QUOTE(yuonyuon @ 3 Aug 2017, 07:08)
la a doua cheie merge? pui contactul astepti sa se stinga becu dupaia iei contactul si pornesti din prima .
problema este de natura electica . unu din senzori sa bulit sau uzat , iar UCE nu mai stie sa faca amestecul , deaia iese fum albastru-alb
pompa nu are nici o vina . e logica treaba , daca vrei intradevar sa scapi TOATE . cauta un colf 2 diesen ii iei pompa mecanica si arunci calulatoru. ramane sai faci bujiile cu preincalzile si GMV separate
problema este de natura electica . unu din senzori sa bulit sau uzat , iar UCE nu mai stie sa faca amestecul , deaia iese fum albastru-alb
pompa nu are nici o vina . e logica treaba , daca vrei intradevar sa scapi TOATE . cauta un colf 2 diesen ii iei pompa mecanica si arunci calulatoru. ramane sai faci bujiile cu preincalzile si GMV separate
La pornire trebuie sa accelerez,altfel se opreste.in mers motorul are forta .la un moment dat se aprinde martorul de la bujii incand.nu-i problema masina merge
Daca calc ambreiajul sa reduc,deci nu mai accelerez,se opresre motorul.care o fi cauza