Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: AC-ul pornit pe GPL scade rau ralantiul
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
sebast
Stimati domni,

am un Logan 1.6 8v din 2010 cu 93000 km.
GPL montat la 19000 km prin 2012.
Pana acum i-am schimbat filtrele la timp sau mai devreme, ultima reparatie necesara fiind schimbarea plamanului cand i-a cedat membrana dupa aprovimativ 60000 km pe gaz.

Inca de dinainte sa schimb plamanul am observat urmatoarea anomalie:

Cand am AC-ul pornit la drum, pe GPL fiind cu motorul cald deja, in momentele cand stau la semafor si las la ralanti, dupa ce m-am oprit in loc turometrul scade brusc sub 500 ture si compresorul incepe sa cupleze-decupleze din 2 in 2 secunde. Daca nu ajut cu accelerare pana la 7-800 ture tremura toata masina si țăcăne cu disperare.

Pe benzina nici pomeneala de asa ceva, merge impecabil sub toate aspectele, AC-ul da racoare ca in frigider.

Mentiuni:

1.Cand mi-au schimbat plamanul, mi-au zis cei de la service-ul de gaz(pe str. Vasile Lascar nr 167, unde l-am si montat) ca trebuie sa imi pun ceva bani deoparte si pentru rampa de injectoare gpl(aprox 350ron+manopera) ca li se pare ca a inceput sa isi anunte oboseala. Noxele in schimb le ies in parametri dupa fiecare schimbare de filtre.

2.Anul trecut am avut problema cu corpul clapeta murdar care genera opriri ale motorului atat pe benzina cat si pe gpl la ralanti. Aia s-a rezolvat.

3.Uneori in mers o simt cam puturoasa pe GPL abia accelereaza si motorul parca haraie ca un fumator inainte de flegma cand o accelerez mai brusc. Cum o dau in benzina zambeste tinereste si rupe asfaltu(dupa vreo 2-3 depasiri dispare si o caramida de la indicatorul de rezervor, dar asta e alta poveste smile.gif ).

Stima!
Seb
MuciX
Ralantiul cum si-l tine, are motoras pas cu pas sau se da comanda la clapeta de acceleratie sa stea deschisa?
Presupun ca e cu motoras pas cu pas, caz in care trebuie curatat si ala.
In rest pare sa greseasca amestecul din cand in cand.
Poate fi un senzor pe admisie (debit aer, temperatura aer), unul pe evacuare (sonde lambda) si/sau injectoare.
sebast
QUOTE(MuciX @ 9 May 2017, 12:02)
Ralantiul cum si-l tine, are motoras pas cu pas sau se da comanda la clapeta de acceleratie sa stea deschisa?
Presupun ca e cu motoras pas cu pas, caz in care trebuie curatat si ala.
In rest pare sa greseasca amestecul din cand in cand.
Poate fi un senzor pe admisie (debit aer, temperatura aer), unul pe evacuare (sonde lambda) si/sau injectoare.
*



e un motoras pas cu pas. s-a curatat acum un an.
sonda lambda uneori pe gaz face sa se aprida si martorul de poluare dar foarte rar gen de 2-3 ori pe an si se rezolva cu oprit/repornit motor.
din moment ce benzina e la locul ei ma gandesc ca senzorii de proces ar fi ok.
thx!
seb
bion
RK GPL sau altul.
sebast
QUOTE(bion @ 11 May 2017, 18:18)
RK GPL sau altul.
*


te referi la fabricantul sau la montatorul instalatiei?

fabricant: Milano cu plaman Fratelli
montator: ii gasesti pe google cu vasile lascar 167, si minim 2-3 taximetristi nemultumiti pe ora la usa, pe care ii roaga sa mearga la dacia ca nu e de la ei.

stima!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.