Stimati domni,
am un Logan 1.6 8v din 2010 cu 93000 km.
GPL montat la 19000 km prin 2012.
Pana acum i-am schimbat filtrele la timp sau mai devreme, ultima reparatie necesara fiind schimbarea plamanului cand i-a cedat membrana dupa aprovimativ 60000 km pe gaz.
Inca de dinainte sa schimb plamanul am observat urmatoarea anomalie:
Cand am AC-ul pornit la drum, pe GPL fiind cu motorul cald deja, in momentele cand stau la semafor si las la ralanti, dupa ce m-am oprit in loc turometrul scade brusc sub 500 ture si compresorul incepe sa cupleze-decupleze din 2 in 2 secunde. Daca nu ajut cu accelerare pana la 7-800 ture tremura toata masina si țăcăne cu disperare.
Pe benzina nici pomeneala de asa ceva, merge impecabil sub toate aspectele, AC-ul da racoare ca in frigider.
Mentiuni:
1.Cand mi-au schimbat plamanul, mi-au zis cei de la service-ul de gaz(pe str. Vasile Lascar nr 167, unde l-am si montat) ca trebuie sa imi pun ceva bani deoparte si pentru rampa de injectoare gpl(aprox 350ron+manopera) ca li se pare ca a inceput sa isi anunte oboseala. Noxele in schimb le ies in parametri dupa fiecare schimbare de filtre.
2.Anul trecut am avut problema cu corpul clapeta murdar care genera opriri ale motorului atat pe benzina cat si pe gpl la ralanti. Aia s-a rezolvat.
3.Uneori in mers o simt cam puturoasa pe GPL abia accelereaza si motorul parca haraie ca un fumator inainte de flegma cand o accelerez mai brusc. Cum o dau in benzina zambeste tinereste si rupe asfaltu(dupa vreo 2-3 depasiri dispare si o caramida de la indicatorul de rezervor, dar asta e alta poveste ).
Stima!
Seb