Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme relanti logan 0.9tce 2017
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Jilaveanu_marius
Salut,am si eu o problema cu loganul meu 0.9 tce din 2017..Cand se incalzeste motorul oscileaza foarte tare relantiul urca la 1000 de turatii si scade pana la 400 si iar urca si iar coboara.Precizez ca atunci cand afara este temperatura scazuta(sub 10 grade) nu sesizez socul deoarece acul sta la 900 de ture.Am fost la dacia si mi au verificat cu diagnoza, neavand erori.Au decis sa mi schimbe clapeta iar dupa ce au schimbat o masina face identic cum facea.Am fost iar la dacia si ei nu stiu ce are.Masina este Prestige 0.9tce cu easy-r
klaus
Ai garantie, masina e neconforma, in lipsa capacitatii retelei de service de a o aduce in parametrii normali de functionare poti cere schimbarea produsului.
S-ar putea ca Dacia sa se miste mai dinamic cu reparatul la o astfel de cerere...
YRX
Bai, a intrat necuratu' in relanti-ul lui zero noua.
E al treilea topic despre oscilatia relanti-ului.
Ori a gresit Dacia lotul de piese ori e mana lu' Vw biggrin.gif
IRONICK
Tot este mai bine. La 1.2tce ramai fara ulei in motor.
Agrig
Asta`i cind pe un autoturism se pun motoare de ascutitoare!
Bicicleta galbena
QUOTE(IRONICK @ 20 Nov 2017, 17:10)
La 1.2tce ramai fara ulei in motor.
*


De curiozitate, n-au pus si ei un senzor de nivel ulei?





user123

Voi mai vreti si senzor de ulei? Altii ( BMW) nu mai au nici joja pt ulei.....



Asta e cea mai mare idiotenie pe care un producator auto poate sa o faca - sa elimine joja de ulei.....toate in baza unor senzori tampiti care pot da foarte usor info eronate ( vezi cazurile cu uleiuri fara Molibden folosite in BMW si care dadeau eroare la intervalul de schimb....)


Daca renault a inceput sa manance "ulei", e pe drumul cel bun......in cativa ani ajunge din urma constructorii germani ( unii constructori ca sa nu se irite spiritele)
einstein1984
cate femei stii care stiu sa foloseasca o joja??
torquemada
Ok TCe 2017 Easy-R, adică L52ph2 Prestige Easy-R fabricație luna/2017?

Fluctuație ralanti la:
-prima pornire
-permanent cu motor rece
-mers în 2 cilindri



Ambele TCe-uri au senzor nivel ulei, însă la Dacia nu este cablat și nici nu are cine să-l interogheze - funcție lipsă
IRONICK
+ cutia Easy-R, care trebuia sa fie mult mai fiabila ca o cutie automata cu convertizor, etc. este o alta minunatie Dacia. Trepidatii, ambreiaje schimbate, ...
torquemada
Ușurel care Easy-R JS3 sau TS4?

Pproblemele sunt specifice și punctuale la JS3. TS4 nu moștenește nimic de la TL4, eventual materialul prost al discului de ambreiaj(trepidații la rece sau cald) - dar asta e problemă cunoscută pe toate JR5-urile, ambreiajul fiind comun pe mai toate k9k-urile inclusiv megane4 și kadjar

La JS3 veriga slabă e actuatorul de ambreiaj + comanda pe cablu
IRONICK
Ambele-s petarde. JS3 este JH3, o cutie acceptabila, dar un ambreiaj catastrofa. Acceptabila pana incepe trenul fix sa aibe joc. Si apare zgomotul de diesel la ralantiu.
torquemada
Alte noutăți ?

IRONICK
Ce vrea sa insemne postul asta?
robbie_ro
"Atentie la data postarii!"
torquemada
Ai scris JS3 e JH3, asta știam încă din 2014, în 2015 am făcut threadul respectiv - se vede și din poză smile.gif
IRONICK
Foarte bine ca stiai up.gif , dar nu asta era important.

Eu voiam sa atrag atentia de altceva, o cutie (sau mai multe) transformata din MT in AT merge la fel de prost, sau chiar mai rau. O cutie care trebuia sa fie mult mai fiabla ca orice alta automata cu convertizor si nu doar una mai ieftina pentru producator.
YRX
Da-le incolo de cutii.... mad.gif
Io sunt curios de relantiu....
user123
QUOTE(einstein1984 @ 21 Nov 2017, 08:42)
cate femei stii care stiu sa foloseasca o joja??
*




Tu stii vreuna care isi schimba singura uleiul sau il verifica?

Sau reformulez : tu stii vreuna care sa ridice capota la motor?



Jojele sunt pt cei care se preocupa si pt profesionisti......este un neajuns si o prostie din partea producatorului sa renunte la asa ceva, furnizeaza ff multe info...


