Dragos81
7 May 2017, 08:56
Acum o saptaman am dat avansul pentru un Sandero Rosu cu cutie automata motorizare benzina 0.9TCe.Termeul de livrare mi s-a parut cam mare undeva inceputul lui septembrie.
Pe langa echiparea standarg am optat pentru scaune incalzite, cotiera si camera de mers inapoi.
Am mai comanda de la accesorii ,protectie gura incarcare si protectie praguri interioare la usile fata si spate.As mai fi vrut jantele alea negre de aliaj dar cam scumpe undeva 870 lei cu TVA bucata.
Cred ca o sa ii mai pun si alarma sa iasa mai ieftin la casco.
Masina o va conduce mai mult sotia si de abia asteptam sa vina.
MoneyTalks
7 May 2017, 10:19
Sa fie intr-un ceas bun si sa te bucuri de ea.
Nu puteai opta sa ii puna alarma din fabrica?
Dragos81
7 May 2017, 11:54
Salut
din pacate nu, alarma este ca si accesoriu si se monteaza reprezentatnta.
bgdrenault
7 May 2017, 14:46
mai studiaza partea cu asigurarile, bifa aceea cum ca ai alarma nu duce la reduceri la toate firmele, si uneori chiar nu sunt semnificative.
Cat fu halatul?
Multi km fara probleme, peste 4 luni
VladSoare
7 May 2017, 15:59
Patru luni se așteaptă pentru un Sandero?
marksman
7 May 2017, 16:06
Care a fost pretul? Ma tenteaza sa dau Fordul la programul Rabla pentru un Stepway.
AndreiMR
7 May 2017, 16:18
QUOTE(VladSoare @ 7 May 2017, 16:59)
Patru luni se așteaptă pentru un Sandero?
Daca n-a gasit nimic pe stoc sau deja in productie, da...e valabil la orice marca. Probabil ca nefiind foarte multe Easy-R pe stoc, a fost mai greu sa gaseasca si o culoare care sa ii placa. 4 luni e foarte bine oricum, la Mazda, de exemplu, se asteapta 6-8 luni in caz de comanda pentru un 3 sau pentru un CX-5
VladSoare
7 May 2017, 16:44
Da, înțeleg că mașina nu-i în stoc, asta-i clar, dar mă mir că le trebuie patru luni ca să fabrice un Sandero. Mai ales că aceste patru luni nu includ una jumate sau două de plimbări pe mări și oceane și zăcut prin vămi, ca în cazul altora.
În fine, ce să zic, dacă Daciei îi merge atît de bine încît nu face față cererii, nu pot decît să mă bucur.
Ce fel de cutie automata? Sper că edc, nu pocnitoarea aia robotizata...că o sa regreți.
ursul_bipolar
7 May 2017, 18:41
Pe sandero nu exista edc ci doar easy-r adica aia robotizata.
Easy r da probleme in special la plecari repetate din rampă miroase a ambreiaj prăjit.
Am citit undeva pe internet și cred că e o problema destul de reala
Dragos81
7 May 2017, 19:47
Masina este echiparea pretige si a costat 11,950 TVA inclusiv+270 euro optionalele, adica 12,220 euro(cotiera,camera marsalier, covorasele si chitul legislativ)
De aicea am mai saczut 600 euro discount + 1,450 rabla
Mai am de plata 10,170 euro
Si eu ma tot gandeam cu alarma inca mai studiez sa vad care e diferenta la polita cu si fara.
De banii de alrama o sa ii un folie pe geamurile spate,luneta si faruri.
Legat de cutie nu imi fac griji si ambreiajul este inclus in garantie deci poate sa scoata fum cat vrea
Am condus un sandero normal cu acest tip de cutie si mie unul mi-a placut foarte mult de cum se misca. Pana la urma e o masina normala si nu am pretentii de la ea 80% va fi folosita in oras.
Eu am citi mult despre aceasta cutie pe forumurile din Germnai unde este foarte apreciata.
bmwh548
7 May 2017, 20:22
Multi km fara probleme.
QUOTE(Dragos81 @ 7 May 2017, 09:56)
jantele alea negre de aliaj
Care-s alea?
Dragos81
7 May 2017, 20:29
marksman
7 May 2017, 22:06
Hmm... undeva la 10k EUR cu tichet Rabla. Motorul mi se pare cam mic la 900 cmc, chiar si turbo, pentru Stepway. As fi curios de un consum pe autostrada, 3 persoane si bagaje, viteza legala.
