Am fost astazi sa incarc instalatia de AC, crezand ca s-a golit. Dupa ce a incarcat-o am zis sa-i fac o proba nu cupla compresorul. A pus nenea de acolo aparatul de masura pe un cablu de + care intra in compresor si nu era tensiune, mi-a spus ca ala comanda compresorul. A pus pe direct cu cu un cablu de la baterie si a pornit! Din ce zicea el este posibil ca acel fir sa fie impuscat undeva pe traseu, vine de la calculatorul masinii. Led-ul de la butonul de ac se aprinde, pornisem treapa a 2a de la ventilatorul de habitaclu. Are cineva o schema a mufei de la calculator vreau sa verific daca, calculatorul trimite impuls pe acel fir! Motor 1.4
Problema este ca vineri la 3 dimineata plec cu masina deci doar maine as avea timp sa o fac. Nu prea am timp sa caut cu functia search sunt multe topicuri si pana dau de exact problema mea dureaza ceva si mai am de pregatit pentru plecare! Multumesc pentru intelegere!