Maskatu
5 Jan 2017, 09:45
Am căutat pe aici si nu am găsit nimic așa că topic nou, mai ales ca prin alte părți gumele astea fac furori. Pentru cine nu știe, cross climate sunt all season și se pare că se descurca foarte bine și iarna și vara. Michelin se laudă cu...
QUOTE
Amestec inteligent de compusi
- aderenta excelenta pe toate tipurile de vreme
- clasa "a" la franarea pe suprafete umede
- consum optimizat de carburant
-nivel zgomot 68db
Combinatie intre un profil unic in "V" si lamele de inalta performanta
- performante excelente pe suprafete uscate
- tractiune optima pe zapada
- longevitate sporita
Combinatie inovatoare intre blocuri de profil tesite si lamele performante
- franare eficienta pe suprafete uscate
- performante excelente pe zapada
Prețul este asemănător unei anvelope bune dedicată verii sau iernii. 300-400 pentru 205-55-16 spre exemplu. Păreri? Are cineva pe aici? Avantajele sunt evidente. Scapi de schimbatul rotilor iarna și primăvara și nu mai dai banii pe două rânduri de anvelope bune (vară-iarnă).
iulia_boris
5 Jan 2017, 10:10
Daca nu venea troaca incaltata cu gume de vara,obligandu-ma sa-mi iau si de iarna,d-astea imi luam.Daca nu urci munti si cobori vai prin zapezi n-are rost sa cumperi 2 seturi.Pe Symbol am avut doar Pirelli all season si-am circulat iernile,fara pauza,fara probleme.Acum or sa vina multi sa faca n'spe comparatii intre dedicate si all season..Parca vad..
Maskatu
5 Jan 2017, 10:13
Păi asta ziceam și eu de all season dar astea sunt ciumege rău (zice lumea). Citiți review-urile le emag să vedeți ce le laudă. Mind blowing.
Han Solo
5 Jan 2017, 10:13
am pus eu pe o masinuta mititica pe care nu o scoatem din oras, fix din aceleasi considerente - scap de doua seturi de roti etc.
e cert ca iarna sunt mai bune decat alea de vara
- nu mai rupe, timpul de franare e bun. habar nu am cum sunt pe zapada, nu am avut inca ocazia.
la nivel de confort sunt bune, nu sunt mai zgomotoase ca cele de vara, nu apar vibratii in plus etc.
MoneyTalks
5 Jan 2017, 10:15
Am eu asa ceva pe masina actuala. Am avut si pe masina precedenta. Sint foarte multumit de ele
Cica alea cross right unidirectional sint mai rotunde.
Au simbol m+S și fulg de nea ?
Daca nu, nea militianu s ar putea să aibe ceva de comentat
Arunca un ochi și pe quatrac...Cred că și alea s ok.
Deobicei ma feresc de astea cu mega reclama după ce am luat niste nokianuri wrd4 mega lăudate care sunt clar sub snowtracurile pe care le am avut inainte
Han Solo
5 Jan 2017, 13:22
il au.
Daca nu aveau gaseai si tu niste baieti si iti puneau aia ce semne voiai pe ele.
Han Solo
5 Jan 2017, 13:34
da ce bah, io n-am marker?
neumann
5 Jan 2017, 21:35
QUOTE(Han Solo @ 5 Jan 2017, 11:13)
am pus eu pe o masinuta mititica pe care nu o scoatem in oras
are dacie!
Cauciucurile alea sunt ilegale iarna in Norvegia si Suedia.
Hei, wb. Gata vacanta? La gumele alea daca-s interzise in tarile nordice sigur e vreo manarie marca Soros...
vis-a-vis
5 Jan 2017, 21:51
QUOTE(neumann @ 5 Jan 2017, 22:35)
are dacie!
Cauciucurile alea sunt ilegale iarna in Norvegia si Suedia.
Fix ca alea "normale" de iarna care se vand prin Europa. Acoto trebuie tinte si camioanele obigatoriu cu lanturi... Dar hai sa nu dam exemple aiurea. Aici iernile sunt destul de blande si anvelopa asta e practic de vara cu profil care te ajuta si iarna.
Am vrut sa-mi iau dar abia aparusera pe piata si am amanat. Partea naspa e ca nu prea tocesc cauciucurile si le schimb mai mult ca "imbatranesc". Totusi, pe perioada ninsorii eu mi-as mai lua doua cauciucuri mai agresive de iarna...
neumann
5 Jan 2017, 22:01
Nokian WR de exemplu sunt legale iarna, nu trebuie cu tinte.
