@maho & marksman
Epavele din pozele de mai sus sunt doar un exemplu ca "
nu ne vindem tara, o distrugem noi".
Cat despre conservarea patrimoniului industirial, din pacate, nu prea se pune problema in RO.
Exista si unele mici exceptii, insa astea doar confirma regula.
@einstein1984
Poate prin zona Baraganului se aduna odata zapada suficient de mare incat sa fie nevoie de o freaza.
Oricum, acum rugineste acolo indiferent cat de mare este zapada.
--------------------------------------------------------------------------
Duminica, 22.10.2017 - Partea a VII-a
Movila - Fetesti
36 km
Referitor la plugul de zapada din pozele de mai sus, din informatiile pe care le-am gasit pana acum rezulta ca a fost construit de firma americana Cooke Locomotive and Machine Works din New Jersey si livrat catre CFR in anul 1897 [am scris bine cifrele].
Se pare ca a fost cel mai longeviv utlilaj utilizat de CFR, cu peste 92 de ani de activitate, pentru ca ultima revizie i s-a facut in anul 1989.
Informatiile de mai sus le-am gasit in mai multe topicuri de pe forumul
https://forum.lokomotiv.ro/index.phpLocomotiva care se vede in pozele de mai sus ar fi 50735.
Daca informatiile nu sunt exacte, imi cer scuze anticipat.
Revenind la Fetesti, la locomotive am mers pe langa bicicleta, insa pe jos era plin de coltii babei. Se vad mai bine in poza de mai jos.
[attachmentid=1628076560]
Rezultatul: pene la ambele roti, cu intepaturi multiple, noroc ca aveam doua camere la mine.
Gard facut din traverse de cale ferata.
[attachmentid=1628076561] [attachmentid=1628076562]
Monumentul MIG-ului 21 din Fetesti.
[attachmentid=1628076563] [attachmentid=1628076564]
Inapoi in Bucuresti [Obor] m-am intors cu un tren Regio, pentru ca acest tren nu era luat cu asalt de catre studentii care merg moca gratiei pomenii oferite de guvernul comunist.
A fost interesanta calatoria de aproape 3 ore cu trenul Regio. Multi calatori se cunosteau intre ei iar nasul parea ca ii cunoaste pe toti.
Cel mai tare a fost ca peronul garii Bucuresti Obor [nu cel din cladirea garii], oricat ar parea de ciudat, era plin de coltii babei, asa ca m-am ales cu un nou set de pene la ambele roti, tot mergand pe langa bicicleta.
Fiind vorba de o gramda de intepaturi, nu se punea problema de petice, camere de rezerva nu mai aveam [le-am folosit la Fetesti cu cateva ore mai devreme] asa ca de la gara Obor pana acasa am impins bicicleta cu ambele roti pe janta.
Partea buna a fost ca stau relativ aproape de gara Obor. Partea proasta a fost ca impinsul bicicletei cu ambele roti pe pana presupune ceva efort si nu este prea placut.
Daca mai are vreo relevanta, cele 4 camere le-am aruncat pentru ca erau ciuruite, cel putin 5 gauri per bucata.
Cam asta a fost.
Daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.