Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: se opreste motorul in timpul mersului
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
costel1981
excl.gif Am si eu o problema cu Dacia mea din 97. Dupa un timp in care merg cu ea, cand schimb vitezele m-i se opreste motorul. Avansul e reglat, sa fie din cauza filtrului de benzina(sa fie imbacsit?). :
argon
ai duza de plastic in furtunul de recuperare a vaporilor?
ai curatat jiglerul de relanti?
costel1981
QUOTE(argon @ 20 Dec 2005, 09:15)
ai duza de plastic in furtunul de recuperare a vaporilor?
ai curatat jiglerul de relanti?
*



nu ma prea pricep eu la chestii din astea....nu stiu care e duza de plastic din furtunul de recuperare a vaporilor, de care spui tu! poti sa imi dai mai multe detalii?..mersi....si cu jiglerul ala de relanti m-am gandit si eu ca trebuie curatat...cred ca o so fac azi
argon
Pai intai curata jiglerul, sufla-l bine, sau schimba-l, si vezi atunci.
Duza de care intrebi se afla in furtunul ce vine de la galerie la carburator, si e de plastic, si ziceam de ea, ca daca lipseste se intampla exact fenomenul descris de tine...sau mai poate fi infundata...dar in principiu vezi jiglerul de relanti...
rtulea
As mai adauga:
- verifica si filtrul de la intrarea in carburator (sita)
-verifica pompa de benzina daca baga
-verifica ansamblul plutitor-cui poantou
-nivelul in CNC
argon
QUOTE(rtulea @ 20 Dec 2005, 11:18)
As mai adauga:
- verifica si filtrul de la intrarea in carburator (sita)
-verifica pompa de benzina daca baga
-verifica ansamblul plutitor-cui poantou
-nivelul in CNC
*




Cred ca l-ai incurcat de tot mai ales cu ultimele 2 puncte..... mellow.gif
costel1981
QUOTE(rtulea @ 20 Dec 2005, 10:18)
As mai adauga:
- verifica si filtrul de la intrarea in carburator (sita)
-verifica pompa de benzina daca baga
-verifica ansamblul plutitor-cui poantou
-nivelul in CNC
*




am tot citit pe aici de CNC....habar nu am ce este asta..poate cineva sa imi spuna ce este?...
argon
QUOTE(costel1981 @ 20 Dec 2005, 11:30)
am tot citit pe aici de CNC....habar nu am ce este asta..poate cineva sa imi spuna ce este?...
*



Camera de nivel constant, nivel CNC e nivelul benzinei in camera de nivel constant, si daca vrei sa inveti iti sugerez sa ei la puricat cartea "Automobile Dacia" de Corneliu Mondiru, si sa sti macar denumirea si locatia diferitelor piese si ansamble si pe urma iti va fi mai usor...
rtulea
Hai sa-ti dau un hint "coste1981":
- o reglare total exhaustiva blink.gif a nivelului in CNC o poti face si privind nivelul benzinei in camera, referitor la planul inclinat al camerei. Daca nivelul benzinei este aproape de marginea superioara a "pantei" atunci acesta este oarecum OK. Acest "reglaj" este pur informativ si nu prezinta siguranta in reglaj.
costel1981
QUOTE(rtulea @ 20 Dec 2005, 10:50)
Hai sa-ti dau un hint "coste1981":
- o reglare total exhaustiva  blink.gif  a nivelului in CNC o poti face si privind nivelul benzinei in camera, referitor la planul inclinat al camerei. Daca nivelul benzinei este aproape de marginea superioara a "pantei" atunci acesta este oarecum OK. Acest "reglaj" este pur informativ si nu prezinta siguranta in reglaj.
*




ok, mersi de toate informatiile....acum te mai intreb daca sti cumva unde gasesc cartea aceea de care spunea-i...se poate sa o comand si de pe internet?...mersi
rtulea
Se gaseste de cumparat pe la anticariate sau la librarii. Nu stiu exact cat costa. Vezi ca s-ar putea sa existe cineva pe aici care sa o aibe si in format electronic. Nu mai stiu unde am vazut dar tin minte ca cineva spunea despre asa ceva. Foloseste un search dupa "carte mondiru" si vezi ce apare. Bafta.
argon
QUOTE(costel1981 @ 20 Dec 2005, 11:53)
ok, mersi de toate informatiile....acum te mai intreb daca sti cumva unde gasesc cartea aceea de care spunea-i...se poate sa o comand si de pe internet?...mersi
*



http://www.librarie.net/carti/15698/Automo...neliu%20Mondiru

http://www.tehnica.ro/printer.asp?id=21

http://www.tehnica.ro/detalii.asp?ID=21

Dar dupa cum vezi nu este disponibila..incearca la biblioteca....eu de acolo o am si "am uitat" sa o dau inapoi... blush.gif
amc
Mai simplu ia cu DC++ ,dai search "dacia" si ti alegi ce vrei jpg,pdf!!
iulik
Am patit chiar in seara asta... Imi tot murea motorul in mers. Adica daca vroiam a schimb viteza, imi scadea turatia pana la 0 si murea motorul. S-ar putea sa fie si de la filtrul de aer? Cand am luat masina nu am intrebat daca si cand l-a schimbat. Are vreo legatura? Ma uit luni si la duza (pana acum nu stiam de ea) si o schimb (cred ca o am si nu functioneaza). Jigleorul de relanti l-am suflat si nu era infundat.
aly
QUOTE(iulik @ 4 Feb 2006, 23:27)
Am patit chiar in seara asta... Imi tot murea motorul in mers. Adica daca vroiam a schimb viteza, imi scadea turatia pana la 0 si murea motorul. S-ar putea sa fie si de la filtrul de aer? Cand am luat masina nu am intrebat daca si cand l-a schimbat. Are vreo legatura? Ma uit luni si la duza (pana acum nu stiam de ea) si o schimb (cred ca o am si nu functioneaza). Jigleorul de relanti l-am suflat si nu era infundat.
*




Din cauza frigului in furtunul care intra in teu-l de plastic de la carburator,precum si in cel care iese din acel teu(furtunul cu duza), se pot forma dopuri de gheata, care impreuna cu infundarea jiglorului de ralanti(cu celebra spuma), sunt doua dintre cele mai intalnite cauze(pe vremea asta) care provoaca "moartea" subita a motorului la regimul de mers in gol.
In consecinta se scot aceste furtune si se sufla foarte bine(s-ar putea sa aveti surpriza sa iasa aschii de gheata ) se pun la loc si de dau bice.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.