Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Anvelope Michelin Cross Climate
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3
Maskatu
Am căutat pe aici si nu am găsit nimic așa că topic nou, mai ales ca prin alte părți gumele astea fac furori. Pentru cine nu știe, cross climate sunt all season și se pare că se descurca foarte bine și iarna și vara. Michelin se laudă cu...
QUOTE
Amestec inteligent de compusi
- aderenta excelenta pe toate tipurile de vreme
- clasa "a" la franarea pe suprafete umede
- consum optimizat de carburant
-nivel zgomot 68db

Combinatie intre un profil unic in "V" si lamele de inalta performanta
- performante excelente pe suprafete uscate
- tractiune optima pe zapada
- longevitate sporita

Combinatie inovatoare intre blocuri de profil tesite si lamele performante
- franare eficienta pe suprafete uscate
- performante excelente pe zapada

Prețul este asemănător unei anvelope bune dedicată verii sau iernii. 300-400 pentru 205-55-16 spre exemplu. Păreri? Are cineva pe aici? Avantajele sunt evidente. Scapi de schimbatul rotilor iarna și primăvara și nu mai dai banii pe două rânduri de anvelope bune (vară-iarnă).
iulia_boris
Daca nu venea troaca incaltata cu gume de vara,obligandu-ma sa-mi iau si de iarna,d-astea imi luam.Daca nu urci munti si cobori vai prin zapezi n-are rost sa cumperi 2 seturi.Pe Symbol am avut doar Pirelli all season si-am circulat iernile,fara pauza,fara probleme.Acum or sa vina multi sa faca n'spe comparatii intre dedicate si all season..Parca vad..
Maskatu
Păi asta ziceam și eu de all season dar astea sunt ciumege rău (zice lumea). Citiți review-urile le emag să vedeți ce le laudă. Mind blowing. ohmy.gif
Han Solo
am pus eu pe o masinuta mititica pe care nu o scoatem din oras, fix din aceleasi considerente - scap de doua seturi de roti etc.

e cert ca iarna sunt mai bune decat alea de vara icon_mrgreen.gif - nu mai rupe, timpul de franare e bun. habar nu am cum sunt pe zapada, nu am avut inca ocazia.

la nivel de confort sunt bune, nu sunt mai zgomotoase ca cele de vara, nu apar vibratii in plus etc.
MoneyTalks
Am eu asa ceva pe masina actuala. Am avut si pe masina precedenta. Sint foarte multumit de ele
corbex
Cica alea cross right unidirectional sint mai rotunde.
axabrt
Au simbol m+S și fulg de nea ?
Daca nu, nea militianu s ar putea să aibe ceva de comentat

Arunca un ochi și pe quatrac...Cred că și alea s ok.
Deobicei ma feresc de astea cu mega reclama după ce am luat niste nokianuri wrd4 mega lăudate care sunt clar sub snowtracurile pe care le am avut inainte
Han Solo
il au.
ady77
Daca nu aveau gaseai si tu niste baieti si iti puneau aia ce semne voiai pe ele. tongue.gif
Han Solo
da ce bah, io n-am marker? dry.gif
neumann
QUOTE(Han Solo @ 5 Jan 2017, 11:13)
am pus eu pe o masinuta mititica pe care nu o scoatem in oras

*



group_pointing.gif are dacie!

Cauciucurile alea sunt ilegale iarna in Norvegia si Suedia.
radian
Hei, wb. Gata vacanta? La gumele alea daca-s interzise in tarile nordice sigur e vreo manarie marca Soros...
vis-a-vis
QUOTE(neumann @ 5 Jan 2017, 22:35)
group_pointing.gif  are dacie!

Cauciucurile alea sunt ilegale iarna in Norvegia si Suedia.
*


Fix ca alea "normale" de iarna care se vand prin Europa. Acoto trebuie tinte si camioanele obigatoriu cu lanturi... Dar hai sa nu dam exemple aiurea. Aici iernile sunt destul de blande si anvelopa asta e practic de vara cu profil care te ajuta si iarna.

