Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema alimentare pompa benzina
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ionutvalentin26
Salutare tuturor, am si eu o problema cu alimentarea de la pompa de benzina la carburator, cand trag cu gura din furtunul ce intra la carburator imi vine benzina, apoi dau de 3-4 ori la clapeta de la pompa imi sprituieste si dupa aceea cand continui sa mai dau la clapeta fara sa mai trag cu gura , nu imi mai vine benzina, dau la cheie la automat si nimic , nu imi baga benzina in carburator deloc. Tin sa mentionez ca am schimbat si pompa de benzina cu una nouaa si nimic , aceeasi chestie nu alimenteaza in carburator, pe pompa veche era dusa membrana ,am schimbat membrana si pe pompa veche si la fel ,nimic nu vrea sa se alimenteze la carburator in nici un fel sad.gif ma poate ajuta cineva cu niste pareri ? cam care ar fi problema ? Multumesc
BLUE R 19
Incearca sa tragi pe gura direct din conducta de tur, inainte de pompa, sa te asiguri ca e desfundata.
ionutvalentin26
Am tras si asa cum zici si vine benzina pe conduca de tur inainte de pompa.
BLUE R 19
- sa ai benzina destula in rezervor
- verifica furtunul pompa-carburator
- pompa sa fie bine racordata la furtunuri
- pompa montata sa fie buna
- pompa sa fie bine asezata pe bloc, adica...piciorusul ei sa se aseze pe cama axului cu came, sa ai si distantierul din plastic.
bygy007
si coturile de cauciuc dintre rezervor si conducta
ionutvalentin26
Cred ca iam gasit buba, era inversat furtunu de alimentare de la rezervor la stutu de la pompa , insa acum am innecato si am ramas fara baterie astept sa se incarce bateria si sa ii dau de cateva ori la automat pana reusesc cumva sa o pornesc fiind innecata sad.gif sad.gif sad.gif

26 Mar 2017, 18:36:
Toate bune si frumoase, am reusit sa o pornesc sad.gif insa nu imi sta la relantiu si cand o accelerez nu depaseste mai mult de 4000 de ture ,daca o tin usor la relantii din pedala cand dau sa accelerez iar imi da rateuri in carburator si nu imi pot da seama care e motivul , am sa las mai jos si un clip video.


https://www.youtube.com/watch?v=mUb185OxPc0
qestro
Capacul de delcou, curata-l cu un spray de contacte folosind niste scobitori de urechi si cureti acolo unde vin fisele. Contactele din interior vezi sa nu fie oxidate, scoate si carbunele sa vezi daca nu e ruginit arcul, dar ai grija sa nu-ti scape printre degete prin iarba, luleaua cateodata si ea mai rugineste, fisele sa fie impinse bine, inclusiv fisa centrala.

Incearca sa cresti provizoriu relantiul cat sa nu se opreasca motorul, si scoate pe rand fiecare fisa sa vezi daca lucreaza toate.

Platina uneori se mai murdareste, sau se strapunge, mai ales daca nu ai aprindere electronica. Uita-te si la distanta ei.

Avans dereglat, daca ai miscat fara sa vrei de delcou. Verifica si capsula vacumetrica sa nu fie sparta, cand scoti furtunul sa scada un pic turatia. Daca merge mai bine cu furtunul scos, poti avea capacul de delcou spart sau avansul static prea mare.

Presupun ca jiclorul de relanti e curat, cel de amestec e si el reglat, bujile le-ai uscat si curatat, si jocul la culbutori e cel normal: 0,15 admisie, 0,20 evacuare cu motoru rece.

Eu cred totusi e de prin zona delcou, capac delcou-carbune, fise, ori bujii murdare.
ionutvalentin26
Am pornito , am reusit sa o fac sa stea la relantii , o accelerez mai mult de 4000 de turee nu isi ia , cand o accelerez imi da niste pocnituri undeva la motor cat si prin carburator , am fost la un mecanic sa il intreb ce si cum are si nici un raspuns din partea lui ,nu stie nici el ce ar putea avea ,nu reusesc sa ii dau de capat in nici un fel sad.gif sad.gif

