failure60
10 Dec 2005, 17:55
Salutare oameni buni.
uite cam ce mi'a patit mie sufletelul: luat si eu o masinuta bunicica de prin 89 dar care a cam stat pe dreapta cica din mai...
acum masina mergea dar cand ti'era lumea mai draga dadea in nas sau pornea cand vroia...
acum zis si facut, dupa ce am scose kile de rugina din rezervor, pompa, carburator si curatatu aferent, masina porneste si dupa cateva accelerari isi da obstescu sfarsit...
; mentionez ca i'am luat si un set de jiglere..., reglat plutitoru la 6.5 cu 13 mm dar se pare ca undeva nu are continuitate in alimentarea cu benzina..
acum maine ii voi lua si un cui poantou...si...sa vedem...
orice idee ar fi binevenita
merci mult
Dupa pornire merge exact cat se termina nivelul din CNC?
Si dupa ce se opreste singura cum o mai pornesti? dai la cama? sau porneste dupa un timp?
failure60
10 Dec 2005, 18:19
uite ca nu am mai desfacut, se facuse noapte...dar acceleram de cateva ori sanatos...si nici nu era reglat carbu iti dai seama...
de pornit o luam din nou la pedala, da parca nu mai mult de 3-4...
failure60
11 Dec 2005, 15:50
hai mah people ca se pare ca i'am cam gaisit buba
pompa de benzina cand este legata nu are debit
jocul parghiei pe corpu inf nu este prea mare...
acum...axul ala cu came cat de dus sa fie...
cam asta e..
vreo idee?..
failure60
11 Dec 2005, 20:48
hai mai nici un ajutor...
luat corp superior pompa, set jiglere, cui poantou...
porneste bine si moare dupa 2 accelerari...dar daca o tin in 3000 de ture si o sprituiesc merge...dar numai turata...
chiar nici un sfat...
merci mult
parpanel
11 Dec 2005, 21:25
Membrana pompa sprit?
andu911
11 Dec 2005, 21:41
jiclor ralanti
desurubeaza si curata
failure60
11 Dec 2005, 22:36
membrana - pare ok, dar cred c'am s'o iau si p'aia...
jigler - in regula, am cumparat tot setu...si am curatat si suflat si carbu
atat mi se pare mie suspect...diferenta de debit a pompei de benz e destul de mare in mana la "rece" comparativ cu pusa pe bloc...
Cama de actionare a pompei de benzina ce iese din bloc functioneaza corespunzator? verifica debitul pompei...cu motorul cald la relanti scoti furtunul de benzina din carb si-l bagi intr-o sticla....daca pompa functioneaza bine ar trebui sa mai iasa pana se opreste motorul intre 350 si 500 de ml...
andu911
11 Dec 2005, 23:54
ia sufla tu in tur. sa nu fie conducta infundata
gabyja
12 Dec 2005, 00:24
aceasi problema o am si eu. dupa cateva accelerari moare. la fel schimbat set jiglere, membrana noua pomba benzina membrana noua pompa sprit,cuaratat carburator,filtru nou de benzinca condens nou ,platini noi, bujii noi si tot la fel .
mor de ciuda nu alta. si inca ceva: la mine la carburator la jigleorul de relanti trebuie neaparat sa ii pun un grover altfel nu nici macar nu porneste, ca sa nu spun ca la jigleorul nou pot sa ii pun si mama groverul si fara si tot nu porneste. are idee cineva de la ce ar putea fi asta? si daca e tot despre carb: cred ca mai era un topic da nu il gasesc cu lucrul asta: cand ii dai accelerare brusca se ineaca si moare, trebuie sa o acclerez trepata are ide cineva?
failure60
12 Dec 2005, 10:14
argon axul "pare" rigid iar cama e in dreptul orificiului...axul il vezi parca pe la distribuite nu?, trebe data jos?, ca acolo nu am umblat niciodata...
am sa scot si alim din carb sa vad azi...
failure60
12 Dec 2005, 10:18
alimentez din sticla ca dat jos rezervoru sa'l curat si asa a ramas...
gabija avem cumva aceeasi masina?
) asa am luat'o si eo...cu o saiba pe jiglor relanti am am sa'l pun p'ala vechi cu saiba lui cu tot ca altfel nu mai stiu ce sa'i fac...cred ca am sa chem pe cineva
ms mult tuturor
failure60
12 Dec 2005, 23:25
era slabit axu cu came...
)
gata deci se considera rezolvat...
merci tuturor
bafta si sa se invarta roata...
QUOTE(failure60 @ 12 Dec 2005, 23:25)
era slabit axu cu came...
