Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Motoras spalare parbriz & temporizator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Juliaen
Am o rugaminte, daca cineva ma poate ajuta in urmatoarele privinte.
Motorasul pentru spalat parbrizul nu a fost folosit deloc de la achizitionare, cam 2 ani de zile (mentionez ca nu a fost apa in instalatie). Am incercat sa il pun in functiune, dar nu a mers. L-am desfacut (era plin de rugina) si l-am curatat; acum functioneaza, dar nu are putere sa arunce solutia de curatare. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi, ce ar trebui sa verific la el?
Si inca o problema legata de temporizatorul de la stergatoare. Am avut firele desfacute la el si papucii rupti. L-am reconditionat, dar problema a aparut la montare, cand am gasit un manunchi de cabluri ce trebuie conectate, fara nici un indiciu legat de modul de conectare. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi/schite?
Mentionez ca am o berlina din 86', instalatie de spalat parbriz cu motoras separat (nu inclusa in borcan) si temporizator fara priza, aflat in stanga volanului.
Merci mult!
argon
Vezi sa nu fie strangulate pe undeva furtunasele prin care trece lichidul..sau diuzele colmatate....de asemenea vezi sa nu traga aer pe undeva...daca indeplinesti conditiile astea si tot nu ai presiune schimba motorasul cu totul..e pompa dusa si nu cred sa se gaseasca pompa separat...

Desfa placa cu stropitoarele si vezi cum se prezinta furtunele pe acolo....
Juliaen
QUOTE(argon @ 7 Dec 2005, 14:02)
Vezi sa nu fie strangulate pe undeva furtunasele prin care trece lichidul..sau diuzele colmatate....de asemenea vezi sa nu traga aer pe undeva...daca indeplinesti conditiile astea si tot nu ai presiune schimba motorasul cu totul..e pompa dusa si nu cred sa se gaseasca pompa separat...

Desfa placa cu stropitoarele si vezi cum se prezinta furtunele pe acolo....
*



Am verificat cu un furtun nou la intrarea in motoras iar la iesire am scos furtunul, si scotea doar putina spuma din solutie; problema pare a fi in interiorul motorasului.
argon
QUOTE(Juliaen @ 7 Dec 2005, 13:10)
Am verificat cu un furtun nou la intrarea in motoras iar la iesire am scos furtunul, si scotea doar putina spuma din solutie; problema pare a fi in interiorul motorasului.
*




Dar furtunul din rezervor in motoras cum e?sau la asta te refereai?
Imprumuta un motoras de la cineva....vezi cum merge....ce furtune ai? poate sunt prea groase
florinutzu
Daca tot ai desfacut si ai curatat, sigur ai pus totul bine la loc in asa fel incat sa nu frece nimic, sa nu se fi dezaxat ceva? Daca tot nu merge verifica sa nu fie strangulate furtunele de apa catre parbriz si duzele infundate(sau inghetate acum iarna). La motoras poti sa ungi cu vaselina partile ruginite( dar nu din belsug). Daca nu altul nou.
argon
Eu mi-am schimbat motorasul acum ceva timp....nu avea presiune..acum daca sunt duzele pozitionate prea sus ,stand pe loc , jetul merge pana in spatele masinii...fara nici o exagerare....partea proasta e ca se gata destul de pepede lichidul la asa o presiune....
Ov
QUOTE(Juliaen @ 7 Dec 2005, 12:54)
Si inca o problema legata de temporizatorul de la stergatoare. Am avut firele desfacute la el si papucii rupti. L-am reconditionat, dar problema a aparut la montare, cand am gasit un manunchi de cabluri ce trebuie conectate, fara nici un indiciu legat de modul de conectare. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi/schite?
*



de ce nu cauti ? io am muncit degeaba ?
ia d'aici
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...indpost&p=37666
Dreamer
Nu te mai chinui sa cureti acel motoras ... nu merita efortul ... chiar daca reusesti sa scoti ceva din el ... in cel mult o luna se strica iar ... mai bine cumpara unul nou ... e 20 lei.
gti98
QUOTE(Dreamer @ 8 Dec 2005, 03:30)
Nu te mai chinui sa cureti acel motoras ... nu merita efortul ... chiar daca reusesti sa scoti ceva din el ... in cel mult o luna se strica iar ... mai bine cumpara unul nou ... e 20 lei.
*



Nu motorasu-i buba... ci pompita. (Care e un - scuze anticipate! - kkt patent!) In interior e un fel de steluta din cauciuc de o calitate execrabila care se buleste in a treia zi cu cea de alaltaieri. Nu stiu ce am sa-i fac, mai degraba as pune o pompa manuala sau la picior, ca astea electrice numai probleme mi-au facut, si sa stiti ca eu sunt fan de electro!
Bafta1
Dreamer
Eu nu ziceam de motorasul de la stergatoare, ma referam la spritiera ( motorasul care trage apa din bidonas )
Pe piata se gasesc niste motorase frantuzesti care sunt mult mai bune si mai puternice decat cele clasice de Dacia. Sunt rosii si costa 30 lei.
Scuze ca nu am fost mai explicit.
argon
QUOTE(Dreamer @ 12 Dec 2005, 07:47)
Eu nu ziceam de motorasul de la stergatoare, ma referam la spritiera ( motorasul care trage apa din bidonas )
Pe piata se gasesc niste motorase frantuzesti care sunt mult mai bune si mai puternice decat cele clasice de Dacia. Sunt rosii si costa 30 lei.
Scuze ca nu am fost mai explicit.
*




si GTi tot de ala vorbea, pompa e inclusa in motoras, am spus si mai sus wink.gif
Dreamer
QUOTE(argon @ 12 Dec 2005, 08:10)
si GTi tot de ala vorbea, pompa e inclusa in motoras, am spus si mai sus wink.gif
*