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme!
QUOTE(axabrt @ 7 May 2017, 20:06)
Easy r da probleme in special la plecari repetate din rampă miroase a ambreiaj prăjit.
Am citit undeva pe internet și cred că e o
problema destul de reala
Dacă faci plecări repetate din rampă cu o manuală, nu la fel miroase?
I se cam caută nod în papură Easy-R-ului. Auzi, problemă...
AndreiMR
8 May 2017, 07:25
QUOTE(marksman @ 7 May 2017, 23:06)
Hmm... undeva la 10k EUR cu tichet Rabla. Motorul mi se pare cam mic la 900 cmc, chiar si turbo, pentru Stepway. As fi curios de un consum pe autostrada, 3 persoane si bagaje, viteza legala.
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme!
Diferenta intre Stepway si Sandero normal nu prea e decat de aerodinamica. 0.9 pe Sandero se misca ok, am fost la drive-test si cu 3 persoane in masina mergea foarte bine. In schimb se cam simte configuratia in 3 cilindri, se simt vibratii si zgomotul e cel tipic, nu foarte placut. La viteza de autostrada n-am mers cu el, dar in mod cert consumul nu va fi mic la 130 km/h. 1.5 dci de 90 cp e compromisul perfect consum/performante, dar pretul e mai mare, si nu se stie in viitorul apropiat ce se intampla cu dieselul in orase...
petrlucy
8 May 2017, 09:17
Am condus sandero si sandero stepway 0.9 tce si 1.5 dci cu cutie manuala si personal 0.9 mi se pare mai fasnet.
Cu easy r am mers doar cu 1.5 dci anul trecut in vara pemlanga mall baneasa (f scurt traseul 5-7 minute) si am ramas placut impresionat de cutie exceptand momentul kick-down-ului cand a durat destul pana a retrogradat...
In viitor (2-3 ani) ma tenteaza un stepway easy-r 0.9 caruia sa ii pun ulterior o instalatie de GPL. Mi se pare cel mai bun compromis la ora actuala. eu utilizez masina 75% din timp in oras cam 13-15000 km/an si in afara in concedii 3-6000 km/an. Dieselul actual cu acel DPF am inteles ca e mai sensibil in oras... plus ca nu am idee ce consum real va avea...
@Dragos81 ai facut test drive cu 0.9 tce si easy-r? Eu am cautat la serus si meridian si nu am gasit...
P. S. Sa o stapiniti sanatosi si sa va poarte sute de mii de km fara probleme si fara incidente!
VladSoare
8 May 2017, 09:23
QUOTE(MyKe89 @ 7 May 2017, 22:29)
Dacă faci plecări repetate din rampă cu o manuală, nu la fel miroase?
Păi cutia se pretinde "automată". De ce o compari cu manualele? Automatele nu miros.
Și nu, nici manualele nu miros dacă știi să conduci.
R19/16v
8 May 2017, 09:40
Iar avem aceeasi discutie?
E o cutie automata. Schimba automat vitezele. Nu asta face o cutie sa fie automata?
Cutia este automata, pentru ca tu doar ii pui D si se descurca ea cu restul. Ca nu are convertizor de cuplu si lucreaza cu un ambreiaj clasic actionat de un electromecanism e altceva.
Dar ea este o cutie automata.
AndreiMR
8 May 2017, 09:48
QUOTE(VladSoare @ 8 May 2017, 10:23)
Păi cutia se pretinde "automată". De ce o compari cu manualele? Automatele nu miros.
Și nu, nici manualele nu miros dacă știi să conduci.
Nu miros, dar se supraincalzesc si intra in limp mode daca sunt solicitate foarte tare. Am patit-o la o Toyota Corolla, intoarcere din 3 miscari (in realitate vreo 7 ca era ingust spatiul) pe o strada foarte inclinata. De la atata frecus, a aparut mesajul de avertizare si cutia a refuzat sa mai faca mare lucru pana s-a racit. Bine, asta a fost un caz extrem, n-am mai intalnit niciodata situatia respectiva
QUOTE(Dragos81 @ 7 May 2017, 20:47)
Legat de cutie nu imi fac griji si ambreiajul este inclus in garantie deci poate sa scoata fum cat vrea
Nu e vorba de fum, ci de comportament, lag, samd, iti taie toata placerea condusului. Dar daca folosesti masina sa ajungi din a in b, e ok, mai ales la femei.
spy_oh_joy1389
8 May 2017, 10:14
Depinde cum definești plăcerea condusului.
