Am o Dacia 1310 la care la relanti turatia motorului fluctueaza aiurea intre 800 si 1100 de ture. In rest pare ca merge bine. Care ar putea
fi explicatia?
daca e pe injectie, s-a dus motorasul care tine relantiul sau a iesit dopul de la vacum-ul de sub injectie. Daca nu, ai nimerit o benzina meseriasa :wink:
La o dacie ORICE ar putea fi explicatia.
Alimentare, aprindere, distributie, Sf. Duh
.
Ia-le pe rind :wink:
MoneyTalks
8 Dec 2003, 13:48
Si incepe cu... sfirsitul listei lui Paul
:wink:
marius-gabriel
8 Dec 2003, 17:01
pana si benzina ar putea fi explicatia
asarban
8 Dec 2003, 17:02
Incearca sa mergi si tu ...regulat ca poate se ia si masina dupa tine!
PS OK, ok, stiu ca e de kk replica dar nu m-am putut abtine!
Slider
10 Dec 2003, 11:53
Vezi duza aceea de pe furtunasul care merge de la T-ul din carburator si galeria de admisie. De regula cam dispare. Singura. Cred ca se topeste sau naiba sa o ia ca eu am patit-o de citeva ori cu ea. Daca nu este acolo pune alta da' asigur-o cu un colier.
QUOTE
De regula cam dispare
Cum sa dispara, frate? :shock:
De regula se infunda, dar de disparut e prima oara cind aud 8) .
Slider
10 Dec 2003, 12:07
Dispare, dispare iti spun eu sigur!
Nici eu n-am auzit de asa ceva pina acum..... Oricum, daca tot se topeste, de ce s-o mai asiguri cu un colier, huh ????? :shock: :roll: :shock: :roll: :shock: :roll:
Pai atunci, cred ca am gasit solutia pentru Dacii :idea:
DAVID COPERFIELD 8)
Si eu am patit o data ... il aveam si a disparut ...dar am zis ca l-am scapat pe jos
Slider
10 Dec 2003, 12:30
Nu stiu daca se topeste sau ce draq face da' dispare! si chestia este ca se duce pe aspiratie....
Eu am schimbat cu mina mea furtunasul si am pus si duza acolo. Dupa vreo 2 luni ...nu mai era.
Asigurata cu colier sta mai mult acolo.
QUOTE
chestia este ca se duce pe aspiratie
Pai ar trebui sa fie infipt drept intr-o supapa :shock:
Cam ciudat :?
si mie mi-a disparut de 2 ori :!: :!: :!:
marius-gabriel
10 Dec 2003, 15:53
Cum va dispare mah?
O pierde-ti voi....
Mie nu mi-a disparut niciodata
Slider
10 Dec 2003, 15:57
Cum sa o pierd Marius daca eu o pun acolo cu mina mea si dupa citva timp nu o mai gasesc? Mi-o fura cineva?
Si asta s-a intimplat de 2-3 ori nu odata.
marius-gabriel
10 Dec 2003, 18:04
Eu o am acolo de 10 ani si nu a disparut
Poti sa ai gaze de carter(fum), motorul la relanti trage mai mult prin duza aia de care vb baietii, cand fumul e prea dens nu se mai formeaza un amestec combustibil acceptabil pt relanti si asta din urma o ia razna.
Verifica gazele de carter si daca scoate fum pe acolo incearca sa scoti furtunul din capacul culbutorilor si vezi cum sta.
Altminteri poate sa fie de la o garla de chestii...d-zeu cu mila, iei cartea de service si vezi pe acolo.
A, si verifica si cu o alta bobina (m-am fript eu de Craciun cu asa ceva) :wink:
costinel_sandu
26 Mar 2004, 20:47
1. Ralanti-ul instabil poate fi datorat in afara de cele discutate aici si releului regulator de tensiune daca acesta e de tip electromagnetic
- cand incarca alternatorul, motorul merge mai greu, relantiul scade
- cand nu incarca alternatorul, motorul merge mai usor, relantiul creste
Ma rog incarca /nu incarca inseamna ca da mai mult sau mai putin curent ca niciodata nu este in cazul "nu incarca in mod absolut" (decat daca e ceva defect)
2.Duza mi-a disparut si mie de 2 ori dar sunt foarte curios ce se intampla cu ea. daca stie cineva exzct ar fi bine sa ne spuna la toti sa stim ce e de facut
daca creshte sau scade de la alternator e normal dar normal e sa ramana acolo turatzia nu sa o ia razna.verifica pompa de vacum ca daca nu face vacum e sigur de la ea.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.