Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ford Mondeo Mk.3
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Aleex
Salutare!

Este vorba de un Ford Mondeo Mk3 din 2005, 2.0 TDCi, 115hp, cu strictul necesar de dotari: 4 geamuri electrice, clima, parbriz incalzit, oglinzi electrice, incalzite si rabatabile electric, senzori de ploaie, de lumini, spalatoare faruri si alte dotari care nu imi vin acum in minte.
Sa incep cu inceputul, este la mine din octombrie 2015, de la 216k km (cunosteam masina, a fost a unui prieten bun, ce o detinea din ianuarie 2009 si 90k km, lucru care a avut un cuvant de spus la momentul achizitionarii, eu nefiind incantat de modelul acesta, deci a contribuit si istoricul cunoscut la cumpararea atelajului).

In momentul de fata are 289k km, facuti 90% extraurban, este la mine de 73k km, rulaj in care am schimbat in mare parte consumabile pe care o sa le enumar mai tarziu.

In ciuda faptului ca injectia Delphi de pe motoarele astea e considerata pacatoasa, nu am intervenit nici eu, nici fostul proprietar la sistemul de injectie, acum nu stiu daca a fost noroc sau faptul ca 90% din alimentari s-au facut cu motorina MaxxMotion de la OMV, restul de 10% facandu-se cu Efix 55 sau 51. (mai nou, am fost sfatuit sa folosesc sortimentul neaditivat deoarece am inteles ca motorina aditivata ar dauna motoarelor euro 3 (dpdv al pompei de injectie)).

Ambreiajul este cel original, nu da semne de oboseala, dar cine stie ce surprize imi rezerva pe viitor.

Pun niste poze si o sa revin cu alte detalii despre ce i-am facut masinii de cand e la mine.
argon
Nu e risipa la 2 litri puterea aia de 1.5? Se putea mai rau, avea PSA un motor turbo de 2 litri și 90 de cai.
AndreiMR
VW vindea pana acum cateva luni 2.0 TDI de-tunat la 110 cp...s-ar putea sa mai fie inca pe anumite modele. Iar hdi-ul de 90 de cai, din anii 90, e un motor absolut indestructibil, si la fel...e o treapta inferioara, putea si mai mult. 1.9 TDI de 90 de cai era din aceeasi perioada, care era diferenta? Chiar n-are mare relevanta chestia asta, pe vremea aia nu era obsesia de a stoarce peste 100 cp/l din orice motor...

Bicicleta galbena
Cel mai frumos Mondeo. wub.gif
Apoi, Mk5.

E berlina cu hayon? (vad stergatorul)
Sa te bucuri de ea! smile.gif







Aleex
Multumesc!
Este varianta "hatchback" smile.gif) deci un fel de berlina cu haion.

Intr-adevar motorul nu prea este in acord cu vremurile actuale privind raportul cilindree/putere, dar cum a zis si AndreiMR, vremurile-s de vina.
Risipa sau nu, este mai "elastic" fata de 1.5DCi-ul de pe Laguna 3 (mai mult ca sigur datorita cuplului) si similar cu 1.9Dci-ul de 120 de cai de pe L II. (am avut ocazia sa fac ceva km cu ambele).

Am dat comanda de 4 x Nokian WR D4 si tin sa le multumesc pe aceasta cale colegilor care mi-au dat un sfat/parere asupra alegerii lor pe topicul dedicat. Sper sa se comporte similar, macar, cu UltraGrip-urile care au ajuns la limita de uzura.
aLecsunder
Eh, altii mai bat si campii. Laguna mea din perioada aia avea 120cp pe 1.9.
Aleex
Am zis ca o sa revin cu "d'ale" jurnalului.

Cand am luat-o, am luat-o cu kitul(urile, are doua curele de accesorii, una la pompa de apa/servodirectie si una la alternator + compresor)de accesorii, de fabrica, neumblat, bineinteles ca totul era foarte uzat, o rola facea putina galagie, etc.
Am mers putin cu ele asa si le-am schimbat la 224k. Am optat pentru curele Gates si role INA( inclusiv rolele intinzatoare) + fulia de la arbore Contitech.
Inainte de schimbul curelelor m-a lasat bateria, pe 2 ianuarie 2016, era cea originala din 2005, am cumparat o baterie Bosch, cu specificatii similare, care merge si acum bine-merci.(am optat pentru Bosch datorita experientelor placute de pe sora mai mica).
Nu imi mergeau luminile de marsarier, s-a schimbat sonda de marsarier.

