nicu132003
7 Nov 2017, 15:33
De ceva timp, imi tot apare aceasta eroare pe bord si se intampla mai ales, cand este pe Benzina, la relantii.
Aveti idee, care ar putea fi cauza?
S-a mai intalnit cineva cu o astfel de problema, Daca DA, cum s-a remediat?
tatabobu
7 Nov 2017, 15:49
Pe care din cele 5 becuri aprinse il consideri eroarea de care intrebi?
nicu132003
7 Nov 2017, 16:17
cel de ABS, ESP și acel Arc " sa-i zic asa " celelalte nu sunt erori, ci unul de la frâna de mână " care e trasa " si celalalt verde " funcția ECO, care este activa "
7 Nov 2017, 17:11:
Am omis un lucru si anume, Cand se aprind cei 3 martori, se aprind Toti Odata iar cand se sting, Primi ABS si ESP-ul, dupa care acel Arc
In semnatura scrie 2016 => garantie?
nicu132003
7 Nov 2017, 18:02
Stiu ca este in Garantie, vreau sa stiu, Care ar fi problemele!
Incarcam topicul aiurea, cu Despicarea Firului in 4.
Cand merg acolo, vreau sa pun in balanta Ceea ce zic ei si Ceea ce stiu " de la voi, cei de pe forum, care poate unii sau intalnit sau nu cu astfel de probleme, si daca da, car ea fost rezolvarea !!! "
Acolo, vreau sa ii intreb mai multe, Nu sa fiu luat de GASCA
tatabobu
8 Nov 2017, 12:07
"Arcul"ala pare a fi martorul pentru sistemul de incalzire auxiliar, nu stiu daca benzinarul tau are asa ceva. Celelalte doua sunt ale sistemului de ABS-ESP. Ia vezi, bateria e incarcata suficient? Pune si tu un multimetru pe ea, vezi daca mai are macar 12.5 volti.
marksman
8 Nov 2017, 13:33
Pe benzina, la relanti, as zice probleme la sonda lambda. Parca asa era la generația 1.
nicu132003
8 Nov 2017, 17:09
pt tatabobu Chiar azi mi-a spus un mecanic, acelasi lucru ca si tine, maine, am sa verific.
torquemada
8 Nov 2017, 21:07
Ai aprinși ABS + alte defecțiuni electrice pe oranj (nu arc, spiră sau alte bazaconii)+ ESP
Schimbă mecanicul "spira" de preîncălzire diesel e în alt loc
Bateria la 1,2 16v Euro6 e de 40Ah 330CCA iar testarea o faci cu ceva care poate măsura și rezistența internă(tester dedicat de baterii), testul cu voltmetrul e degeaba
Deci acuma nici bateria nu mai putem sa o masuram fara Midtronics?
Hmmm, chiar asa rau am ajuns?
torquemada
9 Nov 2017, 08:44
nicu132003
9 Nov 2017, 09:36
pt torquemada Ce alte defecte, crezi, ca ar mai fi? Acel mecanic doar si-a dat cu pararea, Vinerea viitoare am programare la Reprezentanta iar acolo, sper sa fie Electricieni care se pricep!
Pana atunci, doresc a sti, Care ar fi factorii care au dus la aparatia acestor erori si Care ar fi solutiile exacte?
tatabobu
9 Nov 2017, 10:26
Mergi mai la un magazin care vinde baterii, unu'mai rasarit. Sau la cei care fac garantia. Sigur au un aparat de masura pentru baterii.
Torquemada: testul cu voltmetrul nu e degeaba, iti da o idee asupra capacitatii. Numai ca trebuie sa stii cam intre ce voltaje bateria este aparent buna, si sa vezi si diferenta de voltaj intre momentul in care ai ridicat capota si momentul in care pui sarcina pe electromotor.
Parerea mea e ca daca e prezenta eroarea pe bord e prezenta si in UCE.
Deci o citire de erori ar fi relevanta. S-ar putea chiar si cu un tester amarat de OBD
torquemada
10 Nov 2017, 00:33
Caz real Logan II 1,2 16v euro6 08/2016, baterie 40Ah 330CCA, deși avea 12,6v nu pornea pus testerul și obținut: Baterie varză
Battery Test
Healthy: 31% 105CCA
Charge: 95% 12.57V
Internal R= 25.93mΩ
Rated: 330 A
Si nu poate fi folosit un voltmetru in momentul pornirii masinii?