Conditii? -10 si zapada sau polei. Gasesti si in ro
MoneyTalks
6 Jan 2017, 01:02
QUOTE(axabrt @ 5 Jan 2017, 12:21)
Au simbol m+S și fulg de nea ?
Daca nu, nea militianu s ar putea să aibe ceva de comentat
Mi se filfiie de ce zice militianu
Aici sint perfect legale si eu sint printre foarte putinii care nu au cauciucuri de vara. De, narav de Austria
Asta e al treilea an de cind folosesc aceste cauciucuri si cel putin pe drum umed sint superbe
Bă niumane, tu ne fwți la icre cu legislația din țările nordice, da' lingi grupa mare Dragnea și pesedeul. Păi să te mai mire că zice lumea că ești sărit de pe ax la bibilică?
Adrian Frigo
6 Jan 2017, 02:01
Ce'ace băetzii,se dixtrează?
AR-18-MOS
6 Jan 2017, 04:24
Ce face repetentul? Da o talpla la adapostul intunericului sa nu-l prinda parinitii cand baga porn-ul preferat - latino gay midgets piss orgy.
Muttley
6 Jan 2017, 07:16
De ieri, proaspata, alt forum, review non-argonian:
QUOTE
Revin pe topic cu un mic review la Michelin Crossclimate - all seasons - le-am luat la o "promotie" si le-am folosit toata vara. Am zis sa vad cum e si iarna cu ele si ideea este asa:
- vara pe uscat sunt lipite de asfalt - in curbe, la frane, se comporta exceptional. Nu conduc incet si mai ales pe curbe largi am tendinta " sa ma dau". Nu am patinat niciodata cu ele, nu au scartait niciodata.
- vara pe carosabil umed - am avut o acvaplanare la un moment dat, dar afara turna cu galeata si eu nu aveam chiar viteza optima. Nu a fost vina lor. In rest, nu am avut probleme
- Noroi - nu are sens sa discut despre asta - daca intrii in noroi cu ele, nu mai iesi. Am ramas intr-o baltoaca in delta si am iesit tractat. Ce-I drept, noroiul era destul de mare. In mod clar nu sunt cauciucuri de noroi deci nu are sens discutia.
- Iarna pe uscat - sunt ca vara, fara surprize, la orice viteza, la orice curba
- Iarna pe zapada - DEZASTRU - desi ma asteptam sa fie proaste, am urcat iarna asta pantele de la Sfanta Ana (Jud. Covasna) aproape in lateral. Zici ca sunt facute special pentru drift-uri . Chiar si pe zapada fleoscaita (a nins putin in Brasov) la prima frana s-a dus sanie (aveam mai putin de 20 km/h).
Ca si concluzie - foarte bune de vara, dezastruase de iarna sau pe noroi. Poate fi o combinatie pentru a nu te lua iarna pe neasteptate, dar in nici un caz nu reprezinta o solutie pentru mersul pe zapada.
Pentru mine nicio surpriza, trebuia sa fie un capitol unde sa fie praf. Si este
vis-a-vis
6 Jan 2017, 07:26
Probabil că trag puțin mai bine pe zăpadă decât o anvelopă de vară, la egalitate cu una all-season uzuală. Plusul ar fi aderența pe ud, superioară oricărui cauciuc de iarnă sau all-season. Oricum sunt mulți șofer care nu se descurcă nici cu gume de iarnă prin zăpadă cu gheață...
iulia_boris
6 Jan 2017, 09:33
Ai cautat mult review-ul ala? Dupa cum spune acolo ala cam voia si sa zboare,cumva,cu ele..Pe pariu ca daca-i dadeai aluia si cele mai tari gume de iarna tot in balarii se ducea..Fiecare are stilul propriu de condus asa ca toate rahaturile astea sunt subiective..Cat are talpa de grea,fineturi intr-ale volanului,etc
sorin1983
6 Jan 2017, 09:40
pai asa daca mergi cu viteza mica si foarte atent mergi si cu alea de vara daca nu sunt la sarme
e vorba de niste cauciucuri care sunt destul de scumpe si care nu sunt facute pentru iernile de la noi unde se stie cum se deszapezeste
iulia_boris
6 Jan 2017, 09:57
Da,mai ceva ca-n Finlanda..Mai,nene,circulatia este dificila 2-3 zile dupa care se intra in normal..Dar asa ne place noua sa ne punem poalili-n cap si sa ne vaicarim.Se vorbea de gumele astea in conditii de Bucuresti nu Pasu' Tihuta..
