Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vibratii/zgomote ciudate la motor 0.9 TCE
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2
TR05RHV
Salutare,

Mi-am luat in ianuarie un Logan II cu motor 0.9 TCE de 90 cai, foarte multumit de el doar o singura problema as avea. Are niste vibratii/zgomote ciudate la 1250 de ture.
Relantiul il tine ok, poate cu mici variatii de ac abia sesizabile, dar na...e un motor in 3 cilindri, dar la 1250 de ture incepe sa fac urat ceva gen mersul in 3 pistoane la vechea dacie...
Nu conteaza ca mergi inapoi, inainte, accelerat pe loc, rece, cald, cand ajunge pe linia de 1250 il apuca dracii 2 secunde pana scade sub ea si isi revine. Daca o tin din acceleratie la 1250 persista mersul asta aiurea pana ii dai drumul. Daca o accelerez peste, merge ok dar in scadere se agata 2-3 secunde pe turatia asta cand vibreaza toata masina si dupa scade la 900 si merge ok.

A mai patit cineva asa ceva ?

Am intrebat la reprezentanta dar au zis ca nu prea te baga in seama Dacia pana nu faci rodajul ala minim de 1500 - 2000 km. Zic dupa Paste (cand ar trebui sa sar de 2000km) sa ma duc iarasi peste ei si sa o puna macar pe tester...

Multumesc de o parere, cineva care s-a lovit de problema asta sau a auzit macar...
cipsua
Nu am Dacia cu motorul de 0.9 si nu am mai intalnit problema asta la modelul asta de masina.
In schimb, CRED ca s-ar putea sa fie de la suportul motorului care poate e rupt / desprins.

TR05RHV
Parca vad ca au uitat sa-i stranga vre-un surub...dupa ce ca e asa mare motorul l-au mai lasat si liber sa zburde pe sub capota. Suspect totusi ca nu face urat decat la 1250 ture, nici mai sus nici mai jos.
Fanez
QUOTE(TR05RHV @ 3 Apr 2017, 23:38)
Salutare,

Mi-am luat in ianuarie un Logan II cu motor 0.9 TCE de 90 cai... ... sa o puna macar pe tester...
*


Un tester spune care ar fi problema. Unele loturi au o buba la soft. Se face resoftare. Nu cred ca trebuie sa astepti pana la nu stiu cati km. Ori au considerat ca nu stii sa mergi cu masina si trebuie sa te "inveti cu ea", ori pur si simplu nu le ardea de munca. Incearca la alta reprezentanta.
torquemada
Ce de sfaturi de la proprietari de TCe...

Cum semnătura zice 2017, ai Logan II ph2 cu TCe euro6 (S&S standard), care 100% a venit cu ultima versiune de soft - nu ai ce update să-i faci.

Dacă "incepe sa fac urat ceva gen mersul in 3 pistoane la vechea dacie" atunci îți funcționează în 2 cilindri caz în care mașina nu poate merge.

Vibrațiile /zgomotele sunt reproductibile la rece/cald, pe loc în miscare?

Termină rodajul
TR05RHV
Sunt reproductibile în orice situație în care turație e 1250. Nu contează dacă e cald sau rece, dacă merg înainte sau înapoi...

Se aude urat chiar și în mers dacă o lași pe liber când scade turația și trece prin pragul de 1250...se agata un pic acul, vibrează de câteva ori și se aude ca tractorul după care scade la 900 la ralanti și toarce ca o pisicuța.

În plus când intra în fibrilație parca are și o bătaie ca de tacheți sau de genul....niște sunete ascuțite care se aud pana își revine în turație.

Cred ca zilele astea ma duc iar cu ea și nu plec de la ei pana nu vine cineva sa se uite la ea. Nu de alta dar ma gândesc sa nu rămân în drum cu ea cu toate ca nu am avut niciun fel de problema în mers pana acum.
torquemada
Există posibilitatea ca, anumite piese să vibreze/intre în rezonanță - cutia filtrului de aer e exemplul clasic.


klaus
Eu m-as uita si la o posibila rezonanta pe sistemul de esapament
TR05RHV
Am fost astăzi la reprezentanta și cică e normal sa facă asa ca e motorul mic și cică pe viitoare o sa înceapă sa simtă și în scaun la relanti...ca cică asa evoluează...