Am vrut sa-mi iau dar abia aparusera pe piata si am amanat. Partea naspa e ca nu prea tocesc cauciucurile si le schimb mai mult ca "imbatranesc". Totusi, pe perioada ninsorii eu mi-as mai lua doua cauciucuri mai agresive de iarna...
neumann
Nokian WR de exemplu sunt legale iarna, nu trebuie cu tinte.
Conditii? -10 si zapada sau polei. Gasesti si in ro
MoneyTalks
QUOTE(axabrt @ 5 Jan 2017, 12:21)
Au simbol m+S și fulg de nea ?
Daca nu, nea militianu s ar putea să aibe ceva de comentat
*


Mi se filfiie de ce zice militianu tongue.gif Aici sint perfect legale si eu sint printre foarte putinii care nu au cauciucuri de vara. De, narav de Austria laugh.gif

Asta e al treilea an de cind folosesc aceste cauciucuri si cel putin pe drum umed sint superbe
Markos
Bă niumane, tu ne fwți la icre cu legislația din țările nordice, da' lingi grupa mare Dragnea și pesedeul. Păi să te mai mire că zice lumea că ești sărit de pe ax la bibilică?
Adrian Frigo
Ce'ace băetzii,se dixtrează?
AR-18-MOS
Ce face repetentul? Da o talpla la adapostul intunericului sa nu-l prinda parinitii cand baga porn-ul preferat - latino gay midgets piss orgy.
Muttley
De ieri, proaspata, alt forum, review non-argonian:

QUOTE
Revin pe topic cu un mic review la Michelin Crossclimate - all seasons -  le-am luat la o "promotie" si le-am folosit toata vara. Am zis sa vad cum e si iarna cu ele si ideea este asa:
- vara pe uscat sunt lipite de asfalt - in curbe, la frane, se comporta exceptional. Nu conduc incet si mai ales pe curbe largi am tendinta " sa ma dau". Nu am patinat niciodata cu ele, nu au scartait niciodata.
- vara pe carosabil umed - am avut o acvaplanare la un moment dat, dar afara turna cu galeata si eu nu aveam chiar viteza optima. Nu a fost vina lor. In rest, nu am avut probleme
- Noroi - nu are sens sa discut despre asta - daca intrii in noroi cu ele, nu mai iesi. Am ramas intr-o baltoaca in delta si am iesit tractat. Ce-I drept, noroiul era destul de mare. In mod clar nu sunt cauciucuri de noroi deci nu are sens discutia.
- Iarna pe uscat - sunt ca vara, fara surprize, la orice viteza, la orice curba
- Iarna pe zapada - DEZASTRU  - desi ma asteptam sa fie proaste, am urcat iarna asta pantele de la Sfanta Ana (Jud. Covasna) aproape in lateral. Zici ca sunt facute special pentru drift-uri . Chiar si pe zapada fleoscaita (a nins putin in Brasov) la prima frana s-a dus sanie (aveam mai putin de 20 km/h).

Ca si concluzie - foarte bune de vara, dezastruase de iarna sau pe noroi. Poate fi o combinatie pentru a nu te lua iarna pe neasteptate, dar in nici un caz nu reprezinta o solutie pentru mersul pe zapada.


Pentru mine nicio surpriza, trebuia sa fie un capitol unde sa fie praf. Si este wink.gif
vis-a-vis
Probabil că trag puțin mai bine pe zăpadă decât o anvelopă de vară, la egalitate cu una all-season uzuală. Plusul ar fi aderența pe ud, superioară oricărui cauciuc de iarnă sau all-season. Oricum sunt mulți șofer care nu se descurcă nici cu gume de iarnă prin zăpadă cu gheață...
iulia_boris
Ai cautat mult review-ul ala? Dupa cum spune acolo ala cam voia si sa zboare,cumva,cu ele..Pe pariu ca daca-i dadeai aluia si cele mai tari gume de iarna tot in balarii se ducea..Fiecare are stilul propriu de condus asa ca toate rahaturile astea sunt subiective..Cat are talpa de grea,fineturi intr-ale volanului,etc
sorin1983
pai asa daca mergi cu viteza mica si foarte atent mergi si cu alea de vara daca nu sunt la sarme smile.gif
e vorba de niste cauciucuri care sunt destul de scumpe si care nu sunt facute pentru iernile de la noi unde se stie cum se deszapezeste
iulia_boris
Da,mai ceva ca-n Finlanda..Mai,nene,circulatia este dificila 2-3 zile dupa care se intra in normal..Dar asa ne place noua sa ne punem poalili-n cap si sa ne vaicarim.Se vorbea de gumele astea in conditii de Bucuresti nu Pasu' Tihuta..
ady77
E curat pasul Tihuta, in pasul Prislop era un pic de zapada, care acoperea gropile, deci mai bine cu zapada tongue.gif
sorin1983
chiar ca mai ceva ca-n finlanda... eu daca am nevoie in alea 3 zile de masina si nu pot sa merg cu ea consider ca e suficient... nu imi trebuie iarna din '54
corbex
Niste caucioace care au "crossclimate" in denumire nu pot fi decit premium lux. Merg pe mina lor.
stolniceanulucian
Am eu Michelin Cross Climate dimensiune 195 65 15 pe Astra H de 1.4 de 90 de cp.
Anvelopele sunt foarte bune. Pe asfalt ud si pe uscat sunt superbe.