Mie dupa atâția kilometri și traficul de-l întâlnesc atât de des, nu mai am nicio plăcere în a conduce o manuală. Iar după 3h30 de mers, să stau să fac plecarea de pe loc încă o oră prin București prefer să schimbe un mecanism pentru mine și eu să stau confortabil. Plăcerea plimbării este și mai mare acum.
Cine a zis ca e placere la manuala? La edc se simte altfel ca la robotizata, mult altfel..si in bine.
VladSoare
8 May 2017, 10:41
QUOTE(R19/16v @ 8 May 2017, 09:40)
Iar avem aceeasi discutie?
E o cutie automata. Schimba automat vitezele. Nu asta face o cutie sa fie automata?
Păi da. Iar dacă-i automată, atunci hai s-o comparăm cu automatele. Dacă miroase a ars în rampă, faptul că și manualele miros nu-i o scuză validă, nu?
Sau e automată doar cînd îi convine?
E nevoie sa iti iei robotizata, sa nu te mai iei de ele asa cum ai facut si cu hibrida?
VladSoare
8 May 2017, 11:02
De data asta chiar am fost cuminte, n-am zis nimic rău de robotizate, să nu-i stric plăcerea omului.
Dar într-adevăr, ar trebui să merg la un test drive să văd cum e. Am mai condus, dar nu pe Dacia. Poate că asta o fi altfel.
R19/16v
8 May 2017, 11:10
Da' n-are decat sa miroasa, who cares? Nici macar propitarului nu-i pasa, dupa cum vezi. No worries
bmwh548
8 May 2017, 17:44
QUOTE(Dragos81 @ 7 May 2017, 21:29)
Eu stiam ca alea-s table toata ziua, dar daca ei spun aliaj, asa o fi.
andreig1982
8 May 2017, 18:26
jantele negre se numesc Runway
Dragos81
8 May 2017, 18:43
petrlucy- de condus 0.9TCe cu cutie automata nu am condus, saptamana viitoare o sa merg sa fac drivetest la Euromotor Brasov o sa aduca una la fel ca cea care am comandat-o si am facut programare.
Cutia asta robotizata-a e ok indiferent ce zic unii, cum am mai pus o sa fie folosit-a 80% in oras.
Consumul real sper sa fie pe la 7 in oara si 6 afara. Dar ramane de vazut. Daca vine in timp util o sa plec la mare cu sotia si copilul plus bagaje.
Acum trebuie sa ma interesez daca la revizie pot duce uleiul meu ca din ce am vazut in motoru asta nu pun 10w40
cat e nou ce pun astia la reprezentanta nici gratis.
Am vazut in realitate aceste jante si sunt tare ok. Da sunt de aluminiu, dar cam scumpute 800 euro.
Pentru iarna asta o sa merg cu jantele actuale dar pentru vara o sa aleg din cele de mai jos.
http://www.ejante.ro/magazin-online/jante/...e-light/1492156http://www.janta.ro/products/janta-aliaj-d...29277_3291.aspxDac as gasi cu Et 32 si 6,5j ar fi si mai ok.
In rest asteptam sa vina.
Multumesc de urari la toata lumea.
bmwh548
8 May 2017, 20:06
QUOTE(andreig1982 @ 8 May 2017, 19:26)
jantele negre se numesc Runway
A, scuzats. Eu in poza vazusem eternele jante de tabla cu capace.
andreig1982
9 May 2017, 06:27
Ai vazut bine, alea de tabla sunt cele stock.
Astea negre sunt optionale
silvanu96
9 May 2017, 11:41
Felicit pe colegul Dragos pentru alegerea facuta.
Acum ,referitor la termenul de livrare, spun si eu ce am auzit prin uzina, sunt comenzi mari pe motorasul asta, 0.9Tce.
Cand o sa mai ma duc pe acolo (sfarsitul lunii probabil) o sa intreb si de cutia asta robotica.
ursul_bipolar
9 May 2017, 11:57
Si singurul de altfel de luat in seama. Ala de 1l sce mai bine nu il mai scoteau.
marksman
9 May 2017, 14:35
Eu nu prea am incredere in motoarele de mic litraj cu turbo.
1 litru sce e vechiul 1.2 16v, si anticul 1.4 8v, acelasi lucru pe downsizing, cum au fost alea bune e bun si asta sa te tarasti dintr-un loc in altul , cu fiabilitate ridicata.
marksman
9 May 2017, 15:03
Pai tocmai, ca un motor aspirat are mai putine motive sa se defecteze decat unul "turbat".