Cică ar fi din suporții de motor care trebuia sa fie mai flexibili sa.i dea voie sa vibreze el mai mult și sa nu mai transmită vibrațiile în caroserie....

Personal nu prea sunt împăcat și convins cu explicația asta dar pana una alta merg în continuare și vedem ce mai apare pe viitor.
bolovan_ro
TR05RHV nu este normal. Am aproape 20k km cu motorul...si nu apare nici o vibratie nimic. Te duci la ei si le spui sa-ti arate inca o masina care face la fel...or sa-ti sppuna ca nu au nici una pe stoc. Ca nu nu's ce si nu's cum. Si incepi sa suni la vocea clientului
klaus
Probabil ca ai ceea ce renault numeste un "bourdonnement".
Aceste zgomote sunt destul de bine analizate de toti producatorii auto, inclusiv Renault, e de mirare ca le-a "scapat".
Aceste vibratii/zgomote sunt datorate in general rezonantelor motorului (armonica a 2-a la motoarele in 4 cilindri sau armonica a 3-a (sau mai mici gen 1, 1.5 sau2) la motoarele in 3 sau 6 cilindri.
Sursele de transmisie sunt tampoanele de motor, cel de cutie sau bieletele antirotire.
La regim jos, cum e cazul tau, mai degraba drept cauze sunt tamponul de cutie si bieletele antirotire (banuiesc ca la motorul ala de logan e doar una, nu 2 ca la renault)

Daca sunt doar zgomote deranjante si mai putin vibratii, poate fi vorba de o rezonanta a esapamentului (data de prinderi slab concepute, tobe intermediare prea mici sau lipsa, rigiditati de imbinare etc)
TR05RHV
EUn am zis ca poate mai ajung și la alta reprezentanta sa le fac o întrebare. Ce mi se pare anormal pe lângă sunete și vibrații, este faptul ca nu se treaza ok imediat după fenomenele astea. Adică o turei pana la 1250 sau pe acolo începe sa vibreze și sa sune aiurea și dacă o țin asa un pic și accelerez apoi nu prea vrea. Pâraie ca moara pana își ia mersul și iese din starea aia. Ma gândesc ca dacă era doar rezonanta nu trebuia sa se simtă deloc la accelerație, doar sa înceteze zgomotul și vibrația dar el da impresia ca da rateuri și nu poate sa se învârtă. Parca se îneacă...citisem pe undeva ca e o problema pe alimentare și cică ii da benzina mai multa și îl îneacă....ma rog îneacă un cilindru și merge în 2...de aici vibrații sunete și faptul ca nu se turează rotund...
zamouse
Salitare.
Eu am avut o problema de genu. In jur de 1200-1500 o vibratie. Era un tampon de la cutia filtrului de aer un gunoi de tampon din cauciuc este larg si vibreaza cutia/carcasa eu l-am legat cu un colier din plastic si gata fara zgomote.
Pt faza de mers in 2 pistoane este de la socul automat nu da mai multa benzina ci prea mult sau prea putin aer. Toate bubele sunt de la partea de aer si admisie nu injectie sau alimentare carburant si nici de la aprindere totul pleaca de la aer senzori si traseu.

Succes.
P.S. colierul prins de tija suportului si nu garnitura.

Mai jos este poze cu tamponul.
[attachmentid=1628075404]
[attachmentid=1628075406]
sntprom
Salut,
Am un 0.9 tce din iulie si de curand am fix aceleasi simtome ca cele prezentate de TR05RHV
Toate bune si frumoase dar in treapta I-a si a II-a, la fix 1250 de ture face ca toate alea, merge in suturi. Cum scade sau urca turatia totul este normal...
Nu poti merge linistit, intr-o aglomeratie, in acea turatie ...

TR05RHV, ai gasit vreo rezolvare?

Maine urmeaza sa merg si eu la o constatare la Meridian si ma intereseaza sa stiu daca tu ai reparat-o ca sa le spun si acelora ce au de facut smile.gif
Nu are nicio legatura cu zgomote produse de elemente de prindere motor etc.
La fix acea turatie face exact ca o dacie 1310 cu apa in carburator.
Se simte mai urat cand ai treapta a II-a, si persista si la a III-a

Multumesc si astept raspunsul vostru!

