Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitie logan
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
Marian10
Buna ziua! Doresc sa achiziționez un nou logan pentru taxi si nu sunt hotarat de ce motorizare sa aleg dintre motorul 0.9 TCE cu GPL din fabrica si 1.0 Sce 2017 sau motorul 2016 1.2 16v 73 cai.
Ce ma sfatuiti? Ma intereseaza fiabilitatea motorului.
roland
Vezi ca sunt cateva topicuri pe tema asta, te-ar ajuta.
radiantm
QUOTE
Buna ziua! Doresc sa achiziționez un nou logan pentru taxi si nu sunt hotarat de ce motorizare sa aleg dintre motorul 0.9 TCE cu GPL din fabrica si 1.0 Sce 2017 sau motorul 2016 1.2 16v 73 cai.
Ce ma sfatuiti? Ma intereseaza fiabilitatea motorului.


In trafic urban toate cele 3 motoare sunt OK.Una din aspectele care trebuie sa le ai in vedere pt scopul tau e clar consumul.Din acest punct de vedere cea mai buna optiune ar fi o masina cu GPL.
Daca vrei sa o achizitionezi cu GPL montat direct din fabrica (motorizarea de 0.9) trebuie sa ai in vedere pretul masinii :
un Logan ACCES(prima varianta de echipare) cu motor 1.0 costa aprox 6900 euro
motorizarea 0.9 cu GPL din fabrica se gaseste doar cu echipare minim AMBIANCE cu pret de aprox 9500 euro !!

Diferenta de pret e parca ceva cam mare.O fi GPL din fabrica ,dar(strict pe masina in regim de taxi) parerea personala este ca renteaza motorizarea de 6900 euro pe care sa o echipezi ulterior cu GPL apeland la firmele existente pe piata.Ar costa mult sub 1000 euro in plus.( DA ,aici ar fi o discutie cu posibila pierdere a garantiei ...nu detaliez)

2 Daca vrei benzinar atunci alege-o pe cea cu cel mai mic consum...
3 La fiabilitate ...mai cauta putin pe forum cum ti-a recomandat Roland mai sus.Parerile sunt clar impartite ...Oricum ,parerea mea, e ca in ultimul timp nu se mai fac motarele care sa tina o viata.Totul e bazat pe principiul societatii de consum si producatorii nu sunt interesati (pt gama asta de pret si nu numai) sa ai un motor care sa te tina 25 de ani cu reparatii rezonabile.
MoneyTalks
Vezi pentru fiecare motorizate care e consumul si care e pretul masinii si daca masina care consuma mai putin dar e mai scumpa, in citi km acoperi diferenta de pret

De exemplu sa zicem ca masina care consuma cel mai putin e cu 1,000 euro mai scumpa, iar consumul e cu 1 euro/100 km mai ieftin. Ca sa acoperi cei 1,000 euro diferenta va trebui sa mergi minim 100,000 km pentru ca masina mai scumpa dar cu consum mai mic sa fie eficienta financiar.

Daca diferenta de pret e mai mare creste si nr minim de km.

Problema e si citi km aceste motoare rezista in regim taxi. De exemplu daca va trebui sa mergi minim 200,000 km ca sa se justifice pretul mai mare, mai bine cumperi varianta mai ieftina dar care consuma mai mult
Bicicleta galbena
Loganul de la servici e 1.2 16v, am mers cam 15000km cu el, 90%urban, consum 8.2 . E cel cu aer conditionat, geamuri electrice. Pt oras se descurca ok, dar peste 100kmh e ingrozitor de zgomotos. De fiabilitate nu prea am ce sa spun, n-are decat un an si doua luni, dar genul asta de motoare nu face probleme daca e servisat corect. Eu n-am avut nici cea mai mica problema, si nici nu ma astept sa aiba.
Pt taxi mi se pare foarte rezonabil.

roland
Oricum, pentru taxi trebuie sa aleaga varianta minim Laureat, prima care are aer conditionat. Nu poti face taxi fara aer conditionat pentru clienti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.