QUOTE(iulik @ 4 Feb 2006, 23:27)
Am patit chiar in seara asta... Imi tot murea motorul in mers. Adica daca vroiam a schimb viteza, imi scadea turatia pana la 0 si murea motorul. S-ar putea sa fie si de la filtrul de aer? Cand am luat masina nu am intrebat daca si cand l-a schimbat. Are vreo legatura? Ma uit luni si la duza (pana acum nu stiam de ea) si o schimb (cred ca o am si nu functioneaza). Jigleorul de relanti l-am suflat si nu era infundat.
Din cauza frigului in furtunul care intra in teu-l de plastic de la carburator,precum si in cel care iese din acel teu(furtunul cu duza), se pot forma dopuri de gheata, care impreuna cu infundarea jiglorului de ralanti(cu celebra spuma), sunt doua dintre cele mai intalnite cauze(pe vremea asta) care provoaca "moartea" subita a motorului la regimul de mers in gol.
In consecinta se scot aceste furtune si se sufla foarte bine(s-ar putea sa aveti surpriza sa iasa aschii de gheata ) se pun la loc si de dau bice.