15 Nov 2017, 16:47:
Salut,
Are cineva posibilitatea sa-l contacteze mai rapid pe TR05RHV pentru a ma ajuta cu un raspuns?
Va multumesc!
TR05RHV
Salutare,

Încă nu am rezolvat dar nici nu mi.am mai batut capul. Am văzut la cineva care si.a luat un sandero dupa mine ca are aceleași simptome. Am zis ca e normal pana la urma cum au zis si de la service.....
A mea nu intrerupe....doar cand e foarte rece daca plec imediat trage un pic in șuturi în treapta 1 pana o accelereze un pic....dar isi ia mersul repede...
La mine trage constant numai ca trepideaza destul de urat si e deranjant la urechi dar m.am obișnuit.

Baftă cu a ta si sa ne zici si noua ce ti.au zis in service.

15 Nov 2017, 16:54:
Nu am apucat inca sa vad daca se schimba ceva daca tin de incintă filtrului de aer. Poate intradeva vibrează ceva pe acolo care se transmite in motor si de aici mai departe....Ca oricum motorul zici ca e de jucărie deci nu cred ca ii trebuie mult sa intre in rezonanță cu alta piesă....

15 Nov 2017, 16:54:
Nu am apucat inca sa vad daca se schimba ceva daca tin de incintă filtrului de aer. Poate intradeva vibrează ceva pe acolo care se transmite in motor si de aici mai departe....Ca oricum motorul zici ca e de jucărie deci nu cred ca ii trebuie mult sa intre in rezonanță cu alta piesă....
sntprom
Salut,
Cum spuneai si tu, la 1250 de ture, daca o incerci s-o pastrezi merge in suturi.
Tu poti de exemplu sa mergi in aceasta turatie cu treapta a II-a?
Multumesc!

15 Nov 2017, 16:58:
Urmeaza sa merg la service maine si sper ca au experienta si interes sa rezolve o problema fara schimbe o masina intreaga...
TR05RHV
QUOTE(sntprom @ 15 Nov 2017, 16:57)
Salut,
Cum spuneai si tu, la 1250 de ture, daca o incerci s-o pastrezi merge in suturi.
Tu poti de exemplu sa mergi in aceasta turatie cu treapta a II-a?
Multumesc!
*



În principiu merge rotund dar vibrează si se aude aiurea....parca e si sunetul motorului altul. Dar de mers merge...nu da șuturi....Ca faza asta face si la mers inapoi....trage rotund dar cu vibratii si sunete suspecte....parca are un ecou pe evacuare....Nu stiu sa definesc exact.

sntprom
Tot zgomote ciudate se aud uneori cand plec de pe loc cu rotile virate la maxim, dar aici nu cred ca tine de motor...
TR05RHV
<span class='edit'>15 Nov 2017, 16:58:</span>
Urmeaza sa merg la service maine si sper ca au experienta si interes sa rezolve o problema fara schimbe o masina intreaga...
*

[/quote]

Am fost si eu si au zis ca e normal pe 3 cilindri sa vibreze si ca sa stau linistit ca oricum odată cu trecerea timpului se vor accentua vibrațiile....acum ce o vrea Domnul.....


15 Nov 2017, 17:05:
QUOTE(sntprom @ 15 Nov 2017, 17:01)
Tot zgomote ciudate se aud uneori cand plec de pe loc cu rotile virate la maxim, dar aici nu cred ca tine de motor...
*



A mea imi pare ca saltă cand pleci cu rotile virate....Nu mereu dar uneori zici ca vrea sa rece dar nu poate....ma gândeam ca poate de la stabilizare sau ce mai are ea pe acolo....
sntprom
La mine, in momentul in care brachez maxim stanga sau dreapta pentru diverze manevre si plec de pe loc se aude binisor un zgomot infundat care duce la gandul ca sunt niste piese care se aseaza mai bine...
Masina are abia 6500 km si am mai fost si ferita de gropi etc...
De asemenea observ ca tot tinde sa mai scada un pic nivelul de antigel de la prima completare de noua la care nivelul scazuse la minim.
In rest este in regula... dar nu mai zic ca cine stie ce mai observ.
Multumesc!
TR05RHV
La mine a stat pe nivel de cum am scos.o de pe poarta dealerului. Am făcut cam 12000 cred pana acum. Ce sa zic in afara de faptul că e subțire la tabla nu am ce sa zic de ea. Trage de rupe .... am sărit de 160/h 5 persoane in masina destul de lejer chiar....am auzit ca se plâng unii ca a trebuit să argumenteze la 90000 ca nu prea face fata motorul ca e prea mic pentru caroseria si etc.....vom vedea cat de fiabilă este...