Am dat ceasurile de bord jos pentru ca era ars becul de la jurnalier/km actuali, asadar am schimbat toate becurile.
In mai 2016, la 231k am schimbat toate consumabilele ce au tinut de sistemul de franare: discuri fata/spate, placute fata/spate, lichid de frana si cablurile de la frana de mana (in prima iarna petrecuta impreuna a avut prostul obicei sa se blocheze), totul pe ATE.
In rest s-au facut reviziile periodice (toate pana in 15k, toate filtrele schimbate, inclusiv cel de motorina). Ceea ce ma bucura din punctul asta de vedere este faptul ca nu am fost nevoit sa completez cu ulei de la schimb la schimb, pierderile fiind minime (am un simering "uzat" la arborele cotit, pe care il am in plan la o eventuala interventie la ambreiaj).
Am incercat sa ii fac retrofit la computerul de bord si la cruise control, echiparea mea avand precablare, insa nu am ajuns la cineva cu un IDS pentru a le activa. Pentru computerul de bord a fost nevoie doar de maneta de semnalizare cu buton INFO, iar pentru cruise control a fost nevoie de switchurile de la pedale si airbag-ul cu comenzi pentru cruise control.
Dupa interventiile de mai sus, nu a mai urmat nimic interesant (pe anul 2016) in afara de revizii, a facut kilometri si cam atat.

Va urma...
Aleex
Anul 2017 a fost ceva mai costisitor:
In mai mi-a picat alternatorul si am fost nevoit sa il reconditionez (am schimbat tot ce se putea schimba in el) si desi aveam posibilitatea sa cumpar piesele fabricate de Visteon (cei care au fabricat alternatorul, trebuia sa astept vreo doua saptamani), din incapatanare si dorinta de a scapa cat mai repede am folosit Mobiletron si cred ca releul de incarcare e responsabil pentru o pornire mai ciudata (nu greoaie, dar motorul parca porneste altfel de atunci, suspectez ca "fura" mai mult curent pana se stabilizeaza tensiunea de incarcare).
O sa dau comanda de piesele mai sus mentionate, just in case.
In vara am schimbat compresorul de A/C, deoarece la cel vechi se blocase ambreiajul(??) fuliei si nu am vrut sa ma complic cu carpeli (si acum imi sta pe creier optiunea pentru alternator).
Am schimbat placutele de frana de pe fata, tot cu ATE, dupa 1 an si 2 luni( si 46k km), acum necesita schimbate cele de pe spate care au 60k, voi vedea in zilele ce urmeaza, voi opta tot pentru ATE daca nu vine altcineva cu alte recomandari.
Odata cu schimbarea placutelor, am schimbat si rulmentul de pe dreapta fata, am folosit unul SKF.
In rest revizii, km si motorina.

Acum o saptamana mi-au venit si Nokian-urile comandate, pana acum ma declar multumit, sper sa nu am probleme cu bucatile de material care sar din ele, in principiu am inteles ca a fost vorba de un lot prost, deci momentan sunt in grafic.

Si daca tot am dat jos GY-urile de vara, cumparate in martie, am observat ca sunt aproape de limita de uzura dupa 30-35k km, am fost multumit pana am observat ca sar bucati de material din ele. Sper ca pana la primavara sa achizitionez jantele pe 18 de Mondeo Mk3 ST si implicit niste cauciucuri adecvate.
Pe Megane am din august 2015 aceleasi cauciucuri si nu am intampinat probleme, iar uzura mi se pare ca nu este la fel de accentuata desi rulajul este cam tot pe acolo.
daniellu
Si eu am "Un Ford", berlina motor HJBB.
Apropos de injectia Delphi sa stii ca incerc sa ma feresc de necazuri cu ulei de amestec in motorina.
Cei 115 cp par mai multi fiind diesel si avand cuplul de 280 NM. Cobor de pe Laguna 1 2.0i 139cp si pot face diferenta obiectiv.
Aleex
Multumesc pentru sfat! Scuze de intarziere, dar nu am vrut sa dau up inutil jurnalului.

Revizia bate la usa (ultima am facut-o la inceputul lui octombrie si deja s-au facut 14k km sad.gif) si totodata schimbul placutelor pe spate (m-au tinut 63k km, o fi bine, o fi rau?), probabil cam in doua saptamani le voi pune la punct pe ambele.