@yrx : lasa relantiul ca nu mergi tot timpul la relanti tongue.gif...

Sa porneasca si sa mearga.....


Frumoase randuri scrieti toti pe aici.....mers in 2 cilindrii ( progres mare, de la mers in 3 am ajuns la 2...in viitor ajungem la 1 sau nu mai merge deloc).....probleme la cutie fie ea automata sau easy sau pi@$i sau ce mai vreti voi....

Si ce-mi mai sar unii in cap cand comentam despre pretentiile romanilor....

flavyus1987
Dar la VW care dezactiveaza injectia pe cil 2 si 3 cum se spune?ca merge in 1 cilindru.?
einstein1984
user123, pai daca joja nu e folosita d emarea majoritate a clientilor, de ce sa-i pui sa o plateasca?
user123

Ohoo...anticipam raspunsul

Pe acelasi mod de gandire de ce nu ar scoate si afisarea temp antigel? Ca tot nu foloseste....

Ce naiba .....un cilindru l-au scos......asa e, ce mai conteaza o joja acolo.....uleiul nu se schimba, se completeaza !


Da, e cea mai buna strategie ! smile.gif)))
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 22 Nov 2017, 08:48)
user123, pai daca joja nu e folosita d emarea majoritate a clientilor, de ce sa-i pui sa o plateasca?
*

De acord, dar Renault elimina joja si tot te pune sa o platesti.
QUOTE(user123 @ 22 Nov 2017, 10:06)
ce mai conteaza o joja acolo.....uleiul nu se schimba, se completeaza !
*
Bine, tu esti fan uleiuri. biggrin.gif
user123

Asa o fi, dar la Dacia nu ai cum sa nu fii altfel pt ca il folosesti peste tot - inclusiv caroserie ca sa nu rugineasca smile.gif))


Deci ziceti voi ca motoarele TCE au inceput sa se dea la ulei......cam cat in 5000km aprox? Sa fac o comparatie....

Si nu fiti carcotasi la transmisie ca acolo -inca- nu pierd ulei...
dorindumitru
QUOTE(user123 @ 22 Nov 2017, 11:06)
Ce naiba .....un cilindru l-au scos.........uleiul nu se schimba, se completeaza !
Da, e cea mai buna strategie ! smile.gif)))
*



Gandeste-te, mai ales, la economia ce o face consumatorul pe inelul de cupru de la baia de ulei... radmasa.gif Asta inseamna sa fii "client oriented". radmasa.gif
einstein1984
QUOTE(IRONICK @ 21 Nov 2017, 11:19)
+ cutia Easy-R, care trebuia sa fie mult mai fiabila ca o cutie automata cu convertizor, etc. este o alta minunatie Dacia. Trepidatii, ambreiaje schimbate, ...
*


Cine ti-a zis tampenia asta? Un convertizor nu se uzeaza ca ambreiajul, un tren planetar e mai robust cu mult decat un angrenaj cu axe fixe (numar de dinti in contact mai mare), un ambreiaj multidisc e mai robust ca un sincron. Din 98 are renault robotizate pe baza de JH3, JR5, JH1 si au fost ok, acum s-a simplificat actionarea cu electrica in loc de electrohidraulica. Robotizata e mai ieftina decat o automata clasica si mai usoara.

QUOTE(user123 @ 22 Nov 2017, 12:06)
Ohoo...anticipam raspunsul

Pe acelasi mod de gandire de ce nu ar scoate si afisarea temp antigel? Ca tot nu  foloseste....


*


Condu si tu un X52, o sa constati ca s-a scos.... Asa cum s-a scos afisarea tensiunii bateriei, a presiunii de ulei, a temperaturii esapamentului etc
torquemada
Unii nu au aflat nici după 5 ani de la lansare că temperatura motorului nu există (încă) pe TdB la X52, deși apare deja în manual - să iasă HJD-ul și vine și noua versiune de soft la TdB pe X52
sobolan
nu am condus multe masini dar loganul meu a fost prima mea masina fara indicator de temperatura apa,o mare-mare tampenie cretina si idioata.....tocmai apa ?
torquemada
Pentru că mulți idioți(oameni cu idei) s-au plâns de 2-4-2 pavele la X90, deci scoatem indicatorul eliminăm problema
BLUE R 19
QUOTE(torquemada @ 23 Nov 2017, 19:03)
Pentru că mulți idioți(oameni cu idei) s-au plâns de 2-4-2 pavele la X90, deci scoatem indicatorul eliminăm problema
*



Puteau sa-i puna o limba atunci, daca nu sunt in stare sa realizeze un dislpay cu evolutie liniara.
Noroc ca se poate monta un ceas suplimentar de la 1310, ca sa fie si bordul ala util la ceva...see pierde garantia, dar macar ai masina