Sa.mi zici si mie te rog ce răspuns primesti maine...baftă
TR05RHV
Salut sntprom,

Ai ajuns cu ea in service? Ce ti.au zis?

Mulțam,
IRONICK
Bucurati-va ca nu consuma ulei, la 1.2Tce este jale.
TR05RHV
Știu cum este....Am avut un opel înainte și mergeam cu butonul de ulei in portbagaj. Făceam schimbul la revizie doar ca sa fie facut ca oricum o găseam u e ori cu joja uscată...comentam de 3 ori ulei pana la un schimb....puneam si 1 litru la o completare.
tynn
Frate, astea nu le mai poti numi motoare, ci pocnitori... Daca duc 100k, max 200k km, mare minune. Fata de vechile motoare de 1.4 si 1.6, care le-au dus pe taxi aproape 1 mil de km, astea-s de unica folosinta...
sntprom
Salut, cand am fost programat masina a mers normal si n-am mai avut de ce să ajung la ei. Acum am reprogramat-o pentru un comportament anormal la frânare, se simte un mers în valuri la frânare, la viteza mica. După ce ridic piciorul de pe frână este in regula. Suspectez discurile de frana. Nu stiu cum e posibil la doar 6800km. Sunt programat la inceputul saptamanii viitoare.
Intre timp i-am montat o instalație GPL TOMASETO Stag 4 QBox Basic...
Toate cele bune!
TR05RHV
Salut,

Suspecta treaba cu frânele...asa repede...
Chiar sunt curios...am condus doar un opel astra h cu ana si ca si comparatie as putea spune ca la logan intră foarte repede abs.ul...poate si unde am avut cauciucurile de iarna si pe timp de vara dar parca prea repede începea să troncane si sa bată pedala.

Chiar sunt curios cum se simte pe gpl. Ma bătea gândul și pe mine dar a mea am scos o medie de 5.9...6.2 la un drum cu 5 persoane si incluzând transfagarasan. Si la consumul asta am zis ca nu merita investiția...
Dar sunt curios daca trage la fel si cum sta la consum...

Baftă,
IceBling986
Salutare,
Am si eu in Sandero Stepway Prestige, 0.9Tce Easy-R, luat in mai 2018, si are aprox. 5000 km.
De vreo 2 saptamani a inceput sa mearga in suturi atunci cand motorul este rece; nu conteaza ca este in mod ECO sau normal.
Cand fac manevre pe loc la parcare, se aude cum lucreaza ambreiajul (troncane/cloncane/patineaza), intra caroseria in rezonanta, ca o masina cu multi km la care ambreiajul este pe duca.
A rezolvat cineva problema cu mersul in suturi?
IRONICK
Probabil este clasica problema cu ambreiajul. Da fuga la service sa faca constatare si sa il inlocuiasca. Update-ul de soft la cutie l-ai facut?
IceBling986
Salutare. Am fost la service, au făcut update la soft dar simptomele au persistat. După care au înlocuit kitul de ambreiaj. Acum am parcurs aprox. 500km de la înlocuirea kitului de ambreiaj, și când este frig afara, incepe să aibă aceleași simptome...probabil în câteva sute/mii de km mă întorc în service sad.gif
Robertcj
Buna,sunt si eu un losesor de logan 0,9tce easy r cu gpl nu de fabrica,dar de un service autorizat rar.
Am o problema,cand este pe benzina,cu farurile aprinse,si dezaburirea pornita,cu frana calcate turatia oscileaza 500-1200 de ture una ntruna,cam 70-80% din caz,cand este trecut pe gpl ,faza se intampla tot timpul,am pus un voltmetru pe baterie,si oscileaza si acolo incarcarea,de la 14,6pana la 13,5 si inapoi.
A mai intalnit cineva problema asta ? Logan din 2017 easy r ?
Se zice ca daca pui gpl si nu de fabrica,se pierde garantia,desi cei de la gpl au spus ca nu exista lege,ca un service autorizat rar daca monteaza un gpl ,pierzi garantia motor.
Inca ceva,nu cred ca este clapeta motor,masina are 15000 km.
Va muktumesc pt eventuale sfaturi
sobolan
trebuia facut un efort si pus la renault sau asteptai sa treaca garantia.....eu cred ca ai pierdut deja garantia la motor,asa cred eu.
torquemada
0,9TCe+Easy-R + GPL e configurație interzisă (o cauți în configurator și revii cu impresii)
GPL after + orice motor Dacia = pierdere garanție, indiferent de montator

E normal.