)
gata deci se considera rezolvat...
merci tuturor
bafta si sa se invarta roata...
cum adica era slabit? poti da mai multe detalii?
ionutctn
13 Dec 2005, 11:31
QUOTE(gabyja @ 12 Dec 2005, 00:24)
aceasi problema o am si eu. dupa cateva accelerari moare. la fel schimbat set jiglere, membrana noua pomba benzina membrana noua pompa sprit,cuaratat carburator,filtru nou de benzinca condens nou ,platini noi, bujii noi si tot la fel .
mor de ciuda nu alta. si inca ceva: la mine la carburator la jigleorul de relanti trebuie neaparat sa ii pun un grover altfel nu nici macar nu porneste, ca sa nu spun ca la jigleorul nou pot sa ii pun si mama groverul si fara si tot nu porneste. are idee cineva de la ce ar putea fi asta? si daca e tot despre carb: cred ca mai era un topic da nu il gasesc cu lucrul asta: cand ii dai accelerare brusca se ineaca si moare, trebuie sa o acclerez trepata are ide cineva?
Cred ca la tine nu e reglat bine plutitorul. S-ar putea ca nivelul din camera de nivel constant sa nu fie optim. Stii sa verifici. Demonteaza partea de sus a carburatorului si masori cu tigara distanta dintre plutitor si partea fixa a carburatorului.
gabyja
13 Dec 2005, 11:52
QUOTE(ionutctn @ 13 Dec 2005, 11:31)
Cred ca la tine nu e reglat bine plutitorul. S-ar putea ca nivelul din camera de nivel constant sa nu fie optim. Stii sa verifici. Demonteaza partea de sus a carburatorului si masori cu tigara distanta dintre plutitor si partea fixa a carburatorului.
cu tigara? marfa. stinsa sau aprinsa? slim sau normal?
glumeam mersi am sa incerc azi sa vad si lucrul asta. da in afara de tigara cam care e distanta in mm intre plutitor si corp. de la asta sa moara cand incerc sa ii dau acceleratie brusca. problema cu opritul la relanti am rezovat-o. am cumparat alt set de jiglere, si nu am reusit sa o faca sa mearga cu jigler relanti fara grover abia dupa ce am pus cui poantou nou.
failure60
13 Dec 2005, 18:32
QUOTE(AC @ 13 Dec 2005, 10:22)
cum adica era slabit? poti da mai multe detalii?
AC, din pacate nu am fost langa om cand a lucrat, personal n'am vazut niciodata o distributie
capatul axului dinspre radiator cica e prins intr'o clema cu 2 suruburi....unul dintre ele era slabit...si astfel pompa neculegand miscare corespunzatoare...si de aici toate ciudateniile...era data total peste cap iti dai seama
asa se mai intampla la cumparare...
spor
QUOTE(failure60 @ 13 Dec 2005, 18:32)
AC, din pacate nu am fost langa om cand a lucrat, personal n'am vazut niciodata o distributie
capatul axului dinspre radiator cica e prins intr'o clema cu 2 suruburi....unul dintre ele era slabit...si astfel pompa neculegand miscare corespunzatoare...si de aici toate ciudateniile...era data total peste cap iti dai seama
asa se mai intampla la cumparare...
spor
cu toate acestea motorul functiona? pare ciudat, daca era slabit axul si ar fi avut joc, atunci nici unele supape nu se mai inchideau-deschideau. foarte interesant...ti-a reparat-o un om de incredere? cine stie ce bazaconii ti-o fi spus ala care a reparat-o...
failure60
14 Dec 2005, 13:25
tocmai ca de la un timp o luase razna de tot...se alimenta cred total aiurea, pana n'a mai pornit de loc...
cred ca a facut treaba buna...
acum mai am o bujie de scos e ancrasata si s'a rotit cu tot cu bucsa...sper sa slavez bucsa aia:(
si la la pornire pana se incalzeste are tendinta sa moara mototu 1 data sa de 2 ori si trebe sprituit suplimentar...
in rest e ok bafta
QUOTE(failure60 @ 13 Dec 2005, 17:32)
AC, din pacate nu am fost langa om cand a lucrat, personal n'am vazut niciodata o distributie
capatul axului dinspre radiator cica e prins intr'o clema cu 2 suruburi....unul dintre ele era slabit...si astfel pompa neculegand miscare corespunzatoare...si de aici toate ciudateniile...era data total peste cap iti dai seama
asa se mai intampla la cumparare...
spor
Cred ca este gogorita, la acel capat vine montat si un pinion ( mare ) si cum fortele in acel capat sunt destul de mari, ar fi trebuit ca pinionul sa barbiereasca capatul surubului ptr ca distanta este ff mica
QUOTE(Dyda @ 14 Dec 2005, 14:43)
Cred ca este gogorita, la acel capat vine montat si un pinion ( mare ) si cum fortele in acel capat sunt destul de mari, ar fi trebuit ca pinionul sa barbiereasca capatul surubului ptr ca distanta este ff mica
cam asta cred si eu...
plus ca ar face varza din deschiderea supapelor. ce mi se pare ciudat: de ce nu i-a zis mecanicul ce are, pe bune adica. a suplimentat costul reparatiei artificial oare?
failure60
14 Dec 2005, 16:44
nush ce sa zic, n'am vazut cu ochii mei...
oricum nu mi'a luat nici un ban, e o ruda
tot ce pot spune e ca masina acu merge
cu bujia aia sa vad ce fac...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.