Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: zgomot cutie viteze la relanti
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
MihaiFlorinMih123
La 6 luni dupa ce am cumparat masina si avea vreo 6000 km a aparut un zgomot la cutia de viteze la relanti care se amplifica la folosirea aerului conditionat.La garantie mi sa spus ca toate fac asa cu toate ca pe strada eu vad ca nu fac asa .Ce ar trebui sa fac sa ii conving pe cei de la garantie sa repare cutia sa nu mai faca acest zgomot supărător.E adevarat ca merge si asadar asta nu ma multumeste ca stiu ca merge si fara tobe de eșapament fara semnalizare sau fara multe.
roland
Mergi la service, ceri hartie scrisa cum ca e zgomot tehnologic, apoi scrii la Vocea Clientului.

Ceea ce nu inteleg eu este ce fel de zgomot ai. La vechiul meu Logan era un zgomot la ambreiaj, usor sesizabil din masina, care disparea la apasarea pedalei si da, multe faceau asa, dar nu se auzea din afara masinii.

La tine ce zgomot e? Se aude din afara masinii? Ce legatura are aerul conditionat cu cutia de viteze, pentru ca acesta pune sarcina doar pe motor.
MihaiFlorinMih123
Cînd intra aerul conditionat in functie sarcina e mai mare pt motor.Am fost la service le Am spus ca are un zgomot miau dat o hîrtie ca este un FENOMEN ce apare la toate masinile logan ceea ce nu e adevarat hîrtia mi au dat o chiar cei de la vocea clientului.Nu vor sa precizeze de cuvîntul zgomot care e sesizabil si din afara masinii si ca daca ar faceo masina va face din nou asa dupa un timp scurt.Mai precis nici nu vor sa o faca.
YRX
E zgomotul de ambreiaj (mai exact de rulment) si da, cam asa "face toate".
Victorine
De rulment sau de la arcurile discului?... la primele variante problema venea cu discurile Valeo, chiar daca erau ambalate de Sachs, parca.
sobolan
QUOTE(YRX @ 18 Jun 2017, 07:37)
E zgomotul de ambreiaj (mai exact de rulment) si da, cam asa "face toate".
*




rulmentul de presiune uzat face zgomot cand apesi ambreiajul adica cand e "atacat",ori aci se spune de acel zgomot ca dispare la apasarea ambreiajului....eu as banui un rulment in cutie wink.gif zgomotul de arc din disc se aude mai mereu ,in general pe liber,pe loc ,are o tonalitate josa si ascutita,e ca un zornait fin.......
Victorine
Si la fel, dispare cand calci ambreiajul... eu ma refeream la acel "asa face toate" al lui YRX. Nu vorbim de defecte particulare gen rulmenti cu probleme in cutie, ci de alea generalizate - numite de Dacia zgomote tehnologice. Eu de zgomotul asta vorbesc: https://youtu.be/k02uIYMUSAE

Initiatorul amesteca zgomotele pentru ca vorbeste si de cel produs de compresorul AC la cuplare. Ala e altceva, s-a discutat la "zgomot de drujba AC" parca si are legatura cu solutia constructiva a compresorului.
busu 12
rulmentul de la priza directa din cutia de viteze este problema. El nu va dispare nici la calcarea pedalei de ambreiaj.
sobolan
QUOTE(busu 12 @ 18 Jun 2017, 10:19)
rulmentul de la priza directa din cutia de viteze este problema.
*



up.gif
YRX
Eu zic ca-i zgomotul de ambreiaj clasic al loganului, de arcuri, ma scuzati, m-am gandit la altceva. Zornaitul ala. Cand bagi ac-ul vibratiile motorului se amplifica rezultand un zgomot mai pronuntat, n-are legatura cu compresorul.
Eu zic ca de ala vorbeste initiatorul, sa faca manevra cu calcatul ambreiajului sa vada daca mai face.
MihaiFlorinMih123
La ultima vizita pt o constatare pe care am facut o la bila mi sa spus ca sînt uzați rulmenti arbore primar cutie viteze.

