Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Mers gatuit
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
aly
Cazanul meu a inceput sa o ia razna si anume:
de pornit porneste fara probleme, la relanti se tureaza cum trebuie insa cand vreau sa plec da in nas astfel incat tre sa o turez mai tare si apoi sa o "lucrez" din ambreaj altfel moare.
In mers face la fel, da in nas, apas ambreajul, o turez putin dau drumul cat mai fin, merge o bucata de drum (nu prea mare) si iar face.
I-am curatat platinile si i-am curatat jiglorul ala in forma de pipa.
Ce altceva i-asi mai putea face ca ma dispera?
Mersi.
argon
sa inteleg ca nu trage in sarcina....hm...avansurile le-ai verificat? la nivel in CNC te-ai uitat? cuiul poantou l-ai verificat? pompa de benzina la fel...

poate fi si o mizerie in carburateur....
romulus
Verifica pompa de benzina. Am patit ca era cu o gramada de mizerie si nu mai avea loc benzina sa treaca. Vezi ca s-a mai discutat asta pe undeva pe aici.
ursamajor
Dacă se întâmplă doar la plecarea de pe loc și la schimbarea vitezelor, ai șanse să fie înfundate orificiile de repriză (3 găurele, deasupra orificiului traseului de ralanti, chiar deasupra clapetei de accelerație), cele care suplimentează cu amestec carburant exact la deschiderea clapetei de accelerație. Dacă îți face și în sarcină (eu înțeleg prin asta, în regim de accelerare), atunci alimentarea are de suferit din cauze diverse: mizerie, defecțiuni la pompă etc. etc. icon_mrgreen.gif

La ralanti, cu capota ridicată, încearcă să accelerezi foarte, foarte lent (cât să deschizi puțin clapeta de accelerație). Dacă motorul tinde să se oprească, repriza e de vină. Din experiența proprie, mizeria pe acel traseu se cenzuratăță extrem de dificil. Dealtfel, am două corpuri de carburator pe balcon, relicve de la fosta Dacie, care au meteahna asta. wink.gif
maty680
ai umblat decurand la condensatoru de deparatizare ?
aly
Se pare ca s-a rezolvat prin inlocuirea pompei de benzina.
Acea cama care vine pe ax avea o scobitura destul de mariricia si probabil nu era actionata cum trebiue de axul cu came, desi actionata manual baga benzina.
Raman totusi cu o nedumerire si anume: de ce la relanti mergea bine?
Ca sa nu mai deschid alt topic mai am o intrebare:
cand am scos vechea pompa pe capatul care intra in bloc era plina de acea spuma (muci) care apare si pe busonul de umplere cu ulei.
Este cazul sa imi fac griji (apa in ulei) sau e pur s simplu condens?
Precizez ca pe joja nu apare acea spuma.
mihibod
QUOTE(aly @ 16 Dec 2005, 09:15)
Se pare ca s-a rezolvat prin inlocuirea pompei de benzina.
Acea cama care vine pe ax avea o scobitura destul de mariricia si probabil nu era actionata cum trebiue de axul cu came, desi actionata manual baga benzina.
Raman totusi cu o nedumerire si anume: de ce la relanti mergea bine?
Ca sa nu mai deschid alt topic mai am o intrebare:
cand am scos vechea pompa pe capatul care intra in bloc era plina de acea spuma (muci) care apare si pe busonul de umplere cu ulei.
Este cazul sa imi fac griji (apa in ulei) sau e pur s simplu condens?
Precizez ca pe joja nu apare acea spuma.
*



Din cauza scobiturii membrana din pompa facea cursa mai mica si in sarcina nu dadea suficienta benzina.La ralanti este nevoie de mult mai putina benzina!!!!!!!de aia iti mergea.Pirghia de actionare manuala a pompei actioneaza independent membrana din pompa , din acest motiv mergea.
Daca la joja uleiul e ok,atunci e condens ( benzina rece din rezervor + ulei fierbinte din motor = condens).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.