Încărcarea e pilotată, adică încarcă cât și când trebuie. Poți avea tensiune fluctuantă între 12,8...13,8....14,4V(funcție de consumatorii porniți) și chiar 15v pe frânare(recuperare de energie)

Dacă vreun dorel a deconectat senzorul de curent de pe baterie(ca să dezactiveze S&S) e obligatoriu să-l conectezi urgent - risc deteriorare baterie
Robertcj
Mersi frumos de info,nu am stiut si nu inteleg de ce gpl si easy r nu se potrivesc,in fine,asta e am montat si gata,ideea ca si pe benzina fluctueaza turatia dar mai greu.acum caut sa stabilizez incarcarea cumva,adica sa nu mai fie pilotat si sa nu ia cat e necesar,ci sa fie o incarcare constanta
piticot7000
Uite ce am primit eu de la Dacia:
"Buna ziua,

Va confirmam primirea mesajului adresat firmei noastre si va multumim pentru interesul dumneavoastra fata de produsele Dacia.

Referitor la solicitarea dumneavoastra va comunicam ca echipamente cum ar fi sistemul GPL au un grad ridicat de complexitate, iar montarea acestora pe un autovehicul necesita un proces tehnologic complex care implica o modificare constructiva adusa autovehicului.
Orice modificare constructiva a vehiculului in afara indicatiilor constructorului, sau inlocuirea componentelor de prin montaj cu alte componente decat cele de origine Dacia conduce la scoaterea din garantie a vehiculului.

Producatorul nu recomanda modificarea constructiva a autoturismului.

Din aceste motive, montarea ulterioara a unor astfel de sisteme nu este posibila in reteaua de unitati service agreate Dacia.

Cu siguranta ca pe piata exista si unitati service neagreate Dacia care efectueaza astfel de modificari, insa nu recomandam acest lucru, in primul rand din considerente de costuri si in al doilea rand din punct de vedere al asigurarii garantiei ?i calitatii instalarii.

Ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra pentru orice solicitari si sugestii si va asiguram de intreaga noastra consideratie.

Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre. "
Robertcj
Mersi.
Referitor la incarcare,da este pilotata,si se poate pacali aceasta pilotare foarte simplu,scoti mufa de la alternator si vei avea incarcare constanta ,adica maximul wattaj ce scoate altrrnatorul.
Va aparea martorul baterie in bord,se pune o dioda pe firul ce ai scos din alternator,dioada conducand pe singur sens,i ti va anula eroarea din bord.
Interesant este ca fabrica te trimite la diverse firme care monteaza gpl cu cine are contract.
Eu am pus pe barba mea,insa fluctuatia persista si pe benzina,cand am consumatori,faruri ,dezaburire,frana calcata, dar daca este pe gpl ajunge doar daca am far aprins si deja fluctueaza intre 500-1200 enoooorm de mukt,desi incarcarea este stabila la 14,2.
Masina ruleaza perfect le gpl,pentru taxi as dori sa o folosesc.
Poate fi si corp clapeta desi la 15000 km is sceptic sa fie stricat,inainte de a monta instalatia gpl nu se observa aceasta fluctuatie,eventual facea 1_2 ori si se stabiliza.
Mai sunt persoane cu 0.9pe gpl si nu le face asa,iar faptul ca cutia este easy r nu are legatura,acesta si cand este la punctul mort nu are legatura cu motorul,iar cutia este identica cu una manuala.
Va recomand un lucru daca doriti montare de gpl pe orice motor.
Cu motorul cald bine,aprindeti toti consumatorii inafara de clima,doar ventilatie sa fie,si calcati frana la relantiu,daca oscileaza turatia,nu puneti gpl ca vor fi probleme.
Momentan mai caut solutii,deoarece nu este de la incarcarea pilotata.
Vedeti la schimbul de baterie,nu va vor da garantie caci aveti incarcare sub 14 ,spuneti ca este incarcare pilotata,ca lumea nu stie.
Sper ca am fost de folos cu cate ceva,daca are cineva idei,sunt dispus sa le ascult,va multumesc pentru eventuale coment uri.
O zi frumoasa sa aveti,si drumuri bune fara evenimente neplacute
torquemada
Alternatorul e controlat pe LIN (via UCH), avertizarea din bord (martorul baterie) vine pe CAN deci nu ai ce scoate.