Stiu, ma adresam la
QUOTE(ursul_bipolar @ 9 May 2017, 12:57)
Si singurul de altfel de luat in seama. Ala de 1l sce mai bine nu il mai scoteau.
ursul_bipolar
9 May 2017, 15:07
Eu am vrut sa iau pt ai mei 1l sce pe logan. Am facut test drive cu el, in oras e ok, am iesit 20km pe autostrada si la 100-110km/h era imposibil sa mergi mai mult de 50km. Cutia f prost etajata, la 110 aveam cam 3700 ture, motorul urla. Ala de pe solenza era mult mai ok.
Putin peste ce am eu pe spark, dar cutiile sunt etajate la fel.
Nu e vina motorului ca insonorizarea lipsa e bataie de joc la Dacia. Motorul merge si la 4500 rpm la regim de autostrada fara probleme. Daca insonorizau masina cat de cat era ok.
sobolan
9 May 2017, 21:11
QUOTE(argon @ 9 May 2017, 16:00)
1 litru sce e vechiul 1.2 16v, si anticul 1.4 8v, acelasi lucru pe downsizing, cum au fost alea bune e bun si asta sa te tarasti dintr-un loc in altul , cu fiabilitate ridicata.
asta e cea mai slaba comparatie si ca fapt divers nu au nimic in comun....nimic.....
1.2 16v e cu 4 cilindri,are o axa cu came .....1.4/8v e cu 4 cillindri,motor cu arhitectura veche,pe curea la distributie,clasic....1.0 sce are 3 cilindri,are geometrie variabila si pe admisie si pe evacuare,are lant pe distributie,daca-i pui o mica turbina pe el devine cel mai fiabil motor pe benzina de la dacia !
Dragos81
9 May 2017, 21:40
Am citi un articol in presa straina unde ziceau ca 1.0 SCe o sa primeasca turbo si va inlocui 0.9TCe pe viitor. O sa caut articolul si pun si linkul.
sobolan
9 May 2017, 21:46
Da,asa este....am auzit si eu treaba asta de la cineva mai "oficial" .....
ursul_bipolar
9 May 2017, 22:26
Bine zis "daca", viitorul suna bine dar prezentul e praf, prea slab in configuratia asta. Nu poti pune un astfel de motor pe logan sau sandero care nu sunt doar masini de mers in oras. Sau poate asta vrea sa imprime dacia, dacia si logan cu motorul de 1l sce, masinile perfecte de oras care te duc din crangasi in titan.
O gluma proasta din punctul meu de vedere. M-au sunat de la dacia sa ma intrebe de ce nu mai cumpar "ravnitul" logan de oras cu 1l sce mai acump decat ala de 1.2 si 1.4. Ce v-am spus si voua le-am spus si lor, poate chiar mai mult.
Iar asta ca inlocuim un motor de 0.9 cu un altul de 0.9 iar e absurd, foarte absurd si prostesc. O singura chestie, se numesge taiere de costuri, era mai scump sa mai puna un cilindru la 1.2 sau 1.4 si au bagat jucaria asta. Pretul insa s-a marit, daca anul trecut cu aceleasi dotari cumparai un logan cu 6400 euro acum e 6900, singura diferenta este acesta minunata rasnita de 0.9l numit sce.
Ma ursule, ce dracu ma, nu mai vedem lungul? Tu ai vazut vreun logan/sandero? Ai condus unul? Ai vazut cam ce fel de masina "se vrea"?
Ce vrei frate pe logan? 2.0T? Masina aia nu e facuta pentru autostrada, sau sa "te dai pe Posada". Au avut 1.2 16v si pe kangoo. Au avut si 1.2 8v. Sunt facute cum zici tu, sa te duci din Crangasi in Titan si eventual sa cari niste mostre dupa tine sa le prezinti cuiva.
Daca vrei motor (mai) potent iei clio.
marksman
10 May 2017, 07:07
Pai Clio nu era si el beneficiarul mirificului 0.9TCe? In cazul meu, asta si vreau: o troaca de oras, cum e Fordul acum, care sa ma poata cara ocazional si intre doua orase. Fordul 1.4 16V e cam gurmand, are 15 ani deja.
Pai daca nu vrei 0.9, ia ceva mai potent. Ia rs că cică ăla trage.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.