasi diametru. nu stiu ce vine pe acolo si tatal meu a zis ca nu a mai vazut asa ceva. poate ma puteti lamuri si pe mine daca si voi aveti acea gaura
ydaniel
hm stai asa ,nu prea inteleg,adica motoru in sarcina nu trece de 3000 rpm?
ViperRS
motorul trece de 3000 in sarcina da simti ca accelereaza linear peste 3000 nu da imrpesia ca ar creste in forta, mai repede se duce daca schimb, ca si cum nu ar mai avea cuplu, pot sa ii dai si 4000 de ture da peste 3000 merge accelereaza linear nu stiu daca ai inteles
ydaniel
hm,u ce vrei sa tot accelereze.oricum surubul ala este amestecul de aer-benzina la mersukl in gol;deci nu are nici o legaturA cu mersul in sarcina.verifica poate in alta parte este pb
amc
QUOTE(ViperRS @ 4 Dec 2005, 11:14)
si inca un amnunt nu stiu daca are vreo inportanta sau nu: cand am dat jos carburatorul am observat ca in partea opusa gaurii pe unde iese amestecul de relanti, sub clapeta de acceleratie mai este o gaura de acelasi diametru. nu stiu ce vine pe acolo si tatal meu a zis ca nu a mai vazut asa ceva. poate ma puteti lamuri si pe mine daca si voi aveti acea gaura
*


Este gaura de la regulatorul vacuumatic!
RIon
citeste pe forum, e undeva modul corect de reglaj carburator, se faceimpreuna cu reglajul aprinderii...
pacat ca nu prea am timp, te-as ajuta sad.gif
ceacu
QUOTE(ViperRS @ 4 Dec 2005, 00:38)
orice fac tot la carburatorul original am ajuns.
problema lui si pentru care am incercat sa il schimb este urmatoarea: oricum incerc sa rotesc de cele doua suruburi de reglaj: clapeta si amestec nu merge decat intr-o singura pozitie: cu surubul de amestec strans la maxim. daca incerc sa il deschis motorul incepe sa moara. daca scot furtunul de la avansul vacumatic turatia creste. din cate am vazut parca a crescut putin nivelul in baie( ca si cum ar fi amestecul prea bogat). am facut consumul si a iesit 10 in oras. ma enerveaza ca nu il pot regla am incercat diferite pozitii si numai cu acel surub strans de tot merge. cred ca ar putea consuma si mai putin daca as reusi sa il reglez
*



Daca cumva nu s-a rezolvat parerea mea este ca ori freaca clapeta de acceleratie in corp (trebuie sau sa o schimbi sau sa o refixezi CENTRATA), ori este infundata diuza de pe furtunul de recirculare gaze de carter.
In primul caz clapeta fiind deschisa (nu sa poate inchide fiindca freaca/se blocheaza de corp) e posibil sa fi trecut de prima gaurica de progresiune si sa se alimenteze puternic cu amestec pe acolo (de aia nu poti sa-i mai dai amestec suplimentar pe calea reglabila), in al doilea caz trebuie sa o deschizi mai tare pentru a trece pe langa ea aerul necesar mersului in gol si de asemenea sa fi trecut de respectiva gaurica.
A, si mai este a treia posibilitate defect surubul de reglaj amestec si/sau scaunul sau ori infundata gaura calibrata de aer mers in gol si progresiune (repriza).
Bafta.
ViperRS
mersi o sa verific maine. Pana la urma problema a ramas in aer, deoarece am tot mers asa cu masina. Mi-am luat un dublucorp sa il pun sus dar nu am reusit sa imi rezolv cu filtrul de aer asa ca pana se incalzeste mai merg cu asta. Ciudat e ca nu pot merge cu socul tras, chiar dupa ce pornesc masina trebuie sa bag de tot socul ca merge aiurea si o tin din acceleratie. O sa incerc sa schimb surubul de reglaj amestec maine cred ... sa iau altul nou.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.