Pana acum am mers pe filtre OEM si/sau Mann in afara de cel de motorina unde vede numai Delphi.
Exista vreun motiv real pentru care sa trec la Knecht, Mahle sau altceva?

Ca veni vorba de placute..imi poate recomanda cineva altceva? Am mers pe ATE pana acum (discurile tot ATE sunt), insa daca e loc de mai bine, de ce nu?
Masina merge preponderent extraurban, dar destul de sportiv in limitele drumurilor/motorizarii.

Momentan masina este la vopsit (bara spate mai exact) din cauza unui tip care a lovit si a fugit, politia si-a facut datoria in principiu, s-a rezolvat pe RCA.

Am ales sa o fac la Apan in orasul natal pentru ca am fost multumit de cei de la caroserie de acolo, am vopsit cateva elemente la Megane in trecut si au iesit super ok.

296400 and counting biggrin.gif
CT-05-DGP
Stiu un mondeo ca al tau care are peste 600k km...si merge....
daniellu
Multi km fara probleme iti doresc!
Filtrul de aer si ulei i-am pus Ford, pretul mic sau diferenta de pret fata de prestigioase alte marci nu m-au convins iar filtrul de carburant Delphi ptr. ca ma cam inspaimanta problemele cu injectoarele la modelul acesta. Am avut toate reviziile facute la reprezentata pana a o achizitiona eu si filtrul carburant gasit pe masina a fost Bosch (branduit bineinteles Ford). Uleiul pe care l-am folosit : Mobil FE 5W-30 pe care o sa-l schimb la 10.000 sau un an.
Apropos de frane, pana la Doblo credeam ca Fordul le are pe cele mai slabe. Efortul la pedala mi se pare foarte mare iar servodirectia cam greoaie. Am avut cateva Renault pana acum, directie servo normala, electrica sau servoasistata (Laguna). Incomparabil frane sau servo Renault cu Ford.
Se incalzeste greu (la grade cu minus in fata), merg 7-8 km prin oras pana sa ajunga apa la 90 de grade. Din fericire caldura da fara sa miste acul in bord. Consumul este ok, la mers regulamentar 5,1/100 km, pe ultima mie de km am 5,8. Nemenajata, dar preponderent mers la drum intins.
Vara,cu AC si lumini aprinse am niscaiva zgomote la fulia la motor. Si acum iarna ca bateria e cam descarcata sau cam pe duca se aude ceva pe acolo. Mi-am luat o fulie cu ambreiaj ptr. alternator (Magneti Marelli) si o fulie motor (pe Febi), astepta amandoua cuminti in portbagaj venirea caldurii.
Parca-i jurnalul masinii mele, atatea am prezentat, scuze.




Aleex
Nu e nicio problema.
Multumesc de urare, asemenea!

Am observat si eu diferenta fata de Megane, chiar daca nu sunt aceeasi clasa. Nu as putea spune ca sunt mai slabe franele, insa dozajul pedalei difera de la cer la pamant. Servodirectia electrica de pe Megane iti da impresia ca e de jucarie fata de Mondeo smile.gif) .

Iarna asta incepuse sa imi faca figuri unul din termostate, in frana de motor scadea drastic temperatura apei si totodata urca foarte greu chiar si in sarcina. Am cumparat ambele termostate OEM (cel de pe pompa de apa se gaseste doar OEM) si acum a revenit totul la normal, motorul se incalzeste acceptabil ca timp.

Daca schimbi fulia de la arbore stai cu ochii pe mecanic si insista sa foloseasca cheie dinamometrica pentru a nu avea surprize pe viitor. E recomandat sa se cumpere si suruburi noi. Totodata ar fi indicat sa inspectezi si alternatorul daca tot va fi dat jos (se da jos cu ceva batai de cap datorita spatiului si ar fi pacat sa apara surprize pe viitor).

QUOTE(CT-05-DGP @ 22 Feb 2018, 21:27)
Stiu un mondeo ca al tau care are peste 600k km...si merge....
*




