Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Schimbare distributie la logan 0.9 tce
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
B39arv
Astazi 30-10-2017 am intampinat o problema majora la automobilul meu dacia logan 0.9 tce. Dupa cum stiti in cartea masinii de revizii nu apare nimic despre numarul de km la care se schimba distributia la 0.9 tce . Cu totii spunem ca este pe lant si sigur merge cel putin 150.000 km dar va spun din proprie experienta si din ce am vorbit si cu alti posesori ca, nu este asa. Distributia pica intre 80.000 si 105.000 km exact cum am patit si eu astazi la 104.000 sa auzit un zgomot puternic la motor iar acum merge ca un tractor parca bate fier pe fier. Eu sunt un caz fericit pentru ca altii s-au trezit cu ia rupta instant si au nenorocit tot motorul gen supape ,axa cu came, culbutori,etc. Am pus acest comentariu in speranta ca pot ajuta pe altii care au achizitionat aceasi motorizare ca mine sa nu pateasca la fel. Apropo pretul pentru distributie este de 700 lei din magazin+ 250 lei manopera la un servis de cartier. Din punctul meu de vedere este exagerat de scump pentru un amarat de lant,2 patine si un intinzator. Sper ca, am fost de folos si va urez succes.
cj98czh
1) nu ai postat bine ... Este jurnal de bord

2) daca s-a decalat distributia chiar si un pic ai damage ... exact ce spuneai tu ... minim supape indoite ... De aici sunetul de bataie fier pe fier
stefandinescu70
In functie de stilul de mers ( ture mari ) si de cate frane de motor ( puternice se pun pe parcursul vietii motorului=supraturare) este normal sa se uzeze si un lant de distribuitie , mai ales ca intii pica patina ( patinele ) dar nu le aude nimeni (le vede uzate cand este prea tarziu si s-a rup lantul) . Un ulei prea vascos sau prea fluid pe o patina hidraulica face viata lantului grea . Si la case mari ( vezi BMW ) se rup lanturi la 2.0 diesel la pana 100 000 km , deci se poate si la Renault sa nu tina pe viata un lant de distributie. Sunt multe componente la Renault ( si nu numai ) care sunt declarate lifetime si nu sunt deloc lifetime .
espacern
Renault nu zice ca lantul este lifetime......chiar se recomanda schimbul la un anumit interval timp/Km.
B39arv
Am schimba-to si nu era nimic rupt s-au stramb bataia era de la lantul slab
stefandinescu70
QUOTE(B39arv @ 31 Oct 2017, 09:08)
Dupa cum stiti in cartea masinii de revizii nu apare nimic despre numarul de km la care se schimba distributia la 0.9 tce .
*


Ce zice mai sus colegul ??
Nici la mine ( acum am verificat in planul de service oficial primit ) la 1.6 DCI nu scrie Renault nimic de lant , cand si cum si ce ??? Deci il schimb sau nu vreodata??
B39arv
Daca nu vrei sa patesti ca mine schimba distributia maxim la 70.000. Succes
espacern
Planul de service/recomandarile de intretinere se refera la perioada de garantie.....dupa ce expira este problema ta ce faci cu masina/cum faci intretinerea.
klaus
Eu am o vaga impresie ca planul de service este pentru durata medie de viata/utilizare a autoturismului (care mi se pare ca e 10-12 ani), nu doar pentru perioada de garantie (2 ani).
Spre exemplu cand in manualul de service se mentioneaza ca uleiul de cutie e garantat pe viata inseamna ca e garantat pe durata aia medie de viata, nu pana ingropi masina.

Si ca opinie personala, distributiile pe lant nu-s mare sfaraiala. Daca ne uitam si la experienta VW...
espacern
Perioada contractuala este cea in care beneficiezi de garantie.....si aici intervine obligativitate servisarilor la termen pentru cele 2 parti.
Daca se constata un defect major dupa incetarea perioadei de garantie (si ai fost client "fidel") poate platesti jumatate din totalul reparatiei.......si asta doar dupa ce faci niste note justificative la Renault!
Cel mai bine este sa nu ajunga nimeni sa descopere asta!
ursul_bipolar
De asta poate recomanda reno sa schimbi uleiul la 20k sau 30k la motoarele astea ca sa devii client fidel dupa expirarea garantiei.
IRONICK
QUOTE(klaus @ 31 Oct 2017, 08:43)
Si ca opinie personala, distributiile pe lant nu-s mare sfaraiala. Daca ne uitam si la experienta VW...
*
Si daca ne uitam la Toyota ... nu are nici o treaba cu VW sau 0.9Tce.
argon
Lantul de la a mea e ok la 420.000. deci pot sa spun ca experienta renault e ok la diesel.
torquemada
Vin "experții" posesori de H4B:

- lanțul e pe viață, rămîne de văzut a cui
- service ul de cartier va fi depăsit de amploarea lucrării
- colecția de accesorii(curea + role ) e mai scumpă ca lanțul

Alte detalii + documentații pe forumul modelului, nu mai postez și aici
YRX
QUOTE(argon @ 31 Oct 2017, 12:10)
Lantul de la a mea e ok la 420.000. deci pot sa spun ca experienta renault e ok la diesel.
*


Da' tu de unde stii ca este ala pus acum 420.000? L-o mai fi schimbat somalezul de a avut-o inainte ... biggrin.gif
einstein1984
Doar ca ala e motor Nissan...
IRONICK
QUOTE(torquemada @ 31 Oct 2017, 10:32)
Vin "experții" posesori de H4B:

- lanțul e pe viață, rămîne de văzut a cui
- service ul de cartier va fi depăsit de amploarea lucrării
- colecția de accesorii(curea + role ) e mai scumpă ca lanțul

Alte detalii + documentații pe forumul modelului, nu mai postez și aici
*


Colectia distributie cu lant 1500RON
Colectia de accesorii 850RON

Mai are probleme cu datul in nas la rece sau cu pornitul in doua pistoane?

Apropo, vezi ca a aparut un carenaj spate.
Pretul este de vis. Nici macar la Lexus nu costa asa de mult intregul set de carenaje pe sub masina.
La Dacia este mai scumpa aerodinamica.
user123

Care aerodinamica la Dacia? smile.gif))
bgdrenault
Hopa! Si Renault a uitat sa faca motoare? Tot 70000 de km?
Si tot 1500 lei? Cu tot cu manopera sau fara? Ca la Vw in reprezentanta e 1500 lei cu manopera cu tot.
IRONICK
preturile sunt la piese
torquemada
linkcolectie antrenare dis 130C12345R 257.14e+tva

Linkcolectie accesorii 117207014R 150e+tva

Carenajul a apărut doar pe K52 din "2014", iar ăla de punte e 98euro
bgdrenault
Deci pe original, in reprezentanta, e mai scump decat la Vw.

De pe epiesa e altceva, nu neaparat poti face comparatia asa.
torquemada
Ce legătură are vag sau toyota cu DACIA, mai ales pe daciaclub?!

Reprezentanța își poate pune ce adaos dorește, de aia e reprezentață - trăiește din piese și manoperă nu mașini vândute
einstein1984
Nu, pretul de vanzare e dictat de Renault (dialogys) Dealerul poate baga doar discounturi fata de pretul ala.
IRONICK
QUOTE(torquemada @ 1 Nov 2017, 23:46)
Carenajul a apărut doar pe K52 din "2014"
*
Nu ma refer la ala de pe break, care nu lasa sa intre fumul sub spoiler. 3.500RON pentru un plastic de nici 1m²???
QUOTE(torquemada @ 1 Nov 2017, 23:46)
iar ăla de punte e 98euro
*
Ala de punte pentru duster este realizat mai bine pentru functia care trebuie sa o aiba. Cel de berlina este facut la misto.
QUOTE(torquemada @ 2 Nov 2017, 07:06)
Ce legătură are vag sau toyota cu DACIA, mai ales pe daciaclub?!
*
Are, pentru ca Dacia este masina low-cost. Asta inseamna ca orice piesa trebuie sa fie mai ieftina fata de alte masini din gama superioara.
QUOTE(einstein1984 @ 2 Nov 2017, 08:46)
Nu, pretul de vanzare e dictat de Renault (dialogys)
*
pîrt.renault.com, dastea ...

La epiesa este posibil destocaj la distributie/accesorii, pretul este prea dubios.
IRONICK
QUOTE(IRONICK @ 1 Nov 2017, 16:20)
Mai are probleme cu datul in nas la rece sau cu pornitul in doua pistoane?
*


QUOTE(B39arv @ 8 Nov 2017, 10:30)
Buna ziua. Inainte de a descrie problema am marea rugaminte sa nu comenteze decat cei care detin 0.9 tce si care s-au lovit de aceasta problema deoarece sunt disperat si nu am timp sa citesc zeci de comentarii despre alte motoare cu aceleasi sintome.
Problema o am cam de 2 luni, dimineata cand vreau sa o pornesc dau continu la automat cam de 10 ori si cand este calda daca o las 10 minute oprita dau cam de 3-4 ori la automat. Dupa ce porneste merge perfect rotund nu da socuri in accelerare brusca totul este perfect parca nimic nu sa intamplat. Nu am nici un martor aprins in bord. Am schimbat bujiile,senzorul dupa volanta si cel dupa axa cu came si nimic . Va rog daca cineva a patit la fel sa ma ajute cu un sfat. Si daca cineva stie aceasta motorizare are filtru de benzina si unde.
*