Pe zapada fac treaba buna. E zapada de 15 cm in Sibiu si am mers in dimineata aceasta brici. Pentru mine sunt excelente anvelopele, exact cum le descriu pe site.
In testele Autobild au iesit de asemenea foarte bine, singurul punct mai slab fiind ghidarea laterala pe zapada.
Daca le bruschezi pe zapada au tendinta de a lua curba mai larg, dar in nici un caz catastrofic. In rest, poti pleca de pe loc pe zapada fara probleme si am avut 2 pante destul de mari pe care le-am urcat fara emotii.
De asemenea anvelopele sunt foarte silentioase si par sa reziste bine la uzura.

Un all-season mai performant pe zapada este Good Year Vector 4 Seasons.
Eu am ales Michelin Cross Climate pentru comportamentul mai bun pe asfalt ud (Michelin sunt cele mai bune all seasonuri pe asfalt ud) pentru ca situatiile cu asfalt ud sunt mult mai numeroase decat cele cu zapada adanca.

Eu recomand aceste anvelope cu mentiunea ca isi fac treaba pentru masini mici cu maxim 195 la latimea anvelopelor (ptr latimi 175, 185, 195 sunt foarte bune).
La masini mari cu latimi de la 205 in sus sunt mai recomandate anvelope specializate pentru fiecare sezon.

De asemenea, confortul este foarte bun la Michelin Cross Climate.


vis-a-vis
QUOTE(iulia_boris @ 6 Jan 2017, 10:33)
Ai cautat mult review-ul ala? Dupa cum spune acolo ala cam voia si sa zboare,cumva,cu ele..Pe pariu ca daca-i dadeai aluia si cele mai tari gume de iarna tot in balarii se ducea..Fiecare are stilul propriu de condus asa ca toate rahaturile astea sunt subiective..Cat are talpa de grea,fineturi intr-ale volanului,etc
*

Pentru mine e edificatoare recenzia. Ca sa știi la ce ta aștepți de la un anumit lucru, trebuie sa ii cauti limitele ca apoi sa stii ce ai de facut in cazuri neprevazute. E clar ca aceste anvelope nu-s de urcat la Susai sau de mers pe camp dupa ploaie torentiala, insa pe asfalt sunt aur cam in toate conditiile.


QUOTE(iulia_boris @ 6 Jan 2017, 10:57)
Mai,nene,circulatia este dificila 2-3 zile dupa care se intra in normal..Dar asa ne place noua sa ne punem poalili-n cap si sa ne vaicarim.
*

De acord! Multa gargara pentru cateva zile de iarna.
corbex
Tin sa-i spun domnului Stolniceanu ca eu ieseam usor din parcare si mergeam prin orasul plin de zapada, in toate formele de agregare, si cu Matador. Diferenta intre ele si niste unele putin mai adevarate a aparut odata cu conditiile ce va mai marginale, ca pentru ele sint facute scumpeturile astea.
iulia_boris
corbex,astea fac bine la confortul psihic,cel putin..

