Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: instalatie electrica solena
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
tarc
Salut.
Am o solenza din 2003, 1.4 benzina si de cateva zile am probleme cu instalatia electrica. Totul a pornit de cand am schimbat contactul si electromotorul, deoarece pornea foarte greu. A mers bine dupa asta pana m-a lasat efectiv in drum. Am aflat ca trebuie schimat senzorul de turatie si l-am schimbat. Apoi m-a lasat din nou in mers. Am descoperit ca un releu de sub bord, de langa imobilizator era ruginit, deoarece a curs apa pe el. E vora de releul flash, cod rs 80400 fb. L-am gasit la cineva, membru al forumului, si l-am schimbat. Acum imi creste temperatura apei si GMV nu porneste, Am schimbat termocupla, dar degeaba. Cand scot mufa porneste. Porneste si cu AC. Mentionez ca semnalizarea functioneaza fara sa pun contactul, la fel si aeroterma. Trebuie sa scot borna de la baterie seara, pentru ca altfel se descarca pana a doua zi!
Va rog, poate ma puteti ajuta!
psychoo
Nu e pus bine contactul sau e defect daca raman accesoriile alimentate.
tarc
Am sa-l schimb. Multumesc!
Desi e original. L-am cumparat din magazin impreuna cu yale si capac de rezervor!
psychoo
Poate nu a fost montat corespunzator, nu e obligatoriu sa fie contactul defect
bion
Breckner?
tarc
Brekner am avut inainte. Asta-i original.
tarc
Am rezolvat partial problema.
Am deconectat strapul de la radio, care facea ca acesta sa functioneze fara sa pun contactul si acum celelalte accesorii functioneaza normal.
Am schimbat rezistenta de pe GMV si acum apa nu se mai incalzeste.
Totusi, acum radio nu functioneaza decat cand pun contactul si imi cere codul de securitate la fiecare pornire.
psychoo
smile.gif) pai acel strap facea scurt intre 0 si contact, de aia ramanea contactul pus si fara cheie.
Casetofoanele aftermarket nu prea au functia sa le pornesti fara contact. Cele OEM cupleaza un fel de strap intern temporizat. 30m sau 1h de obicei dupa care se opreste automat
tarc
Da, inteleg. Totusi nu imi explic de ce a functionat asa inainte de a schima contactul. Poate dau totusi de un elecrician. Majoritatea sunt ocupati sau nu lucreaza pe solenza.
DrV
Caura topicurile cu radio, au scris colegii ce fire trebuiesc legate (de la radio la mufa) pentru a nu iti mai cere codul la fiecare pornire, dar intr-adevar porneste doar cu cheia, minim in poziția accesorii.
bygy007
pui strapul la loc dar alimentezi cd-ul de la un pus permanent si deconectezi firul de la +contact , ia vezi nu ai vre-o siguranta arsa?
tarc
Am rezolvat problemele. Am fost la Dacoserv, pe soseaua Salaj si m-a luat in primire un baiat foarte amabil si care cunostea meserie. S-a rezolvat si cu scurtul si cu radio si cu electroventilatorul,
Va multumesc!
Topic inchis.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.