QUOTE(bucatzel @ 6 Jul 2017, 14:35)
Io as paria pe asta la tine.
Io n-aș paria pe asta deoarece
QUOTE(Executron @ 6 Jul 2017, 10:02)
De asemenea atunci cand ii dau sprituri pe loc repede da sa se inece.
Totodata, bujiile sunt negre, afumate si esapamentul la fel.
Dacă sonda nu-i spune calculatorului că motorul a ajuns la temperatura de regim,acesta rămâne pe harta de amestec bogat.....altfel spus,merge cu șocul pus tot timpul și de aici bujiile afumate și tendința de înnecare la accelerare mai bruscă!
QUOTE(Executron @ 6 Jul 2017, 14:57)
@ Adrian Frigo Daca m-ai putea ajuta cu o poza cu locatia senzorului de temperatura ar fi grozav!
Sonda se află pe capacul închidere chiulasă(în spatele bobinei de inducție),lângă sunt sondele pentru ceas și bec.Sonda este cea cu căpățâna albastră,pe ea o să vezi că scrie BOSCH.Încerci cu alta de pe un motor bun.
Poza[attachmentid=1628065793]