Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Demontare ceas km Berlina cu bord CN
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mtode
Imi poate spune cineva cum pot demonta ceasul de km la berlina cu bord CN?....se poate si fara sa dai tot bordul jos?

La mine e blocat km general si cel partial merge intermitent..credeti ca se poate repara ca nu prea sunt dispus sa dau 1800000 pe unul nou care sa ma tina 2-3 luni....ca acum 4 ani l-am mai schimbat o data (la o alta masina...noua :) ) si m-a tinut 2 luni dupa care s-a blocat km partial...dar atunci a costat 160.000 !!!!!



E nasol tare fara km dar nu cred ca se merita sa dau bordul jos!!!!



Idei? Sfaturi?



10x

Marius
Ov
bordu' jos (si pt asta tb sa dai si parbrizul jos daca nu stiai ...) asa ca lasa-l
paulp
Marius, daca ajungi la Nea Sandu, vezi poate reuseste el sa-ti demonteze doar partea cu ceasurile :wink: .
ADY
TREBUIE SA DAI DOAR PANOUL DE BORD CU CEASURI . NU MA INREBA CUM CA NU STIU TOT CE STIU ESTE CA NU TREBUIE SA DAI BORDU JOS .

AM AVUT O BERLINA DIN 1996 CARE NU IMI MAI INDICA KM PARCURSI CU BORD CN SI NU AM DAT BORDUL JOS

BAFTA
Cabera
NU SE DA PARBRIZU JOS.... ca sa ajungi la ceasuri se demonteaza rama care este la bord prinsa in 2 suruburi jos la scrumiera si 2 la dopurile alea mici de la ceasuri , se scot butoanele si butonasele care sunt pe acolo- temporizator - reglaj faruri(are si suruburi) - aeroterma - climatizare , se scoate carcasa de sub volan - si partea de sus pt a putea scoata mai usor ceasurile si dupa ce se desface cablul de kilometraj si mufele din spatele ceasurilor se desfac cele 2 cleme laterale cu care sunt prinse.
marius-gabriel
Exact!

Nu mai pune-ti botul la toti puturosii...care se duc la meseriasi si aia ca sa le ia manopera mai mult le dau si parbrizul jos si scot bordul

Se da doar rama.

Se scot ceasurile,se desfac si iti scoti frumos vitezometrul
mtode
M-am dumirit tongue.gif



Ieri am fugit pe lumina de la munci si mi-am "bagat nasul" ca aveam probleme cu faza scurta (pana la urma era de la sigurante care se oxidasera datorita temperaturii scazute). Am incercat sa desfac rama de la bord si cred ca va merge ... pe langa cele 4 suruburi enumerate de Cabera cred ca mai trebuie sa desfaci inca 2 in care e prins dispozitivul de reglare a climatizarii (caldura + dirijarea aerului)

Dar o las pe la primavara ca e prea frrrrrriiiigggg.



Marius
marius-gabriel
Marius totalizatorul se poate repara.

Cel ma probabil este un pinion din plastic care nu exista ca piesa de schimb in magazine si se poate procura de la un ceas mai vechi.Merge luat si de la vitezometrul de 1300!
mtode
Multumesc de sfat!

Pai mai am unul pe care l-am schimbat acum vreo 3 ani pe alta masina

Si sper ca din 2 fac macar unul bun icon_mrgreen.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.