6 Jan 2017, 11:23:
QUOTE(sorin1983 @ 6 Jan 2017, 10:05)
chiar ca mai ceva ca-n finlanda... eu daca am nevoie in alea 3 zile de masina si nu pot sa merg cu ea consider ca e suficient... nu imi trebuie iarna din '54
*


Crede-ma ca se poate si fara masina.Ti-o spune una care de cand si-a luat troaca nu-si mai da curu' jos din ea..Pt cazuri deosebite poti lua si taxi..Dac-o aveai in service ce faceai?
Han Solo
mersi, tu ai metroul tau... dry.gif
iulia_boris
Da,insa nu porneste de la scara blocului..Din pacate..
neumann
QUOTE(Markos @ 6 Jan 2017, 02:50)
Bă niumane, tu ne fwți la icre cu legislația din țările nordice, da' lingi grupa mare Dragnea și pesedeul. Păi să te mai mire că zice lumea că ești sărit de pe ax la bibilică?
*



Aphophise tu esti ma?

Cauciucuri de vara ce pot fi folosite cu success toamna si primavara. (3 sezoane)

Sursa: michelin.no michelin.se michelin.fi

Folositi gugal translate.
corbex
Mikelin asta e sora lu sfintu Petru care nu minte, nu injura, nu insala si nu fura?
ady77
QUOTE(iulia_boris @ 6 Jan 2017, 11:24)
Da,insa nu porneste de la scara blocului..Din pacate..
*


Jos Firea! tongue.gif
stolniceanulucian
Nu prea inteleg motivele de bascalie.
Credeam ca e o discutie pragmatica despre un tip de anvelope ...

Inainte de Cross Climate am avut Good Year Ultra Grip 8 dedicate de iarna.
Cross Climate nu sunt ca Ultra Gripurile pe zapada dar nici foarte departe.

Pentru o masina folosita ocazional pe zapada parerea mea este ca fac treaba buna.

iulia_boris
Acilea se face bascalie despre orice si oricine..Te vei obisnui.
corbex
Pentru bascalie serioasa accesati "reno.ro". Sint mai multi doctori de anvelope decit pizdari.
iulia_boris
Omu' are Dacie,pardon,ce sa caute pe reno? Aici sunt pizdari?? blink.gif
neumann
Doctori. ... wink.gif
maho
QUOTE(stolniceanulucian @ 6 Jan 2017, 12:27)
dedicate de iarna.

Pentru cine?
Maskatu
QUOTE(Muttley @ 6 Jan 2017, 08:16)
De ieri, proaspata, alt forum, review non-argonian:
Pentru mine nicio surpriza, trebuia sa fie un capitol unde sa fie praf. Si este wink.gif
*


Ai ales și tu fix review-ul unui wanna be raiser. Clar omul dădea în mașină. Pentru astfel de cazuri avem o soluție ... anvelope DEDICATE !!
Că tot suntem la capitolul reviewuri..
iulia_boris
Ala si cu dedicate face un rahat mare..
bmwh548
Cand ajungi sa urci pantele si sa cobori rampele e de bine.
AR-18-MOS
Asta cu "panta" si cu "rampa" depind foarte mult din perspectiva din care privesti.
iulia_boris
De jos in sus si de sus in jos.. wacko.gif
corbex
Daca cobor pe unde am urcat, cum e? Citi vorbitori nativi de limba romana auzi tu urcind rampe? Limba e aia pe care o vorbeste poporul, iara nu tagma jefuitorilor.
mars
In rampa se merge, nu se urca. Altfel e pleonasm. Dar, mno, in "bobor" o fi acceptabil.
corbex
Intelesul de origine al cuvintului panta e de tereninclinat. Pe care-l urci sa cobori, dupa cum vrea muschiul tau. Inainte de regulamentele rutiere rampa nu exista decit la gara. Nu-mi schimb eu limba dupa cum vor militienii.

PÁNTĂ, pante, s. f. 1. Porțiune de teren cu suprafața înclinată față de planul orizontal, care formează de obicei versantul unei forme de relief; povârniș, coastă. ◊ Loc. adv. și adj. În pantă = înclinat, pieziș. ◊
mars
Nu. Rampa inseamna ceva ascendent in sensul de mers. Evident ca mai are si alte sensuri, dar nu asta era discutia:

http://www.larousse.fr/dictionnaires/francais/rampe/66402

Vrei in rusa wink.gif?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.