Cutia JH3 336 nu e identică cu JS3 002, decât "ca carcasă"
Robertcj
Da torquemeda,este pilotata incarcarea,insa odata scos mufa cu firul subtire din alternator,vei vedea ca ai incarcare constanta de 14.2si va arde bateria in bord,se pune o dioda pe firul scos si se pune inapoi,sa stingi martorul din bord,dar incarcarea ramane constanta 14.2,dar va creste consumul ceva nesesizabil,acum cum este la relanti poti avea si 12.5 incarcare cu consumatorii opriti.
Am ceva colegi cu logan 1.0 fara gpl si fara easy r,au pus gpl,acul de la turatie nici nu se misca.
La mine trage aer fals undeva,cand motorul e incins atunci incepe fluctuatia,se dilata gaura ,sau etanseitatea pe undeva de care nu voi da veci pururi,la tester nu apare nimica.
In rest daca cunosti ce cutie am la ea,spune mi te rog la ce surprize sa ma astept,pana acum nu am avut probleme,e drept am facut doar 400 km cu masina,deci nu am umblat.
Mersi frumos de orice ajutor
Agrig
QUOTE(Robertcj @ 30 Oct 2018, 08:04)

La mine trage aer fals undeva,cand motorul e incins atunci incepe fluctuatia,se dilata gaura ,sau etanseitatea pe undeva de care nu voi da veci pururi,la tester nu apare nimica.

*



Aia e relativ simpla, iei o lampa de gaz sau butelia de aragaz si`i dai cu gaz cu furtunul sau lampa stinsa in zona in care banuiesti ca trage aer fals.
Robertcj
QUOTE(Agrig @ 30 Oct 2018, 10:31)
Aia e relativ simpla, iei o lampa de gaz sau butelia de aragaz si`i dai cu gaz cu furtunul sau lampa stinsa in zona in care banuiesti ca trage aer fals.
*




10 Nov 2018, 19:16:
Buna.
Stie cineva,cine ar putea ridica relanti ul din soft la logan 0.9tce easy r ? Turatia cand este cald motorul este de doar 750 rpm. Si as dori pe la 850-900 acol am observat ca ii place,si nu mai oscileaza turatia,nici pe benzina nici pe gaz.
Am fost la dacia,s a resoftat total,degeaba,s a facut inregistrare grafica a motorului,nu au mai vazut asa oscilatii,cica este caz unicat in romanica,au trimis o la studiat.
Am inteles ca relanti ul se poate ridica doar din chiptuning.
Se pricepe cineva?
torquemada
E 780rpm normal, nu se poate modifica.

H4B408(0,9 TCe nu tce/tCe sau alte minuni) nu e gândit pentru GPL, iar JS3-ul e cireașa de pe tort în combinația ta - oricum nu mai ai garanție

0,9 TCe cu gpl din fabrică e H4B410 care ce să vezi e... diferit de 408
Robertcj
Am inteles si nu prea,problema fluctuatiei este si pe benzina,nu doar pe gpl.
Cireasa de pe tort cu js3 nu stiu la ce te referi,e cutie buna,sau este cu probleme.
In special cand apas frana am observat ca se mai destabilizeaza motorul si intra in fluctuatii.
Dar am scos furtunul de la vacuum frana ,apoi l am pus la loc,au aparut erori pe bord,insa s a marit putin relantiul,.mergea perfect.