21 Jun 2017, 19:04:
Cu toate asta la garantie nu vor sa o faca pt ''ca merge si asa' si acum o sa ma duc la ANPC pentru ca mi sa vindut o masina cu defect ascuns la garantie lau numit fenomen care ma face sa îmi fie frica ca se va strica cutia pe undeva si ma va lasa masina in drum
torquemada
Cum mașina a suferit modificări (GPL after - așa ai scris pe celălalt topic) e mai complicată situația - condițiile de garanție
sorin1983
gpl-ul e pus in cutia de viteze?
fa scandal ca altfel nu obtii nimic...
sobolan
QUOTE(MihaiFlorinMih123 @ 21 Jun 2017, 20:01)
La ultima vizita pt o constatare pe care am facut o la bila mi sa spus ca sînt uzați rulmenti arbore primar cutie viteze.

*



asa e......mai poate merge mult asa,trust me !

QUOTE(torquemada @ 21 Jun 2017, 20:47)
Cum mașina a suferit modificări (GPL after - așa ai scris pe celălalt topic) e mai complicată situația - condițiile de garanție
*



totusi elimini motorul din garantie dar si cutia ? eu nu ma pricep dar intreb.....la fostul symbol au vrut sa-mi anuleze garantia doar pe parte electrica a masinii pentru ca am scos update list-ul si am pus un sony,nimic taiat/izolat sau alte shit-uri ,plug and play,mufa euro-iso.....n-au reusit pana la urma dar erau pusi pe rele radmasa.gif

QUOTE(sorin1983 @ 21 Jun 2017, 23:32)
gpl-ul e pus in cutia de viteze?
fa scandal ca altfel nu obtii nimic...
*



asa as zice si eu....dar motive se pot gasi,or sa spuna ca n-a utilizat-o corect,ca n-a sesizat din timp ca vezi doamne poate schimbau uleiul si nu se mai producea dauna etc....o cutie la dezmembrari e 400-500 ron......vede el.....
MihaiFlorinMih123
La garantie nu au vrut sa o faca in ROMANIA dar am fost intro excursie in Turcia si acolo am fost la service Dacia Renault si au spus ca nu e normal sa faca zgomot asa si au desfacuto si au reparato. Cind am venit in Romania am fost la service si toti erau i ce iau facu. Nu e nici de la ambreaj disc rulment...piesele au jocuri mari mai mari decit intr-o cutie veche pe care mi au aratato de la piesele DIN CUTIE provine zgomotul si nu este tehnologic sau normal pt ca in timp accentuează uzura prin vibratii.
IRONICK
Da, de la trenul fix. Are joc foarte mare.
Cine isi schimba ambreiajul sa miste de ax, sa vada ce joc are ...
BLUE R 19
Lubrifie a vie, asta e problema mad.gif
sobolan
pai si de ce mai are busoane de scos/bagat ?
psychoo
Pentru ca exista cazuri in care trebuie sa completezi.
Oricum "vie" e variabil. Cine vrea sa tina masina mai mult decat cei 5 ani pe care ii socotesc producatorii o sa schimbe toate fluidele.
E cam greu de gasit orice fel de ulei care sa nu aiba data de expirare.
Asta in cazul pastrarii in conditii optime. Ori in masina doar optime nu sunt.
sobolan
QUOTE(psychoo @ 24 Mar 2018, 15:16)
Cine vrea sa tina masina mai mult decat cei 5 ani pe care ii socotesc producatorii o sa schimbe toate fluidele.
E cam greu de gasit orice fel de ulei care sa nu aiba data de expirare.
*



eu,inca,am uleiul original de 22 de ani in cutie la golf si merge ok,erau busoanele intepenite,am tras cu un mare prelungitor sa le desfac,paraiau cand trageam,doar am vrut sa vad nivelul.....la logan uleiul ELF e PROST TARE si la cutie si la motor,la fostul logan am rezolvat cateva mici probleme punand ulei Valvoline 75w80,la actualele o sa fac la fel,iarna la frig imi intra usor mai greu in viteze pana se incalzeste putin si vara se face pishat si aud si eu acel zgomot de rulment care dupa cum am scris si mai sus e zgomot cu viata lunga.....NU recomand uleiurile ELF,is niste mizerii ordinare.......
In ziua de azi se fabrica masini care au o durata medie de viata de 10 ani,asa sunt gandite.....
E posibil sa fie gandit pe viata dar are busoanele pentru ca daca ti s-ar sparge burduful la planetara stanga,cel de la cutie,ai pierde tot uleiul.....sistem de kko,doar la renault vezi asa ceva.....
La opeluri nu ai nici un fel de buson,am dat jos capacul cutiei la un corsa C ca sa schimbam.....stiu,is patit.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.