27 Mar 2017, 09:33:
Am scos fisele pe rand incepand din partea din fata a masini pana la ultima , primesc curent pe toate insa cand am scos ultima fisa cea din partea dispre parbriz se opreste motorul ,cand scosesem celelalte 3 nu sa oprit , tin sa precizez ca leam scos pe rand ,la ultima sa oprit motorul. curent primesc toate curent .
Fanez
Mie mi-a facut probleme asemanatoare din cauza condensatorului de pe delco. dupa ce mi-am pus aprindere electronica am avut probleme asemanatoare din cauza unui fir care nu facea contact corespunzator.
maho
QUOTE(ionutvalentin26 @ 27 Mar 2017, 09:29)
Am scos fisele pe rand incepand din partea din fata a masini pana la ultima , primesc curent pe toate insa cand am scos ultima fisa cea din partea dispre parbriz se opreste motorul ,cand scosesem celelalte 3 nu sa oprit , tin sa precizez ca leam scos pe rand ,la ultima sa oprit motorul. curent primesc toate curent .
*


Schimba ultima bujie (aferenta cilindrului 1).
GIC
Adica tocmai pe aia care lucreaza bine?
ionutvalentin26
Am depistat problema ,se pare ca era din bujii, bujiile gind puse noi de la bosh distanta de 0,8mm ,ia venit ideea stralucita lu tacamiu sa imi spuna sa schimb bujiile sa pun inapoi din alea vechi ,zis si facut ,si ce sa vezi bujiile noi nu isi faceau treaba , am pus 2din cele vechi care mai erau bune, insa mai am una ,care trebuie sa o depistez sa vad care nu isi face treaba din celelalte 2 noi care au ramas puse , in momentul de fata merge mai bine ,o pot duce pana in 5, 5500 de ture , acum trebuie sa depistez cealalta bujie care nu isi face treaba si cred ca e ca si rezolvata treaba.
Aaa tin sa mai mentionez ca am fost si la un mecanic sa il intreb ce si cum,ii explic simptomele si imi spune ca nu stie , ca ce mia trebuit masina aia 😞😞 tin sa cred ca stia de ce si cum doar ca nu a vrut sa imi spuna sa imi dea o parere care ar fi cauza.
maho
QUOTE(GIC @ 27 Mar 2017, 12:09)
Adica tocmai pe aia care lucreaza bine?
*


Da, scuze pt. greseala - nu-mi bausem cafeaua. tongue.gif
ionutvalentin26
Lam adus cat de cat la realitate , merge cum merge, dar inca ma mai sacaie ceva ,ca merge,merge la rotund si dupa o ia aiurea, si iar merge ,merge la rotund si iar o ia aiurea, posibil sa fie ceva si de la fise ? sa imi mai intrerupa pe la vre-o fisa ?
BLUE R 19
QUOTE(ionutvalentin26 @ 27 Mar 2017, 18:01)
merge la rotund si dupa o ia aiurea, si iar merge ,merge la rotund si iar o ia aiurea, posibil sa fie ceva si de la fise ? sa imi mai intrerupa pe la vre-o fisa ?
*



Foarte posibil...cu verificatul fiselor e asa: cu cat sunt mai proaste si au scapari - te electrocuteaza cand le tragi.
Pt. bujii - cand scoti fisa complet, daca apare intrerupere, destabilizare sau oprire - bujia e buna, pt. ca ai scos-o din circuit.
- cand scoti fisa partial, mansonul sa fie inca pe bujie, daca functioneaza mult mai bine - bujia aia nu e buna ( merge mai bine in situatia asta doar pt. ca e alimentata prin arc electric...tensiune mai mare care reuseste sa-si faca treaba)
ionutvalentin26
Tin sa iti dau dreptate , cand am scos fisele de pe bujii (pe rand ) ma curentau , si trebuia sa le prind doar intr-o pozitie sa nu ma mai curenteze , am zis ca sunt izolate nu ar trebui sa ma fi curentat , dar mau curentat sad.gif cand o sa iau zilele astea banii o sa merg sa imi cumpar un set de fise noi si vad dupa aceea ce si cum merge si va mai tin la curent .
bygy007
sau poti folosi un aparat de masura si masori rezistenta catre nu trebuie sa fie mai mare de 15 kohmi ( daca stii sa il foloseti )
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.