Salut.
Am o solenza din 2003, 1.4 benzina si de cateva zile am probleme cu instalatia electrica. Totul a pornit de cand am schimbat contactul si electromotorul, deoarece pornea foarte greu. A mers bine dupa asta pana m-a lasat efectiv in drum. Am aflat ca trebuie schimat senzorul de turatie si l-am schimbat. Apoi m-a lasat din nou in mers. Am descoperit ca un releu de sub bord, de langa imobilizator era ruginit, deoarece a curs apa pe el. E vora de releul flash, cod rs 80400 fb. L-am gasit la cineva, membru al forumului, si l-am schimbat. Acum imi creste temperatura apei si GMV nu porneste, Am schimbat termocupla, dar degeaba. Cand scot mufa porneste. Porneste si cu AC. Mentionez ca semnalizarea functioneaza fara sa pun contactul, la fel si aeroterma. Trebuie sa scot borna de la baterie seara, pentru ca altfel se descarca pana a doua zi!
Va rog, poate ma puteti ajuta!
psychoo
20 May 2017, 20:27
Nu e pus bine contactul sau e defect daca raman accesoriile alimentate.
Am sa-l schimb. Multumesc!
Desi e original. L-am cumparat din magazin impreuna cu yale si capac de rezervor!
psychoo
20 May 2017, 21:30
Poate nu a fost montat corespunzator, nu e obligatoriu sa fie contactul defect
Brekner am avut inainte. Asta-i original.
Am rezolvat partial problema.
Am deconectat strapul de la radio, care facea ca acesta sa functioneze fara sa pun contactul si acum celelalte accesorii functioneaza normal.
Am schimbat rezistenta de pe GMV si acum apa nu se mai incalzeste.
Totusi, acum radio nu functioneaza decat cand pun contactul si imi cere codul de securitate la fiecare pornire.
psychoo
25 May 2017, 20:17
) pai acel strap facea scurt intre 0 si contact, de aia ramanea contactul pus si fara cheie.
Casetofoanele aftermarket nu prea au functia sa le pornesti fara contact. Cele OEM cupleaza un fel de strap intern temporizat. 30m sau 1h de obicei dupa care se opreste automat
Da, inteleg. Totusi nu imi explic de ce a functionat asa inainte de a schima contactul. Poate dau totusi de un elecrician. Majoritatea sunt ocupati sau nu lucreaza pe solenza.
Caura topicurile cu radio, au scris colegii ce fire trebuiesc legate (de la radio la mufa) pentru a nu iti mai cere codul la fiecare pornire, dar intr-adevar porneste doar cu cheia, minim in poziția accesorii.
bygy007
26 May 2017, 20:23
pui strapul la loc dar alimentezi cd-ul de la un pus permanent si deconectezi firul de la +contact , ia vezi nu ai vre-o siguranta arsa?
Am rezolvat problemele. Am fost la Dacoserv, pe soseaua Salaj si m-a luat in primire un baiat foarte amabil si care cunostea meserie. S-a rezolvat si cu scurtul si cu radio si cu electroventilatorul,
Va multumesc!
Topic inchis.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.