Buna ziua tuturor.
Problema pe care vreau sa o postez, tine mai mult de mersul normal al proces de fabricatie, adica din ce in ce mai mult se urmareste un produs cat mai bun si cat mai complet (la romani acest principiu, nu cred ca se aplica).
Am o Dacia berlina Li 2001. Am trecut cu vederea lipsa antifonului, aparitia becurilor in loc de indicatoare si alte chestii care nu ma mira sa fi aparut ca optionale. Nu pot sa neg utilitatea injectiei si a catalizatorului cara ne-au facut sa aderam si noi la un amarat de euro II.
In sfarsit, fiind vorba de probleme tehnice am si eu una : de ce in general daciile cu injectie sunt turate (in mers) mai mult fata de celelalte modele ?
Am cautat si am gasit urmatoarele posibilitati :
1 - din cauza catalizatorului, motorul este putin infundat
2 - cutia de viteze este etansata diferit ?!?
3 - din cauza sistemul de injectie
Deoarece aceste obtiuni nu mi se par viabile astept un raspuns clar si la obiect care sa ma lamureasca o data.
Poate vi se pare o chestie minora dar aceasta turare in plus duce la uzarea motorului si normal consum mai mare.
Multumesc pentru atentie.