Stiu despre ce vorbea... am detaliat ceea ce am spus in postul anterior.
thegodsglory
QUOTE(Dreamer @ 12 Dec 2005, 07:47)
Eu nu ziceam de motorasul de la stergatoare, ma referam la spritiera ( motorasul care trage apa din bidonas )
Pe piata se gasesc niste motorase frantuzesti care sunt mult mai bune si mai puternice decat cele clasice de Dacia. Sunt rosii si costa 30 lei.
Scuze ca nu am fost mai explicit.


exact asa am patit si eu. nu mai arunca deloc apa pe parbriz: duzele ok (le-am si schimbat de altfel), furtun ok, am suflat juma' de plamani p'acolo. Am cumparat pompa d'asta rosie ('claxon', made in france cica), si merge de rupe, spal si luneta smile.gif)
da' bazaie tare cand e in functiune.

si inca ceva, zic ce mi-a spus si mie vanzatorul: sa n-o montezi cu capul in jos ca cica se strica mult mai repede.
gioane
Vreau si eu un motoras de asta (pt stropitoare) stricat cine are? Al meu merge perfect, l-am incercat la baterie. Problema e ca mi s-a rupt una din gurile de intrare a unui furtun, cred ca cel pe care trage apa din borcan.Si ma gandesc s-o demontez pe cea stricata si sa-i iau partea aia de plastic unde sunt orificiile.
PS: De curand mi-a mai dat un prieten un motoras exact la fel. Inca nu stiu daca merge dar are acelasi defect. OAre astea sunt facute sa cedeze toate in acelasi loc?
PS2: Cine are motorase stricate ?
Dreamer
Odata ce l-ai desfacut pe asta romanesc in bucati nu o sa mai mearga bine niciodata. Sunt foarte proaste. O sa intreb o cunostinta si o sa iti trimit un MP daca ti-am facut rost sau nu.
ches
Si eu am probleme cu al meu si solutia este sa cumperi altul nou. Eu mi-am pus ambitia si l-am demontat de cateva ori. L-am curatat f bine, l-am uns, centrat etc, dar nu a mers mai mult de 2-3 saptamani. Stiti cumva cam cat costa unul nou si de unde sa-l iau (pt cei care si-au cumparat)?
Dreamer
Un motoras pentru spalare parpriz ( francez ) costa 30 lei, unul romanesc este 35 lei huh.gif
gioane
E in Tei langa Facultatea de Constructii un magazin de piese dacia si am vazut azi la 280 de-ala romanesc.
kriiss888
unde se gasesc motorase din astea frantuzesti, rosii ca eu nu am vazut....de alea romanesti m-am lamurit ...sunt mizerabile..bani aruncati degeaba
Dreamer
Intreaba si tu pe la piese auto ... Daca ai drum prin Bv cu un MP rezolvam problema wink.gif
Bejenaru Ionut
QUOTE(ches @ 14 Dec 2005, 10:08)
Si eu am probleme cu al meu si solutia este sa cumperi altul nou. Eu mi-am pus ambitia si l-am demontat de cateva ori. L-am curatat f bine, l-am uns, centrat etc, dar nu a mers mai mult de 2-3 saptamani. Stiti cumva cam cat costa unul nou si de unde sa-l iau (pt cei care si-au cumparat)?
*



Si motorasul meu s-a ars si am cumparat unul care se prinde pe caroserie si am dat pe el 400 mii wacko.gif
Juliaen
Am gasit in BV motoras frantuzesc (rosu, se prinde de caroserie), 230 mii, 18 luni garantie, isi face treaba ireprosabil. Recomand tuturor, cel romanesc nu merita!
mosh
Baieti, eu mi-am schimbat duzele. Am pus duze duble (cu doua gauri fiecare) si ... stupoare, motorasul nu avea putere. Am luat un motoras (5 lei noi) frantzuzesc, klaxkar (sau ceva de genul) nu cred ca-l bate nici unul romanesc la presiune... si am castigat si presiune (nu indeajuns pt partea dreapta) Deci se pare ca T-ul nu e pozitionat la mijlocul circuitului. Numai ca acum am alta problema, imi consuma f. repede lichidul de geamuri. Ma gandeam sa incerc sa fiu neamtz, imi iau vas mai mare pt lichid si ori pun motoras independent pt fiecare duza ori (am vazut la cineva) motoras cu dublu circuit (nu stiu de la ce masina l-a luat, era pus pe oltcit cu duze de citroen). Ideea e ca mi s-a pus pata ca duzele mele sa nu mai dea jet ci sa imprastie stropi pe tot parbrizul (vedeti la citroen, volvo=fac pedea de apa pe tot aprbrizul si nu e ceva futurist). La ingetz nu mai dau la racleta, riscul de a zgaria parbrizul la drum lung, pe mazga cand tot molozul e aruncat de cel din fatza ta, dispar. Ma mai gandeam sa pun doua duze duble si pe spoiler, pt faruri. Sunt multe dubitze care au doar stropitoare fara stergatoare ca sa mai inmoaie noroiul uscat de pe faruri (probabil ati observat cum se diminueaza lumina cand e mazga pe jos). in cazul asta cred ca mi-ar trebui doua motorase cu circuit dublu si un vas de lichid tip butoi de varza.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.