Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia logan 1.4 2006 nu merge la rece
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
cosminpn
Salut . Am o problema am dacia logan 1.4 2006. La rece porneste foarte greu , iar cand porneste merge întrerupt . După ce se încălzește funcționează normal. Ce as putea face ?
stolniceanulucian
Bobina de aprindere
sobolan
incearca cu un senzor de citire volant nou....poti pune si unul de dci,e bun si ala !
robbie_ro
... si sa nu uitam e celebrul MPP
cosminpn
Mulțumesc. Masina a stat in garaj de un an si 4 luni. Posibil sa fie umezeala in senzori
sobolan
QUOTE(robbie_ro @ 29 Jun 2017, 15:35)
... si sa nu uitam e celebrul MPP
*




celebru pe dracu,ala raspunde doar de mersul la ralanti,nu are treaba cu pornirea greoaie....numai experti pe daciaclub.

@cosmin : incearca cu wd40 pe senzorul de citire volant,ala e magnetic si mai trage pe el pilitura de la coroana de pornire,se mai incarca cu "praf" de la ambreiaj,etc......
tynn
Salut!

Azi dimineata m-am lovit de o problema neplacuta la Loganul 1.4 MPI care il detin. Am pornit si cand dau sa plec, motorul se balbaia, ca si cum mergea in 3 pistoane. Am pornit asa, sperand ca isi revine, insa pe masura ce mergeam, parca incepea sa moara din ce in ce mai tare. Am si GPL pe masina, la un moment dat a schimbat automat, insa tot la fel de prost mergea...A inceput sa se aprinde intermitent si matorul CHECK ENGINE. M-am incapatanat sa merg asa, cu riscul de a ramane in drum si, miracol, dupa vreo 2 km si-a revenit si s-a stins si martorul din bord. Mentionez ca ploua cand am pornit dimineata, insa nu stiu daca a avut vreo legatura, fiindca am mers de atatea ori pe ploi torentiale, fara nicio problema, Dat fiind ca facea la fel si pe GPL, e clar ca nu e din alimentare, ci o problema electrica. Ce mama ma-sii sa fi fost???
user123

Ideal ar fi sa vezi ce eroare a salvat....adica test clip ddt etc etc...

Asa cu presupusul e usor de dat, dar nu te ajuta cu nimic dpdv constructiv...

Ar putea fi din aprindere...de la fise sau bobina care fura curent ( crapata) mai ales ca zici ca era umezeala...

Asta poti verifica relativ usor, o pornesti pe intuneric si vezi daca fura curent.....sau provoci asta ( eventual cu o surubelnita/creion tensiune pus la masa...sau cu un spray pus pe mist cu apa etc etc)
Djabula
tinn
QUOTE
.A inceput sa se aprinde intermitent si matorul CHECK ENGINE. M-am incapatanat sa merg asa, cu riscul de a ramane in drum si, miracol, dupa vreo 2 km si-a revenit si s-a stins si martorul din bord


Ce crezi, same town, same day, same problem. La fel mi-a facut si mie si uite asa am ajuns aici. De dimineata a pornit ok, dar cand am ajuns in a 3-a, a inceput sa faca ca toate alea. Pana la urma s-a aprins si check engine. Tot azi dimineata pe ploaia aia. Abea am reusit sa o tin din acceleratie pornita la semafoare. Partea buna e ca sunt perseverent si cand am vazut ca a 3-a nu coopereaza, am stat fortat in a 2-a la 3-4000 de ture cat putea, pana am ajuns in port.Acolo am constatat semne de inbunatatire si am trecut in a 3-a si pana la urma, pana sa ajung la munca, nu mai avea nimic. Pana sa recuperez contul si sa reusesc sa postez, am citit ce zicea baiatul mai jos de tine, si bine inteles ca am mai citit 400 de pagini de forum. Acum 10 minute i-am furat "spray-ul" de geamuri bunicii, si l-am umplut cu apa. M-am dus la masina si am "pulverizat-o zdravan" dar nu am observat nici pe intunericul asta vre o urma de scanteie de la fise. Dar ce crezi, cand sa ma urc sa dau o tura, la fel. Suturi, mers in 2-3 cilindrii, dar fara check engine, si doar pentru cateva momente! Concluzia, dupa o zi de studiat forumuri cu MPP si culbutori, am ajuns la concluzia ca maine imi comand bujii si fise originale. Are 118800 km masina, logan 1.4 2007 si nu am schimbat pana acum nici odata bujiile sau altceva in afara de distributie, ulei si filtre. Cred ca e cazul sa investesc putin in bujii si fise originale. Revin cu completari daca mai apare ceva. Altfel ma indoiesc ca mai e ceva de zis. Imi amintesc ca a mai facut odata asa iarna trecuta cand ningea in martie la mare. A facut odata, i-a trecut, si am uitat ca sa intamplat. TIL : daca o lasi sa se incalzeasca si sa se evaopere apa, totul bine si frumos, pana la urmatoarea zi "uda" smile.gif
user123

