Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
LAURENTIU_73
Salutare! Am facut un schimb de ulei (uleiul l-am luat din depozitul firmei), nu stiu ce marca , si dupa ce am mers vreo 20 Km s-au aprins becurile rosii la relanti (nu am ceasuri de presiune si temperatura). In sarcina se sting. Tin sa va precizez ca pe bidonul in care am avut uleiul a ramas ceva ca o pasta alba.In oras am mers destul dar nu s-a intimplat nimic, numai in afara, la viteza mare.
argon
macar clasa de vascozitate o sti?

cum poti sa bagi ceva ce nu sti ce e in masina?
LAURENTIU_73
Pai ce sa zic, mi-a zis ,,ia-l ca e bun, au mai luat si altii".Oricum, uleiul sa fie de vina?
vaally
QUOTE(LAURENTIU_73 @ 5 Dec 2005, 10:43)
Salutare! Am facut un schimb de ulei (uleiul l-am luat din depozitul firmei), nu stiu ce marca , si dupa ce am mers vreo 20 Km s-au aprins becurile rosii la relanti (nu am ceasuri de presiune si temperatura). In sarcina se sting. Tin sa va precizez ca pe  bidonul in care am avut uleiul  a ramas ceva ca o pasta alba.In oras am mers destul dar nu s-a intimplat nimic, numai in afara, la viteza mare.
*


Daca in bidon este o pasta alba atunci a fost apa in ulei si s-au separat aditivi precipitind sub forma de pasta alba.
argon
QUOTE(LAURENTIU_73 @ 5 Dec 2005, 12:59)
Pai ce sa zic, mi-a zis ,,ia-l ca e bun, au mai luat si altii".Oricum, uleiul sa fie de vina?
*




DA....daca era ulei monograd M20? sau 10w30..sau cine stie ce altceva...
Data viitoare afla macar clasa de vascozitate...sia cum schimbal pe asta, daca se aprind becurile de presiune numa bine nu-i face motorului..asta presupunand ca sonda e buna...
wolfin
ar mai fi o problema! sorbul cu pompa de ulei din baie.
OVIDIUS
Nu mai baga ulei fara sa stii ce marca si clasa are. E pacat. E ca si cum cineva iti da tie sa bei numai apa fierbinte vara cand tu esti cu gandul la o bere rece. De fapt, comparatia nu e nici pe departe asemanatoare. Eu zic sa-l schimbi si sa bagi un ulei potrivit pentru iarna. De la magazin autorizat...
andu911
QUOTE(LAURENTIU_73 @ 5 Dec 2005, 10:43)
Salutare! Am facut un schimb de ulei (uleiul l-am luat din depozitul firmei), nu stiu ce marca , si dupa ce am mers vreo 20 Km s-au aprins becurile rosii la relanti (nu am ceasuri de presiune si temperatura). In sarcina se sting. Tin sa va precizez ca pe  bidonul in care am avut uleiul  a ramas ceva ca o pasta alba.In oras am mers destul dar nu s-a intimplat nimic, numai in afara, la viteza mare.
*



S-a blocat bila din pompa de ulei . Scoate pompa si curat-o biggrin.gif
mauru007
am avut si eu aceasi problema fara sa schimb uleiul pe care merge masina de ani de zile. Am schimbat sonda de ulei si a disparut problema, e vreo 100 mii o sonda noua se schimba in 2 min.
LAURENTIU_73
Dar, intreb, nu daca ar fi pompa de ulei blocata, nu ar trebui sa fie probleme de la inceput sau in primii kilometrii de mers sau v-am zis, prin oras in 3-4 km cu semafoare, demaraj, frina ...etc?
Ov
omule, ia de la magazin o solutie de spalat motorul (motor-flush ~100k lei), un filtru de ulei (~70k lei) si 3 litrii de ulei romanesc (180k lei).

baga motor flush-ul in uleiul vechi, da drumul la motor si lasa-l 5 min la relanti. Opreste, scoate chestia veche din motor, scoate filtrul, pune filtrul nou, pune uleiul nou, da-i o cheie si mergi linistit !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.