E curat pasul Tihuta, in pasul Prislop era un pic de zapada, care acoperea gropile, deci mai bine cu zapada
sorin1983
6 Jan 2017, 10:05
chiar ca mai ceva ca-n finlanda... eu daca am nevoie in alea 3 zile de masina si nu pot sa merg cu ea consider ca e suficient... nu imi trebuie iarna din '54
Niste caucioace care au "crossclimate" in denumire nu pot fi decit premium lux. Merg pe mina lor.
stolniceanulucian
6 Jan 2017, 10:13
Am eu Michelin Cross Climate dimensiune 195 65 15 pe Astra H de 1.4 de 90 de cp.
Anvelopele sunt foarte bune. Pe asfalt ud si pe uscat sunt superbe.
Pe zapada fac treaba buna. E zapada de 15 cm in Sibiu si am mers in dimineata aceasta brici. Pentru mine sunt excelente anvelopele, exact cum le descriu pe site.
In testele Autobild au iesit de asemenea foarte bine, singurul punct mai slab fiind ghidarea laterala pe zapada.
Daca le bruschezi pe zapada au tendinta de a lua curba mai larg, dar in nici un caz catastrofic. In rest, poti pleca de pe loc pe zapada fara probleme si am avut 2 pante destul de mari pe care le-am urcat fara emotii.
De asemenea anvelopele sunt foarte silentioase si par sa reziste bine la uzura.
Un all-season mai performant pe zapada este Good Year Vector 4 Seasons.
Eu am ales Michelin Cross Climate pentru comportamentul mai bun pe asfalt ud (Michelin sunt cele mai bune all seasonuri pe asfalt ud) pentru ca situatiile cu asfalt ud sunt mult mai numeroase decat cele cu zapada adanca.
Eu recomand aceste anvelope cu mentiunea ca isi fac treaba pentru masini mici cu maxim 195 la latimea anvelopelor (ptr latimi 175, 185, 195 sunt foarte bune).
La masini mari cu latimi de la 205 in sus sunt mai recomandate anvelope specializate pentru fiecare sezon.
De asemenea, confortul este foarte bun la Michelin Cross Climate.
vis-a-vis
6 Jan 2017, 10:14
QUOTE(iulia_boris @ 6 Jan 2017, 10:33)
Ai cautat mult review-ul ala? Dupa cum spune acolo ala cam voia si sa zboare,cumva,cu ele..Pe pariu ca daca-i dadeai aluia si cele mai tari gume de iarna tot in balarii se ducea..Fiecare are stilul propriu de condus asa ca toate rahaturile astea sunt subiective..Cat are talpa de grea,fineturi intr-ale volanului,etc
Pentru mine e edificatoare recenzia. Ca sa știi la ce ta aștepți de la un anumit lucru, trebuie sa ii cauti limitele ca apoi sa stii ce ai de facut in cazuri neprevazute. E clar ca aceste anvelope nu-s de urcat la Susai sau de mers pe camp dupa ploaie torentiala, insa pe asfalt sunt aur cam in toate conditiile.
QUOTE(iulia_boris @ 6 Jan 2017, 10:57)
Mai,nene,circulatia este dificila 2-3 zile dupa care se intra in normal..Dar asa ne place noua sa ne punem poalili-n cap si sa ne vaicarim.
De acord! Multa gargara pentru cateva zile de iarna.
Tin sa-i spun domnului Stolniceanu ca eu ieseam usor din parcare si mergeam prin orasul plin de zapada, in toate formele de agregare, si cu Matador. Diferenta intre ele si niste unele putin mai adevarate a aparut odata cu conditiile ce va mai marginale, ca pentru ele sint facute scumpeturile astea.
iulia_boris
6 Jan 2017, 11:20
corbex,astea fac bine la confortul psihic,cel putin..
6 Jan 2017, 11:23:QUOTE(sorin1983 @ 6 Jan 2017, 10:05)
chiar ca mai ceva ca-n finlanda... eu daca am nevoie in alea 3 zile de masina si nu pot sa merg cu ea consider ca e suficient... nu imi trebuie iarna din '54
Crede-ma ca se poate si fara masina.Ti-o spune una care de cand si-a luat troaca nu-si mai da curu' jos din ea..Pt cazuri deosebite poti lua si taxi..Dac-o aveai in service ce faceai?