Wow! Sper sa nu ajunga masina acolo la mine, chiar sunt curios ce a presupus rulajul asta dpdv al intretinerii.
cj98czh
Sa te poarte sanatos ... cumnantul meu si-a tras una din asta ca sa aiba cu ce se juca ... dar este un Mondeo ST220 ...
daniellu
@aleex: suruburile alea de la fulie : 20 lei/buc+transport+ramburs. Te ajung 100 de lei. Cand dai 100 de lei pe 3 suroabe mormai marunt din buze, nu ?
Bineinteles ca voi inspecta alternatorul, trebuie sa-i pun fulia cu ambreiaj, se da jos, pacat sa nu verific periile si rulmentii.
La mine intra ciudat in prima treapta de pe loc, parca mai greu, restul vitezelor sunt ok. Usor parca se impiedica. La tine cum intra ?
Si pompa de servo face span, lichidul servo nu mai este rosu, e negru. Culmea ca am o pierdere minora de la pompa de servo (picaturi pe electromotor ) si pe acolo curge lichid rosu. Sunt cateva picaturi, in 7 luni nu a trebuit completat, a scazut nici 2 mm nivelul in vas. Apropos de lichidul de servo am incercat sa-l schimb, am scos un litru si am pus un litru. Special norma 195-A ptr. Ford dar pe Febi. Luam 2 litri si schimbam tot dar un catalog mincinos zicea ca intra 1.2 litri cu totul.
O usoara alta nemultumire este motorul ce pare oarecum zgomotos, indiferent de turatie. Nu-s un dizelist convins, dieselurile de generatie noua sunt diferite de cele mai vechi, la Ford parca aud injectoarele rontaind. Cand vad consumul zic: hai ca pot trece peste asta. Cand aud la altii sau citesc de injectoare, ambreiaj si volanta cu masa dubla zic ca trebuia sa-mi iau un benzinar. 2 litri aspirat normal. Una peste alta imi place Fordul.
Eu sunt un tip pretentios. Daca altii spun ca au masina tun eu n-am fost multumit de masini nici cand au fost noi , si au vost vreo cateva. Nu exista masina perfecta decat de la 40000 euro in sus, noua.

@cj98czh : ST 220 = jucarie. Acu' sa aiba pe unde sa se dea cu ea. E cu volan pe partea corecta ?
Aleex
La fel intra si la mine in viteza 1...mai am un prieten tot cu un mk3 dar in 5 trepte si se intampla fix acelasi lucru, iar el are ambreiajul la prima tinerete. Din ce am inteles e boala lor sau sunt probleme la selector...se afla sub filtrul de aer, daca e capacul umed exista posibilitatea sa fie si acolo ceva probleme.

Am fost multumit de ea, in 80k km si 2 ani am schimbat cam tot ce am enumerat in topic, iar pentru .
mine e ok avand in vedere varsta, rulajul si fiabilitatea renumita.
Lichidul de servo a fost schimbat cu 2 ani jumatate in urma cand era la fostul proprietar, cred ca am si eu pilitura de care vorbesti. Chiar m-ai facut curios.
La mine s-a schimbat foarte mult sunetul motorului cand am schimbat kiturile de accesorii si fulia de la arbore, a fost diferenta maaaare.

Ca si consum sunt multumit, tine cu "studentia" mea. Pe spritmonitor am o medie de 6.39 cu alimentari numai de la plin la plin pe 28k km din cei 80k.

Cat despre ST, toata stima, destul de rara pe la noi, mai ales intr-o stare ok.
VladSoare
Poate cea mai frumoasă generație de Mondeo. Mi-a plăcut enorm la vremea ei. Și azi mai întorc capul cînd văd una în stare bună. wub.gif
Aleex
Nu se compara cu actuala generatie rolleyes.gif prietenul de care aminteam mai sus cu aceleasi "probleme" la cutie are si un Mk5 (2.0 TDCi 180hp, powershift) luat de nou, foarte faina mi se pare masina.
Ca idee, am mers Galati-Predeal unul dupa altul, acelasi stil de mers (eu eram cel cu statia blush.gif ). El consum de 6.7, eu 7, desi e o diferenta infima, se vede diferenta dintre generatii lejer. laugh.gif

Am cautat pilitura in vas, nu am din fericire, in schimb lichidul este cam negru, cred ca o sa il trec pe lista.

Astazi am schimbat placutele de frana pe spate, la 297200km. Am optat tot pentru ATE.
Urmeaza revizia cu filtre si ulei saptamana viitoare.
daniellu
Lichidul este negru din cauza piliturii. Este atat de fina.... . Asa face toate. Toate marcile cu corpul pompei servo de aluminiu.
daniellu
Ce viteza are utilajul la 3000 de ture in treapta 6 ?
Un consum mediu/oras/afara ?
MuciX
Undeva la 180 kmph, parca.
argon
170 are la 3000, și în tr 6 nu sare de 3500, din cauze de motor leșinat, ținând cont că cei 115 cai , ii are la 4000.
Aleex
QUOTE(MuciX @ 8 Mar 2018, 06:24)
Undeva la 180 kmph, parca.
*




Bingo! Are fix 180.

