Faptul ca acele masini se vand atat de bine, inseamna ca au cateva avantaje competitive fata de concurenta. In functie de nevoile tale de la o masina, pot sa reprezinte si pentru tine niste avantaje. Sau nu. Simplu
Avantaje pot exista: devenind primul grup din lume poti avea putere mai mare de negociere cu furnizorii sa obtii piese la un pret mai bun (posibil pret mai mic de achizitie) sau piese mai bune la acelasi pret (masina mai buna pentru tine). Masini mai multe vandute inseamna o acoperire mai mare mondiala in ceea ce priveste reteaua de service-uri, care poate fi un avantaj. Cresterea grupului inseamna de asemenea si potential de buget mai mare pentru RD, adica masini mai bune. De asemenea, masini mai multe vandute inseamna sanse mai mari sa se descopere mai repede eventualele deefecte de fabriatie si sa fie remediate, rezultand masini mai fiabile. Mai multe masini vandute poate insemna de asemenea buget mai mare de dezvoltare al modelelor existente, care pot fi mai bune. De asemenea, masini mai multe, venituri mai mari pot relaxa conditiile de garantie, avand un buget mai mare dedicat poate cei de la Renault vor fi mai permisivi cu acordarea garantiilor.
Sunt multe potentiale beneficii. Putem sa alegem sa credem ca aceste beneficii vor putea ajunge intr-o forma sau alta si la clientul final sau sa aplicam mentalitatea mioritica de ”patronii astia sunt niste hoti care isi tin tot profitul pentru ei”. Alegeri, alegeri