m3st_tce
QUOTE(B39arv @ 31 Oct 2017, 09:08)
Astazi 30-10-2017 am intampinat o problema majora la automobilul meu dacia logan 0.9 tce.
...
Am pus acest comentariu in speranta ca pot ajuta pe altii care au achizitionat aceasi motorizare ca mine sa nu pateasca la fel. Apropo pretul pentru distributie este de 700 lei din magazin+ 250 lei manopera la un servis de cartier. Din punctul meu de vedere este exagerat de scump pentru un amarat de lant,2 patine si un intinzator. Sper ca, am fost de folos si va urez succes.

La 100kkm, una mie lei e mult? Eu la Rapid sper sa prind 15kkm. Da, unu-cinci-mii.

QUOTE(bogdanbiciusca @ 1 Nov 2017, 19:41)
Hopa! Si Renault a uitat sa faca motoare? Tot 70000 de km?
Si tot 1500 lei? Cu tot cu manopera sau fara? Ca la Vw in reprezentanta e 1500 lei cu manopera cu tot.

Unde anume? Pentru ca schimbarea (mat. si manopera) la sevice-ul autorizat Skoda este cam 1000. De Euro.
frigider
Salutare, țin și eu minte că la 3 ani parca sun la dealer pt revizie și întreb de distribuție și cică "nu, că e pe lanț" , era o doamna cea cu care am vb.

Parca as suna iar sa întreb, mașina merge f puțin pe an dar na, știu că unele recomandări sunt la Nr de km / ani (îmbătrânește lanțul?)

Parca nu am văzut nimeni sa scrie aici la cat recomandă producătorul.
.
torquemada
La TCe / SCe distribuția e pe lanț și nu se schimbă decât daca face zgomot la frână de motor, accelerare, altfel nu.

Inițial era lifetime, apoi e dat termenul de 1000000 km sau 1000ani.
Agrig
QUOTE(torquemada @ 19 Jun 2022, 12:20)
La TCe / SCe distribuția e pe lanț și nu se schimbă decât daca face zgomot la frână de motor, accelerare, altfel nu.

Inițial era lifetime, apoi e dat termenul de 1000000 km sau 1000ani.
*



1 milion de Km mai inteleg insa 1000 de ani e cam peste puterile mele de a intelege ce a fost in capul celor care au scris asta...
radmasa.gif
alfabit
Las-o așa, probabil de la căldură unora li se umflă creierul

wacko.gif laugh.gif
torquemada
1000ani e PeNtRu ĂiA CaRe Nu ÎnȚeLeG tErMeNuL de lifetime/ pe viață radmasa.gif
frigider
QUOTE(torquemada @ 19 Jun 2022, 12:20)
La TCe / SCe distribuția e pe lanț și nu se schimbă decât daca face zgomot la frână de motor, accelerare, altfel nu.

Inițial era lifetime, apoi e dat termenul de 1000000 km sau 1000ani.
*



foarte tare.
credeam ca glumesti cu aia 1000 de ani dar am dat clic pe poza si mi s-a sters ranjetul laugh.gif
torquemada
Așa ziceam și eu, când am citit de TCe/SCe și schimbat distribuție "preventiv/că așa e bine/că așa am auzit că trebuie" dar citind tot postul am înțeles că unii habar nu au ce au cumpărat.

Postul se ia ca atare, fiind influențat și de invazia de postări identice de pe alte rețele de socializare.

Din păcate Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național
Agrig
Unii isi dau cu parerea c-ar fi motor Mercedes dat la schimb pentru 1,5DCi...
GIC
QUOTE(torquemada @ 19 Jun 2022, 17:47)
.... unii habar nu au ce au cumpărat.

*


Iar unora care au habar ce au cumparat (cazul meu TCe 150) li se explica senin de catre cel care a predat masina ca la xxxxx km si y ani trebuie schimbata cureaua de distributie. L-am intrebat daca e sigur ca distributia e pe curea si nu pe lant si s-a uitat cu mila la mine radmasa.gif .

LE - ca s-ai dau totusi o sansa, ulterior am verificat in carnetul de revizii si cred ca s-a referit la cureaua de transmisie iar tipul fiind ungur poate a confundat un pic treburile ....
einstein1984
QUOTE(Agrig @ 19 Jun 2022, 12:23)
1 milion de Km mai inteleg insa 1000 de ani e cam peste puterile mele de a intelege ce a fost in capul celor care au scris asta...
radmasa.gif
*


o fi facut de itstii lu czh, ca sa nus e blocheze algoritmul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.