Si ...s-au mai vazut masini fara indicator de apa, nu am avut nici la 1300, nici la Oltcit icon_mrgreen.gif
Agrig
QUOTE(BLUE R 19 @ 23 Nov 2017, 18:27)
nici la Oltcit


Nici eu n`am avut la Oltcit, oare penru ca era RM??
radmasa.gif
IRONICK
QUOTE(torquemada @ 23 Nov 2017, 17:03)
Pentru că mulți idioți(oameni cu idei) s-au plâns de 2-4-2 pavele la X90, deci scoatem indicatorul eliminăm problema
*
A fost tipic Dacia. Nu au reparat defectul, dar au eliminat indicatorul. Instalatie electrica subdimensionata, senzori la care creste abatarea in timp, termostat care incepe sa deschida mai devreme.
user123
QUOTE(torquemada @ 23 Nov 2017, 18:03)
Pentru că mulți idioți(oameni cu idei) s-au plâns de 2-4-2 pavele la X90, deci scoatem indicatorul eliminăm problema
*




Si daca unii se plang ca rugineste prea repede caroseria......ce scoatem? smile.gif))))
Agrig
Ochii? sad.gif
marksman
Nu mai retin ce troaca inchiriata am avut, dar avea doua leduri la indicatorul de apa: unul albastru care se stingea cand motorul atingea temperatura de regim, si unul rosu care se aprindea cand temperatura crestea peste normal.
sobolan
QUOTE(torquemada @ 23 Nov 2017, 19:03)
Pentru că mulți idioți(oameni cu idei) s-au plâns de 2-4-2 pavele la X90, deci scoatem indicatorul eliminăm problema
*



asa au facut prin 2007 si cu CI ,l-au eliminat,tot de aia.....da' acuma tocmai apa,da-ma dracului d-aci daca gresesc dar apa nu trebuia eliminata din bord,o sa se aprinda naibii becul cand e prea tarziu fara sa ai habar ca ceva nasol se intampla intre timp,un rahat de termostat te poate face de-o chiuloasa.......asta e.....se poate pune ceas aditional dar se pierde garantia.....

QUOTE(BLUE R 19 @ 23 Nov 2017, 19:27)
Si ...s-au mai vazut masini fara indicator de apa, nu am avut nici la 1300, nici la Oltcit icon_mrgreen.gif
*



oltcit si 1300 nu-s masini,au fost.....in 2017 dai 14oooE pe o masina care n-are un ceas amarat de apa....probabil ca s-au gandit ca termostatul nu se strica deloc,o fi garantat pe viata.....chiar si asa is multumit de ea,decat un rahat sh facut din bucati mai bine o dacie dar noua up.gif
Adrian Frigo
QUOTE(Agrig @ 23 Nov 2017, 18:44)
...oare penru ca era RM??
radmasa.gif

Rebut Mare.Initialele spun totul! tongue.gif
einstein1984
Dupa voltmetru nu plange nimeni?
Agrig
QUOTE(Adrian Frigo @ 24 Nov 2017, 00:47)
Rebut Mare.Initialele spun totul! tongue.gif
*



Atunci bine ca n`am avut RT!
Rebut Total...
zfmflorin
QUOTE(einstein1984 @ 24 Nov 2017, 08:35)
Dupa voltmetru nu plange nimeni?
*



cu asta am rezolvat-o...
sobolan
la o masina cu SS voltajul e inutil ,mie imi da voltajul pe detectorul de radar,variaza ca dracu' uneori....cu apa trebuie sa fac ceva dry.gif dry.gif
Adrian Frigo
QUOTE(zfmflorin @ 25 Nov 2017, 12:36)
cu asta am rezolvat-o...
*


De unde si cat? wub.gif Multam fain!
dorindumitru
Pute OLXu de voltmetre. La fel si pieseauto.ro
Doar ca trebuie sa tragi circuit de la baterie. Mai e variata sa pui incarcator USB (cu voltmetru) la priza de 12V din interior, dar ai eroare vreo 0,3-0,5 V.
zfmflorin
QUOTE(Adrian Frigo @ 26 Nov 2017, 09:13)
De unde si cat? wub.gif Multam fain!
*



m-am inspirat de aici (fara pauze):
http://www.tutorialel o g a n.ro/2017/06/montat-voltmetru.html

am luat asa ceva de aici si l-am legat pe direct:
https://www.aliexpress.com/item/Car-Motorcy...mStoreLevelAB=4

pt tata si socru le-am luat asta:
https://www.aliexpress.com/item/V1NF-Hot-Sa...mStoreLevelAB=4
alexzwart
Si totusi intrebarea de la inceputul topicului nu a primit niciun raspuns.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.