Han Solo
6 Jan 2017, 11:23
mersi, tu ai metroul tau...
iulia_boris
6 Jan 2017, 11:24
Da,insa nu porneste de la scara blocului..Din pacate..
neumann
6 Jan 2017, 11:45
QUOTE(Markos @ 6 Jan 2017, 02:50)
Bă niumane, tu ne fwți la icre cu legislația din țările nordice, da' lingi grupa mare Dragnea și pesedeul. Păi să te mai mire că zice lumea că ești sărit de pe ax la bibilică?
Aphophise tu esti ma?
Cauciucuri de vara ce pot fi folosite cu success toamna si primavara. (3 sezoane)
Sursa: michelin.no michelin.se michelin.fi
Folositi gugal translate.
Mikelin asta e sora lu sfintu Petru care nu minte, nu injura, nu insala si nu fura?
QUOTE(iulia_boris @ 6 Jan 2017, 11:24)
Da,insa nu porneste de la scara blocului..Din pacate..
Jos Firea!
stolniceanulucian
6 Jan 2017, 12:27
Nu prea inteleg motivele de bascalie.
Credeam ca e o discutie pragmatica despre un tip de anvelope ...
Inainte de Cross Climate am avut Good Year Ultra Grip 8 dedicate de iarna.
Cross Climate nu sunt ca Ultra Gripurile pe zapada dar nici foarte departe.
Pentru o masina folosita ocazional pe zapada parerea mea este ca fac treaba buna.
iulia_boris
6 Jan 2017, 13:03
Acilea se face bascalie despre orice si oricine..Te vei obisnui.
Pentru bascalie serioasa accesati "reno.ro". Sint mai multi doctori de anvelope decit pizdari.
iulia_boris
6 Jan 2017, 13:25
Omu' are Dacie,pardon,ce sa caute pe reno? Aici sunt pizdari??
neumann
6 Jan 2017, 13:30
Doctori. ...
QUOTE(stolniceanulucian @ 6 Jan 2017, 12:27)
dedicate de iarna.
Pentru cine?
Maskatu
15 Jan 2017, 08:23
QUOTE(Muttley @ 6 Jan 2017, 08:16)
De ieri, proaspata, alt forum, review non-argonian:
Pentru mine nicio surpriza, trebuia sa fie un capitol unde sa fie praf. Si este
Ai ales și tu fix review-ul unui wanna be raiser. Clar omul dădea în mașină. Pentru astfel de cazuri avem o soluție ... anvelope DEDICATE !!
Că tot suntem la capitolul reviewuri..
iulia_boris
15 Jan 2017, 09:58
Ala si cu dedicate face un rahat mare..
bmwh548
15 Jan 2017, 12:59
Cand ajungi sa urci pantele si sa cobori rampele e de bine.
AR-18-MOS
15 Jan 2017, 16:35
Asta cu "panta" si cu "rampa" depind foarte mult din perspectiva din care privesti.
iulia_boris
15 Jan 2017, 16:55
De jos in sus si de sus in jos..
corbex
15 Jan 2017, 18:53
Daca cobor pe unde am urcat, cum e? Citi vorbitori nativi de limba romana auzi tu urcind rampe? Limba e aia pe care o vorbeste poporul, iara nu tagma jefuitorilor.
In rampa se merge, nu se urca. Altfel e pleonasm. Dar, mno, in "bobor" o fi acceptabil.
corbex
15 Jan 2017, 19:10
Intelesul de origine al cuvintului panta e de tereninclinat. Pe care-l urci sa cobori, dupa cum vrea muschiul tau. Inainte de regulamentele rutiere rampa nu exista decit la gara. Nu-mi schimb eu limba dupa cum vor militienii.
PÁNTĂ, pante, s. f. 1. Porțiune de teren cu suprafața înclinată față de planul orizontal, care formează de obicei versantul unei forme de relief; povârniș, coastă. ◊ Loc. adv. și adj. În pantă = înclinat, pieziș. ◊
Nu. Rampa inseamna ceva ascendent in sensul de mers. Evident ca mai are si alte sensuri, dar nu asta era discutia:
http://www.larousse.fr/dictionnaires/francais/rampe/66402Vrei in rusa
?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.