401. Salutare. Am o problema mare cu Solenza. Am fost sa ii schimb distributia. Totul bine si frumos. Dupa ce s-a efectuat operatia (inclusiv ulei si filtru) am pornit masina. A mers cateva minute perfect dupa care a inceput sa scoata fum. Mult. Mecanicul a umblat la distributie si a dat la pompa de injectie un dinte inainte. A mers ok. Dupa cateva zile a inceput sa scoata un zgomot ciudat la pornire la rece. Dupa ce se incalzea disparea. Dupa inca cateva zile (vineri 14 apr) seara a scos un hârâit puternic si a murit motorul. Am ridicat capota si m-am uitat la cureaua de distributie dar era ok (cat am putut vedea printr-o fanta pe langa suportul motor). Am apasat pe ea, era intinsa. A doua zi am luat masina la remorca si am dus-o inapoi in service. Azi m-a sunat mecanicul si mi-a zis ca e rupta o fulie la cureaua de accesorii si ca distributia este fugita cu vreo 11 dinti. Ma intreb: daca s-a dat motorul peste cap din cauza distributiei a cui este vina? Si ce as putea face ca sa aflu exact cauza defectarii? Mecanicul nu cred ca este atat de fair-play sa recunoasca in cazul in care a gresit ceva (sper sa ma insel...). Va multumesc pt ajutor