Cat despre consum, am zis mai sus, media pe spritmonitor de la plin la plin e 6.39. Depinde foarte mult de stilul de mers. In oras am avut consumuri foarte ok daca ma plimbam seara insa si consumuri de 10+ la temperaturi scazute cu trafic destul de intens (in Iasi si Bucuresti).
In exterior nu cred ca a sarit vreodata de 7 la stilul meu de mers mai "alert", nu spun sportiv pentru ca e doar o "lesinatura".
Aleex
Gata si cu rodajul...acum pot dormi linistit tongue.gif

Urmeaza o verificare a tot ce inseamna articulatii, suspensie, etc.
VladSoare
up.gif
Mulți înainte!
Aleex
Multumesc!

310400 - Schimbat cauciucurile de pe fata, luat GoodYear EfficientGrip Performance, mutat acelasi model pe spate.
Aleex
310496 - schimbat etrierul stanga spate de fabrica cu unul nou, TRW, furtune frana spate ATE si lichidul de frana tot cu ATE SL6 DOT4.
daniellu
Pe care scrie ca se schimba la 2 ani.
Aleex
Fix la doi ani si 2 luni l-am schimbat biggrin.gif atunci tot acelasi lichid am pus.
Maine ma duc sa rezolv aerul conditionat, exista presiune pe instalatie, dar compresorul nu porneste, cu siguranta e ceva electric.
Va urma..
Aleex
De la ultima postare am reusit sa-i dau de cap compresorului, era o siguranta de la Cruise Control care avea circuit comun cu un presostat si cu diuzele incalzite de la parbriz, se pare ca una dintre ele avea rezistenta arsa si imi ardea siguranta, s-a rezolvat prin deconectarea lor, provizoriu.

315500 - reconditionat pompa de inalte, prima interventie la sistemul de injectie, se pare ca nu am scapat.
De cand am inceput sa folosesc aerul conditionat, la aproape fiecare depasire mai in forta masina intra in limp mode, se limita si uneori se oprea.(se aprindea si celebra "Spira", martorul de la bujii).
Am schimbat initial regulatorul de presiune, cu speranta ca el este, dar nu a fost nicio schimbare.
Initial am vrut sa o fac la Buzau la Endor, fiindu-mi mai aproape, insa desi parerile sunt impartite, in final mi-am dat seama ca sunt destul de neseriosi.
Voiau sa vin cu pompa gata demontata, nu gaseam pe nimeni care sa fie in stare sa imi scoata pompa, multi nu se bagau, iar la reprezentanta imi cereau 1000 de lei manopera, intr-un final am gasit, am facut programare, dar cei de la Endor nu au mai raspuns la telefon, nici in momentul ala, nici a doua zi. Am zis ok, am anulat tot si m-am reorientat catre Carlex Campina dupa ceva recomandari pe ClubFord. S-au ocupat de tot, reconditionare si montaj.
Initial au verificat injectoarele, erau in parametri, dupa au trecut la pompa care scotea ~700 de bari, limita minima fiind de 1050.
De acolo a fost, masina merge perfect acum, am terminat cu spira minune.
daniellu
Cat a costat distractia ?
Aleex
1000 RON + TVA.
Sunt multumit, personalul a fost amabil desi i-am terminat cu intrebarile, clar i-as recomanda.
Am facut 1000 de km de atunci si masina merge in parametri.
Mai era acolo un Mondeo la fel, dar cu motorul de 131 de cai. Ii aparuse spira si in decurs de o saptamana s-a stricat de tot, a fost adus cu platforma. Facuse span pompa de inalte si s-a dus peste tot in instalatie, deci se putea si mai rau...
Aleex
QUOTE(argon @ 8 Mar 2018, 08:09)
170 are la 3000, și în tr 6  nu sare de 3500,  din cauze de motor leșinat, ținând cont că  cei 115 cai , ii are la 4000.
*


