Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan GPL 1.6 16 V
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Cristi_86
Salut am și eu o problema la un logan 1.6 16V, dimineața când este sub 0 grade moare motorul dacă nu este în sarcina, iar când este in sarcina se simte o smucitura când face trecerea pe GPL. Am modificat temperatura de trecere a gazului de la 30 grade (asa era setata de cei care au montat instalația) la 35, dar la fel (am interfața de diagnoza).
Problema a apărut anul trecut după ce au fost temperaturile scăzute sub - 20, am luat în calcul condensul din filtrele GPL, am pus altele noi (+ kit mentenanță vaporizator) și tot asa.
Ceva sfaturi?

instalația este tomasetto stag 4 plus

Multumesc
iulic'
mergi ceva timp pe benzina doar, 2-3 zile
Cristi_86
si crezi ca acest lucru ar ajuta?
user123
Nu ajuta dar te orienteaza asupra problemei

S-a mai discutat, dar nu ma doare mana sa-ti scriu


La GPL se intampla frecvent asta....parametrii pe benzina se altereaza de la mers pe GPL si de aceea apar fenomene ca smucituri sau oprirea motorului cand o lasi la relanti

Asta mai ales daca mergi mult pe GPL si putin pe benzina.....si mai ales si cu un reglaj mai slabut al GPL...


Ca sa confirmi ce am scris incearca sa faci o resetare a adaptivilor UCE benzina cu testerul apoi mergi pe benzina ( cu instalatia gpl musai oprita) cateva zile .....vreo 4-5 pana isi configureaza adaptivii

Deasemenea nu strica sa bagi benzina de calitate si proaspata si sa mergi in diferite regimuri inclusiv mai turat

Daca isi revine atunci e de la ce am scris....


Nu ai ce sa faci, inevitabil apar chestiile astea la GPL......economia vine cu un pret.......

Asta din partea unuia cu 200 000km facuti numai pe GPL
Cristi_86
multumesc de sfat, tin sa mentionez ca am resetat hartile de la ECU benzina cati si ECU GPL (+autocalibrare), conform cu specificatiile manualului tomasetto, iar dupa acest lucru am mers pe benzina ~10 km pentru a-si reface harta, iar apoi pe gpl (aproximativ in acelasi regim, pe acelasi traseu).
O sa incerc si varianta propusa de voi
Multumesc
bygy007
eu nu am avut probleme de genul , bine nu este 16V si am instalatie de fabrica , de cind am luat-o nu am mers pe benzina decit la pornire pina a trecut pe gaz
user123

Daca e de fabrica e probabil BRC....astea sunt mai calitative, nu am auzit de astfel de prob la BRC

Dealtfel pe Bentley-ul facut la topoloveni e montat BRC....

Insa la tomasetto sunt frecvente treburile astea....eu am stag tot pe un 8v....


@ cristi....nu km conteaza ci timpul.....zile, uce invata in zile....
bygy007
landi
user123

O fi mai bine calibrata sau o retine mai bine setarile....

Nu ma plang de stag, in atatia km sunt ff multumit si i-am invatat toate mutrele...

Ca fiabilitate e beton, in afara de filtre pana acum nu am schimbat nimic desi trebuia sai fac la 80 000 revizie la mixer etc......
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.