Ca arata cat cade tensiunea si se vede imediat cat e de sanatoasa bateria.
bygy007
10 Nov 2017, 11:36
la mine dupa 8 ani la pornire scade la 9,5v inca porneste , am pus un volmetru china legat la siguranta de alimentare bord este foarte util vad in permanenta ce se inimpla pe partea de incarcare , eu zic ca daca se foloseste un voltmetru simplu se poate vedea starea bateriei masurind cind invirte electromotorul , nu ar trebui sa scada sub 9v
10 Nov 2017, 11:39:QUOTE(torquemada @ 8 Nov 2017, 21:07)
....... iar testarea o faci cu ceva care poate măsura și rezistența internă(tester dedicat de baterii), testul cu voltmetrul e degeaba
daca rezistenta interna este mare scade tensiunea la borne mult la pornire
torquemada
10 Nov 2017, 16:05
Doar voltmetru nu ajută, mai ales dacă reușeșete să o pornească apoi trage de volan(are GEPDA ce trage 80A) și i se oprește din nou.
Fiecare face ce vrea pe banii lui.
Oricum dacă nu pornește din prima e bine să se renunțe, injecția de pe 1,2 16v euro5 și 6 e predispusă la virginizare dacă tensiune e prea mică - (tentative de pornire eșuate) caz în care reprezentață scrie pe mașina aia.
QUOTE(torquemada @ 10 Nov 2017, 17:05)
injecția de pe 1,2 16v euro5 și 6 e predispusă la virginizare dacă tensiune e prea mică - (tentative de pornire eșuate)
Asta nu bine deloc.
Ce naiba au facut aia de la siemens (sau cine a facut UCE injectie) daca se virginizeaza de la scaderea de tensiune?
Maine-poimanie o sa spuna ca e un feature, nu un bug. Un feature pentru service, sa ia mai multi bani dupa garantie...
user123
10 Nov 2017, 21:51
Nu ziceai tu pe undeva ca se fac "estimari" si ca atunci cand cererea estimata nu se intalneste cu oferta, atunci nu se face produsul?
Deci daca s-a facut asa, inseamna ca asta e "cererea"....
Si eu ziceam ca li se da romanilor ce cer.....
cred ca poti sa faci jdemii de estimari tot nu o sa-ti iasa ca oamenii vor un produs care se strica cand pica curentul, fie masina, fie tv, fie electrocasnic, fie bec fie etc.
user123
10 Nov 2017, 22:17
Da, multumesc ca ai ajuns la rationamentul meu
Pe topicul celalalt cand ziceam de optiuni, tu imi ziceai de estimari
Exact la ce ai scris mai sus ma refeream
Da, asa e, ai dreptate, nu e nicio diferenta intre estimare pentru o masina sport, care e piata ei si cine vrea sa o cumpere si estimarea pentru produse care nu pot fi folosite in scopul pentru care au fost produse si pentru care piata din start e zero, nici macar nu exista piata.
Daca asta e echivalarea, da, am ajuns la concluzia ta.
user123
10 Nov 2017, 22:35
Eu ma refeream la calitate, masina sport era doar un exemplu
Altii vror calitate, cum de ex vreau eu o masina sport
LE:
Reformulez : altii vror calitate, cum am eu o masina sport
Una e sa vrei calitate si sa fii dispus sa dai un pret pe ea (segment de piata specific) si alta e sa vrei un produs care nu poate fi folosit fix in scopul pentru care e produs (aparat electric care se strica daca nu are curent, cand probabilitatea de cadere de curent intra la siguranta nu la probabilitati).
La prima vei gasi un segment pt care, daca e suficient de mare, poti face produsul, la a doua nu vei gasi pe nimeni, ca nimeni nu vrea un produs pe care sa nu-l poata folosi, indiferent de pret. Poate doar daca i se da gratis sau la un pret mai mic decat poate obtine pe el la fiare vechi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.