Testat azi, 4k rpm si 200 cu a 5-a. La 3000 in a 6-a are fix 180.
tatabobu
Daca la 180 are 3000 rpm si la 200 are 4000 rpm ce facusei, retrogradasei o treapta?
Aleex
Acum am vazut ce am scris, am editat.
Aleex
Mi-a crapat a 4-a fulie a masinii, deja o trec pe lista de consumabile.wacko.gif
322337 - Schimbat kit complet de accesorii (2 role de ghidaj, o rola intinzatoare(INA, toate) + curea(Contitech) ) + fulie arbore cu tot cu suruburi noi (Corteco de data asta, dupa 2 fulii Contitech care au rezistat un an, respectiv un an si doua luni...rezolvate pe garantie).
Aaa..si am schimbat ledurile de la numar.. blush.gif
Urmeaza schimbul de filtre si ulei (Motul 913D Specific Ford) + placute frana fata (ATE).
argon
Fuliile se schimbă odată cu uleiul la modelul ăla și nu numai de la Ford. Nu pot fii toate că la Renault sa țină 600.000.
Aleex
Aia originala a masinii a tinut 230k km saraca, dar a terminat-o compresorul cand s-a blocat, cat despre aftermarket, no comment.

5 Oct 2018, 21:56:
Astazi masina a primit folie 3m fata-spate. Per total sunt multumit de ce a iesit.
Aleex
Masina a mai facut ceva km...
In decembrie s-a rupt un arc pe fata si le-am schimbat pe amandoua + flansele cu tot cu rulment, am optat pentru KYB.
In Ianuarie s-a stricat pompa de apa, cea noua este HEPU, am schimbat si tot lichidul de racire.
In februarie si-a dat duhul un injector, din senin, le-am rescris pe toate, a mers normal dupa, dar nu m-am riscat si am ajuns la Campina cu ea pe roti pentru a-l reconditiona.

Saptamana viitoare ar trebui sa intre la un schimb de ulei si filtre, schimb de placute fata/spate + bratul complet dreapta fata.
340k km and still counting...
Aleex
Am facut revizia si schimbul de placute la 341k km, la cateva zile de la ultima postare.
Am optat tot pentru ulei Motul ca la penultima revizie, filtre OEM in afara de cel de combustibil(Delphi) si cel de habitaclu (Mann cu carbon activ).
Placutele de frana fata/spate ATE ca intotdeauna.

Se pare ca trebuie sa schimb bucsele de la bara stabilizatoare fata, un capat de bara(voi schimba capetele de bara + bieletele, probabil Lemforder).
Aleex
349k km

A cedat alternatorul, din nou (a fost reconditionat in 2017 pe la 27xk km), si a fost inlocuit cu unul HELLA, nou.
Saptamana urmatoare urmeaza schimbul de ambreiaj, sunt foarte curios sa vad cum arata cel original al masinii dupa un asemenea rulaj. Rulmentul de presiune scoate zgomote, iar volanta cu siguranta e trecuta de prima (sau a doua+) tinerete.
Mai nou curge si pompa de servo, trebuie verificata tot acum la schimbul de ambreiaj, eventual o voi inlocui.
Daca umblu la ambreiaj, voi cere sa fie dat jos si electromotorul pentru curatare, eventual si pentru schimbarea periilor/carbunilor si ce se mai gaseste acolo, uzura are cu siguranta.
Am observat ca pe dreapta spate placuta de pe interior nu calca pe disc, acesta fiind uzat neuniform. De la ce poate fi? Culise? Alt etrier?
Va urma.
daniellu
Cu pompa de servo o sa fie un pic de distractie. Doar cele originale care sunt cam scumpe isi fac treaba. Gasesti mult ulei servo curs pe electromotor ? Daca sunt doar cateva picaturi iar in vas nu trebuie completat schimba semeringul pompei. Este ieftin si-l poti inlocui tu acasa.
Daca-ti mai trebuie vreo fulie motor am una in garaj, originala, folosita.
Aleex
Momentan vad ca cea Corteco nu da semne de oboseala, sper sa nu mai ajung sa o schimb prea curand.
Pompa de servo pare ca pierde la "holenderul" de la conducta de sus si pierde cam grav, e imbacsit electromotorul.
Vazusem ceva trw la vreo 600-700 de lei cu piesa la schimb, sa fie ceva de capul ei?
daniellu
Piulita groasa ce intra in pompa are un oring pe ea. Inlocuieste-l !
Aleex
Cam astea au fost date jos de pe masina.(350k km, popa.gif)
S-au inlocuit:kitul de ambreiaj + volanta (LuK), simeringul de la arbore (Victor Reinz), capete de bara (TRW) si bucse bara stabilizatoare (OEM).
S-a dat jos si electromotorul si s-a revizuit.
Ramane in picioare problema cu pompa de servo, pierde pe la furtunul de alimentare din vas (posibil fisura pe carcasa).

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.