Da, in principiu e bine sa incepi cu lucrurile de baza gen bujii /fise.

Daca zici ca ai 118 000 km cu bujiile din fabrica, eu zic ca e suficient sa schimbi bujiile si isi va reveni.

Ai tinut enorm bujiile, dublu fata de intervalul si asa mare de fabrica.

Pe viitor schimbale mai des, risti sa impusti fise sau sa arzi bobina daca le lasi atata timp....

Daca nu ai vazut scantei cum relatezi, atunci cel mai probabil e din bujiile uzate.....teoretic nu iti fura curent fisele/bobina...
Victorine
Fișele poti sa le masori cu un multimetru si daca sunt ok nu are rost sa le schimbi. Nu cred ca o sa cumperi altele la fel de bune ca Beru cu care a venit mașina.
Dar poti sa verifici bobina de inductie daca nu are crapaturi pe partea inferioară, e prinsă în 3 șuruburi. Am intalnit problema asta la vechea mea mașina, pe la 150.000km, dar și la a unei colege la 70.000km.
user123

Ba da, poate sa ia unele net mai bune-valeo- care sunt chiar izolate cu silicon si nu hypalon sau ce foloseste Beru pt logan....

El cred ca a scapat ieftin, doar cu bujii uzate si care dau rateu....restul aprinderii cred ca e inca ok, la km aia e ca noua
Victorine
Eu n-am spus că nu se gasesc mai de calitate, insa majoritatea utilizatorilor cumpara ce e msi la indemana si mai accesibil ca sa rezolve problema. Ma indoiesc ca se gandea la Magnecor cand toate magazinele cu tejghea vand Tesla (de ex.), care e sub Beru. Pe incercate.

De ce zici ca a scăpat doar cu bujii, a rezolvat problema?
Djabula
Am luat intotdeauna piese originale. Sincer e logan, sunt ieftine oricum. O singura data am pus un rulment ieftin pe dreapta fata, si dupa 10000 l-am schimbat iar. Am comandat azi bujii NGK cu 2 electrozi. O sa ma uit si la bobina. Azi dimineata a mers ca noua, mai ales ca are ulei si filtre noi de ieri. Nici nu sa balbait la pornire, in mers nu mai zic. As vrea sa curat si MPP dar nu am gasit un tutorial bun pentru gresarea rotii melcate dupa curatarea cu solventi.
Probabil bujiile sunt, 1 pentru ca sunt vechi si 2, inclusiv vara mai dadeau rateuri daca mergeam la drum lung ( de obicei peste 150 km/h) iar in momentul in care ieseam de pe autostrada sau plecam dintr-o parcare, in a 2-a in mod special, dadea in nas. Deci probabil bujiile foarte vechi. E ok, 80 lei odata la 11 ani pe bujii mi se pare echitabil. Eu unul sunt foarte multumit de masina dupa atatia ani si la stilul de mers pe care il am. Intentionez sa mai achizitionez o masina mai sportiva (un GTI probabil) dar nici nu ma gandesc sa vand masina asta, mai ales daca gasesc o rezolvare pentru zgomotele plasticelor de pretutindeni.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.