11 Nov 2018, 10:37:
@ torquemeda.
Daca stii sa ma sfatuiesti ceva,sau sa ma ajuti cumva cu ceva ideii as fi bucuros,sincer nu mai stiu ce sa fac cu masina,cert este ca daca il bag la taxi nu mai pot schimba decat pe una mai noua cu o luna...
Las nr meu de telefon,daca vrei suna ma si ajuta ma cu ceva sfaturi,idei,orice este binevenit.
0744291621 .
Multumesc si o zi faina sa ai
sntprom
Salut Torquemada, salut tuturor,
De ceva vreme, la pronirea la rece, in treapta 1 de viteza masina smuceste foarte urat 15 - 20 m pana reusesti sa ridici ambreiajul de tot, dupa care se potoleste sau se simte foarte slab.
Am constata ca nu se mai produce deloc acest lucru pe vremea de afara de azi si ieri, adica o vreme mohoroasa cu umiditate crescuta si presiune atmosferica mai scazuta.
Este alta masina, merge perfect.
Pentru ca la service ajung mereu cu masina calda si nu face nicicum am nevoie sa-mi spuneti care ar fi piesele care controleaza presiunea atmosferica/ umiditate pentru functionarea corecta a motorului.
Se pare, in cazul meu, ca aici e o problema mare legata de presiunea atmosferica umiditate.
Saptamana trecuta a fost foarte cald si masina a mers prost de fiecare daca cand se racea motorul.
Imi pare rau de unii care au schimbat bujii degeaba chiar si ambreiaje etc...
Marius - 0735281332.
Va rog sa ma ajutati cu informatii pentru ca saptamana asta merg la service si nu vreau sa merg degeaba pentru ca in urma unui test calcluatorul nu va da nici o eroare...
Multumesc mult!
sntprom
Salut Busu,
Nu are legatura cu ambreiajul pentru ca se intampla uneori sa mearga struna... si asta cand este mai multa umiditate si cu presiune atmosferica mai scazuta. Are legatura cu altceva ... combustie etc...
Exclus ambreiaj.


"Personal Message
busu 12 Ambreiaj , 8 Apr 2019, 18:09
Delete Post Quote Post


Membru autentic


Group: Members
Posts: 289
Member No.: 105.646
Joined: 22 October 14



E de la placa de presiune, s-au decalit dinții. Sau e uzat soarele unde întra în contact cu rulmentul de presiune este uzat.
La asemenea defecte se înlocuiește tot kitul de ambreiaj (placa, disc, rulment )"
dorin4x4
@ sntprom & TR05RHV, ati rezolvat ceva cu vibratiile la 1200 rot/min ? am si eu exact aceleasi simptome prezentate de voi, pe 1200/1250 rot/min vibreaza, in rest merge perfect, masina este Logan 0.9Tce/90CP, 60.000 km, 2013. ms. 1zhelp00.gif 1zhelp00.gif 1zhelp00.gif
TR05RHV
Salutare,

Nu am rezolvat nimic. Acum s-au mai domolit.... Probabil s-a mai 'așezat' motorul.
Din ce am mai citit pe net înțeleg ca sunt normale vibrațiile deoarece nu se echilibrează foarte bine motoarele în 3 pistoane comparativ cu cele în 4.
Avand în vedere ca nu am avut probleme cu motorul în 3 ani și aproape 30k km am zis ca nu are rost sa îmi fac griji.

Bafta
pistritu
QUOTE(Robertcj @ 30 Oct 2018, 08:04)
Da torquemeda,este pilotata incarcarea,insa odata scos mufa cu firul subtire din alternator,vei vedea ca ai incarcare constanta de 14.2si va arde bateria in bord,se pune o dioda pe firul scos si se pune inapoi,sa stingi martorul din bord,dar incarcarea ramane constanta 14.2,dar va creste consumul ceva nesesizabil,acum cum este la relanti poti avea si 12.5 incarcare cu consumatorii opriti.
*


Nu cred ca este de acord torquemada cu acea improvizatie gen scos mufa sau pusa o dioda pe fir
dorin4x4
Cred ca am rezolvat problema cu variatia la 1200-1250 rot/min, am desfacut bujiie, erau ancrasate, abia se mai vedea varful eletrodului, am curatat temeinic bujiile cu perie de sarma pana au aratat ca noi, am verificat distanta electrodului, cu lera, la toate era 0.7 mm, le-am montat inapoi pe motor si acum nu mai apare nicio variatie de turatie. Demontatul si montatul bujiilor este o operatie simpla, o poate face oricine care are putina indemanare si ceva scule.
IRONICK
bujiile nu se curata cu peria de sarma
pistritu
este lera speciala cu care se regleaza distanta intre electrozii bujiei. Si da,bujiile nu se curata cu peria de sarma, ci cu arderea cu lampa de gaz pana se autocuratesc singure
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.